Ik herken dit wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het gevoel wat ik bij iemand krijg zorgt bij mij voor aantrekkingskracht. Dus niet alleen uiterlijk gericht. Soms begreep ik mijzelf ook niet van waarom? Waarom is dat er. Soms is een uitstraling soms is het een karakterding, soms klik je zo goed dat je op hetzelfde level zit 😜 maar eigenlijk is het uiterlijk bijzaak en karakter bepalend wat mij aantrekt in iemand. En soms is het er gewoon.
En nu is het je ex?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:09 schreef Scrapyard het volgende:
Het kan allebei.
Mijn ex zag ik aanvankelijk nooit staan, maar zij stak er zoveel moeite in dat ik op een gegeven moment dacht ''nouja lekker makkelijk wel, laten we maar doen'' (was 19). Paar maanden later stond ze te speechen op de bruiloft van haar zus, en toen voelde ik wel echt trots/aantrekkingskracht. Terwijl ik een jaar eerder nog rond riep ''Zij???? Nee nooooit'' (En dat meende ik ook echt).
quote:Op zondag 29 september 2019 01:18 schreef dokter.knakworst het volgende:
Zijn er geen magneet extensies voor Tinder?
Dat klopt, zeker als je eraan toevoegt dat diegene superknap voor jou moet zijn. Aantrekkelijk dus. Een ander vindt er misschien niks aan, jij wel!quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:26 schreef matigeuser het volgende:
Als jullie iemand ontmoeten die superknap is, dan ga ik er vanuit dat de meesten direct een soort 'aantrekkingskracht' voelen
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 september 2019 14:01 schreef puzziepie het volgende:
Echte aantrekkingskracht herken je denk ik door 'de klik' die je voelt als je elkaar voor het eerst ontmoet ...Dat Dat zit em bij mij niet in het feit of iemand wel of niet 'superknap' is
(Want wat is superknap en wat zegt dat dan precies over de persoon?
Geur , humor, je vertrouwd voelen bij iemand, Je begrijpt elkaar makkelijk en hebt lol met elkaar...ik denk dat het daar voor mij mee begint . Dat kan de basis zijn voor een vriendschaps of liefdesrelatie
Superknap zegt mij niet veel. Een open uitraling , vertrouwd gevoel , iemand die echt is en humor heeft wel
Je verwart lust met liefde.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:36 schreef Generationalpha het volgende:
Oprecht een superinteressante vraag. Ik ben tot nu toe alleen maar verliefd geworden op vrouwen die superknap zijn. Ook al zou ik willen dat het niet zo is, het werkt wel gewoon zo voor mij.
Als iemand gewoon gemiddeld eruit ziet heb ik niet dezelfde verliefde gevoelens maar ontwikkel je wel een bepaalde genegenheid en liefde voor iemand als je langer met die persoon omgaat.
Zo gaat het doorgaans bij mij altijd. Dat voelt soms wel een beetje frustrerend omdat je het liefst natuurlijk gaat voor iemand waar je echt verliefd op bent.
Ok sorry dat ik eerder aan jou vroeg of mannen wel verliefd konden worden. Je hebt duidelijk niet alleen maar lustgevoelens tov alle vrouwen maar kunt het goed onderscheiden.quote:Op zondag 29 september 2019 18:38 schreef Cockwhale het volgende:
Soms zie ik vrouwen en dan denk ik wow, die ogen, haar glimlach, de energie, die blikken en expressies.. En dat is niet per definitie de mooiste vrouw "semi-objectief" gezien. Dan ben ik mesmerized. Ik kan uren naar haar kijken en het brengt een glimlach op mijn gezicht.
En soms zie ik echt een hele mooie vrouw en dan denk ik, mooie vormen. Ik zal vaak naar haar kijken, omdat ik graag naar mooie dingen kijk. Voel er verder niet veel bij.
En dan als laatste zie ik wel eens echt heerlijke, sexy vrouwen waar ik spontaan een harde pener van krijg. Zijn niet per se de mooiste dames.
De eerste categorie is spontaan verliefd worden materiaal. Die vrouwen kom ik slechts heel heeeeel sporadisch tegen. 1 op de 100.000 vrouwen wellicht?
Nee. Meestal het tegenovergestelde zelfs.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:26 schreef matigeuser het volgende:
Als jullie iemand ontmoeten die superknap is, dan ga ik er vanuit dat de meesten direct een soort 'aantrekkingskracht' voelen die ervoor zorgt dat je met die persoon fysiek wil zijn;
Natuurlijk heb ik niet alleen lustgevoelens jegens vrouwenquote:Op zondag 29 september 2019 20:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ok sorry dat ik eerder aan jou vroeg of mannen wel verliefd konden worden. Je hebt duidelijk niet alleen maar lustgevoelens tov alle vrouwen maar kunt het goed onderscheiden.
Verliefd is wel iets anders dan lekker vinden he? Tuurlijk zou 90% van de mannen die wel eens willen doen, maar een relatie of verliefdheid is wel wat meer dan dat (voor mij althans).quote:Op zondag 29 september 2019 21:45 schreef Generationalpha het volgende:
Ik kwam vanmiddag bij de kassa een meisje tegen dat me wat deed denken aan Emilie de Ravin. Bloedmooi, smachtende blauwe ogen. Voor mij hangt verliefdheid daar toch wel mee samen, het idee dat als je iemand aankijkt je adem al bijna wordt afgesneden. Maar goed, op dit soort vrouwen wordt 90 procent van de mannen spontaan verliefd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |