o ja is ook zo heb er zelf caps van geplaatst.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:57 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat was afgelopen nacht compleet uit elkaar gewaaid.
Ik hoop dezelfde. Na de clip en dat ze maar veel aan Jessie zitten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Maar veel belangrijker is, moeten er danseressen op Jessie's repfeest…
Het is toch te beschamend voor woorden dat Jessie de dag voor de DramaMarkt gaat bellen met Stierenek over zangeressen voor op zijn repfeestquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dezelfde. Na de clip en dat ze maar veel aan Jessie zitten.
Logisch, NaarGeest weet dat er geen zak deugt en iedereen op Achter leuntquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef puzziepie het volgende:
Maris verwacht ruzies tijdens het opzetten van de tenten
En ik hoop het, van mij mag de pleuris uitbreken daarquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef puzziepie het volgende:
Maris verwacht ruzies tijdens het opzetten van de tenten
ik dacht zelfs 8quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Wagte op de tente
6 stuks en alle is moeiii
Mariska heeft broek aan en een legging dubbel trui en jas......hoe moet het als het kouder wordt vraagt Hiske.quote:
Die heeft echt alle sporten gedaan......judo golf hardlopen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska vertelt dat ze aan hardlopen doet![]()
![]()
Wat doet die vrouw niet?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska vertelt dat ze aan hardlopen doet![]()
![]()
Paul Senior van Amerikan Chopper leeft weer?quote:
21 uur gedeeld door 15 = met 1.4 Bewoner in een uur klaarquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:21 schreef zodeju het volgende:
Mooi, drie en half uur per tent.......![]()
![]()
Olypische zomer én winterspelen, en niet te vergeten de Paralympics ivm haar voetenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft echt alle sporten gedaan......judo golf hardlopen.
Wist niet dat die dood was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Paul Senior van Amerikan Chopper leeft weer?
Wist ik ook net pas toen ik hem googledequote:
Volgens mij leeft die nog.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Paul Senior van Amerikan Chopper leeft weer?
O heeft hij dat gedaan. Hij wil natuurlijk de aandacht van hem zelf halen. Zal mereltje blij mee zijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is toch te beschamend voor woorden dat Jessie de dag voor de DramaMarkt gaat bellen met Stierenek over zangeressen voor op zijn repfeest
Ja ziek grapje van iemandquote:
Ja, die hoeven er niet bij te zijn die gaan toch niet echt mee werken......normaal gesproken is Merel er als de kippen bij als er iets binnenkomt maar dit hoeft ze niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:27 schreef schizolientje het volgende:
En merel en Franny boven in de silo aan het spelen en weer folie aan het verneuken
Het was toch al maanden bekend dat Jessie alleen in actie komt voor eigen projecten en alle ander afzeiktquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft hij dat gedaan. Hij wil natuurlijk de aandacht van hem zelf halen. Zal mereltje blij mee zijn
😄quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ziek grapje van iemand
Ik zie hem toch op de stream
Jaren zelfs 😏quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was toch al maanden bekend dat Jessie alleen in actie komt voor eigen projecten en alle ander afzeikt
Ze zijn wel ingedeeld. 3 Groepen van 4quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die hoeven er niet bij te zijn die gaan toch niet echt mee werken......normaal gesproken is Merel er als de kippen bij als er iets binnenkomt maar dit hoeft ze niet.
Plankgas...... DOEIIIIII LOSERSquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zou echt kicken zijn als die mannen ook gewoon meteen weer weggaan als alles uit de vrachtwagen is
¤800 en een beetjequote:Op zaterdag 28 september 2019 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren zelfs 😏
Wat gaan die e tentenkosten eigenlij
Ben benieuwd.....twee zijn er dus vrij?? of kunnen als ze willen meehelpen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze zijn wel ingedeeld. 3 Groepen van 4
wat dacht je van tegelijk elke groep een tentquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd.....twee zijn er dus vrij?? of kunnen als ze willen meehelpen.
Had niet anders verwacht.......quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie: Ik stuur de groepjes aan ik maak geen tent
wtf
Geen idee. Shell en Franny zeiden het.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd.....twee zijn er dus vrij?? of kunnen als ze willen meehelpen.
Ik gun haar wel even een momentje voor haarzelf.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gun haar wel even een momentje voor haarzelf.
Nadat ik de comment had geplaatst dacht ik al dat het dubbelzinnig kon overkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:50 schreef Angelique61 het volgende:
Meneer gaat met 1 tent helpen..
flauw, gelukkig is elke tent andersquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:50 schreef Angelique61 het volgende:
Meneer gaat met 1 tent helpen..
Want ik kom op teevee.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
flauw, gelukkig is elke tent anders
Als die verstand hebben blijven ze lekker thuis. Wat een hondenweer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Morgen de schuimpjes een schuilpplek te bieden voor het slechte weer.
Tenten zijn voor de mariniers van Mariska.quote:
Als ze verstand hadden gehad hadden ze geen kaartje gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als die verstand hebben blijven ze lekker thuis. Wat een hondenweer.
Paraplu's verkopen, verdien je nog wat extra.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Morgen de schuimpjes een schuilpplek te bieden voor het slechte weer.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, het hele korps?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:53 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Tenten zijn voor de mariniers van Mariska.
Ja, kindermarkt zou het zijn maar alle kindergebeuren gaan al niet door vanwege het weer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mocht vorige uto niet vanwege de camera's ....Ivan wilde inderdaad paraplu's verkopen met utopia erop.....ze hebben nu poncho'squote:Op zaterdag 28 september 2019 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paraplu's verkopen, verdien je nog wat extra.
Alleen dus de kinder dj die mag onder een stukje zijn bij de bar staanquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, kindermarkt zou het zijn maar alle kindergebeuren gaan al niet door vanwege het weer.
Ze tikt een paar keer met een moker en dan is ze als enige bezig?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:00 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, Shelley nu als enige bezig met werken.....er wordt geroepen er zijn vier hamers......
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja, ja het schuim komt er
E!
Sorry voor het gedonder,
![]()
Fuck noodweer
Ik wil legertenten stacken
Ze hadden alleen beter het leger erbij kunnen vragen om die tenten op te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Die legertenten zijn fakking vet!! Doen me denken aan Lowlands
ja, ze is nog steeds aan het tikken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze tikt een paar keer met een moker en dan is ze als enige bezig?
Die lui blijven er volgens mij gewoon bij ,....jammurrrquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hadden alleen beter het leger erbij kunnen vragen om die tenten op te zetten.
Jammer. Maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dielui blijven er volgens mij gewoon bij ,....jammurrr
Nee, één tent helpen ze mee opzetten voor de uitleg.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dielui blijven er volgens mij gewoon bij ,....jammurrr
Ik ookquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer. Maar ik begrijp het wel
Klopt ,..meestal gaat alles kapotquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze willen hem natuurlijk graag héél terug en dat is daar meestal niet het geval met spullen.
maar niet als enige bezigquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, ze is nog steeds aan het tikken.
en maar patat makenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hebben ze niet geregeld hoorde ik
Dan heeft ze aan een tentstok niet zoveel hoor. Denk dan eerder dat ze een heggenschaar nodig heeft, een elektrische.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zullen daar zo onderhand allemaal wel met een bever rondlopen of doen ze dat in de douche?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan heeft ze aan een tentstok niet zoveel hoor. Denk dan eerder dat ze een heggenschaar nodig heeft, een elektrische.
Ik hoop toch zoooo op veel regen daar. Zag al voorspellingen voorbij komen dat vooral het midden van Nederland zijn deel krijgt. Ik gun ze in utopia wel een waterballet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan alleen maar patat verkopen.....geen snacks of iets anders.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze zullen daar zo onderhand allemaal wel met een bever rondlopen of doen ze dat in de douche?
Mooi hebben ze nog ergens een gunfactor in.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik hoop toch zoooo op veel regen daar. Zag al voorspellingen voorbij komen dat vooral het midden van Nederland zijn deel krijgt. Ik gun ze in utopia wel een waterballet.
Denk het wel hoor. Het is de enige plek waar ze niet bespied worden. Dus dat soort dingen gebeuren daar vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze zullen daar zo onderhand allemaal wel met een bever rondlopen of doen ze dat in de douche?
Dat heb ik nooit gezien maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Het is de enige plek waar ze niet bespied worden. Dus dat soort dingen gebeuren daar vermoed ik.
Kan me de tijden van Billy en Ruud onder de douche nog goed herinneren. Gaat nooit meer van mijn netvlies
Ze gaan daar de kramen in plaatsenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Snap die tenten niet zo. Je gaat toch niet na ar Utopia om in een tent te gaan schuilen
De kramen komen er ook onder......quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Snap die tenten niet zo. Je gaat toch niet na ar Utopia om in een tent te gaan schuilen
O oké. Dus de bezoekers lopen. Aan tent naar tent dusquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze gaan daar de kramen in plaatsen
Hiske zegt net dat dat niet gaat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zag Maris er ook ergens bij staan ...hard aan het werkquote:
Huh? Zouden de bezoekers nog nooit gehoord hebben van een paraplu? Of om bij slecht weer gewoon thuis te blijven, zoals ieder weldenkend mens zou doen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Paraplu mag niet hoorde ik ze vanmorgen zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Huh? Zouden de bezoekers nog nooit gehoord hebben van een paraplu? Of om bij slecht weer gewoon thuis te blijven, zoals ieder weldenkend mens zou doen?
Oh wacht, we hebben het hier over utopia schuimpjes, die schat ik niet zo heel erg hoog in qua iq en nadenken.
Nee laat maar, domme vraag dus.
Niet? Man man wat een stelletje is dat toch daar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paraplu mag niet hoorde ik ze vanmorgen zeggen
Zal wel met de camera,s te maken hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Niet? Man man wat een stelletje is dat toch daar.
dan waaien ze er met een windje ook zo uitquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
Jemig sommige haringen hebben geen eens een hamer nodig douwen ze zo met de hand erin.
Je zal al maar voor vier man betaalt hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Huh? Zouden de bezoekers nog nooit gehoord hebben van een paraplu? Of om bij slecht weer gewoon thuis te blijven, zoals ieder weldenkend mens zou doen?
Oh wacht, we hebben het hier over utopia schuimpjes, die schat ik niet zo heel erg hoog in qua iq en nadenken.
Ja maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel met de camera,s te maken hebben
Had een vraag van een schuimpje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kan ook niet want dan staan die kraamhouders alweer op een andere plek.....quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.
Wat denken ze trouwens hoe hard het gaat waaien morgen? Hoe gaan ze die tenten vast zetten tegen de wind? Als ze die haringen met de hand de grond in kunnen duwen, waait dat spul met de eerste de beste windvlaag weg. Lekker veilig voor je bezoekers.
Annuleer die markt dan gewoon, en zet die naar het volgend weekend. Ze hebben toch geen zak te doen daar.
in het begin van utopia 2 kwamen ze af en toe nog in beeld.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:38 schreef zodeju het volgende:
Bomen.....de hulp troepen komen er al aan.......
Volgend weekend hebben ze dat middel feestje van Ger en Jessie.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.
Wat denken ze trouwens hoe hard het gaat waaien morgen? Hoe gaan ze die tenten vast zetten tegen de wind? Als ze die haringen met de hand de grond in kunnen duwen, waait dat spul met de eerste de beste windvlaag weg. Lekker veilig voor je bezoekers.
Annuleer die markt dan gewoon, en zet die naar het volgend weekend. Ze hebben toch geen zak te doen daar.
Zitten natuurlijk geen camera's in.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske zegt net dat dat niet gaat.
Daar zullen ze dan wel een extra bedrag voor op de rekening terug zienquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:47 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja met behulp van de man die ze gebracht heeft..
en niet al te hard waaitquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:51 schreef zodeju het volgende:
Ze mogen blij zijn dat het droog is.
Dat en is de kraampjes man al langs geweest?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:05 schreef Laysa het volgende:
Dat wordt doorwerken voor de medewerkers...Overal nog lampen erin
Ja die was op tijd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat en is de kraampjes man al langs geweest?
Ja, die is al lang weer weg......quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat en is de kraampjes man al langs geweest?
Later in de gym was ook een mooi moment over de jas die Lexy had gekregen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de hoogtepuntjes van vanmiddag ....![]()
[ afbeelding ]
Het kan Shelley niet boeien - 28 september 2019.
x7lv3ae
[ afbeelding ]
Shelley en Jessie - 28 september 2019.
x7luzc5
[ afbeelding ]
Shelley en Gerrit - 28 september 2019.
x7luzzo
Hij liet planken en bokken achter. Hiske weet hoe het opgezet moet worden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar kon niets doen dus ... alleen afleveren
Zou Amy morgen ook komen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ria en Nancy komen ook niet morgen ......![]()
[ afbeelding ]
Mogen we hopen. Maar eigenlijk zou ze pas in oktober komen.quote:
Voor ons was het een streamlock.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit terug te luisteren, Mylene haar familie is op haar verjaardag aan het hek geweest, was dat al bekend ?
Ja. Maar geloof dat niemand het gezien heeft. Net als bezoek voor Merel toen ze er een jaar zatquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit terug te luisteren, Mylene haar familie is op haar verjaardag aan het hek geweest, was dat al bekend ?
Okay, maar was het wel in de uitzending te zien ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja. Maar geloof dat niemand het gezien heeft. Net als bezoek voor Merel toen ze er een jaar zat
Geen idee Kijk het al tijden niet meer op tv.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar was het wel in de uitzending te zien ?
Iemand daar zei dat Mylène niet moest zeuren want ze had haar familie gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar geloof dat niemand het gezien heeft. Net als bezoek voor Merel toen ze er een jaar zat
Hier hebben we Jaarmarkt,gaat wel gewoon door voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:41 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net dat morgen Evenementen zijn afgelast door het weer. En benijwed wat de Utopianen gaan doen. Of benieuwd.l 🤪
Zequote:Op zaterdag 28 september 2019 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn punt is, ik snap die SL's niet als het toch niet in de uitzending komt ....
Hier begon het vanmorgen al mee ....quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:41 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net dat morgen Evenementen zijn afgelast door het weer. En benijwed wat de Utopianen gaan doen. Of benieuwd.l 🤪
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar was het wel in de uitzending te zien ?
Mylene heeft daarna gehuild..quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zal eens tijd worden dat ze een keer slecht weer hebben met de markt. Die lui hebben elke keer weer stinkend gelukquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier hebben we Jaarmarkt,gaat wel gewoon door voor zover ik weet.
Daar heb ik me ook altijd over verbaasd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal eens tijd worden dat ze een keer slecht weer hebben met de markt. Die lui hebben elke keer weer stinkend geluk
Was dat niet om te 'proeven'...quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef snetje het volgende:
Frappant dat 1 persoon op de patat nu genoeg is ... vanmiddag zaten ze met zijn vieren ...
Ik ook. Eindelijk is dat geluk eens afgelopenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook altijd over verbaasd.
Niet genoeg aandacht gekregen? Dat mormel is altijd depri en vooral als Jens het naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:03 schreef DKUp het volgende:
Waarom is Milani verdrietig?
Jensie de trol uit de kast gekomen?
Was vanavond een stukje van op stream.Deden ze best leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn die meiden trouwens Jessie aan het dishen met die helicopter rap ?
Ja, net gevonden, en Jessie rook nadien onraad ...quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Was vanavond een stukje van op stream.Deden ze best leuk.
ja inderdaad, waarschijnlijk wel. even een knuffel van jens ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knettergek. Ze wil weer aandacht
Die gaat straks weer de halve nacht naast hem liggen jankenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja inderdaad, waarschijnlijk wel. even een knuffel van jens ofzo
Geen regenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
heel eerlijk, ik vind het best aardig gaan met die tenten. had meer drama verwacht.
@snetjequote:
Ja waar is die gebleven?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
Test
@:sas
@:max
@:amy
@:geile meisjes
Test
Hoe dan!quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
Test
@:sas
@:max
@:amy
@:geile meisjes
Test
In de 40+.quote:
Volgens mij zit ze patat voor te bakken. Bij de vorige markt heeft ze dat tot 1 uur in de nacht zittten doen. Mariska lag toen al uren in haar bedquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:01 schreef mazaru het volgende:
Keihard aan het werk net als de rest...![]()
[ afbeelding ]
Geen smiley erachter posten.quote:
quote:
Ik zag een dubbele punt staan in de quote, denk aap je gewoon naquote:
Die mag nog heel even in de 40 spelen ...quote:
anders zou je bij iedere quote een ping krijgenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag een dubbele punt staan in de quote, denk aap je gewoon na
Ahaa daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
anders zou je bij iedere quote een ping krijgen
gok ik
Nee joh! Hartstikke leuk. Vannacht krijg je windstotenquote:
Klaar met Utopia.quote:
Lexy wilde een soort Madurodam van Utopiaquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is het verhaal met die poppetjes die Jessie vanavond had ?
Leuke happy kids markt.quote:
Dank je, filmpje volgt ....quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:21 schreef Paco55 het volgende:
Lexy wilde een soort Madurodam van Utopia
Wir haben es nicht gewußtquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
met oude legertenten uit 45
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:22 schreef DKUp het volgende:
Ook leuk met al die marktmensen die allemaal niet komen.
Hebben ze al betaald?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:23 schreef DKUp het volgende:
Er komen er natuurlijk een paar niet opdagen zonder af te zeggen![]()
![]()
buiten de tent word je natquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom zou je in dat pleuris weer in een tent gaan staan.
Snap ik ook niet. Waarom zou je in hemelsnaam met een voorspelling van 25 mm regen daar naartoe gaan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom zou je in dat pleuris weer in een tent gaan staan.
Binnen de tent wordt je depressief, vies en ongelukkig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
buiten de tent word je nat
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Binnen de tent wordt je depressief, vies en ongelukkig.
Het is donker, het is koud, het is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |