SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:07 schreef Max23 het volgende:
Schijnt dat de jury nog een onderzoek instelt naar Van Vleuten.
Ze ging gedurende 150km veel harder dan je zou mogen verwachten.![]()
![]()
Wat Engelse reacties:quote:Its an electric bike, get that bike drug(battery) tested
Batteries concealed in the frame, bionic implants disguised as socks!
Magnets in the tyres, need I say more!quote:Floyd Van Leutenquote:Annemiek was watching the under 23 men’s race finish off my phone yesterday. I must be her lucky charmquote:Who?leven zoals het leven is![]()
Coach Luicitotwitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 18:18:30🌈 #Yorkshire2019Congrats and big compliments @AvVleuten and @CoachLuicito with your world title! 👏🏼 https://t.co/Oh6GAIcq17 reageer retweet
![]()
![]()
UCI doet onderzoek naar de training achter de motor deze week van Annemiek van Vleuten.. Mogelijk volgt er later deze avond nog een dsqeveryone's a critic...
even you ! !![]()
Ik zie net dat Van Vleuten gewonnen heeft.
Dus ik kom even de vlaggetjesbrigade uithangen:
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:31 schreef the_critic het volgende:
UCI doet onderzoek naar de training achter de motor deze week van Annemiek van Vleuten.. Mogelijk volgt er later deze avond nog een dsq![]()
![]()
De wekker is gezet, de goesting is daar en ik heb het licht gezien: Gianni Moscon wordt wereldkampioen en ik sta voor de volledige ¤151.0% achter hem.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dit was knap zeg.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Laat jij hier bewust Pogacar lopen? Persoonlijk zou ik Naesen wel leuk vinden. En ben ik bang dat figuren als Bettiol en Valgren weer gaan schitteren. Rui Costa zal ook wel weer verre ereplaats ophalen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
De wekker is gezet, de goesting is daar en ik heb het licht gezien: Gianni Moscon wordt wereldkampioen en ik sta voor de volledige ¤151.0% achter hem.
En benieuwd hoe hard ik af ga met mijn voorspelling van van de week.![]()
![]()
Wekkertje zetten en er klaar voor morgen
Aardige windje en wat regen dus hopelijk een lekkere zware koers![]()
![]()
![]()
285 kilometer lijkt me zo ..veel
En dan nog met zoveel regen en windLijkt me vooroorlogs bijna
285 Km is ongeveer van Amsterdam naar CharleroiIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Van het slechtste van Nederland naar het slechtste van Belgie (lol).quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
285 Km is ongeveer van Amsterdam naar Charleroi![]()
Nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
De wekker is gezet, de goesting is daar en ik heb het licht gezien: Gianni Moscon wordt wereldkampioen en ik sta voor de volledige ¤151.0% achter hem.![]()
We moeten type renners hebben die van regen en wind houden, een hardrijder is en heel grote afstanden kan fietsen.
Het zou me niet verbazen maar ik schuif Gilbert naar voor.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
In een wereld van herfstweken met regen, wind en kou behoort Moscon tot de groten der aarden. Dit zijn de dagen waar hij voor opstaat en waar hij voor leeft. Morgen danst hij in de regenboog op het podium en verzeker ik mijn plekje in de Quote 500.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Over regen, wind en kou gesproken, krijgen we inderdaad regen, wind en kou?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In een wereld van herfstweken met regen, wind en kou behoort Moscon tot de groten der aarden. Dit zijn de dagen waar hij voor opstaat en waar hij voor leeft. Morgen danst hij in de regenboog op het podium en verzeker ik mijn plekje in de Quote 500.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over regen, wind en kou gesproken, krijgen we inderdaad regen, wind en kou?
Zeker in de ochtend, in de namiddag maar lichtjes regenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Woei en regen in de finale stelt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker in de ochtend, in de namiddag maar lichtjes regen![]()
Godverdomme werken morgen, godverdomme.
Wel op tijd thuis voor de finale als het goed is.Jack does it in real time...![]()
Die arabieren zijn niet goed met hun weekenden op vrijdag en zaterdag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:51 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme werken morgen, godverdomme.
Wel op tijd thuis voor de finale als het goed is.Put these foolish ambitions to rest.![]()
De vraag die gesteld moet worden; voor hoeveel procent ben je rouwig als Mathieu niet wint? Ik hoor je al denken: "Heb je hem weer nee nee nee".quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
150%quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vraag die gesteld moet worden; voor hoeveel procent ben je rouwig als Mathieu niet wint? Ik hoor je al denken: "Heb je hem weer nee nee nee".![]()
Is dit serieus of weer een FirstCycling-referentie?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ben jij 125 % naïef? Of 75 % aan het trollen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit serieus of weer een FirstCycling-referentie?![]()
Een percentage vind ik lastig om te geven ouwe reus. Ik hoop uiteraard dat Mathieu iedereen erop legt. Mocht het om een of andere onverklaarbare reden niet gebeuren en een Flip of een Lutsenko er mee aan de haal gaat kan ik daar ook vrede mee hebben. Ik hoop alleen niet op een type Asgreen (@showtimer).quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit serieus of weer een FirstCycling-referentie?![]()
Voor wie ben jij morgen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vraag die gesteld moet worden; voor hoeveel procent ben je rouwig als Mathieu niet wint? Ik hoor je al denken: "Heb je hem weer nee nee nee".![]()
![]()
Als Matje niet wint dan het liefst een mooie aanval van De Luts of Remco. Verder gun ik het wel aan Fuglsang, Trentin of Gilbert. Aub geen sprinter of een one day fly.![]()
VainsteinsGodquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:22 schreef Momo... het volgende:
Als Matje niet wint dan het liefst een mooie aanval van De Luts of Remco. Verder gun ik het wel aan Fuglsang, Trentin of Gilbert. Aub geen sprinter of een one day fly.Jack does it in real time...![]()
Racisten in Engeland houden niet van African teams.
Serieus wel chanant, dit zou verboden moeten zijn. Als je iets organiseert zouden alle atleten visas gegarandeerd moeten worden...Jack does it in real time...![]()
Je bent onnavolgbaar. Wat is een type Asgreen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een percentage vind ik lastig om te geven ouwe reus. Ik hoop uiteraard dat Mathieu iedereen erop legt. Mocht het om een of andere onverklaarbare reden niet gebeuren en een Flip of een Lutsenko er mee aan de haal gaat kan ik daar ook vrede mee hebben. Ik hoop alleen niet op een type Asgreen (@:showtimer).![]()
Nairo Quintana: "Tenemos opciones de ganar el Mundial con nuestros dos velocistas"quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
De wekker is gezet, de goesting is daar en ik heb het licht gezien: Gianni Moscon wordt wereldkampioen en ik sta voor de volledige ¤151.0% achter hem.
Moest glimlachen.![]()
Jaramillo is tegenwoordig de leverancier van Gall & Gall.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nairo Quintana: "Tenemos opciones de ganar el Mundial con nuestros dos velocistas"
Moest glimlachen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Een domme stoemperquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bent onnavolgbaar. Wat is een type Asgreen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Een kleurloze renner die ineens heel hard trapt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bent onnavolgbaar. Wat is een type Asgreen?![]()
Ik dacht zelf aan Mads Pedersen. Hele seizoen kut verder. Dan heb ik nog liever Asgreen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een kleurloze renner die ineens heel hard trapt.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jaramillo is tegenwoordig de leverancier van Gall & Gall.
Alvarito ziet het zelf ook wel zitten. Positiviteit kan ze niet ontzegd worden.![]()
Uitslag van een WK liegt nooit, maar achter Kasper kun je al een voorzichtige DNF zetten als je hem mag geloven.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een kleurloze renner die ineens heel hard trapt.![]()
Annemiek
Ongepland naar eigen zeggen. Daar geloof ik eerlijk gezegd niets van, want je moet als Nederlandse niet te lang wachten. Uiteraard moet je dan wel de benen hebben voor zo'n solo.![]()
Hoe ranken we de prestatie van AvV in de lijst van grote nummers ? Voor de afgelopen jaren gaat het tussen Froome in de giro en AvV vandaag.![]()
Mathieu in eerste instantie uiteraard. Ik gun het Flipje uiteraard evenzo. Evenals elke andere attractieve coureur. Als het maar geen nobody is. Dat is het belangrijkste.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik heb Mathieu gisteren gelayed op 3,8. Vind dat maar een absurde prijs. Ik kan mij niet voorstellen dat we een traditioneel WK krijgen met wachten tot de laatste een of twee rondes. Moeilijk te controleren op die natte, golvende en bochtige wegen. De Belgen hebben vier of vijf renners die ze vroeg kunnen wegsturen en normaliter goed genoeg zijn om mee te doen. Dat moeten ze uitbuiten.![]()
Ook een Gall & Gall klantenkaart?quote:Op zondag 29 september 2019 00:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon, Garcia Cortina, Impey is mijn podium.![]()
Volledig absurd ja. Ga je in dit verhaal wel voor de traditionele benadering bij Mathieu zelf?quote:Op zondag 29 september 2019 00:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb Mathieu gisteren gelayed op 3,8. Vind dat maar een absurde prijs. Ik kan mij niet voorstellen dat we een traditioneel WK krijgen met wachten tot de laatste een of twee rondes. Moeilijk te controleren op die natte, golvende en bochtige wegen. De Belgen hebben vier of vijf renners die ze vroeg kunnen wegsturen en normaliter goed genoeg zijn om mee te doen. Dat moeten ze uitbuiten.![]()
Sorry, de stemming is wat melig nu ik en m'n vriendin Crash 2 aan het spelen zijn. Ik wil mezelf overigens enigszins herstellen, waar ik Impey zei bedoel ik Simon Clarke.quote:Op zondag 29 september 2019 00:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook een Gall & Gall klantenkaart?
[ Bericht 7% gewijzigd door Koffieplanter op 29-09-2019 01:37:27 ]Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik ga uit van het volgende scenario voor Nederland:
Mathieu en Terpstra moeten door een vroege val afstappen of zitten al op een onoverbrugbare achterstand. Teunissen zijn vorm is dalende, dus zal ook wel ergens afhaken halverwege de koers. Op het lokale circuit proberen Van Baarle en Langeveld het met een halfslachtige demarrage en worden er daarna ergens afgereden. Alleen Mollema zit nog in een elitegroepje en wordt vervolgens 11de.
leven zoals het leven is![]()
Pakweg Gilbert of Evenepoel zouden het ook wel eens van zéér ver durven proberen ...quote:Op zondag 29 september 2019 00:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb Mathieu gisteren gelayed op 3,8. Vind dat maar een absurde prijs. Ik kan mij niet voorstellen dat we een traditioneel WK krijgen met wachten tot de laatste een of twee rondes. Moeilijk te controleren op die natte, golvende en bochtige wegen. De Belgen hebben vier of vijf renners die ze vroeg kunnen wegsturen en normaliter goed genoeg zijn om mee te doen. Dat moeten ze uitbuiten.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Opzich gun ik het Matje wel, maar toch hoop ik ergens dat hij het niet wordt. Liever iemand die de regenboogtrui het hele jaar toont. Persoonlijk hoop ik op Sagan of De Luts.
Die Denen hebben trouwens wel een walgelijke ploeg buiten Vogelenzang. Asgreen en Pedersen moet je al niet aan denken.... maar stel je voor dat Valgren opeens zijn benen terug vindt.
Maar goed, meest waarschijnlijke is natuurlijk dat de Rem eventjes de boel rechtzet en gaat zorgen dat niemand het WK 2019 ooit nog zal associeren met van Vleuten maar gewoon met hem. Benieuwd of hij al binnen gaat zijn wanneer het peloton het lokale rondje opdraait.![]()
Als de favorieten er in de laatste ronde nog allemaal vooraan bij zitten dan gaat t vdP, Alaphilippe en Sagan worden
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Aanvallen op het lokale parkoers lijkt wel andere koek, zijn maar een paar momenten. Maar als de koers hard wordt gemaakt in de eerste 100km gaat het gekkenhuis worden. België de grote favoriet met dat team in mijn ogen.Jack does it in real time...![]()
Jammer van de wijzigingen, maar zat er wel aan te komen door dit weerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Regen in Engeland in eind september komt natuurlijk ook maar zelden voor. Konden ze bij de UCI niet weten helaas.quote:Op zondag 29 september 2019 09:02 schreef franklop het volgende:
Jammer van de wijzigingen, maar zat er wel aan te komen door dit weerPut these foolish ambitions to rest.![]()
Nja verschil tussen een normaal buitje en wat er van de week voorbij is gekomen.quote:Op zondag 29 september 2019 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Regen in Engeland in eind september komt natuurlijk ook maar zelden voor. Konden ze bij de UCI niet weten helaas.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 29-09-2019 om 09:07:41This is the reason why Buttertubs is cancelled #swimmingpool (via @nathanlufclamb) #Yorkshire2019 https://t.co/zYF5Fc6CpH reageer retweet
![]()
Alsof je een wereldkampioenschap in Zeeland organiseert en dan in het parcours gaat snijden omdat het te hard waait.quote:Op zondag 29 september 2019 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Nja verschil tussen een normaal buitje en wat er van de week voorbij is gekomen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Matig.
Hopelijk wordt het er complexer van.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit he.quote:Op zondag 29 september 2019 09:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een derdewereldland eigenlijk.![]()
Schuld van de EU, die onderdrukken de ware potentie van Brittania!quote:Jack does it in real time...![]()
Nee, die is daar veel te ongeduldig voor. Terpstra gaat er wel alles aan doen om nog eerder weg te zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 00:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volledig absurd ja. Ga je in dit verhaal wel voor de traditionele benadering bij Mathieu zelf?![]()
Ja dat maakt een enorm verschil!quote:Op zondag 29 september 2019 01:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, de stemming is wat melig nu ik en m'n vriendin Crash 2 aan het spelen zijn. Ik wil mezelf overigens enigszins herstellen, waar ik Impey zei bedoel ik Simon Clarke.![]()
Gunstig voor MvdP? Die Belgen hadden het er nog over dat hij die afstand niet gewend is.![]()
Nou zal 15? km korter niet heel veel verschil maken, maar hoeveel hoogtemeters hebben we nu minder?![]()
Het is niet dat ze veel keus hadden, parcours was gisteren (https://www.instagram.com/p/B28uCVQIyKs/) al niet meer berijdbaar.quote:Op zondag 29 september 2019 09:29 schreef Momo... het volgende:
Wel mooi dat Adrie het heeft over eerste verstandige beslissing van de jury deze week.![]()
Een deftig riooleringssyteem zou dat zonder problemen verhelpen. Ik zie geen goot aan de zijkantquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat krijg ik als het voor de volledige 100% klopt?quote:Op zondag 29 september 2019 09:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja dat maakt een enorm verschil!Put these foolish ambitions to rest.![]()
Bij Sporza maken ze de UCI even af.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Derdewereldlandquote:Op zondag 29 september 2019 09:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een deftig riooleringssyteem zou dat zonder problemen verhelpen. Ik zie geen goot aan de zijkantWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Dan trekt showtimer een Noorse kabeltrui aan.quote:Op zondag 29 september 2019 09:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het voor de volledige 100% klopt?![]()
Heb je wensen?quote:Op zondag 29 september 2019 09:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het voor de volledige 100% klopt?![]()
Eerst nog even WK Rugby kijkenquote:Op zondag 29 september 2019 09:39 schreef Mansjester het volgende:
Joggingsbroekie al aan hier hoor. GenotsdagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik ben pas over vier uur thuis en voor de buis (nadeel van in een uithoek van het land wonen), dus hopelijk houden ze het kruit nog even droog (de UCI lijkt daar gelukkig aan mee te willen werken).![]()
Ik denk dat ik nog even 10 euro op Ben Swift ga zetten.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Years. zei hij toch?quote:Op zondag 29 september 2019 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgend jaar is ambitieus Peter.![]()
Sagan zal het niet worden aan zen interview te horen
Mijn topfavoriet is dus MVDP. En als Belg gun ik het hemIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hij kent de bezoekerscijfers van FOK!, dus showtimer zou ook in zijn blote kont durven posten.quote:Op zondag 29 september 2019 09:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan trekt showtimer een Noorse kabeltrui aan.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Heeft Mohoric niets beters te doen in z'n leven? Overmorgen start 'ie alweer in Kroatië.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Niet echt kans op waaiers?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oh, dat kan zelfs bij 2 namen.quote:Op zondag 29 september 2019 09:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor eeuwig een UI van Cameron.Eentje een jaar, appelboer vertrouw ik niet.
![]()
In een land waar t altijd regent alles dicht asfalterenquote:Op zondag 29 september 2019 09:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een deftig riooleringssyteem zou dat zonder problemen verhelpen. Ik zie geen goot aan de zijkant![]()
![]()
eucharistieviering op canvas jongens!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Moet niet persee alles dicht te asfalteren gewoon goede rioolbuizen onder de stratenquote:Op zondag 29 september 2019 09:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
In een land waar t altijd regent alles dicht asfalterenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alstublieft geen Kristoff.quote:Op zondag 29 september 2019 09:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Matje noemt wel ff een dark horse trouwens, Kristoff....daar hoor je niemand over.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Quoi?quote:Op zondag 29 september 2019 09:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Matje noemt wel ff een dark horse trouwens, Kristoff....daar hoor je niemand over.Put these foolish ambitions to rest.![]()
In België hebben jullie zoveel gaten in het asfalt dat water altijd en overal wel kan weglopen.quote:Op zondag 29 september 2019 09:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een deftig riooleringssyteem zou dat zonder problemen verhelpen. Ik zie geen goot aan de zijkant![]()
![]()
France 2boeren
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dank je.quote:Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Drie visionairs met Sonny. Ik ben binnen.![]()
De onwetendheid. Onze Sonny is niet te houden in de regen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zijn naam doet nochtans anders vermoedenquote:Op zondag 29 september 2019 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De onwetendheid. Onze Sonny is niet te houden in de regen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat is er nu weer aan de handIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wellicht nog een parcourswijziging.quote:Op zondag 29 september 2019 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is er nu weer aan de hand![]()
Mathieu had een plakbidonquote:Op zondag 29 september 2019 10:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft de jury iets onreglementairs gezien?![]()
Stelling:
Dit is het slechtst georganiseerde WK afgelopen 10 jaar?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Extra check op de sokken van R.Evquote:Op zondag 29 september 2019 10:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft de jury iets onreglementairs gezien?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Men overweegt nu, na de beelden nog eens bekeken te hebben, Van Vleuten te gaan diskwalificeren.quote:Op zondag 29 september 2019 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is er nu weer aan de hand![]()
Over naar plan C: alleen maar plaatselijke rondjesquote:Op zondag 29 september 2019 10:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wellicht nog een parcourswijziging.
leven zoals het leven is![]()
Moeten ze eens over denken bij de UCI! Lijkt me een mooie voor in de toekomstquote:Op zondag 29 september 2019 10:09 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Over naar plan C: alleen maar plaatselijke rondjesCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sonny vindt het als oud fabriekswerker ook geweldig om op half 6 op te staan. Ben Affleck gaat het doen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De onwetendheid. Onze Sonny is niet te houden in de regen.![]()
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:10:49Twee klimmetjes geschrapt vanwege het slechte weer. De passage van 30 tot 100 km gaat nog steeds penibel worden: smalle, bochtige weggetjes met plassen zo groot als leegelopen kinderbadjes. https://t.co/ai8adyr0Xk reageer retweet
![]()
Die slapzak heeft hem niet eens.quote:Op zondag 29 september 2019 10:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sonny vindt het als oud fabriekswerker ook geweldig om op half 6 op te staan. Ben Affleck gaat het doen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
https://www.buienradar.nl/weer/harrogate/gb/2647428/3uurs
Volgens buienradar blijft het de komende uren regenen.![]()
En de Rem wel haha. Fanboy.quote:Op zondag 29 september 2019 10:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die slapzak heeft hem niet eens.![]()
Het is niet in Spanje,dus ik denk het welquote:Op zondag 29 september 2019 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen helikopterbeelden door het weer naar ik neem aan?![]()
Hoeveel km nu tot de plaatselijke ronde? Gaat de Rem het nog redden om binnen te zijn voor het peloton de plaatselijke ronde opdraait?![]()
Zal er nog iemand durven terug komen achter een volgauto?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik zie Wellens, Lampaert, Bernard en Senegal op de eerste rij. Ik ruik snode plannen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lekker 260k rammenquote:Op zondag 29 september 2019 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie Wellens, Lampaert, Bernard en Senegal op de eerste rij. Ik ruik snode plannen.![]()
![]()
Nairoman gaat controleren, Hodeg zijn kansen zijn met stip gestegen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie Wellens, Lampaert, Bernard en Senegal op de eerste rij. Ik ruik snode plannen.![]()
Niet zo pessimistisch over je Feyenoord, zeg.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Geen voetbal hier.quote:Op zondag 29 september 2019 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch over je Feyenoord, zeg.Put these foolish ambitions to rest.![]()
@El-Stinhotwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:17:36Fijne joggingbroekopdebankhangdag allemaal! reageer retweet
![]()
Nog een jaar wachten, dan start Amador hier in functie van Kevin Rivera en ik kan niet wachten.Put these foolish ambitions to rest.![]()
twitter:BasTietema twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:14:24What a gentlemen is Mathieu van der Poel! Minutes before the race and takes all the time to make a photo with a young fan! 👑🌈 #Yorkshire2019 https://t.co/6iPE0h6qP6 reageer retweet
![]()
Is Bas een likker?quote:Op zondag 29 september 2019 10:25 schreef Momo... het volgende:
twitter:BasTietema twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:14:24What a gentlemen is Mathieu van der Poel! Minutes before the race and takes all the time to make a photo with a young fan! 👑🌈 #Yorkshire2019 https://t.co/6iPE0h6qP6 reageer retweet
![]()
er bestaat daar zelfs een liedje van:quote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zowiezo een potsierlijke vertoning en totaal overbodig gebeuren zo’n neutralisatie. Soms misschien nuttig om even een smal stadscentrum uit te komen, maar verder....quote:![]()
Mensonterend.quote:Op zondag 29 september 2019 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
er bestaat daar zelfs een liedje van:![]()
Schreeuwlelijk is datquote:Op zondag 29 september 2019 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
er bestaat daar zelfs een liedje van:![]()
![]()
ja erg hequote:
Als ik over elke tweet van Thijs een mening moet hebben, is het einde zoek.quote:Op zondag 29 september 2019 10:24 schreef Slobeend het volgende:
@:el-stinhotwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:17:36Fijne joggingbroekopdebankhangdag allemaal! reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Krijgen we niet eens een mongolenontsnapping?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Cepeda heeft niet eens een normaal regenjack, zit daar in Caja kleuren te koersen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Casnefrwa rijdt ook in AG2R, gebeurt wel meer.quote:Op zondag 29 september 2019 10:42 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom heeft Cepeda een Caja Rural jasje aan?![]()
Er rijden veel renners in de regenkledij van hun eigen merkenteam.quote:Op zondag 29 september 2019 10:42 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom heeft Cepeda een Caja Rural jasje aan?![]()
Perry, stayeren DSQ!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wisselt niet links, DSQ dusIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alleen rijdt Cepeda niet bij Caja Rural?quote:Op zondag 29 september 2019 10:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er rijden veel renners in de regenkledij van hun eigen merkenteam.![]()
Cepeda rijdt wel bij Caja Rural.quote:Op zondag 29 september 2019 10:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen rijdt Cepeda niet bij Caja Rural?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat is een terechte opmerking.quote:Op zondag 29 september 2019 10:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen rijdt Cepeda niet bij Caja Rural?![]()
Dan zit PCS te slapenquote:Op zondag 29 september 2019 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cepeda rijdt wel bij Caja Rural.![]()
Er zijn officieel twee Jefferson Cepeda's. Jefferson Alveiro rijdt bij Caja, die is hier, Jefferson Alexander gaat volgend jaar naar Androni.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
DQSquote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef tja77 het volgende:
Nou, camera meesturen met Gilbert.
DSQ incoming![]()
Stop met deze actquote:Op zondag 29 september 2019 10:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo en Dani zijn mee. Hodeg in een zetel.![]()
Leek te gaan stayeren inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef tja77 het volgende:
DSQ incoming![]()
Hij is behoorlijk snel terug bij het pelotonquote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef tja77 het volgende:
DSQ incoming
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ah, vandaar.quote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn officieel twee Jefferson Cepeda's. Jefferson Alveiro rijdt bij Caja, die is hier, Jefferson Alexander gaat volgend jaar naar Androni.
Op de startlijst van PCS staat Alexander![]()
Dan heeft PCS ook nog eens de verkeerde Jefferson Cepeda in de startlijst staan.quote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn officieel twee Jefferson Cepeda's. Jefferson Alveiro rijdt bij Caja, die is hier, Jefferson Alexander gaat volgend jaar naar Androni.![]()
Stephan loopt te pittenquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heeft PCS ook nog eens de verkeerde Jefferson Cepeda in de startlijst staan.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gaan jullie nu bij iedere scheet ''OMG Stayeren'' roepen?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Alaphilippe achter de wagen, jury letten we op?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan jullie nu bij iedere scheet ''OMG Stayeren'' roepen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De hele dag DSQ grappenquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan jullie nu bij iedere scheet ''OMG Stayeren'' roepen?.
![]()
Die Oetlul kijkt achterom om ipv naar de weg te kijken
Ik ben bang van welquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan jullie nu bij iedere scheet ''OMG Stayeren'' roepen?![]()
Britse auto'squote:Op zondag 29 september 2019 10:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Oetlul kijkt achterom om ipv naar de weg te kijkenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Alexander reed gisteravond nog in de Clasico RCN, dus dan moet hij wel heel snel zijn geweest om hier nog te geraken.quote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heeft PCS ook nog eens de verkeerde Jefferson Cepeda in de startlijst staan.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Voorspelling: op hoeveel kilometer van het einde komt de eerste grote chute die een favoriet/outsider uitschakelt voor de zege? Daar is het wachten op met dit weer.![]()
214quote:Op zondag 29 september 2019 10:55 schreef TheArt het volgende:
Voorspelling: op hoeveel kilometer van het einde komt de eerste grote chute die een favoriet/outsider uitschakelt voor de zege? Daar is het wachten op met dit weer.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moscon is slecht?
Vormtechnisch dan, moraal is uiteraard bekendThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Thijs zit nu ook constant ''DISKWALIFICEREN'' te roepen, wat een zielig gedoe.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
5 kilometer voor de klimquote:Op zondag 29 september 2019 10:55 schreef TheArt het volgende:
Voorspelling: op hoeveel kilometer van het einde komt de eerste grote chute die een favoriet/outsider uitschakelt voor de zege? Daar is het wachten op met dit weer.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mot ik nu echt uit mijn bed om de afstandsbediening te pakken om te switchen naar canvas
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:34:59Padun (no visa) and Kudus (no visa) DNS #Yorkshire2019 reageer retweet
![]()
Op uw toestel zitten ook zapknopjes.quote:Op zondag 29 september 2019 10:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mot ik nu echt uit mijn bed om de afstandsbediening te pakken om te switchen naar canvas![]()
Ja GVD ik zapte te vroegquote:Op zondag 29 september 2019 10:59 schreef The_Undertone het volgende:
Nog even de apotheose van de eucharistie meepikken![]()
Groot-Brittannië prutsers.quote:Op zondag 29 september 2019 10:57 schreef Momo... het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:34:59Padun (no visa) and Kudus (no visa) DNS #Yorkshire2019 reageer retweet
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Geile bedoeling ja.quote:Op zondag 29 september 2019 10:59 schreef The_Undertone het volgende:
Nog even de apotheose van de eucharistie meepikken![]()
Zijn op oprecht 60 man die kunnen winnen. De enige favorieten zijn MvdP en Flip en eventueel Trentin.quote:Op zondag 29 september 2019 10:55 schreef TheArt het volgende:
Voorspelling: op hoeveel kilometer van het einde komt de eerste grote chute die een favoriet/outsider uitschakelt voor de zege? Daar is het wachten op met dit weer.![]()
240 kilometer te gaan en er zitten winnaars van de Giro en Vuelta in de vlucht, prachtig.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dit zijn niet de gemiddelde WK exoten die je rustig een kwartier kan geven.Citius, Altius, Fortius.![]()
YATES -> DSQIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lekker in broekplas weerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: