SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
VlaggetjesThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Yep...en de rest van de ploeg zit nu in een zetel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het wel eigenlijk, alles of niets![]()
Uttrup Ludwig
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
WAt de fak gaat ze gewoon 100 meter solo nu?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Denk dat ze ook wel weet dat ze voorin nooit voluit gaan doorrijden vanaf nu en in dat groepje achter Vos zitten sowieso nog Brand en Vollering.quote:![]()
Net Usainquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Mani89 het volgende:
WAt de fak gaat ze gewoon 100 meter solo nu?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
100 KILOmeter bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Mani89 het volgende:
WAt de fak gaat ze gewoon 100 meter solo nu?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
In het mannenwielrennen zie je ook wel eens enorme solo's, maar dit is wat overdreven jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:23 schreef tja77 het volgende:
Het oogt suïcidaal maar het is en blijft vrouwenwielrennen.![]()
Rode Lantaarn luisteraars wisten dit alThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zelfs Froome maakte het minder bont in de Djiero.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het mannenwielrennen zie je ook wel eens enorme solo's, maar dit is wat overdreven ja![]()
Bij de WK voor mannen een solo van 100km?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het mannenwielrennen zie je ook wel eens enorme solo's, maar dit is wat overdreven ja![]()
Over bergpassen*quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zelfs Froome maakte het minder bont in de Djiero.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit is gewoon een goede tactiek bij de dames, te weinig die dit tempo kunnen volgen op de klim om de achtervolging te organiserenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Remco Evenepoel morgenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij de WK voor mannen een solo van 100km?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Er moet in die groep Vos trouwens wel gereden blijven worden. Anders heeft AvdB straks haar handen vol aan om alles te counteren.![]()
Eigenlijk is vrouwenkoers best tof
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tja, je brengt dan wel weer allemaal frisse knechten naar de achtervolgende groep...quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef TheArt het volgende:
Er moet in die groep Vos trouwens wel gereden blijven worden. Anders heeft AvdB straks haar handen vol aan om alles te counteren.![]()
Ik denk nog steeds dat de grootste kansen voor NL met Vos zijn. Van Vleuten rookt nu zichzelf op en als AvdB op alles moet reageren, is zij ook niet al te fris meer. Die tweede groep moet de controle houden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, je brengt dan wel weer allemaal frisse knechten naar de achtervolgende groep...![]()
Voor de spankracht niet. Anders wint van Vleuten met 8 minuten voorsprong.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat er verder geen echte klimmen meer komen![]()
https://sporza.be/nl/2019(...)inutenlang-achter-v/quote:De beelden van Eekhoff die u nog niet zag: minutenlang achter volgauto
Er zijn nieuwe beelden opgedoken van de veelbesproken achtervolging van de Nederlandse belofte Nils Eekhoff achter de volgauto van Nederland. Eekhoff werd na een val minutenlang teruggebracht tot bij het konvooi van auto's. Hij won alsnog het WK, maar werd nadien gediskwalificeerd.
Op de beelden die iedereen gisteren te zien kreeg, is te zien hoe Eekhoff achter de volgauto van de Nederlandse ploeg terugkeert tot bij de achterste auto's en zich zo opnieuw een weg naar het peloton baant.
De UCI besloot de renner evenwel te diskwalificeren "na het bekijken van beelden die nooit live getoond werden, maar die de maximumstraf verdienen".
Die beelden zijn nu dus opgedoken. Daarop is te zien hoe Eekhoff en auto meer dan 2 minuten moederziel alleen de kloof naar het peloton en de auto's dichten.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Wie van de Nederlandse ploeg zou je daar nu bij zetten op kop?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de grootste kansen voor NL met Vos zijn. Van Vleuten rookt nu zichzelf op en als AvdB op alles moet reageren, is zij ook niet al te fris meer. Die tweede groep moet de controle houden.Citius, Altius, Fortius.![]()
Ik zou Vollering nu mee laten werken, tenzij de Amerikanen al vol aan het werken zijn. Dan zou ik afwachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie van de Nederlandse ploeg zou je daar nu bij zetten op kop?![]()
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Annemiek Semenyaquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.![]()
Het grotere peloton is bij dezen kansloos. Die gaan nooit meer 2 minuten dichtrijden op dat groepje grote namen.![]()
Waarom schrijven die Engelsen die wegen vol met teksten als Slow? Kun je dat niet met een verkeersbord aangeven? Erg lelijk.![]()
Wat vinden jullie van deze situatie voor Nederland op dit moment in de koers?Hadden jullie hiervoor vooraf getekend?![]()
Als vVleuten gepakt wordt gaan ze voorin ook trager rijden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:41 schreef TheArt het volgende:
Het grotere peloton is bij dezen kansloos. Die gaan nooit meer 2 minuten dichtrijden op dat groepje grote namen.![]()
Nee, vrij matige situatie.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Wat vinden jullie van deze situatie voor Nederland op dit moment in de koers?Hadden jullie hiervoor vooraf getekend?![]()
Ik wil dat Vos wereldkampioen wordt, dus nee.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Wat vinden jullie van deze situatie voor Nederland op dit moment in de koers?Hadden jullie hiervoor vooraf getekend?Citius, Altius, Fortius.![]()
Ze is toch jonger dan Valverde?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.![]()
Het is vooral jammer dat Vos niet mee is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Lijkt elk jaar iets meer op Yatesquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezicht van Van Vleuten gaat er elk jaar mannelijker uit zien.leven zoals het leven is![]()
Als Vos mee was, was dit de ultieme situatie geweest. Dat ze dat niet is, is wel echt een streep door de rekening.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat Vos niet mee is.
En dat peloton schiet echt voor geen meter op. We zijn zelfs aan het afstoppen. Dat zou echt bizar zijn.![]()
Jup. Vandaar dat het best een lastige keuze is. Goede kans dat achtervolgende groep 1 terugkomt. Dan zit Van den Breggen ineens alleen (al heeft ze dan als enige geen kopwerk gedaan)quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat Vos niet mee is.![]()
vind ik wel tofquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ook slecht zichtbaar volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef VoMy het volgende:
Waarom schrijven die Engelsen die wegen vol met teksten als Slow? Kun je dat niet met een verkeersbord aangeven? Erg lelijk.![]()
Nee, maar wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Ik vrees dat ze haar nog zullen inhalen, voorsprong is niet groot genoeg. 1 lekke band en ze zit terug in die groepIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
toch vreemd zo alles in spiegelbeeldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vraag me af waarom er niet meer landen in het peloton werken. Er zijn er nog wel wat meer te verzinnen waarvoor dit niet de meest ideale situatie is. Leuk dat Kloppenburg bij die achtervolgsters zit bijv, maar die is veruit de minste van de kopgroep op dat plaatselijke circuit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Poolse dames komen weer wat dichterbij.![]()
Raar dat er allerlei Denen en anderen hun kopvrouw uit de wind zitten te houden in plaats van gewoon mee te draaien.![]()
Ik kijk op de Belg. Jullie?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: