abonnement Unibet Coolblue
pi_189170916
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:03 schreef Bocaj het volgende:
Ik neem aan dat ze nu wel zijn opgepakt en in een gesloten AZC zitten!

We zijn per slot van rekening alweer een paar dagen verder!
Ze zullen eerder een teddybeer van Jetten krijgen dan dat ze in een gesloten AZC zitten :')
metal up your ass
pi_189171388
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Je moet door de douane hé, die zetten hem op het vliegtuig terug.
Doe je hier toch hetzelfde, lekker heen en weer laten vliegen
pi_189171896
edit
  zondag 29 september 2019 @ 11:38:20 #79
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189172169
Ik dacht dat door het Marrakesh pact de landen van herkomst hun onderdanen terug zouden nemen.
Blijkbaar niet goed begrepen
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 29 september 2019 @ 11:53:59 #80
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189172393
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:06 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Ze zullen eerder een teddybeer van Jetten krijgen dan dat ze in een gesloten AZC zitten :')
d66 en GroenLinks zorgen ervoor dat Nederland wordt ondermijnd door ongewenste buitenlanders. Ik heb het daarom altijd kutpartijen gevonden.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 29 september 2019 @ 12:03:20 #81
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_189172478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

In de OP word toch duidelijk benoemt dat het gaat om Marokkanen, Algerijnen en Albanezen. Eritrea staat dacht ik niet echt te boek als zijnde een veilig land, de drie eerder genoemde zijn dat wel.
Eritrea staat te boek als veilig bij 99% van de landen in de wereld, behalve NL en wellicht Zweden of zo.
pi_189172609
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:45 schreef julius123 het volgende:

[..]

Doe je hier toch hetzelfde, lekker heen en weer laten vliegen
Illegalen zet je m.i. gewoon vast. Dan moet je wel beginnen met illegaliteit strafbaar stellen. Gok dat door de afschrikkende werking een deel dan uit zichzelf oppleurt en de rest gooi je achter de tralies tot ze zelf terug willen naar land van herkomst.
pi_189172677
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:03 schreef tfors het volgende:

[..]

Eritrea staat te boek als veilig bij 99% van de landen in de wereld, behalve NL en wellicht Zweden of zo.
Tsja, het is veilig in de zin dat er geen oorlog is of zo, maar het regime aldaar is nogal kut schijnt het, en ik kan me wel voorstellen dat je daar dan niet wil leven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189172739
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, het is veilig in de zin dat er geen oorlog is of zo, maar het regime aldaar is nogal kut schijnt het, en ik kan me wel voorstellen dat je daar dan niet wil leven.
Het is in pak em beet 150 landen ter wereld kut vergeleken met Nederland. Ik zou ook niet onder Erdolf, MBS, die oorlogsmisdadigers uit de VAE, de dictaturen in China en een zooi Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen willen wonen. Dat zegt niet dat het onze taak als Nederland is om iedereen op te vangen die het slechter dan ons heeft. Wat mij betreft stoppen we daar zelfs helemaal mee, want je verneukt je eigen land en voor elke immigrant die je opvangt laat je er een paar miljoen achter dus globaal gezien helpt het ook nog geen flikker.
pi_189172788
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:23 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Het is in pak em beet 150 landen ter wereld kut vergeleken met Nederland. Ik zou ook niet onder Erdolf, MBS, die oorlogsmisdadigers uit de VAE, de dictaturen in China en een zooi Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen willen wonen. Dat zegt niet dat het onze taak als Nederland is om iedereen op te vangen die het slechter dan ons heeft. Wat mij betreft stoppen we daar zelfs helemaal mee, want je verneukt je eigen land en voor elke immigrant die je opvangt laat je er een paar miljoen achter dus globaal gezien helpt het ook nog geen flikker.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik kan me evengoed voorstellen dat je niet in een land wil leven waar je gedwongen word om jarenlang in het leger te dienen waar nauwelijks voor betaald word, terwijl er aan de andere kant van de oceaan een land schijnt te bestaan waar ze je geld en onderdak geven zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Dat zou mij ook wel nieuwsgierig maken denk ik. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 29 september 2019 @ 12:30:34 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_189172849
quote:
Jelal Mohammed (40) uit Syrië. „Ik kan ook geen gebruik maken van de gezamenlijke koelkast, want dan weet ik zeker dat ik niks meer terugvind. Vooral van de mannen uit Marokko en Algerije hebben we last, omdat ze geen enkel respect hebben. Ik snap sowieso niet waarom Nederland deze mensen opvangt.”
Kijk die Syriër, nu al volkomen geīntegreerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189173309
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik kan me evengoed voorstellen dat je niet in een land wil leven waar je gedwongen word om jarenlang in het leger te dienen waar nauwelijks voor betaald word, terwijl er aan de andere kant van de oceaan een land schijnt te bestaan waar ze je geld en onderdak geven zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Dat zou mij ook wel nieuwsgierig maken denk ik. :')
Dat die mensen dat doen is niet gek inderdaad. Dat wij eraan meewerken wel.
pi_189176578
quote:
Jelal Mohammed (40) uit Syrië. „Ik kan ook geen gebruik maken van de gezamenlijke koelkast, want dan weet ik zeker dat ik niks meer terugvind. Vooral van de mannen uit Marokko en Algerije hebben we last, omdat ze geen enkel respect hebben. Ik snap sowieso niet waarom Nederland deze mensen opvangt.”

Why oh why, worden dexe mensen opgevangen in een asielzoekerscentrum, terwijl iedereen weet dat ze hier zijn om het asielproces te misbruiken en de boel te verzieken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189176605
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Kijk die Syriër, nu al volkomen geīntegreerd.
Die Syriër weet wat fatsoen is die maghrebijnen kennelijk niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189176629
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2019 11:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik dacht dat door het Marrakesh pact de landen van herkomst hun onderdanen terug zouden nemen.
Blijkbaar niet goed begrepen
Je kan zo goed afspraken maken. Als de handhaving niet volgt is een afspraak een dode letter.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189176686
Overigens is het niet zo dat heel Harderwijk gebukt gaat onder de zogenaamde 'terreur' van deze azc'ers. Het blijft de mooiste stad van Nederland.

Neemt verder niet weg dat die criminele klerelijers wat mij betreft linea recta het land uitgeknikkerd mogen worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189177334
Vastzetten, vanuit de EU die landen dwingen om ze terug te nemen, uitzetten.

Het is me werkelijk een raadsel waarom de EU het niet lukt (of niet wil) om een land als bv Marokko te dwingen die lui terug te nemen. Lijkt me dat we daar meer dan genoeg pressiemiddelen voor hebben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189177414
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Kijk die Syriër, nu al volkomen geīntegreerd.
Een racistische islamofoob is het.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189177489
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Kijk die Syriër, nu al volkomen geīntegreerd.
Integreren in NL
1) Kies een allochtone minderheid en zeik die af. Enige hypocrisie door eigen gedrag of positie doet er niet toe.
2) Klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 29-09-2019 16:16:48 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 29 september 2019 @ 16:37:02 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189178274
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

Neemt verder niet weg dat die criminele klerelijers wat mij betreft linea recta het land uitgeknikkerd mogen worden.
Extreem rechts kaalkopje gespot :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_189178337
BasedPoland twitterde op zondag 29-09-2019 om 12:41:05 1 of the main issues discussed right now in #Sweden is the attack by a gang of 7-10 y old kids on Swedish pensioners leaving a bingo hall in the #NoGoZone #Kronogården(#Trollhättan)They threw rocks &screamed "cunts" at 90 y o womenThe bingo hall has been vandalized many times https://t.co/kYFXkACaCZ reageer retweet
BasedPoland twitterde op zondag 29-09-2019 om 16:09:44 Dear Western tourists. If you value the safety of your family, don't go to #BerlinVisit safe and peaceful European cities such as #Warsaw #Prague & #Budapest insteadHere's a recent video from Berlin, showing the new phenomenon of machete fights in the streets?#TheNewEurope https://t.co/sg9NLjQ2UN reageer retweet
PeterSweden7 twitterde op donderdag 26-09-2019 om 23:58:00 Sweden.A gang is caught on video attacking a young boy.While he is lying defenseless on the ground they continue to kick him in the head.Is this the future for our children? This must stop.Horrible?https://t.co/evsE917a6l reageer retweet
:r

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 16:41:39 ]
pi_189179096
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:56 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Het europees hof heeft bepaald dat een illegale migrant kortdurend (hooguit enkele weken) mag worden geinterneerd als er daadwerkelijk uitzicht is op terugkeer. Dat is gaat helaas zelden het geval bij deze migranten.
De zegen van de EU, alles moet naar de klote.
pi_189189613
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het niet zo dat heel Harderwijk gebukt gaat onder de zogenaamde 'terreur' van deze azc'ers. Het blijft de mooiste stad van Nederland.

Neemt verder niet weg dat die criminele klerelijers wat mij betreft linea recta het land uitgeknikkerd mogen worden.
Lukt niet zo erg met trollen hč....
pi_189189774
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:21 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Lukt niet zo erg met trollen hč....
Hoe loop ik precies te trollen?

Meen oprecht dat criminele asielzoekers wat mij betreft de deur mag worden gewezen. Oorlogsvluchtelingen zijn welkom, maar zogenaamde 'veiligelanders' hebben hier niets te zoeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189189827
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe loop ik precies te trollen?

Meen oprecht dat criminele asielzoekers wat mij betreft de deur mag worden gewezen. Oorlogsvluchtelingen zijn welkom, maar zogenaamde 'veiligelanders' hebben hier niets te zoeken.
Het topic gaat over criminele migranten, maar jij blijft maar steeds benadrukken dat er ook Nederlandse criminelen (als in nationaliteit, want ook daar zijn allochtonen oververtegenwoordigd) zijn in Harderwijk.

Jij bent een onvervalste trol omdat je ALTIJD de migrant en/of moslim uit de wind probeert te houden en dat weet je best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')