Je quote een post van een maand geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
blijf je dat nou echt elke week herhalen ?
Vechain choo chooquote:
Zo jammer dat die trein de afgrond in gaat he?quote:
Lolquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Zo jammer dat die trein de afgrond in gaat he?
Op hoeveel heb je ingekocht? Nu ongeveer 90% verlies ofzo?
Hij staat ongeveer op een ATL. Ik kan nu 10x goedkoper inkopen dan het merendeel van de investeerders in VeChain, dat moet toch kut zijn.quote:
Als je Ath met atl gaat vergelijken kun je dat met 98% van de altcoins doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij staat ongeveer op een ATL. Ik kan nu 10x goedkoper inkopen dan het merendeel van de investeerders in VeChain, dat moet toch kut zijn.Het is niet een heel goede investering, dat moet je toch kunnen erkennen.
Denk het ook, er komt een moment dat Bitcoin wel weer echt hoger zal staan in prijs. Altcoins volgen meestal vanzelf, maar wel minder dan we gewend waren in 2017.. Maargoed groei is groeiquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je Ath met atl gaat vergelijken kun je dat met 98% van de altcoins doen.
Alleen staan heel veel coins er fundamenteel en financieel een stuk slechter voor. Ontwikkelingen gaan steady door en het balletje gaat vanzelf weer rollen. Prima inkoopmoment
Weet ik, zit ook maar een beetje te kutten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je Ath met atl gaat vergelijken kun je dat met 98% van de altcoins doen.
Alleen staan heel veel coins er fundamenteel en financieel een stuk slechter voor. Ontwikkelingen gaan steady door en het balletje gaat vanzelf weer rollen. Prima inkoopmoment
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:35 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me aangesloten bij de Moon-sekte maar het helpt nog niet echt.
China hustlequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:58 schreef metallicelmo het volgende:
bedankt Xi Jing Ping dude voor de pump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |