Nee, maja die zit aan kantoor vast. Ik kan de nieuwe karretjes van de nog te bouwen achtbanen zienquote:Op vrijdag 27 september 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij doet geen fabriekswerk toch?
Tof werk welquote:Op vrijdag 27 september 2019 15:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, maja die zit aan kantoor vast. Ik kan de nieuwe karretjes van de nog te bouwen achtbanen zien
Test jij ze?quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zeker! Sta volgend jaar ergens op de folder van een achtbaan wat nu in aanbouw is
Neequote:
Leuk man!quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Neemaar we zitten dan in 1 karretje met vele collega's en familie (om de beurt natuurlijk) in verschillende poses met ventilatoren erbij
![]()
En dat wordt achter elkaar gesjopt en komt op de folders en reclame te staan, ze kunnen de foto niet van een echte rit zo scherp krijgen, zeker als de achtbaan nog niet klaar is, de folder moet klaar zijn als de achtbaan open gaat he
oh ik dacht poppenquote:Op vrijdag 27 september 2019 15:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als de baan klaar is wordt hij eerst met zandzakken getest he
quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, met verschillende gewichten.
En we spelen wel eens RollerCoaster 5.0
Ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 27 september 2019 13:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schijn bedriegt. Het speelt heel anders ieder jaar
Nicequote:
Daar heb je niet van terug he.quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey proffie hoe vergaat het leven
[..]
🙄
quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je niet van terug he.
Als maaltje neem ik aanquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Nou nu heb ik naast krekels en wormen ook kakkerlakken in huis.
Ja haha, omg ik liet het bakje met kakkerlakken al open toen ik net wegliep uit de keuken.quote:
Kijk uit kijk uitquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha, omg ik liet het bakje met kakkerlakken al open toen ik net wegliep uit de keuken.
Ja maar deze kunnen dat gelukkig niet, alleen snel lopen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kijk uit kijk uit
Je hebt soorten die kunnen vliegen he
Ik welquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen bier in huis. verdomme!
Anderen irriterenquote:
Turken vertegenwoordigen.quote:
Heb je geen oordopjes voor festivals en feesten?quote:
Neequote:Op vrijdag 27 september 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen oordopjes voor festivals en feesten?
Zonde man. Ik heb er jaren terug ooit gekocht voor 35 euro en ze zijn nog steeds perfectquote:
Moet ook weer eens iets plannenquote:Op vrijdag 27 september 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week al uitgeweest, misschien vanavond weer.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week al uitgeweest, misschien vanavond weer.
Dat lijkt mij best leuk voor een keer.quote:
Telkens denk je dat het niet gestoorder kan. Het kan tochquote:Op vrijdag 27 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, het OK-teken is officieel een hate symbol geworden.
We did it
Hoezo vriend?quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt zin om naar de klote te gaan vanavond
Ik was er bij, al die jaren geleden op 4chan, toen het werd bekokstoofdquote:Op vrijdag 27 september 2019 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Telkens denk je dat het niet gestoorder kan. Het kan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |