Wat denk je er van morgen? Meestal winnen we Zwolle uit wel maar het is wel altijd een lastige pot.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
Wij zullen het dit weekend hoe dan ook op eigen kracht moeten doen. We hebben niet de luxe die Ajax heeft dat wanneer het even niet loopt de scheids ze over een dood punt helpt. Net de herhaling gezien echt lachwekkend.
Als ik jouw posts lees dan doet mijn hoofd dit in Luuk de Jong z'n stemquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
Wij zullen het dit weekend hoe dan ook op eigen kracht moeten doen. We hebben niet de luxe die Ajax heeft dat wanneer het even niet loopt de scheids ze over een dood punt helpt. Net de herhaling gezien echt lachwekkend.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees dan doet mijn hoofd dit in Luuk de Jong z'n stem
Mogelijk ben je net iets te obsessief met Luuk de Jong bezig dan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees dan doet mijn hoofd dit in Luuk de Jong z'n stem
1-8.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat denk je er van morgen? Meestal winnen we Zwolle uit wel maar het is wel altijd een lastige pot.
Dit is al een paar seizoenen zo. Ik heb VVV uit en die lachwekkende penalty tijdens Ajax-PSV ook nog scherp voor me.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
altijd lekker bij de koffie dit soort tekstenquote:Op zondag 29 september 2019 11:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is al een paar seizoenen zo. Ik heb VVV uit en die lachwekkende penalty tijdens Ajax-PSV ook nog scherp voor me.
Op zich valt er weinig op af te dingen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd lekker bij de koffie dit soort teksten
zelfvertrouwen krijgen jullie er niet echt vanquote:Op zondag 29 september 2019 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich valt er weinig op af te dingen.
Maar goed, het werd ook wel eens tijd in Amsterdam, een kampioenschap laat daar geregeld lang op zich wachten. Zelfs Feyenoord had er toen minder lang op moeten wachten.
Jij profileert je als een goede derde clown na PSVEL en Scarface.quote:Op zondag 29 september 2019 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
Die Tadic is toch ook 1 grote actDe beste scheidsrechter ter wereld, sure. Wanneer hij de wedstrijd voor je binnenhaalt.
Toont in ieder geval wel aan dat ook Ajax soms wat hulp nodig heeft en dat het kampioenschap voor onze Amsterdamse matties absoluut nog geen garantie is
Je verwart nu lachwekkend geloof in eigen kunnen (denken dat je de CL wel zou kunnen winnen als NLse club, of dat je bij de nieuwe supercompetitie hoort) met gezond zelfvertrouwen. Dat laatste hebben we hier in Eindhoven. We zijn niet voor niets de slimste regio, desondanks ‘de gekste’ (don’t ask) en de economische motor van Nederland.quote:Op zondag 29 september 2019 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfvertrouwen krijgen jullie er niet echt van
Zelf constant je eigen vermeende kwaliteiten verbaliseren is een teken van een gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op zondag 29 september 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je verwart nu lachwekkend geloof in eigen kunnen (denken dat je de CL wel zou kunnen winnen als NLse club, of dat je bij de nieuwe supercompetitie hoort) met gezond zelfvertrouwen. Dat laatste hebben we hier in Eindhoven. We zijn niet voor niets de slimste regio, desondanks ‘de gekste’ (don’t ask) en de economische motor van Nederland.
Je vergeet:quote:Op zondag 29 september 2019 12:42 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jij profileert je als een goede derde clown na PSVEL en Scarface.
Tijdrekken = spelbederf
Spelbederf = strafbaar met geel
2e gele kaart = rood
zo moeilijk is het niet jongens.
Er zijn vanaf de 17e minuut al waarschuwingen gegeven, vervolgens nog expliciet tegen de groep in de rust, met de opmerking dat als het niet ophield ze maatregelen zouden nemen. Dat je dan nog zo opzichtelijk doorgaat, kun je echt alleen Groningen zelf aanrekenen.
Volgens mij is dit het PSV topic. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe PSV gaat starten tegen PEC. Is er al een opstelling?
Maakt het niet minder terecht.quote:Op zondag 29 september 2019 13:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet:
Hoe vaak is dit de laatste 50 jaar gebeurd? 0x
Jouw mening is mij gelukkig minder waard dan poep onder een schoenquote:Op zondag 29 september 2019 12:42 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jij profileert je als een goede derde clown na PSVEL en Scarface.
Tijdrekken = spelbederf
Spelbederf = strafbaar met geel
2e gele kaart = rood
zo moeilijk is het niet jongens.
Er zijn vanaf de 17e minuut al waarschuwingen gegeven, vervolgens nog expliciet tegen de groep in de rust, met de opmerking dat als het niet ophield ze maatregelen zouden nemen. Dat je dan nog zo opzichtelijk doorgaat, kun je echt alleen Groningen zelf aanrekenen.
Volgens mij is dit het PSV topic. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe PSV gaat starten tegen PEC. Is er al een opstelling?
Nooit meegemaakt? Ajax real niet gekeken? Onana die bij elke uittrap rekt? Begon al in de 5de minuut.quote:Op zondag 29 september 2019 13:05 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Maakt het niet minder terecht.
Ik moet daarbij toevoegen dat ik ook nog nooit heb meegemaakt dat een ploeg in de 17e minuut al begint met tijdrekken. Misschien dat het daar mee te maken heeft?
Ik herinner mij niet een dergelijk evidente situatie nee, ook niet in de wedstrijd die je benoemt. Enige dat ik mij kan herinneren is het rekken van Onana tegen Tottenham, en daar kreeg hij ook gewoon een gele kaart voor.quote:Op zondag 29 september 2019 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt? Ajax real niet gekeken? Onana die bij elke uittrap rekt? Begon al in de 5de minuut.
Jammer dat je jezelf verlaagt tot drogredenering, en het negeren van argumenten als het te moeilijk wordt.quote:Op zondag 29 september 2019 13:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jouw mening is mij gelukkig minder waard dan poep onder een schoen
Psv-Ajax vorige week nog. Elke. Bal. Weer.quote:Op zondag 29 september 2019 13:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik herinner mij niet een dergelijk evidente situatie nee, ook niet in de wedstrijd die je benoemt. Enige dat ik mij kan herinneren is het rekken van Onana tegen Tottenham, en daar kreeg hij ook gewoon een gele kaart voor.
Deed hij tegen Psv afgelopen week ook. Rare gozer. Wel een uitstekende doelman, helaas.quote:Op zondag 29 september 2019 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt? Ajax real niet gekeken? Onana die bij elke uittrap rekt? Begon al in de 5de minuut.
Goh. Wat een verrassing.quote:Op zondag 29 september 2019 13:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik herinner mij niet een dergelijk evidente situatie nee,
En Hendrix-Rosario-genot.quote:
Wat dacht je van de selectieve blindheid die jij vertoont?quote:
Aldus iemand met een uitkering.quote:Op zondag 29 september 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je verwart nu lachwekkend geloof in eigen kunnen (denken dat je de CL wel zou kunnen winnen als NLse club, of dat je bij de nieuwe supercompetitie hoort) met gezond zelfvertrouwen. Dat laatste hebben we hier in Eindhoven. We zijn niet voor niets de slimste regio, desondanks ‘de gekste’ (don’t ask) en de economische motor van Nederland.
Die Spanjaard kan er (nog) niet zo heel veel van. Die baguette speelde met de week beter.quote:Op zondag 29 september 2019 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 nieuwe backs en Sadilek staat er weer.
dat dusquote:Op zondag 29 september 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV - RKC in 2013 bij een 1-1 stand. Na de tweede gele kaart voor tijdrekken van een speler van RKC in de 85e minuut. PSV wint uiteindelijk met 2-1.quote:Op zondag 29 september 2019 13:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet:
Hoe vaak is dit de laatste 50 jaar gebeurd? 0x
Ach gut, een loonslaafje die zich beter voelt dan uitkeringstrekkers.quote:
Dit is wel echt heel pijnlijk voor Zorro en PSVEL.quote:Op zondag 29 september 2019 14:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV - RKC in 2013 bij een 1-1 stand. Na de tweede gele kaart voor tijdrekken van een speler van RKC in de 85e minuut. PSV wint uiteindelijk met 2-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |