Om aan je achterdocht een eind te maken: die Zweedse talkshow heeft haar in New York gefilmd. Daarna is ze met een elektrische auto die Arnold Schwarzenegger aan haar uitgeleend heeft naar Montreal gereden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:31 schreef ootjekatootje het volgende: [..] Treintje new york- Montréal doet er 10 uur over en kost 88 dollar. Doe maar een bron, ik kom er morgen wel achter waar het gezelschap uithing en hoe hun vervoer was. Als klimaatmessias dien je wel het goede voorbeeld te geven.
Bron:quote:Arnold Schwarzenegger has loaned his electric car to 16-year-old climate activist Greta Thunberg so she can drive to Canada for a march against climate change.
Thunberg told Scandinavian talk show Skavlan, which has filmed in New York this week, that the offer from the Hollywood movie star and former California governor was "one of the funniest" she'd received.
Leven is slecht voor het klimaat. stel je niet aan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 07:35 schreef Lunatiek het volgende:
Wat Greta niet schijnt te begrijpen is dat al die (nodeloze) verplaatsingen energie kosten en dus linksom of rechtsom slecht voor het klimaat zijn.
Wat was dat interview? Waren daar nog Zweden voor ingevlogen?
zoals ik gisteren al aangaf ging ik slapen en hier vandaag mee verder.quote:Op zaterdag 28 september 2019 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Om aan je achterdocht een eind te maken: die Zweedse talkshow heeft haar in New York gefilmd. Daarna is ze met een elektrische auto die Arnold Schwarzenegger aan haar uitgeleend heeft naar Montreal gereden.
[..]
Bron:
https://www.google.nl/amp(...)berg-1461476%3famp=1
Met een klein beetje zoeken had je dit zelf ook kunnen vinden.
Iets met een splinter en een balk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 07:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leven is slecht voor het klimaat. stel je niet aan.
triest gedoe, naar iets speuren om maar een excuus te hebben niet over de boodschap te praten
Tsja, dat krijg je als rechtsmensen zoals Trump klimaatrapporten uitbrengen waarin staat dat de aarde fucked up beyond repair is. Kindjes gaan dan huilen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:18 schreef Scarface88 het volgende:
Geen idee of het echt is maar een 14 jarige schijnt in Engeland zelfmoord te hebben gepleegd vanwege climate change...
Ik denk dat vooral het continue hypen van de media erger is. Je leest of hoort niks anders dan totale paniek en de wereld gaat ten onder in 2040 blabla... Het gaat nergens anders meer over.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:23 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als rechtsmensen zoals Trump klimaatrapporten uitbrengen waarin staat dat de aarde fucked up beyond repair is. Kindjes gaan dan huilen.
Maar de boodschap van links en rechts verschilt nogal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het continue hypen van de media erger is. Je leest of hoort niks anders dan totale paniek en de wereld gaat ten onder in 2040 blabla... Het gaat nergens anders meer over.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar de boodschap van links en rechts verschilt nogal.
Links zegt "er is nog hoop maar dan moeten we nu wat DOEN en OPOFFEREN"
Rechts zegt "er is geen hoop meer, dus koop gerust nog een Hummer en geniet van je laatste dagen"
Kinderen reageren slecht op nr 2.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef Kassamiep het volgende:
Rechts zegt "er is geen hoop meer, dus koop gerust nog een Hummer en geniet van je laatste dagen"
Klimaat? Het gaat hier veel vaker over immigranten en omvolking en totale paniek en Europa gaat ten onder in 2040 blabla... Hele topics worden erover volgeschreven.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:33 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat vooral het continue hypen van de media erger is. Je leest of hoort niks anders dan totale paniek en de wereld gaat ten onder in 2040 blabla... Het gaat nergens anders meer over.
De boodschap ze ze overbrengt is net als die van alle anderen: jullie moeten iets doen, en ik doe waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 28 september 2019 07:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leven is slecht voor het klimaat. stel je niet aan.
triest gedoe, naar iets speuren om maar een excuus te hebben niet over de boodschap te praten
Die snapt het tenminste welquote:Op zaterdag 28 september 2019 08:18 schreef Scarface88 het volgende:
Geen idee of het echt is maar een 14 jarige schijnt in Engeland zelfmoord te hebben gepleegd vanwege climate change...
Die immigranten kunnen blijven waar ze zijn. Het is één wereld die ten onder gaat, of ze nu hier zitten of daar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klimaat? Het gaat hier veel vaker over immigranten en omvolking en totale paniek en Europa gaat ten onder in 2040 blabla... Hele topics worden erover volgeschreven.
How dare you? heb jij alle boeken en bladen gelezen van die tijd?quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, staat in geen enkel boek over klimaatverandering of wetenschapsblad. Heel knap dat jij dat wel weet
quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De boodschap ze ze overbrengt is net als die van alle anderen: jullie moeten iets doen, en ik doe waar ik zin in heb.
ik neem aan dat greta toch wel milieu bewust leeft, hoor. denk je ook niet?quote:Op zaterdag 28 september 2019 07:35 schreef Lunatiek het volgende:
Wat Greta niet schijnt te begrijpen is dat al die (nodeloze) verplaatsingen energie kosten en dus linksom of rechtsom slecht voor het klimaat zijn.
Wat was dat interview? Waren daar nog Zweden voor ingevlogen?
links zet kleine kindjes in om hun boodschap over te brengen. Aan die boodschap wordt toevallig heel veel geld verdient. misselijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Kinderen reageren slecht op nr 2.
Rechts voelt voor mij eerder als "na ons de zondvloed, dus koop gerust nog een Hummer."quote:Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Misschien moet ik de boodschap van links idd even iets aanpassen:quote:
Nou, de oorsprong van die hypothese wordt in vrijwel elk degelijk boek over klimaatverandering behandelt volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
How dare you? heb jij alle boeken en bladen gelezen van die tijd?
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_cooling
Door "even" van New York naar Canada te rijden voor het bijwonen van een staking"?quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:31 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik neem aan dat greta toch wel milieu bewust leeft, hoor. denk je ook niet?
In werkelijkheid zijn het natuurlijk heel veel verschillende gebieden die, meer of minder, maar elk op hun eigen wijze, de gevolgen van klimaatverandering ervaren: extreme droogte, extreme regenval, overstromingen. En er zijn gebieden die de dans ontspringen of die zelfs positieve gevolgen ervaren. Als je die geografische puzzel kunt leggen, dan kun je ook de migratiestromen (als gevolg van) voorspellen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:10 schreef Lunatiek het volgende:
Die immigranten kunnen blijven waar ze zijn. Het is één wereld die ten onder gaat, of ze nu hier zitten of daar.
Haar column vandaag is er weer eentje van het gebruikelijke en ongenuanceerde "het is allemaal de schuld van de boze witte man".quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Heeft iemand de column van Saskia Noort uitgeschreven over Greta Thunberg?
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-een-kind~af5ad5a5/quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Heeft iemand de column van Saskia Noort uitgeschreven over Greta Thunberg?
Dit dus, maar dat de witte man gediscrimineerd mag worden mag geen nieuws meer zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-een-kind~af5ad5a5/
(in incognito-venster openen, dan is ie volledig te lezen)
Walgelijk hoe Saskia Noort de weerzin tegen Greta verwijt aan witte, oude, lelijke mannen. Viervoudige discriminatie: op sekse, ras, leeftijd en body shaming. Wat een niveau.
belachelijk hoe anti-blank racisme wordt genormaliseerd. ben zelf niet blank btw.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
En stel nu dat het inderdaad allemaal wel mee blijkt te vallen. Wat is er dan zo verschrikkelijk aan om plastic te verbieden, vliegen duurder en elektrisch te maken, minder vlees te eten en onze energie uit windmolens of zonnepanelen te halen? Wat is er precies zo eng en bedreigend aan de boodschap van Thunberg? Waarom maakt zij jullie zo boos? Dat kan toch niet anders zijn dan vanwege een diep schuldgevoel over jullie falende verantwoordelijkheden, dat zij triggert?
Wat ik me afvraag boze witte mannen: lezen jullie kinderen mee? Weten jullie dochters en zonen hoe jullie je uiten over een leeftijdgenote? Maken jullie hun uitgesproken klasgenoten ook uit voor lelijke trol of gestoorde gekkin? Noem je je eigen dochter ook hysterisch kutwijf? Wat geven jullie de nieuwe generatie precies mee, behalve een totaal verziekt wereldbeeld waarin deugen fout is en kinderen uitschelden prima? Na mij de zondvloed, is dat een betere boodschap om aan je kinderen mee te geven?
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-een-kind~af5ad5a5/
Ik ben het weer eens eens met Saskia.
wel mooie aflaathandel, als je dan vervolgens de wereld probeert te redden met je activiteiten....quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Door "even" van New York naar Canada te rijden voor het bijwonen van een staking"?
Door überhaupt naar de USA te reizen met een hele crew?
Net als iedereen is het marchanderen: als ik dit laat, mag ik daar zondigen. Het is allemaal moderne aflaathandel. Daar ga je de wereld niet mee redden.
Ze heeft het over een sub groep namelijk de boze witte man die moeilijk reageren op thunberg... En daar vind ze wat over hoe is dat discrimineren?quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:20 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dit dus, maar dat de witte man gediscrimineerd mag worden mag geen nieuws meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |