o ja is ook zo heb er zelf caps van geplaatst.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:57 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat was afgelopen nacht compleet uit elkaar gewaaid.
Ik hoop dezelfde. Na de clip en dat ze maar veel aan Jessie zitten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Maar veel belangrijker is, moeten er danseressen op Jessie's repfeest…
Het is toch te beschamend voor woorden dat Jessie de dag voor de DramaMarkt gaat bellen met Stierenek over zangeressen voor op zijn repfeestquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dezelfde. Na de clip en dat ze maar veel aan Jessie zitten.
Logisch, NaarGeest weet dat er geen zak deugt en iedereen op Achter leuntquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef puzziepie het volgende:
Maris verwacht ruzies tijdens het opzetten van de tenten
En ik hoop het, van mij mag de pleuris uitbreken daarquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef puzziepie het volgende:
Maris verwacht ruzies tijdens het opzetten van de tenten
ik dacht zelfs 8quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Wagte op de tente
6 stuks en alle is moeiii
Mariska heeft broek aan en een legging dubbel trui en jas......hoe moet het als het kouder wordt vraagt Hiske.quote:
Die heeft echt alle sporten gedaan......judo golf hardlopen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska vertelt dat ze aan hardlopen doet![]()
![]()
Wat doet die vrouw niet?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska vertelt dat ze aan hardlopen doet![]()
![]()
Paul Senior van Amerikan Chopper leeft weer?quote:
21 uur gedeeld door 15 = met 1.4 Bewoner in een uur klaarquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:21 schreef zodeju het volgende:
Mooi, drie en half uur per tent.......![]()
![]()
Olypische zomer én winterspelen, en niet te vergeten de Paralympics ivm haar voetenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft echt alle sporten gedaan......judo golf hardlopen.
Wist niet dat die dood was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Paul Senior van Amerikan Chopper leeft weer?
Wist ik ook net pas toen ik hem googledequote:
Volgens mij leeft die nog.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Paul Senior van Amerikan Chopper leeft weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |