SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 30 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 1 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 2 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 3 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 4 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 5 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 6 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook iets te spelen/voorspellen? Zonder meer.
-Atstat (top 3 contest en pick 20 game)
-Letsrun zal waarschijnlijk met een prediction contest komen, waarbij je onder meer 200.019 dollar kunt winnen als je de top 3 van alle evenementen volledig goed voorspelt!
TV:
-Eurosport
-Sporza
-BBC
-NOS, voor als u van veel praten en laat inschakelen houdt![]()
8.69
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ze was 11 toen ze hier kwam.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:45 schreef Max23 het volgende:
Wanneer dan wel?
Ze kwam in 2008 naar NL
Plus dat ze het hele Nederlandse opleidingstraject heeft doorgemaakt. Gewoon Nederlands dus.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ook voor Krumins een PR.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja daaromquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze was 11 toen ze hier kwam.
Plus dat ze het hele Nederlandse opleidingstraject heeft doorgemaakt. Gewoon Nederlands dus.![]()
Precies dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat ze het hele Nederlandse opleidingstraject heeft doorgemaakt. Gewoon Nederlands dus.![]()
Ze wil tenminste NL'se zijn en is trots dat ze voor NL uit mag komen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wanneer dan wel?
Ze kwam in 2008 naar NL
Dat zie ik liever dan iemand die Nederland is geboren en hier zijn hele leven al woont, maar met sport dan kiest om voor bijvoorbeeld Marokko uit te komen.![]()
Hier komt het meeste ook op, mocht de nood aan de man zijn:quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Zendt de NOS het ook gewoon op TV uit? Dan weet ik of ik daar vanavond via iTV misschien naar kan kijken nu Eurosport ernstig faalt dit jaar.
https://ok.ru/profile/577535594881/video/c2468993![]()
SHAME ON THEMquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:49 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ze wil tenminste NL'se zijn en is trots dat ze voor NL uit mag komen.
Dat zie ik liever dan iemand die Nederland is geboren en hier zijn hele leven al woont, maar met sport dan kiest om voor bijvoorbeeld Marokko uit te komen.![]()
![]()
Waar ze geboren is maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat ze het hele Nederlandse opleidingstraject heeft doorgemaakt. Gewoon Nederlands dus.
Ik heb er eigenlijk alleen een probleem mee dat ze bij Salazar is gaan trainen.My friends all drive horses![]()
Er is weer een kwartje ingegaan en Susan komt weer met een stortvlord aan worden
Salazar is wel een minpunt ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar ze geboren is maakt mij niet uit.
Ik heb er eigenlijk alleen een probleem mee dat ze bij Salazar is gaan trainen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
Of oranje shirt die aan het zwaaien was.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wang zat wel heel dicht op de plasticine.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Ja en ja.quote:
Zat achter wat Nederlandse atleten, maar was wel de enige met. Viel nogal op vergelekn met alle Ethiopiers.
Jack does it in real time...![]()
Zesde staan met 8.20. Wat een verschil t.o.v. een paar jaar geleden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ja en ja.
Zat achter wat Nederlandse atleten, maar was wel de enige met. Viel nogal op vergelekn met alle Ethiopiers.
My friends all drive horses![]()
Sifan
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
10.000 is saai
(c) SifanBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Die met de rode haren?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ja en ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ze weten het mooi te verpakken. Maar verder is de locatie natuurlijk lachwekkend.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gezien de locatie niet heel vreemd?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef northernlight81 het volgende:
Veel lege plekken op de tribunes, raar op de avond van de 100m.![]()
Met het licht uit zie je niet dat er zo weinig mensen op de tribune zitten
Laat dit de nieuwe standaard worden. WK Atletiek kijken (op de BBC) is zo heerlijk om te kijken. Mag blijven hoor.![]()
Is toch jammer, hoe gaat dat er bij het WK voetbal dan wel niet uitzien..quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gezien de locatie niet heel vreemd?![]()
Coleman op de brommer
Jij denkt dat de visuals alleen bij de BBC zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Laat dit de nieuwe standaard worden. WK Atletiek kijken (op de BBC) is zo heerlijk om te kijken. Mag blijven hoor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mij te Brits-centrisch.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Laat dit de nieuwe standaard worden. WK Atletiek kijken (op de BBC) is zo heerlijk om te kijken. Mag blijven hoor.
Maar wel zeer kundig commentaar.My friends all drive horses![]()
Doet er niet toe, procedurefoutquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
wat was nu de verklaring voor de gemiste controles?![]()
Gatlin ternauwernood naar de finale. En dan toch tweede worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat was een soort van voorsprong.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
wat was nu de verklaring voor de gemiste controles?quote:Coleman vond samen met zijn team van advocaten deze week een achterdeur om onder een hoorzitting en een mogelijke schorsing uit te komen. In de regels staat dat niet de datum van een test wordt aangehouden, maar de eerste dag van het kwartaal waarin de overtreding is begaan. De test van 6 juni viel zo op 1 april. De drie gemiste tests vielen zo niet binnen het tijdsbestek van een jaar.![]()
@heywoodu zit klaar met de caipirinhaquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uurtje 50km deathmarch
Komt dat zien![]()
Klopt zeker. Het is gewoon een staaltje goed TV maken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mij te Brits-centrisch.
Maar wel zeer kundig commentaar.![]()
Schippuuuurs op de NOS.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Waar wordt dat uitgezonden?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uurtje 50km deathmarch
Komt dat zien![]()
De NOS heeft dat ala model genomen voor het uitzenden van sportevenementen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:27 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Klopt zeker. Het is gewoon een staaltje goed TV maken.
Ik wil gewoon de sport zien, maakt me niet uit of er Nederlanders meedoen die uitgebreid voorbeschouwd moeten worden.My friends all drive horses![]()
Klopt. Naar Léon Haan en Jeroen Grueter kan ik wel een avond luisteren.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De NOS heeft dat ala model genomen voor het uitzenden van sportevenementen.
Ik wil gewoon de sport zien, maakt me niet uit of er Nederlanders meedoen die uitgebreid voorbeschouwd moeten worden.![]()
Staat iig niet aangegeven bij canvas, bbc two of npo. Wellicht een stream.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Waar wordt dat uitgezonden?![]()
Zeg het maarquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef Max23 het volgende:
@:franklop
Doen we dit jaar weer een Schippurs weddenschapje?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Heeft de NOS toevallig ergens al een (spoilervrije!) video van de 100m-finale staan? Uiteraard ga ik nog niet op de site zelf kijken, want spoilers
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik denk dat Dafne morgen niet onder de 11 seconden gaat lopenquote:
Twee weken een Dafne UI lijkt me wel weer een mooie![]()
Doe ik in meequote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dafne morgen niet onder de 11 seconden gaat lopen
Twee weken een Dafne UI lijkt me wel weer een mooieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Gewaagd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dafne morgen niet onder de 11 seconden gaat lopenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Coleman, sowVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Nee, TV hier is weggeschakeld naarquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we een zender of een stream @:heywoodu?voetbal
en verder zou ik echt niet weten waar het wel te zien is
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gekke Braziliaantjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, TV hier is weggeschakeld naarvoetbal
en verder zou ik echt niet weten waar het wel te zien is
![]()
Grandioos schroeigenot. Lekker gewerkt door ons Alberto.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
ONZE Sifan met 3:59 over de laatste 1500 meter. Genot.Jack does it in real time...![]()
Echt alleen mega gare landen werkt de stream voor, Hong Kong ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:51 schreef wimderon het volgende:
Moet je wel even het vlaggetje begraven.Jack does it in real time...![]()
heywoodu
![]()
Het is zelfs de tweede divisie. Op twee van de drie grootste sportzendersquote:
Lol, er zijn nu stop-and-go penalties?!
Kan je uberhaupt niet meer compleet gediskwalificeerd worden?
Ene Chineesje is alweer aan het hardlopen.
Volgens mij doen ze maar een rondje van 2 kilometer ofzo nu.
heywoodu
![]()
Rondjes van twee kilometer zijn vrij standaard in het snelwandelen, dat heeft weinig met Doha te makenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Lol, er zijn nu stop-and-go penalties?!
Kan je uberhaupt niet meer compleet gediskwalificeerd worden?
Ene Chineesje is alweer aan het hardlopen.
Volgens mij doen ze maar een rondje van 2 kilometer ofzo nu.
Niks mis met penalty zones trouwens, worden al vrij lang gebruikt ook in de juniorenwedstrijden (die vaak op de baan zijn).Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wel respect dat de vrouwen ook 50 kilometer gaan.
Bedtijd alleen, ik ga deze onzin niet uitzitten.
heywoodu
![]()
Dat het hier net zes uur is geweest helpt wel mee, maar anders zou ik ook zeker tot diep in de nacht blijven kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:04 schreef DeeBee het volgende:
Bedtijd alleen, ik ga deze onzin niet uitzitten.
Kom op, je bent atletiekfan of niet he
Alleen heywoodu doet datquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:04 schreef DeeBee het volgende:
Bedtijd alleen, ik ga deze onzin niet uitzitten.![]()
heywoodu
![]()
Op een Nederlands forum wellicht jaquote:
Ja, helaas weer werken morgenochtend, anders had ik zelfs nog wel daar gaan kijken als het nog weekend was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het hier net zes uur is geweest helpt wel mee, maar anders zou ik ook zeker tot diep in de nacht blijven kijken
Kom op, je bent atletiekfan of niet he
Het blijft een uitputtingslag, heb wel respect voor de wandelaars.
heywoodu
![]()
Binnen drie kwartier drie rode kaarten en de penalty zone in, lekker bezig.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Helemaal achter de groep Toth ineensquote:
heywoodu
![]()
Diniz die ver terugvalt doet me gelijk aan viesbruine broeken en benen denken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Jij bent afquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
Haha ik kan hier niet serieus naar kijken, dat waggelen werkt alleen maar op m’n lachspieren
heywoodu
![]()
Oei, Noda eruitVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Gaan ze ineens die ijskist verplaatsen, doe lekker nietquote:
heywoodu
![]()
Alleen Corbishley volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:46 schreef zorro28 het volgende:
2 Britten geDSQd?Gaat lekker daar.
heywoodu
![]()
Diniz is gestopt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Toth met een sanitaire stop, die gaat dus winnen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Toth out![]()
heywoodu
![]()
Haukenes moet vijf minuten stoppen, daar gaat zijn medaille.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Evan Dunfee is langzaam maar zeker naar voren aan het lopen, kom op
Hij wint wel plaatsen, maar op de top3 verliest hij nog wel tijdquote:Op zondag 29 september 2019 01:19 schreef heywoodu het volgende:
Evan Dunfee is langzaam maar zeker naar voren aan het lopen, kom op![]()
heywoodu
![]()
Suzuki nog altijd hard op weg naar goud, die moet wel ernstig instorten om het nog fout te laten gaan. De oude Vieira op podiumkoers
heywoodu
![]()
En Suzuki begint snelheid in te leveren, het kan nog spannend worden, zeker met de nummer twee die al op twee kaarten staat.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Omdat ze daar brokken ijs onder hebbenquote:Op zondag 29 september 2019 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom dragen er zoveel een pet? Er is geen zon en je hoofd kan minder makkelijk de warmte kwijt...
heywoodu
![]()
Suzuki stond bijna stil om te drinken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Dunfee trapt het gaspedaal in, snelste kilometer van iedereen in de hele race
heywoodu
![]()
Wereldkampioene Henriques ABANDONVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Niu inmiddels ruim binnen twee minuten.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Suzuki pauzeert weer even voor een uitgebreide maaltijd.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Vieira kan nog gevaarlijk worden voor zilver of zelfs goud.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ja, dat was een DQ voor Busby. Die noemde Dabo overigens de grootste man met het grootste hart die hij kende, een engel zelfsquote:Dabo zei dat hij niet door wilde lopen zonder hem te helpen, want dat zou verkeerd zijn. Leuk interview met ze op de Braziliaanse TV, dat maakt zulke atleten toch wat minder anoniem en obscuur
heywoodu
![]()
Vieira naar zilver met zijn 43 jaar
heywoodu
![]()
Dunfee naar het brons![]()
heywoodu
![]()
Dunfee![]()
![]()
![]()
Wat een fantastische race weer![]()
En dan vanavond al de 20km voor de vrouwen?! Wie heeft dit schema in elkaar gedraaid joh.
Al die evenementen zo gepland dat mensen niet kunnen dubbelen...Jack does it in real time...![]()
Ik heb zelf Arubaanse roots en heb Busby eens opgezocht.quote:Op zondag 29 september 2019 02:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat was een DQ voor Busby. Die noemde Dabo overigens de grootste man met het grootste hart die hij kende, een engel zelfsDabo zei dat hij niet door wilde lopen zonder hem te helpen, want dat zou verkeerd zijn. Leuk interview met ze op de Braziliaanse TV, dat maakt zulke atleten toch wat minder anoniem en obscuur
Er zijn uitslagen van hem te vinden van 5 km wedstrijden op Aruba, die wint hij steevast in een tijd van net boven de 18 minuten.
Knappe tijd op zich, maar minuten achter WK niveau.
Dat hij alsnog in 18.10 finishte, betekende dat hij veel te hard van start is gegaan.
Toch trots op Busby. Hij gaat met een mooie ervaring terug naar huis.My friends all drive horses![]()
Zelfs s'nachts is het te heet, nou veel succes ook met het WK voetbal in 2022
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dat wordt sowieso een raar WKquote:Op zondag 29 september 2019 08:04 schreef TLC het volgende:
Zelfs s'nachts is het te heet, nou veel succes ook met het WK voetbal in 2022
In November/December![]()
![]()
heywoodu
![]()
In het stadion is het veel beter te doen.quote:Op zondag 29 september 2019 08:04 schreef TLC het volgende:
Zelfs s'nachts is het te heet, nou veel succes ook met het WK voetbal in 2022Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Schippers in de derde halve finale:
2-Ge
3-Lansiquot
4-Ahouré
5-Fraser-Pryce
6-Baptiste
7-Schippers
8-Bowie
9-PintoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
NPO en live sport is inmiddels altijd net niet ...quote:Op zondag 29 september 2019 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
zondag 29 september
BBC Two vanaf 18:30
Canvas vanaf 19:30
NPO 3 vanaf 19:50![]()
Alleen voor wielrennen of schaatsen maken ze echt zendtijd vrij. Bij atletiek mag je denk ik vooral luisteren naar gelul van Gregory in de studio.quote:Op zondag 29 september 2019 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
NPO en live sport is inmiddels altijd net niet ...![]()
heywoodu
![]()
Rafal Augustyn heeft gisteren twee kilometer teveel gelopen, want de officials hadden het aantal ronden verkeerd geteld
Artur Brzozowski kreeg de bel voor de laatste ronde...en daarna nog een keer, waarna hij weigerde verder te lopen. Officials keken hun sheets er nog eens op na en jawel, hij was inderdaad al gefinisht.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
serieus... ondanks al dat geld niets goed kunnen doen ..quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Rafal Augustyn heeft gisteren twee kilometer teveel gelopen, want de officials hadden het aantal ronden verkeerd geteld
Artur Brzozowski kreeg de bel voor de laatste ronde...en daarna nog een keer, waarna hij weigerde verder te lopen. Officials keken hun sheets er nog eens op na en jawel, hij was inderdaad al gefinisht.![]()
Jezus.quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Artur Brzozowski kreeg de bel voor de laatste ronde...en daarna nog een keer, waarna hij weigerde verder te lopen. Officials keken hun sheets er nog eens op na en jawel, hij was inderdaad al gefinisht.
Vanavond weer lekker JUICHEN met het vlaggetje.
Dacne haalt de finale nietquote:Op zondag 29 september 2019 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jezus.
Vanavond weer lekker JUICHEN met het vlaggetje.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dan was ze nu geen wereldkampioen geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Salazar is wel een minpunt ja.Ik hoop voor haar dat ze over een paar jaar nog steeds wereldkampioen is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Denk vooral bang om tegen Lyles te lopen.quote:Op zondag 29 september 2019 17:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeker bang om nog vaker in competition getest te worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wel echt matig. Al die atleten klagen dat de sport niet populair is, maar dan wel elkaar ontlopen of maar 1 onderdeel op een WK gaan doen.
heywoodu
![]()
We weten al een paar jaar dat het leeg gaat zijn, hoeveel zin heeft het om er nu over te gaan klagen?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nopequote:Op zondag 29 september 2019 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Eurosport geen rechten meer voor WK?![]()
quote:Hopelijk is dit geen voorbode op de toekomst. Sporza is ook prima maar die zenden toch minder uit.
![]()
Werkdag daar hequote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
BBC Two nu voor 200mquote:Op zondag 29 september 2019 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Hopelijk is dit geen voorbode op de toekomst. Sporza is ook prima maar die zenden toch minder uit.
![]()
Het is op dit moment nergens anders...NPO3 en Canvas pas straksquote:Op zondag 29 september 2019 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weet ik maar vind ik niet zo'n fijn commentaar.![]()
Op ARD laten ze nu het polsstokhoogspringen zien (kanaal 44 bij kpn)quote:Op zondag 29 september 2019 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is op dit moment nergens anders...NPO3 en Canvas pas straks![]()
Ik zag inderdaad een blonde Duitse daarbijquote:Op zondag 29 september 2019 19:12 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Op ARD laten ze nu het polsstokhoogspringen zien![]()
Het is wel een beetje chanant. Zitten denk 3000 mensen nu ofzo, al is het verkeer ook drama en een werkdag. Maar ja, vanmiddag nog gratis kaarten op de kop getikt dus we kunnen weer.quote:Op zondag 29 september 2019 18:39 schreef heywoodu het volgende:
We weten al een paar jaar dat het leeg gaat zijn, hoeveel zin heeft het om er nu over te gaan klagen?
Sterk van Burnet, Guliyev viel ietwat tegen.Jack does it in real time...![]()
Gratis kaarten en nog wil de lokale bevolking er niet zitten.quote:Op zondag 29 september 2019 19:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is wel een beetje chanant. Zitten denk 3000 mensen nu ofzo, al is het verkeer ook drama en een werkdag. Maar ja, vanmiddag nog gratis kaarten op de kop getikt dus we kunnen weer.
Sterk van Burnet, Guliyev viel ietwat tegen.![]()
NewmanGodinquote:Op zondag 29 september 2019 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Oeh, die Canadese bij polsstokhoogspringen![]()
Beetje aparte insta foto's heeft ze welquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Is er nog een screencap van een JUICHENDE DeeBee?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Artur Brzozowski kreeg de bel voor de laatste ronde...en daarna nog een keer, waarna hij weigerde verder te lopen. Officials keken hun sheets er nog eens op na en jawel, hij was inderdaad al gefinisht.Dat kan echt niet
![]()
Het oeverloos voor- en nabeschouwen is weer begonnen?quote:Op zondag 29 september 2019 19:53 schreef Zipportal het volgende:
em. prof. dr. mr. ir. G. Sedock. @:wereldgozer![]()
NPO3quote:Op zondag 29 september 2019 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het oeverloos voor- en nabeschouwen is weer begonnen?![]()
![]()
Ja. En ook net iets minder acne.quote:Op zondag 29 september 2019 20:12 schreef Max23 het volgende:
Toch leek dafne er wel iets minder geblokt uit te zien dan vorig jaarBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Overigens heb ik liever Angelicaquote:Op zondag 29 september 2019 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Oeh, die Canadese bij polsstokhoogspringen![]()
![]()
Wat is die weddenschap?quote:Op zondag 29 september 2019 20:19 schreef Max23 het volgende:
Doet er nog iemand mee aan de Ui-weddenschap van Dafne?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wat is de weddenschap?quote:Op zondag 29 september 2019 20:19 schreef Max23 het volgende:
Doet er nog iemand mee aan de Ui-weddenschap van Dafne?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Twee weken een Dafne UI als ze onder de 11 sec looptquote:
Frank en ik waren de vorige keer de lul![]()
Daar wil @JR-Style-93 wel mee kontplassen heb ik gehoord.quote:Op zondag 29 september 2019 20:20 schreef The_Undertone het volgende:
Lückenkemper lijkt me een lieve meid![]()
Heb alleen geroepen dat ze eruit vliegt nuquote:Op zondag 29 september 2019 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Twee weken een Dafne UI als ze onder de 11 sec loopt
Frank en ik waren de vorige keer de lulLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Thompson de voodoo meesteresBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Durf je daar een Ui voor op het spel te zettenquote:Op zondag 29 september 2019 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb alleen geroepen dat ze eruit vliegt nu![]()
![]()
Niemand komt aan Marcquote:Op zondag 29 september 2019 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Durf je daar een Ui voor op het spel te zettenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik kijk nu ook mee naar de onvermijdelijke 10.98 van DafneCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Genot, hoewel we het deze keer wel zullen overleven denk ikquote:Op zondag 29 september 2019 20:24 schreef franklop het volgende:
Ik kijk nu ook mee naar de 10.98 van Dafne![]()
Dat gaat ze niet redden denk ik.quote:Op zondag 29 september 2019 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Twee weken een Dafne UI als ze onder de 11 sec loopt
Frank en ik waren de vorige keer de lulYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat zeggen we wel vakerquote:Op zondag 29 september 2019 20:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Genot, hoewel we het deze keer wel zullen overleven denk ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Daar komt de tweede knokploegBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Doe je mee dan?quote:Op zondag 29 september 2019 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet redden denk ik.![]()
![]()
Vooruit dan.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Doet Pinto nog mee?quote:Op zondag 29 september 2019 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thompson, Ta Lou en Luckenkemper. Prima line-up wel![]()
Oké nu inzetten, tijd van Dacne Coulthard
11.04Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Is volgens mij ook een pruikquote:Op zondag 29 september 2019 20:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die Jamaicaanse ziet er een drag uit![]()
11,12 en uitgeschakeldquote:Op zondag 29 september 2019 20:30 schreef Szura het volgende:
11.04![]()
10.99quote:Op zondag 29 september 2019 20:30 schreef Szura het volgende:
11.04![]()
11.11Un dann rettet kein Kavallerie,
11.09You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
11.07, naar de finale en daar dan 10.98 voor brons.quote:Op zondag 29 september 2019 20:30 schreef Szura het volgende:
11.04![]()
Hier ben ik bang voor @franklopquote:Op zondag 29 september 2019 20:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
11.07, naar de finale en daar dan 10.98 voor brons.![]()
Hoog niveau wel bij de vrouwen polshoogCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
11.05.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
I see what you just did therequote:Op zondag 29 september 2019 20:34 schreef franklop het volgende:
Hoog niveau wel bij de vrouwen polshoog![]()
Dat gaat ook gebeurenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
22:20quote:Op zondag 29 september 2019 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En hoe laat is de finale (ongeveer)?![]()
De OP geeft daar bewonderenswaardige informatie over.quote:Op zondag 29 september 2019 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En hoe laat is de finale (ongeveer)?Un dann rettet kein Kavallerie,
22.20uquote:Op zondag 29 september 2019 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En hoe laat is de finale (ongeveer)?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: