Komt er een 2e?quote:Op zondag 29 september 2019 19:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gezellig, denk dat zij wat meer tijd nodig heeft om op der gemak te geraken, maar na wat drankjes nog een stukje gelopen... Vond dat ik der maar even moest zoenen anders was het een beetje te afstandelijk zegmaar. Naja daar reageerde ze wel goed op dusseh.
Maar moest wel in mijn eigen bedje slapen van der
Kan ook een fake profiel zijn geweestquote:Op zondag 29 september 2019 20:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol, net links geswiped op Tinder, dacht dat is een fake profiel met Amerikaanse chick erop
Vrouwen krijgen waarschijnlijk ook enorm veel berichten... ook van mannen die 'n gesprek op gang kunnen houden of waar ze het al meteen in zien zitten.quote:Op zondag 29 september 2019 19:13 schreef zoem het volgende:
Valt me tegen hoe weinig vrouwen een (tegen)vraag stellen en/of wederinteresse tonen. Laatst aantal gesprekken aangeknoopt met matches op Twoo en Paiq. Doe je veel moeite om interessante en pakkende vragen te stellen... Nu net ook op Paiq. Krijg ik antwoord op mijn openingsvraag, maar moet zelf het gesprek op gang houden.
Had wel een Zuid-Amerikaanse cougar van tegen de 50 gematcht, prrrrDe enige die tenminste een beetje moeite deed.
Neequote:Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het misschien een idee zijn om bepaalde gedragingen niet zo aan een bepaald geslacht te wijten?
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonenquote:Op zondag 29 september 2019 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee
Denk dat vrouwen behoorlijk wat meer berichten krijgen dan mannen. Vrouwen moeten 'n beetje kijken op wie ze reageren, mannen hopen dat er wat vrouwen reageren op gestuurde berichten.
Mja, op Paiq verwacht ik dat niet zo omdat je daar door praten elkaars foto moet unlocken (tenzij je credits koopt).quote:Op zondag 29 september 2019 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen waarschijnlijk ook enorm veel berichten... ook van mannen die 'n gesprek op gang kunnen houden of waar ze het al meteen in zien zitten.
Toch is het wel zo. Tijd voor volledige emancipatie, ook op dategebiedquote:Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het misschien een idee zijn om bepaalde gedragingen niet zo aan een bepaald geslacht te wijten?
Reageer jij op onaantrekkelijke mannen die jou berichtjes sturen?quote:Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonenHet is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
Zou fijn zijn. Gewoon gelijkheidquote:Op zondag 29 september 2019 22:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, op Paiq verwacht ik dat niet zo omdat je daar door praten elkaars foto moet unlocken (tenzij je credits koopt).
[..]
Toch is het wel zo. Tijd voor volledige emancipatie, ook op dategebied
Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagdquote:Op zondag 29 september 2019 22:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Reageer jij op onaantrekkelijke mannen die jou berichtjes sturen?
Ik ga badoo toch ook eens proberen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagd
Ik denk dat iedereen wel anders reageert als 'ie tientallen (of nog meer) berichten van geïnteresseerden krijgt dan wanneer er op 1 op de zoveel berichten reactie komt.quote:Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonenHet is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
Succesquote:Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ga badoo toch ook eens proberen.Die vijver moet zo groot mogelijk!
Dit dus.quote:Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef zoem het volgende:
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerdAls iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder?quote:Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ga badoo toch ook eens proberen.Die vijver moet zo groot mogelijk!
Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10quote:Op zondag 29 september 2019 22:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha ik heb er weer zin in. Leuk hoor die vrouwen!
Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:Pquote:Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder?
Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.quote:Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:P
En als je nog wilt lachen kun je kijken naar de idioten die zichzelf livestreamen
Heb je die vrouwen wel eens gezien?quote:Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.
Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.quote:Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen wel eens gezien?
Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?quote:Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |