SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat dat verstand kwamquote:
Die zijn best hardhandig ja. Weet ik nog van het trekken van mijn kies een paar maanden geleden.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dat verstand kwam![]()
Dat zeg je toch niet Melting
Dat je dat weet... Ik had dit eerlijk gezegd alweer verdrongen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar dan: Sweetbox _ everything's gonna be alright
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar dan: Sweetbox _ everything's gonna be alright
Bij mijn vader toen hij al boven de 50 was. Opeens zat zijn kunstgebit niet lekker meer (al vanaf begin 30 kunstgebit)quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij sommige mensen komen ze helemaal niet door.
Maar ik doe helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
VOUT!!! BLIJF VAN DIE KNOPPEN AF!
Ja, daarom horen we nu dit nummerquote:
Min of meer een meevaller dan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef just me het volgende:
Delft is al jaren de duurste woongemeente van Nederland, omdat we bijvoorbeeld veel OZB betalen. Gelukkig heeft de gemeente tijdens het opstellen van de nieuwe begroting besloten deze kosten niet nog hoger te maken. De rioolheffing en afvalstoffenheffing blijven gelijk.
Zo zeg, dat lijkt wel een paard!quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo zeg, dat lijkt wel een paard!
Laat ik maar positief zijnquote:
Moet kunnen op zaterdag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef CindieY het volgende:
Zo, de thee is op, tijd voor een wijntje![]()
Zo vaak draai ik haar toch niet?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Doordat je haar regelmatig draait weet ik zo weer op te lepelen dat zij het is
en alle andere dagenquote:
Daar heb ik Melting niet voor nodig. Genoeg 90's feestjes afgelopenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Doordat je haar regelmatig draait weet ik zo weer op te lepelen dat zij het is
Het is altijd wel ergens 5 uurquote:
Moet je maar niet gaan koken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef brother52 het volgende:
tssss, even koken en jullie zitten met zijn allen ineens in een ander topic...
Wie gaat er dan ook koken tijdens een show van Meltingquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef brother52 het volgende:
tssss, even koken en jullie zitten met zijn allen ineens in een ander topic...
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook koken tijdens een show van Melting
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kan hij zo van het tvscherm aflezen
Je vergeet dequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik speel ff voor MadMaster: dit is de Italiaan uit Allo Allo
Dan hoef ik zelf niet te zingenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook koken tijdens een show van Melting
Regenpak aan.... ziet er enorm charmant uit ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:40 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht morgen met de bus naar het station te gaan om zo te voorkomen dat ik verregend raak. Maar door die hele nieuwe busdienstregeling sinds het nieuwe busstation in Zwolle moet ik eerst een kwartier lopen. Dat schiet niet op
Paraplu en gaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Regenpak aan.... ziet er enorm charmant uit ook.
Ik vond het er juist wel gezellig uitzien.quote:
Lopend is dat prima te doen...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paraplu tijdens een flinke woei?
Paraplu's zijn ondingen. Gewoon oncharmant een capuchon op.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn jas heeft wel een übertoffe capuchonquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Paraplu's zijn ondingen. Gewoon oncharmant een capuchon op.
Je dacht, niemand raadt dit, ik plaats maar alvast de hoes?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je dacht, niemand raadt dit, ik plaats maar alvast de hoes?
Ik had de titel nog wel geraden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je dacht, niemand raadt dit, ik plaats maar alvast de hoes?
Volgende keer zal ik iets langer wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de titel nog wel geraden.
Een juffrouw dolend door de stadquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een juffrouw dolend door de stad
Wilde zich met een paraplu op weg wagen.
Na een ferme rukwind werd ze zeiknat
En lag haar paraplu in Stadshagen
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een juffrouw dolend door de stad
Wilde zich met een paraplu op weg wagen.
Na een ferme rukwind werd ze zeiknat
En lag haar paraplu in Stadshagen
Nee hoor. Want als ik geen idee heb wie de artiest is, begin ik er niet aan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik iets langer wachten.
Had wel verwacht dat jij deze zou weten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef CindieY het volgende:
Oh, dit wordt zo'n ohja-momentje zometeen
Als je nog ruimte in de schuur hebt, bakken opsparen dan. Komen nog wel eens van pas.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Hier komt het met bakken uit de lucht nu
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef CindieY het volgende:
Nouja, hoe dan ook
Heeeeeeyeeeeheeee!
Ik ben nog aan het denkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij deze zou weten.
We hebben bakken zatquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nog ruimte in de schuur hebt, bakken opsparen dan. Komen nog wel eens van pas.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:50 schreef CindieY het volgende:
Kom maar door, Melting. Ik ga er niet opkomen.
quote:
Stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
The nightlife ain't no good life, but it's my life van ????
Volgens mij heet het gewoon 'Nightlife' maar ook geen idee van wie...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
The nightlife ain't no good life, but it's my life van ????
Zou je luisteren dan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zit hier tenminste niemand bij me, die zegt dat het niet mag.
Ik had zin in typenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij heet het gewoon 'Nightlife' maar ook geen idee van wie...
Dan maar mijn joker inzetten:
Ozzy Osbourne - I don't know
Alleen als ze met hele goede argumenten zou komen, zou ik het overwegen.quote:
En er ook naar handelen?quote:
Want alleen een 'ze' zou zeggen dat het niet mag?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen als ze met hele goede argumenten zou komen, zou ik het overwegen.
Ik heb hier ook nog wel wat voor je staanquote:
Geen idee. Maar naar argumenten van een hij, zou ik sowieso niet luisteren.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alleen een 'ze' zou zeggen dat het niet mag?
Dan kom ik morgenochtend in een fijne schone keuken terechtquote:
Maar ja.... hoe heet ie ook alweer?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan kom ik morgenochtend in een fijne schone keuken terecht
goedenacht Symph!!!quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar de bovenwereld![]()
Dank voor de muziek
Welterusten Symph. Hopelijk slaap je vannacht wat beter.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek
Kan je lachen, maar is een prima begin van de dagquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je lachen, maar is een prima begin van de dag
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
T-pau - China in your hands
Vanwege medicatie?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon tegen Symph gezegd dat hij geen biertje mag
quote:
Want jij zou hem dan een mep verkopen?quote:
Wat deed die in Star Trek dan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:02 schreef brother52 het volgende:
De naam T'pau komt trouwens uit Star Trek.
Vooral heel erg logisch zijn... het was een Vulcanquote:
Ook met een rommelige keuken kan ik een prima begin van de dag hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je lachen, maar is een prima begin van de dag
Als er maar koffie is?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ook met een rommelige keuken kan ik een prima begin van de dag hebben
Zoietsquote:
* OscarMopperkont heeft ook geen open keuken, maar een rommelig huis is gewoon stom...quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
ZoietsMaar ik heb dan ook geen open keuken dus als ik aan de koffie zit zie ik de rommel niet
Nou gelukkig woon je dan niet met mijquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ook geen open keuken, maar een rommelig huis is gewoon stom...
Ben jij mijn dochter?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ook geen open keuken, maar een rommelig huis is gewoon stom...
Dat jij dat allemaal weet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef brother52 het volgende:
Scifi blokje?
ELO is redelijk aanwezig in een aflevering van Dr. Who
Dr. Whoquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef brother52 het volgende:
Scifi blokje?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nou gelukkig woon je dan niet met mij
quote:
Ik onthoud altijd de meest nutteloze dingenquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef brother52 het volgende:
Scifi blokje?
Ja, met de 10th Doctorquote:
Alweer The Herd?quote:
Ja, mee eens. Samen met Matt Smithquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
David Tennant vond ik toch één van de betere doctors
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Samen met Matt Smith
Ik ook maar er is nog zo veel wat ik nog moet zien...quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet het laatste seizoen met Jodie Whittaker nog altijd zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik weet hem, maar DDM mag... of was die al naar bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ook zo'n bandje wat nooit iets geworden isquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook zo'n bandje wat nooit iets geworden is
God only knows waaromquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook zo'n bandje wat nooit iets geworden is
Bijna..... doet me denken aan MaryMouse.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna wijn over het beeldscherm
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Bijna..... doet me denken aan MaryMouse.
Die heeft een laptop naar de vaantjes geholpen door me.
Ook vanwege iets wat zo over het scherm ging.
quote:DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Muis moet er vast nog om lachenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Bijna..... doet me denken aan MaryMouse.
Die heeft een laptop naar de vaantjes geholpen door me.
Ook vanwege iets wat zo over het scherm ging.
quote:
Je hebt het goed gemaakt met veel kaas naar haar te brengenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen claim ingediend, gelukkig.
Volgens mij kende ze de regels, en heeft ze het daarom niet gedaan.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Muis moet er vast nog om lachen
Ja.... achteraf nog te weinig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt het goed gemaakt met veel kaas naar haar te brengen
Hurricane Smith.... zeker een eendagsvlieg die net zo snel ging als dat ie kwam?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:23 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
En deze nu:
[ afbeelding ]
Nee, heeft toch 4 Top 40 nummers gehad.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hurricane Smith.... zeker een eendagsvlieg die net zo snel ging als dat ie kwam?
Hij vraagt zichzelf ook nog af wie het was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hurricane Smith.... zeker een eendagsvlieg die net zo snel ging als dat ie kwam?
Heel herkenbaar introquote:
Nee, ik heb mezelf gezegd dat ik geen wijntje meer mochtquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb mezelf gezegd dat ik geen wijntje meer mocht
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Cheer You Up with the Pin Up club?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
Allerlei artiesten die iets moesten redden.
Oh ja, die hoes kan ik me nog herinneren. Nu de artiest en de titel nogquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:37 schreef Melting het volgende:
Deze een paar weken geleden ook gedraaid.
Toen was ik verbaasd door de hakenkruizen en KKK op de hoes.
Dat 'star' hadden ze zo te horen beter weg kunnen laten.quote:
Dus je dacht, ik draai hem nog maar een keerquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:37 schreef Melting het volgende:
Deze een paar weken geleden ook gedraaid.
Toen was ik verbaasd door de hakenkruizen en KKK op de hoes.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus je dacht, ik draai hem nog maar een keer
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die hoes kan ik me nog herinneren. Nu de artiest en de titel nog
Touch me in the morning...... wat een boefjesquote:
Drink eens wat door dan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:40 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog niet genoeg wijn gehad hiervoor
Hiervoor moet je ook Retsina drinkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:40 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog niet genoeg wijn gehad hiervoor
De bodem van de fles komt al in zichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
De bodem van de fles komt al in zicht
Tijd voor een nieuwe fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
het is lala lala laquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Na na na na na na na na na na na
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dub be good to me beats international
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Na na na na na na na na na na na
Het is Mahna Mahna!quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Het is Mahna Mahna!
[ afbeelding ]
Het duurde even voor bij mij het kwartje viel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht niet met posten totdat er al dan niet een B-zanger opduikt...
Oftewel de Time For Your Lifequote:Op zaterdag 28 september 2019 22:52 schreef CindieY het volgende:
Dit stond op 1 toen ik geboren werd
Lastige naam wanneer je maar 1 liedje van begin tot eind wil zingen...quote:
Die mag dan niet radenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:54 schreef Melting het volgende:
Volgende nummer is op speciaal verzoek. Om een bijzondere reden.
Voorheen was het een duo, Bill met Lee...quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lastige naam wanneer je maar 1 liedje van begin tot eind wil zingen...
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lastige naam wanneer je maar 1 liedje van begin tot eind wil zingen...
Maar jullie kennen het nummer allemaal.quote:
Ze zijn gefuseerdquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorheen was het een duo, Bill met Lee...
kwartje valt nu pasquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorheen was het een duo, Bill met Lee...
Overschat mij nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar jullie kennen het nummer allemaal.
Dan moet ik de reden maar gaan raden. Of is dat te privé?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar jullie kennen het nummer allemaal.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet ik de reden maar gaan raden. Of is dat te privé?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef just me het volgende:
Proost lieve Muis op het leven dan voor jou veels te kort was![]()
Morgen is het alweer 2 jaar geleden dat Muis is overleden
Damn, zo lang al weer...quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef just me het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dank je voor de muziek a b b a
Goede reden om dan toch nog een wijntje te nemenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef just me het volgende:
Zo lang geleden alweer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef just me het volgende:
Heel wat wijntjes gedronken als ik met Muis aan de telefoon zatquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede reden om dan toch nog een wijntje te nemen
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef just me het volgende:
Ik vind het jammer dat ik haar niet echt gekend heb.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Heel wat wijntjes gedronken als ik met Muis aan de telefoon zat
Je had haar vast aardig gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik haar niet echt gekend heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |