SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
VlaggetjesThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Yep...en de rest van de ploeg zit nu in een zetel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het wel eigenlijk, alles of niets![]()
Uttrup Ludwig
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
WAt de fak gaat ze gewoon 100 meter solo nu?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Denk dat ze ook wel weet dat ze voorin nooit voluit gaan doorrijden vanaf nu en in dat groepje achter Vos zitten sowieso nog Brand en Vollering.quote:![]()
Net Usainquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Mani89 het volgende:
WAt de fak gaat ze gewoon 100 meter solo nu?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
100 KILOmeter bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Mani89 het volgende:
WAt de fak gaat ze gewoon 100 meter solo nu?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
In het mannenwielrennen zie je ook wel eens enorme solo's, maar dit is wat overdreven jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:23 schreef tja77 het volgende:
Het oogt suïcidaal maar het is en blijft vrouwenwielrennen.![]()
Rode Lantaarn luisteraars wisten dit alThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zelfs Froome maakte het minder bont in de Djiero.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het mannenwielrennen zie je ook wel eens enorme solo's, maar dit is wat overdreven ja![]()
Bij de WK voor mannen een solo van 100km?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het mannenwielrennen zie je ook wel eens enorme solo's, maar dit is wat overdreven ja![]()
Over bergpassen*quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zelfs Froome maakte het minder bont in de Djiero.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit is gewoon een goede tactiek bij de dames, te weinig die dit tempo kunnen volgen op de klim om de achtervolging te organiserenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Remco Evenepoel morgenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij de WK voor mannen een solo van 100km?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Er moet in die groep Vos trouwens wel gereden blijven worden. Anders heeft AvdB straks haar handen vol aan om alles te counteren.![]()
Eigenlijk is vrouwenkoers best tof
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tja, je brengt dan wel weer allemaal frisse knechten naar de achtervolgende groep...quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef TheArt het volgende:
Er moet in die groep Vos trouwens wel gereden blijven worden. Anders heeft AvdB straks haar handen vol aan om alles te counteren.![]()
Ik denk nog steeds dat de grootste kansen voor NL met Vos zijn. Van Vleuten rookt nu zichzelf op en als AvdB op alles moet reageren, is zij ook niet al te fris meer. Die tweede groep moet de controle houden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, je brengt dan wel weer allemaal frisse knechten naar de achtervolgende groep...![]()
Voor de spankracht niet. Anders wint van Vleuten met 8 minuten voorsprong.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat er verder geen echte klimmen meer komen![]()
https://sporza.be/nl/2019(...)inutenlang-achter-v/quote:De beelden van Eekhoff die u nog niet zag: minutenlang achter volgauto
Er zijn nieuwe beelden opgedoken van de veelbesproken achtervolging van de Nederlandse belofte Nils Eekhoff achter de volgauto van Nederland. Eekhoff werd na een val minutenlang teruggebracht tot bij het konvooi van auto's. Hij won alsnog het WK, maar werd nadien gediskwalificeerd.
Op de beelden die iedereen gisteren te zien kreeg, is te zien hoe Eekhoff achter de volgauto van de Nederlandse ploeg terugkeert tot bij de achterste auto's en zich zo opnieuw een weg naar het peloton baant.
De UCI besloot de renner evenwel te diskwalificeren "na het bekijken van beelden die nooit live getoond werden, maar die de maximumstraf verdienen".
Die beelden zijn nu dus opgedoken. Daarop is te zien hoe Eekhoff en auto meer dan 2 minuten moederziel alleen de kloof naar het peloton en de auto's dichten.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Wie van de Nederlandse ploeg zou je daar nu bij zetten op kop?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de grootste kansen voor NL met Vos zijn. Van Vleuten rookt nu zichzelf op en als AvdB op alles moet reageren, is zij ook niet al te fris meer. Die tweede groep moet de controle houden.Citius, Altius, Fortius.![]()
Ik zou Vollering nu mee laten werken, tenzij de Amerikanen al vol aan het werken zijn. Dan zou ik afwachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie van de Nederlandse ploeg zou je daar nu bij zetten op kop?![]()
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Annemiek Semenyaquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.![]()
Het grotere peloton is bij dezen kansloos. Die gaan nooit meer 2 minuten dichtrijden op dat groepje grote namen.![]()
Waarom schrijven die Engelsen die wegen vol met teksten als Slow? Kun je dat niet met een verkeersbord aangeven? Erg lelijk.![]()
Wat vinden jullie van deze situatie voor Nederland op dit moment in de koers?Hadden jullie hiervoor vooraf getekend?![]()
Als vVleuten gepakt wordt gaan ze voorin ook trager rijden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:41 schreef TheArt het volgende:
Het grotere peloton is bij dezen kansloos. Die gaan nooit meer 2 minuten dichtrijden op dat groepje grote namen.![]()
Nee, vrij matige situatie.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Wat vinden jullie van deze situatie voor Nederland op dit moment in de koers?Hadden jullie hiervoor vooraf getekend?![]()
Ik wil dat Vos wereldkampioen wordt, dus nee.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Wat vinden jullie van deze situatie voor Nederland op dit moment in de koers?Hadden jullie hiervoor vooraf getekend?Citius, Altius, Fortius.![]()
Ze is toch jonger dan Valverde?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.![]()
Het is vooral jammer dat Vos niet mee is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Lijkt elk jaar iets meer op Yatesquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.leven zoals het leven is![]()
Als Vos mee was, was dit de ultieme situatie geweest. Dat ze dat niet is, is wel echt een streep door de rekening.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat Vos niet mee is.
En dat peloton schiet echt voor geen meter op. We zijn zelfs aan het afstoppen. Dat zou echt bizar zijn.![]()
Jup. Vandaar dat het best een lastige keuze is. Goede kans dat achtervolgende groep 1 terugkomt. Dan zit Van den Breggen ineens alleen (al heeft ze dan als enige geen kopwerk gedaan)quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat Vos niet mee is.![]()
vind ik wel tofquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ook slecht zichtbaar volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef VoMy het volgende:
Waarom schrijven die Engelsen die wegen vol met teksten als Slow? Kun je dat niet met een verkeersbord aangeven? Erg lelijk.![]()
Nee, maar wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Ik vrees dat ze haar nog zullen inhalen, voorsprong is niet groot genoeg. 1 lekke band en ze zit terug in die groepIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
toch vreemd zo alles in spiegelbeeldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vraag me af waarom er niet meer landen in het peloton werken. Er zijn er nog wel wat meer te verzinnen waarvoor dit niet de meest ideale situatie is. Leuk dat Kloppenburg bij die achtervolgsters zit bijv, maar die is veruit de minste van de kopgroep op dat plaatselijke circuit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Poolse dames komen weer wat dichterbij.![]()
Raar dat er allerlei Denen en anderen hun kopvrouw uit de wind zitten te houden in plaats van gewoon mee te draaien.![]()
Ik kijk op de Belg. Jullie?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Lijkt me best lastig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
toch vreemd zo alles in spiegelbeeld![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nergens, VPN naar Nederland hapert steedsquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Waar zit je?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nergens, VPN naar Nederland hapert steeds![]()
Als Annemiek niet lek rijdt is dit binnen, de Nederlandse Evenepoel![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik heb een beetje het gevoel dat ze haar laten zwemmen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef TLC het volgende:
Als Annemiek niet lek rijdt is dit binnen, de Nederlandse Evenepoel![]()
![]()
Hier deed ik het voor. Dankquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu die groep meer tijd aan het verliezen is kunnen ze misschien beter in het peloton gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef wimderon het volgende:
De grote blokken in het peloton zitten ook gevangen met die tussengroep.Citius, Altius, Fortius.![]()
Zie hier het bewijs hoe goed de GPS-data is om stayeren te herkennen.KetonenGodinquote:Jack does it in real time...![]()
Heeft van Vleuten in de eerste 10 km of zo nog ff 10 secondes achter een auto gereden ? ik vraag t maar alvast
heywoodu
![]()
Het land van de grote Nicolas Sessler.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Niet bepaald een klassiek wielerland nee, wel gaafquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het land van de grote Nicolas Sessler.![]()
![]()
Nu ik dit zie vind ik het eigenlijk best een te aanvaarden beslissing.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Als ze dit haalt tot de finish mis je een van de grootste nummers van dit decenniumquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het land van de grote Nicolas Sessler.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ik dit zie vind ik het eigenlijk best een te aanvaarden beslissing.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Ik ontvolg dit topic wel en kijk het vanmiddag ofzo via de Player terugquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze dit haalt tot de finish mis je een van de grootste nummers van dit decennium
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Denk dat weinig mensen dit bestrijden? Volgens de letter van de wet heeft de jury wel gelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ik dit zie vind ik het eigenlijk best een te aanvaarden beslissing.
De woede zit hem er vooral in dat dit tientallen keren per koers gebeurt en de wet inconsequent wordt toegepast en al helemaal zelden na afloop voor incidenten 125 km voor de finish...
Annemiek toch wel met een nummer bezig, die voorsprong groeit nog steeds...Jack does it in real time...![]()
Nu je weet dat het bezig is, wil je toch weten of ze haaltquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ontvolg dit topic wel en kijk het vanmiddag ofzo via de Player terug![]()
![]()
Omdat meer dan twee minuten wel erg de kant op gaat van het extreme, dan kan ik me voorstellen dat de jury zegt tot hier en niet verder. Nu ren jij natuurlijk naar het ''maar dit gebeurt zo vaak!''-argument en dat klopt volledig, maar ik ga akkoord met de beslissing en niet met de afhandeling daarvan. Als ze dit op deze manier consequent gaan bestrijden en een duidelijke lijn trekken van wat is toelaatbaar en wat is niet toelaatbaar, heb ik daar geen enkel bezwaar tegen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Ja, maar we gaan over een half uurtje weg om ergens te lunchen, dus langer dan dat kan ik sowieso niet kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu je weet dat het bezig is, wil je toch weten of ze haaltVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hoe zwak is de tegenstand niet?
7 vrouwen slagen er niet in om een gat van ongeveer anderhalve minuut te dichten op een enkeling.
Het mag nog een heel grote wielrenster zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Maar je roept nu hetzelfde als iedereen sinds gister al doet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat meer dan twee minuten wel erg de kant op gaat van het extreme, dan kan ik me voorstellen dat de jury zegt tot hier en niet verder. Nu ren jij natuurlijk naar het ''maar dit gebeurt zo vaak!''-argument en dat klopt volledig, maar ik ga akkoord met de beslissing en niet met de afhandeling daarvan. Als ze dit op deze manier consequent gaan bestrijden en een duidelijke lijn trekken van wat is toelaatbaar en wat is niet toelaatbaar, heb ik daar geen enkel bezwaar tegen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mevr heywoodu begrijpt toch wel dat je dit wilt zienquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan over een half uurtje weg om ergens te lunchen, dus langer dan dat kan ik sowieso niet kijken.![]()
![]()
Zeg je dat gewoon afquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan over een half uurtje weg om ergens te lunchen, dus langer dan dat kan ik sowieso niet kijken.
Dat valt wel mee. Ik lees, ook na het publiceren van de beelden, namelijk anders genoeg commentaren dat het een niet te aanvaarden beslissing is, onder andere omdat hij maar tot de karavaan wordt gebracht.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar je roept nu hetzelfde als iedereen sinds gister al doet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
We gaan dan ook niet met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mevr heywoodu begrijpt toch wel dat je dit wilt zienVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ja, omdat dat altijd de hele tijd gebeurt in elke koers, en niet wordt bestraft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik lees, ook na het publiceren van de beelden, namelijk anders genoeg commentaren dat het een niet te aanvaarden beslissing is, onder andere omdat hij maar tot de karavaan wordt gebracht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar de UCI kennende heb ik daar geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze dit op deze manier consequent gaan bestrijden en een duidelijke lijn trekken van wat is toelaatbaar en wat is niet toelaatbaar, heb ik daar geen enkel bezwaar tegen.![]()
Hoe weet jij waarom of met welke gedachte andere mensen iets zeggen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, omdat dat altijd de hele tijd gebeurt in elke koers, en niet wordt bestraft.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Landis reed trouwens ooit een solo van 128km.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mooiste etappe ooitquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Landis reed trouwens ooit een solo van 128km.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Landis reed trouwens ooit een solo van 128km.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oscar Pereiro Sio
Lijkt erop dat ze op versterking wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:43 schreef DeeBee het volgende:
Groepje erachter lijkt wat stil te vallen...![]()
Peloton haalt het nog makkelijk volgens de wet van HerbertThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En Chiapucci? Hoe lang was die solo?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Landis reed trouwens ooit een solo van 128km.![]()
van Vleuten kan nu zelfs lek rijden en nog vooraan blijven, hopelijk blijft ze nu wel op haar fiets en heeft ze n mooie revanche op Rio
Ik vind dat er een regel moet ingevoerd worden als je wereldkampioen bent bij de vrouwen dat je volgend seizoen moet meedoen met de mannen
Omgekeerd natuurlijk niet
Kloppenburg rijdt vierkantThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zijn ze voor vijf uur binnen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nee, net niet denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn ze voor vijf uur binnen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Uitermate goede situatie dit, achtervolgers hebben veel krachten verspeeld zo.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nog een uurtje knallen en ze is thuis.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:47 schreef Remzz het volgende:
Lijkt alsof Annemiek de turbo heeft aangezet![]()
Hoeveel rijden vrouwen gemiddeld? Ken er niets van is dat veel verschil met de mannen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
200km, Zabriskie was ook een leuke deed ooit in de Vuelta een solo van 164km.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
En Chiapucci? Hoe lang was die solo?![]()
Scheelt volgens mij een km of 5-7 per uurquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel rijden vrouwen gemiddeld? Ken er niets van is dat veel verschil met de mannen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Twee keer de helft zo langzaamquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel rijden vrouwen gemiddeld? Ken er niets van is dat veel verschil met de mannen?Jack does it in real time...![]()
Er was een roddelrubriek op Sporza. Paternoster zou een oogje hebben op Evenepoel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon voor Dijkstra en Knetemann kiezen.
Commentaar op NOS, Sporza en ES bevalt me alle drie niet echt.![]()
![]()
Oh, ik dacht 4 keer een kwartquote:
Paternosterquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er was een roddelrubriek op Sporza. Paternoster zou een oogje hebben op Evenepoel.
Commentaar op NOS, Sporza en ES bevalt me alle drie niet echt.
Tzijn reservecommentatoren bij Sporza, Waarom ze niet voor Michel en Jose hebben gekozen vind ik een raadsel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er was een roddelrubriek op Sporza. Paternoster zou een oogje hebben op Evenepoel.
Commentaar op NOS, Sporza en ES bevalt me alle drie niet echt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ge zijt weer aan het zeveren.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tzijn reservecommentatoren bij Sporza, Waarom ze niet voor Michel en Jose hebben gekozen vind ik een raadsel.![]()
Omdat Michel en Jose geen fuck geven om vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tzijn reservecommentatoren bij Sporza, Waarom ze niet voor Michel en Jose hebben gekozen vind ik een raadsel.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Michel en Jose hebben in het verleden vaak vrouwen wedstrijden becommentarieerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Meisjes, geen vrouwen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel en Jose hebben in het verleden vaak vrouwen wedstrijden becommentarieerd![]()
Meer danquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Tis van Merckx geleden ...quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zwak is de tegenstand niet?
7 vrouwen slagen er niet in om een gat van ongeveer anderhalve minuut te dichten op een enkeling.
Het mag nog een heel grote wielrenster zijnFrank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Ik begin er nu wel echt in te geloven was eerst nogal sceptisch vanwege finale maar 02:37 is ziek gat![]()
Al die EU vlaggen van de toeschouwers
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Het is nog niet zekerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze rijdt er 3 minuten achter ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Dygert gaat nog wereldkampioene worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
lekker toch, dat Vlaamsquote:
Ik begin alvast aan m'n oranje tompouce. Dit is binnen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van Vleuten is al 70 kilometer in de weer, het verschil afgelopen dinsdag was 1:52. Streep erover.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze rijdt er 3 minuten achter ofzo.Put these foolish ambitions to rest.![]()
in 10 kilometer zo'n 37 seconden eraf
Ze houd zo'n 40-45 seconden overIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die 37 sec eraf kwam door dat demarreren. Nu gaat het over alleen doorrijden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 10 kilometer zo'n 37 seconden eraf
Ze houd zo'n 40-45 seconden over![]()
alleen voor brons zal het spannend zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Net of van Vleuten in winnende positie risico’s gaat nemen in een afdalingquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert houdt bij iedere bocht zijn adem in.![]()
Ik ben er nog niet gerust op!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wat een risico legt Dygert ook in die bocht, die gelooft er nog in hoor.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net of van Vleuten in winnende positie risico’s gaat nemen in een afdaling![]()
Ik zeg het Van Vleuten zal niet zo gek veel overhouden denk rond de 40-60 secondenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
vV wint gewoon hoorquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
nvm, ze loopt weer uitquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zeg het Van Vleuten zal niet zo gek veel overhouden denk rond de 40-60 seconden
Nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Dygert gaat nog wereldkampioene worden.![]()
Ja, mits nog meer voorsprongquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ook niet, vond het opeens ook veel erbijquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vertrouw de GPS voor geen meter![]()
Ze zien Dygert in ieder geval wel weerquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vertrouw de GPS voor geen meter![]()
Van Vleuten, Spratt, Van der BreggenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:28 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
En de Dijkstra Trofee gaat naar trein2000
zie email 27 oktober![]()
Van der Breggen lijkt mij niet het beste van de achtervolgers, dus ik zie geen medaille voor haar.
Spratt oogt nog sterk.Géén kloon van tvlxd!![]()
En met die weersomstandighedenquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt morgen een vies klimmetje na 270 kilometerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De godganse dag regen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En met die weersomstandigheden![]()
![]()
Maar 20 seconden verschil tussen 2 en 3/4
enige spanningIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De grap is wel dat de NOS die hele demarage en dus de beslissing in de wedstrijd heeft gemist doordat ze nog in de studio aan het voor beschouwen waren.![]()
Daarom kijkt de gemiddeld FOK!ker naar Sporzaquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:36 schreef Remzz het volgende:
De grap is wel dat de NOS die hele demarage en dus de beslissing in de wedstrijd heeft gemist doordat ze nog in de studio aan het voor beschouwen waren.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nummer 3/4 hebben een mikpuntIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan heb je toch diarree ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:39 schreef TheArt het volgende:
Iedere dag een kilo aardbeienyoghurtIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zoveel is dat toch niet als je dat over een dag verdeeld?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan heb je toch diarree ?![]()
Ze had de NOS nog gewaarschuwd:quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:36 schreef Remzz het volgende:
De grap is wel dat de NOS die hele demarage en dus de beslissing in de wedstrijd heeft gemist doordat ze nog in de studio aan het voor beschouwen waren.
https://nos.nl/video/2303(...)iet-te-laat-aan.htmlOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Denk dat zilver of brons haar verder niet zoveel boeitquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Anna zo voor zilver met een gouden randje?![]()
Spratt is wel echt een strijkijzer in de sprint, dus als het tot een sprint komt, moet ze haar kunnen hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Een gouden randjequote:Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo’n hekel aan die uitdrukking.![]()
Als ik Anna was zou ik op de sprint vertrouwenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Klopt, maar ze had Dygert nooit mogen laten rijden...dat was toch wel een penibel moment in de koers.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
Van der Breggen uiteindelijk ook een sterke koers gereden.![]()
Lol.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:59 schreef trein2000 het volgende:
En nou de podiumceremonie boycotten.
Nog steeds boos vanwege een U23 wedstrijd.![]()
Leek me van niet beter kunnen, al zou je dat nu niet zeggen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze had Dygert nooit mogen laten rijden...dat was toch wel een penibel moment in de koers.![]()
twitter:laflammerouge16 twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 16:57:35#Yorkshire2019 - Dutch just decided to go 1-2 to secure the gold in case of UCI jury decisions. 🙃 reageer retweet
![]()
Waarschijnlijk ook echt een alles of niets-poging van Dygert daarquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Leek me van niet beter kunnen, al zou je dat nu niet zeggen.![]()
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:01 schreef Momo... het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 16:57:35#Yorkshire2019 - Dutch just decided to go 1-2 to secure the gold in case of UCI jury decisions. 🙃 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Van Vleuten roept om dr moeder.
Maarten Ducrot vindt dit leuk.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Meiden bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Klepper272 het volgende:
Dat hebben we weer uitstekend gedaan jongens![]()
![]()
Schijnt dat de jury nog een onderzoek instelt naar Van Vleuten.
Ze ging gedurende 150km veel harder dan je zou mogen verwachten.![]()
Zegt wel wat dat je dat zo benadrukt in de flash. Nooit iemand eerder horen zeggen op zo’n moment....quote:![]()
Heeft de jury alle wedstrijdbeelden al bekeken? Volgens mij deden Anna en Annemiek een handaflossing.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
"Ik heb er keihard voor getraind" komt toch wel regelmatig voorbij in interviews?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zegt wel wat dat je dat zo benadrukt in de flash. Nooit iemand eerder horen zeggen op zo’n moment....![]()
Wat? Dat wordt wel vaker gezegd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zegt wel wat dat je dat zo benadrukt in de flash. Nooit iemand eerder horen zeggen op zo’n moment....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: