SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat dat verstand kwamquote:
Die zijn best hardhandig ja. Weet ik nog van het trekken van mijn kies een paar maanden geleden.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dat verstand kwam![]()
Dat zeg je toch niet Melting
Dat je dat weet... Ik had dit eerlijk gezegd alweer verdrongen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar dan: Sweetbox _ everything's gonna be alright
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar dan: Sweetbox _ everything's gonna be alright
Bij mijn vader toen hij al boven de 50 was. Opeens zat zijn kunstgebit niet lekker meer (al vanaf begin 30 kunstgebit)quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij sommige mensen komen ze helemaal niet door.
Maar ik doe helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
VOUT!!! BLIJF VAN DIE KNOPPEN AF!
Ja, daarom horen we nu dit nummerquote:
Min of meer een meevaller dan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef just me het volgende:
Delft is al jaren de duurste woongemeente van Nederland, omdat we bijvoorbeeld veel OZB betalen. Gelukkig heeft de gemeente tijdens het opstellen van de nieuwe begroting besloten deze kosten niet nog hoger te maken. De rioolheffing en afvalstoffenheffing blijven gelijk.
Zo zeg, dat lijkt wel een paard!quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo zeg, dat lijkt wel een paard!
Laat ik maar positief zijnquote:
Moet kunnen op zaterdag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef CindieY het volgende:
Zo, de thee is op, tijd voor een wijntje![]()
Zo vaak draai ik haar toch niet?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Doordat je haar regelmatig draait weet ik zo weer op te lepelen dat zij het is
en alle andere dagenquote:
Daar heb ik Melting niet voor nodig. Genoeg 90's feestjes afgelopenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Doordat je haar regelmatig draait weet ik zo weer op te lepelen dat zij het is
Het is altijd wel ergens 5 uurquote:
Moet je maar niet gaan koken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef brother52 het volgende:
tssss, even koken en jullie zitten met zijn allen ineens in een ander topic...
Wie gaat er dan ook koken tijdens een show van Meltingquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef brother52 het volgende:
tssss, even koken en jullie zitten met zijn allen ineens in een ander topic...
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook koken tijdens een show van Melting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |