abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 27 september 2019 @ 10:18:43 #201
35723 crew  GGMM
pi_189140789
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Misschien kan Senesi er wel helemaal niks van? Net als Maingalan bij Ajax.
Verschil is wel dat wij "Maingalan" makkelijk konden betalen. Jullie hebben 7 miljoen aan die Senesi uitgegeven begreep ik? Dat is voor Feyenoord heel erg veel geld!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189140807
Even 2 scenario's voor dit seizoen.

Het positieve:

1. Jörgensen komt over 2 weken terug en maakt er nog 15.
2. De spelers worden (vrijwel) allemaal topfit en gaan een stabiele serie neerzetten.
3. Senesi wordt een topverdediger en is volgende zomer al 15 miljoen waard.

Het realistische:

1. Jörgensen blijft aanrommelen met blessures en maakt er net als vorig seizoen 7.
2. De rest van de selectie (Fer, Karsdorp) blijft maar half fit en speelt om plek 5.
3. Doordat Feyenoord zo slecht speelt krijgt Feyenoord tientallen goals tegen en zal Senesi zichzelf niet in de markt spelen.

Zelfs in het meest positieve scenario heb je er op de lange termijn nog helemaal niets aan. Er zit maar 1 ding op: Jeugd er in zetten en hopen dat spelers als Geertruida voor meer geld verkocht kunnen gaan worden in de toekomst.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:22:38 #203
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189140829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:20 schreef Generationalpha het volgende:
Even 2 scenario's voor dit seizoen.

Het positieve:

1. Jörgensen komt over 2 weken terug en maakt er nog 15.
2. De spelers worden (vrijwel) allemaal topfit en gaan een stabiele serie neerzetten.
3. Senesi wordt een topverdediger en is volgende zomer al 15 miljoen waard.

Het realistische:

1. Jörgensen blijft aanrommelen met blessures en maakt er net als vorig seizoen 7.
2. De rest van de selectie (Fer, Karsdorp) blijft maar half fit en speelt om plek 5.
3. Doordat Feyenoord zo slecht speelt krijgt Feyenoord tientallen goals tegen en zal Senesi zichzelf niet in de markt spelen.

Zelfs in het meest positieve scenario heb je er op de lange termijn nog helemaal niets aan. Er zit maar 1 ding op: Jeugd er in zetten en hopen dat spelers als Geertruida voor meer geld verkocht kunnen gaan worden in de toekomst.
dit zei ik twee seizoenen gelden al maar nee hoor, lekker "voor het kampioenschap gaan"
feyenoord moet een stapje terug doen en werken aan een lange termijn plan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189140834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zelfs SC Heerenveen loopt lekkerder, en als Reza het weer op zijn heupen krijgt, dan loopt PEC ook beter. En dan heb je FC Utrecht ook nog eens.
Ja maar ik denk dat feyenoord hun sowieso nog wel in kan halen als ze in de winterstop een achterstand hebben. Uiteindelijk is de kwaliteit van feyenoord wel hoger dan vitesse en az, maar ik denk dat het verschil dan al te groot is
pi_189140835
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
als nummer 10 tegen de nummer 3 spelen. is toch niet zo gek dat je pakkie krijgt. ik snap de verbazing niet zo hier.
_O- _O- _O-

Pak ze Mok.
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 10:23:39 #206
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189140845
Aantal toeschouwers was gisteren 35k. Voorgaande seizoenen, 2013-2017, was AZ thuis gewoon uitverkocht. Het is me nog steeds niet duidelijk waarom ze denken dat ze straks met 18k plaatsen meer verwachten dat het nieuwe stadion dan wel vol zal zitten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:26:03 #207
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189140864
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Aantal toeschouwers was gisteren 35k. Voorgaande seizoenen, 2013-2017, was AZ thuis gewoon uitverkocht. Het is me nog steeds niet duidelijk waarom ze denken dat ze straks met 18k plaatsen meer verwachten dat het nieuwe stadion dan wel vol zal zitten.
dit was wel een doordeweekse wedstrijd he, de havens gaan smorgens weer vroeg open, de meeste hoolies liggen al vroeg onder de wol.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:28:03 #208
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189140881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Aantal toeschouwers was gisteren 35k. Voorgaande seizoenen, 2013-2017, was AZ thuis gewoon uitverkocht. Het is me nog steeds niet duidelijk waarom ze denken dat ze straks met 18k plaatsen meer verwachten dat het nieuwe stadion dan wel vol zal zitten.
De eerste twee seizoenen zullen dan wel vol zitten. Zo gaat dat vaak met een nieuw stadion. Maar daarna lijkt het me ook niet dat het nog vol komt.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:29:29 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189140894
Over Senesi gesproken. Die staat tot nu toe elke thuiswedstrijd lekker alleen ballen te rapen bij het inschieten. Gezelligheidsdier wel.
pi_189140897
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit zei ik twee seizoenen gelden al maar nee hoor, lekker "voor het kampioenschap gaan"
feyenoord moet een stapje terug doen en werken aan een lange termijn plan.
Dat kampioenschap had een geschenk uit de hemel kunnen zijn (want zelden zaten alle factoren zo mee als dat jaar) maar dan moet je het als club wel verzilveren en kapitaal gaan creëren. In 2015 en 2016 was de situatie namelijk niet heel veel beter dan nu alleen stond er toen wel meer kapitaal op het veld.

In 2017 was er door het kampioenschap eindelijk wat kapitaal (CL en transferinkomsten) maar dat is er meteen weer doorheen gegooid. Nu is de situatie dus nog slechter.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:30:57 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189140910
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit was wel een doordeweekse wedstrijd he, de havens gaan smorgens weer vroeg open, de meeste hoolies liggen al vroeg onder de wol.
Dit én hij was verplaatst. Mensen die al een kaartje hadden gekocht denkende dat het in het weekend zou zijn konden misschien niet meer.

Maar het is sowieso belachelijk om de teruglopende bezoekersaantallen vanwege wanbeleid te projecteren op 't nieuwe stadion. Dat stadion is daar ook helemaal geen oplossing voor, al vrees ik dat dat door sommige directieleden de afgelopen jaren wel gedacht is. Er moet gewoon een goede, stabiele organisatie staan die langetermijnbeleid maakt. Dan komt de hoop vanuit het legioen vanzelf terug.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:31:24 #212
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189140914
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja maar ik denk dat feyenoord hun sowieso nog wel in kan halen als ze in de winterstop een achterstand hebben. Uiteindelijk is de kwaliteit van feyenoord wel hoger dan vitesse en az, maar ik denk dat het verschil dan al te groot is
nee, ik denk oprecht dat feyenoord buiten de top 5 gaat eindigen dit seizoen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:32:20 #213
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189140928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit én hij was verplaatst. Mensen die al een kaartje hadden gekocht denkende dat het in het weekend zou zijn konden misschien niet meer.

Maar het is sowieso belachelijk om de teruglopende bezoekersaantallen vanwege wanbeleid te projecteren op 't nieuwe stadion. Dat stadion is daar ook helemaal geen oplossing voor, al vrees ik dat dat door sommige directieleden de afgelopen jaren wel gedacht is. Er moet gewoon een goede, stabiele organisatie staan die langetermijnbeleid maakt. Dan komt de hoop vanuit het legioen vanzelf terug.
nee joh gewoon volgend seizoen weer meedoen om de titel, 1 goede aankoop kan genoeg zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189140957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is echt geen onaardige selectie hoor. Er moet veel meer uit te halen zijn dan wat we nu laten zien. Zowel qua punten als qua voetbal. Ik zag hier iemand roepen dat Stam er niet zoveel aan kan doen, maar daar ben ik het echt volledig mee oneens.
Vind ik ook.

Ik zie Elan, Onlogisch en Satecl gisteren meteen hun gelijk halen na weer een zeperd, maar dat vind ik echt ongekend dom. :')

Natuurlijk presteren we momenteel tenenkrommend slecht, en lopen er een aantal gehandicapten rond in onze selectie, die misschien zelfs in de hele Eredivisie niets te zoeken hebben.

Neemt niet weg dat Gio met selecties die echt niet veel beter waren dan de huidige selectie structureel top 3 speelde (1 keer 4e).

Ook is al gebleken dat een trainer het verschil kan maken tussen een 10e of 2e plaats (Ronald Koeman nam het stokje over van Mario Been en die selectie was echt niet grootschalig gewijzigd).

Ook is onder Gio gebleken dat vertrouwen het verschil kan maken tussen uitermate beschamend presteren (7 nederlagen op rij, veel slechter kon het niet dachten we), en tussen een ongeslagen reeks die uiteindelijk zelfs tot een landskampioenschap leidde.

Kortom; wat ik wil zeggen; de selectie is niet zo dramatisch als sommigen doen overkomen. Een andere tactiek, vertrouwen en soms een andere trainer kan met dezelfde selectie er veel meer uithalen dan er momenteel uitkomt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189140960
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:03 schreef Roland010 het volgende:

Hoe ze de afgelopen tijd (tegen ADO, Emmen) de wedstrijd begonnen en de eerste 10-15 minuten speelden: als je dat niveau een beetje vasthoudt win je net zo gemakkelijk al je wedstrijden als Ajax en PSV en doe je dus lang mee om de titel.. Maar waarom stort het onder Stam (binnen 1 helft) in van top naar het niveau van een degradatiekandidaat? Ze KUNNEN het wel dus, maar wat gaat er dan zo ontzettend mis?
Nee, ze kunnen het dus (momenteel) NIET. Dat het er in wedstrijden 10-15 minuten leuk uitziet en bij een beetje tegenstand snel instort hoort meer bij een middenmoter. Veroorzaakt door een combinatie van gebrek aan kwaliteit, organisatie en een slecht uitgewerkte of niet passende tactiek.

Voor Feyenoord is het zaak om dit snel om te buigen. Om te beginnen door te zorgen dat er defensief weer stabiliteit ontstaat. Niet alleen door achterin de juiste spelers neer te zetten, maar zeker ook door op het middenveld voor een goede organisatie te zorgen. Daar heeft Feyenoord een groot probleem, vaak is er totaal geen druk op de tegenstander. Die tegengoals bij afstandsschoten komen niet door niets (en hebben weinig met Vermeer te maken).
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:37:37 #216
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189140982
ik zou 5-3-2 gaan spelen overigens
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:47:57 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189141122
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Aantal toeschouwers was gisteren 35k. Voorgaande seizoenen, 2013-2017, was AZ thuis gewoon uitverkocht. Het is me nog steeds niet duidelijk waarom ze denken dat ze straks met 18k plaatsen meer verwachten dat het nieuwe stadion dan wel vol zal zitten.
Ja want doordeweekse inhaalwedstrijden in de stortregen in een week waarin je drie keer thuis speelt (inclusief Europees) zijn altijd ontzettend drukbezocht geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189141247
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja want doordeweekse inhaalwedstrijden in de stortregen in een week waarin je drie keer thuis speelt (inclusief Europees) zijn altijd ontzettend drukbezocht geweest.
Scorebord journalistiek zou "good old" co preken.

Ach, lekker laten gaan. Nu zelf het lek weer boven gaan krijgen, 1 ding is zeker er is hoe dan ook meer uit de selectie te persen dan er tot nu toe getoond is.

Nu de zaak om dat in de zeer nabije toekomst ook eens te gaan doen.
pi_189141251
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja want doordeweekse inhaalwedstrijden in de stortregen in een week waarin je drie keer thuis speelt (inclusief Europees) zijn altijd ontzettend drukbezocht geweest.
In het weekend hadden er ook gewoon 40.000 toeschouwers gezeten.

In een - tot nu toe - ongekend kut seizoen zit het dan nog steeds voor 80% vol.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:05:29 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189141339
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Ik zie Elan, Onlogisch en Satecl gisteren meteen hun gelijk halen na weer een zeperd, maar dat vind ik echt ongekend dom. :')

Natuurlijk presteren we momenteel tenenkrommend slecht, en lopen er een aantal gehandicapten rond in onze selectie, die misschien zelfs in de hele Eredivisie niets te zoeken hebben.

Neemt niet weg dat Gio met selecties die echt niet veel beter waren dan de huidige selectie structureel top 3 speelde (1 keer 4e).

Ook is al gebleken dat een trainer het verschil kan maken tussen een 10e of 2e plaats (Ronald Koeman nam het stokje over van Mario Been en die selectie was echt niet grootschalig gewijzigd).

Ook is onder Gio gebleken dat vertrouwen het verschil kan maken tussen uitermate beschamend presteren (7 nederlagen op rij, veel slechter kon het niet dachten we), en tussen een ongeslagen reeks die uiteindelijk zelfs tot een landskampioenschap leidde.

Kortom; wat ik wil zeggen; de selectie is niet zo dramatisch als sommigen doen overkomen. Een andere tactiek, vertrouwen en soms een andere trainer kan met dezelfde selectie er veel meer uithalen dan er momenteel uitkomt.
als je Kuyt kan laten banken heb je toch wel een betere ploeg dan de huidige, verder een fitte Jorgensen, Van Persie zijn toch spelers die het verschil kunnen maken. Ik heb alleen de samenvatting gezien, AZ was wel beter maar het had zomaar eerst 1-0 kunnen worden en dan wordt het weer een hele andere wedstrijd.
Dat het beter kan en zeker moet ben ik wel met je eens maar dat de huidige selectie minimaal zo goed is als onder Gio meen ik te betwijfelen en dan nog gaat het er natuurlijk om wanneer spelers instromen, er zijn er wat teveel die de voorbereiding niet hebben meegemaakt.

Dat Stam een vreemde keuze was zijn we het allemaal wel over eens maar geholpen is hij ook niet door de huidige beleidsbepalers.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:07:27 #221
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189141367
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Magallan :)

De reacties van fans van de verkopende club waren wel totaal verschillend. Volgens mij lachten ze Ajax meteen al uit. Alles wees er bij z'n komst op dat Senesi een hele goede verdediger is.

Al kan het natuurlijk altijd dat in dit team z'n kwaliteiten niet boven komen drijven. Als iedereen als kip zonder kop over het veld rent is het lastig verdedigen.
Met Senesi zie ik het ook nog wel goed komen, dat zeg ik puur op gevoel. Maar zolang we hem alleen hebben zien falen tegen Emmen, is het allemaal nog vrij onzeker. Ook wel een lekkere keuze van Stam om hem op dat moment in te brengen. Op kunstgras wat hij alleen kent van TV.

Ik vind dat Feyenoord zo snel mogelijk afscheid moet nemen van Jaap Stam. Het wordt niks meer. Er zijn 2 kampen bij Feyenoord die al vanaf het begin botsen. Jaap Stam komt van kamp van Geel/ De Jong. En dan heb je Kamp Troost/Kuyt. Dat zie je met de soap rond Tapia. En de soap rond Johnston.

Stam staat onder druk, dus probeert nu alleen nog maar zijn eigen hachje te redden. Ik zie nu liever een trainer die accepteert dat dit seizoen geen eer meer te behalen valt en gaat bouwen op jeugd. Net als Been/Koeman deed in 2011/2012. Verschil is dat er nog wel wat enige kwaliteit in de ploeg zit met Haps, Jorgensen en Berghuis. En hopelijk Senesi. Karsdorp heb ik ook nog niet afgeschreven.

Gewoon stoppen met Larsson, Tapia, Botteghin, vd Heijden, Ayoub en van Beek. Neem je verlies. En eigenlijk ben ik ook wel klaar met Vermeer. Veel te instabiel.

Ik word nu liever 8e met jonge spelers met potentie. Dan 5e met Larsson, Tapia en Botteghin. Meer dan een 5e plek zit er sowieso niet in. Ik zou het zelfs al een goede prestatie vinden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:08:44 #222
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189141383
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Ik zie Elan, Onlogisch en Satecl gisteren meteen hun gelijk halen na weer een zeperd, maar dat vind ik echt ongekend dom. :')

Natuurlijk presteren we momenteel tenenkrommend slecht, en lopen er een aantal gehandicapten rond in onze selectie, die misschien zelfs in de hele Eredivisie niets te zoeken hebben.

Neemt niet weg dat Gio met selecties die echt niet veel beter waren dan de huidige selectie structureel top 3 speelde (1 keer 4e).

Ook is al gebleken dat een trainer het verschil kan maken tussen een 10e of 2e plaats (Ronald Koeman nam het stokje over van Mario Been en die selectie was echt niet grootschalig gewijzigd).

Ook is onder Gio gebleken dat vertrouwen het verschil kan maken tussen uitermate beschamend presteren (7 nederlagen op rij, veel slechter kon het niet dachten we), en tussen een ongeslagen reeks die uiteindelijk zelfs tot een landskampioenschap leidde.

Kortom; wat ik wil zeggen; de selectie is niet zo dramatisch als sommigen doen overkomen. Een andere tactiek, vertrouwen en soms een andere trainer kan met dezelfde selectie er veel meer uithalen dan er momenteel uitkomt.
Had ik niet moeten doen, excuus. Wel ben ik van mening dat veel ploegen een betere selectie hebben dan Feyenoord. En een betere trainer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_189141573
Tijd dat ze Cuco Martina en Clasie weer binnenboord halen.
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:24:00 #224
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189141628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je Kuyt kan laten banken heb je toch wel een betere ploeg dan de huidige, verder een fitte Jorgensen, Van Persie zijn toch spelers die het verschil kunnen maken. Ik heb alleen de samenvatting gezien, AZ was wel beter maar het had zomaar eerst 1-0 kunnen worden en dan wordt het weer een hele andere wedstrijd.
Dat het beter kan en zeker moet ben ik wel met je eens maar dat de huidige selectie minimaal zo goed is als onder Gio meen ik te betwijfelen en dan nog gaat het er natuurlijk om wanneer spelers instromen, er zijn er wat teveel die de voorbereiding niet hebben meegemaakt.

Dat Stam een vreemde keuze was zijn we het allemaal wel over eens maar geholpen is hij ook niet door de huidige beleidsbepalers.
Even los van blessuregevallen: mits Senesi een prima verdediger is, heeft Feyenoord in ieder geval een betere verdediging dan onder Gio. Aanvallend is het minder en op het middenveld scheelt het ook weer niet zoveel. Dus zoveel scheelt het niet met de selectie die Gio tot zijn beschikking had mijns inziens.

We presteren niet goed, het lijkt nergens op en we zijn rijp voor de slacht. Allemaal waar en terechte kritiek. Maar we moeten niet gaan doen alsof we een dramatische selectie hebben. Dat slaat nergens op. Er zijn teams met mindere spelers (zie Twente) die beter voetballen en beter resultaat halen. Dit moet Feyenoord ook kunnen. Zeker aangezien we betere spelers hebben. Dat is wel iets waarvoor ik Stam verantwoordelijk hou.

En dat mensen hun gelijk komen halen is prima. Het gelijk is vooralsnog ook volledig aan hun kant. Maar, er komt vast een periode zoals in de meeste seizoenen dat we weer flink wat wedstrijden met redelijk voetbal achter elkaar winnen. Dan zijn wij aan de beurt, want zo gaat het.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:32:21 #225
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_189141747
Het was dramatisch gisteren, zeker in de 2e helft. Maar het is heel makkelijk te zien waar het probleem ligt, we hebben gewoon geen spits en dus geen aanspeelpunt die de bal vast kan houden. Hierdoor krijg je nooit rust in de ploeg en kom je bovendien zelden dreigend voor de keeper.

Het is dan ook te hopen dat de Jorg snel terug is, maar alleen hij blijft een hele wankele basis. Er had echt een spits bij moeten komen. Dit moet in de winterstop alsnog geregeld worden. Jammer alleen dat het Europese seizoen dan waarschijnlijk alweer over is en je weer op een straatlengte achterstand staat op Ajax, PSV en zelfs AZ.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')