In haar vorige carrière moest ze een keer uit een vliegtuig springen. Dit heeft ze gedaan bij 'K3 Kan Het.'quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
K3 josje?
Ik mis alleen in de hints iets richting k3 dan
En er was toch ook een hint die te linken was met "De gevaarlijkste wegen van de wereld"? Daar heeft ze ook in meegedaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:12 schreef Sectumsempra het volgende:
[..]
In haar vorige carrière moest ze een keer uit een vliegtuig springen. Dit heeft ze gedaan bij 'K3 Kan Het.'
Mijn ouders zeiden net hetzelfdequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het monster kan Djarno zijn, de manager van Andre Hazes
Zo moeilijk is het ook niet als je ze al jaren kent, hun manier van lopen, dictie, accent en houding kun je niet vervormen..quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Loretta is wel goed he herkend mensen aan de manier van doen ofzo ook al hebben ze dat hele pak aan.
Dat zei Eddy ook!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:29 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat de Papegaai George Baker was.
Oh verrekquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:18 schreef Cee het volgende:
Ik zag de hints bij dat Monster en dacht meteen aan Klaas van der Eerden. Komt uit Amsterdam, presenteerde een visprogramma, zat in Expeditie Robinson. Deed wel eerder mee aan een zangprogramma.
Gregory is een leuke man..quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:57 schreef Cee het volgende:
Neushoorn is trouwens Gregory Sedoc denk ik.
Beetje doorheen gespoeld. Ik dacht dat ik naar de TROS zat te kijkenquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:08 schreef praadje het volgende:
Wie kijkt er ook en wat vind je er tot nu toe van?
is denk ik ook strategie. Jonge kijkers kijken vooral naar youtube/streamingdiensten.... Jongerenprogramma's falen dan ook voortdurend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Beetje doorheen gespoeld. Ik dacht dat ik naar de TROS zat te kijkenEen programma voor 50 plussers, met een 'panel' van vooral oude BNers. En de twee die ontmaskerd zijn, zijn ook niet bepaald piep.
Het valt me op dat de commerciele zenders wel erg oubollig zijn de laatste tijd.
Mijn dochter riep meteen Tim Douwsma toen ze hem hoorde, dus ik ga voor Timquote:Op zondag 6 oktober 2019 09:57 schreef Cee het volgende:
Neushoorn is trouwens Gregory Sedoc denk ik.
Davina michelle ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Je hoort bij die sprinkhaan toch duidelijk dat het een redelijk serieuze zangeres is? De suggesties van die 2 teams slaan echt helemaal nergens op.
Die kan helemaal niet zingenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Klonk een beetje als Jim Bakkum zo, maar die kan beter zingen.
Ja dat hoor idd aan de stemquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:04 schreef Laysa het volgende:
Tis wel een oudere dame uit vervlogen tijden
En woont aan zee, tenminste zo af en toe volgens mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:04 schreef Poppejans het volgende:
Denk ook tineke schouten. Die kijkt haar publiek recht in de ogen, was één van de hints.
Ken ik niet, maar is wel te linken dan aan identiteit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:07 schreef Poppejans het volgende:
Zie takken, lenie uit de takkenstraat. Tineke it is
Maar Zee was niet goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
En woont aan zee, tenminste zo af en toe volgens mij
Nee, zo jammer. Had ik een keer gezien op tv. Ze had een appartementje aan zee waar ze zo nu en dan kwam om te schrijven. Misschien heeft ze die niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |