Niemand.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet zo gemakkelijk. Wie is de laatste fatsoenlijke spits die Feyenoord heeft opgeleid de laatste 10 jaar?
Welnee, dat echte talent heb je of heb je niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die kan je gewoon opleiden als je de jeugdopleiding serieus neemt.
Het ligt aan heel veel. Gebrek aan vertrouwen en tactiek, algehele onrust en ook aan de kwaliteit van enkele spelers. Toch ben ik van mening dat Feyenoord gezien de selectie onderpresteert.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dus dit ligt aan de trainer en niet aan de kwaliteit van de selectie?
Ik zie ze uberhaupt niet meer na Van Persie, Van Nistelrooy en iets daarvoor nog Kluivert.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet zo gemakkelijk. Wie is de laatste fatsoenlijke spits die Feyenoord heeft opgeleid de laatste 10 jaar?
Huntelaar PSV.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze uberhaupt niet meer na Van Persie, Van Nistelrooy en iets daarvoor nog Kluivert.
Nouja me reageerde afgelopen week nogal verbolgen toen mensen de derde plek als niet realistisch neer durfden te zetten in dit topic.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nooit gezegd. Wel dat er genoeg kwaliteit is, maar met zoveel onrust wordt het nooit wat.
Het is echt geen toeval dat AZ jeugdopleiding het goed doet. Dat heeft alles met beleid en visie te maken.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, dat echte talent heb je of heb je niet.
Toeval is het niet, maar de echte krenten in de pap hebben weinig met opleiding te maken en meer met het scouten en behouden van talent.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is echt geen toeval dat AZ jeugdopleiding het goed doet. Dat heeft alles met beleid en visie te maken.
Volgend jaar lekker naar Telstar en Almere City. Ook leuk toch?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toeval is het niet, maar de echte krenten in de pap hebben weinig met opleiding te maken en meer met het scouten en behouden van talent.
quote:Op donderdag 26 september 2019 21:27 schreef Haringkop het volgende:
Best actie van Tapia tot nu toe.
Sinds wanneer staat fatsoenlijk gelijk aan wereldtop?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen wereldtop en nauwelijks van PSV.
Eens, maar het is schrijnend dat ons beste talent echt niet eens in de buurt komt van het niveau van de jeugd van AZ, PSV en Ajax. Daar is beleidsmatig echt heel veel fout gegaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toeval is het niet, maar de echte krenten in de pap hebben weinig met opleiding te maken en meer met het scouten en behouden van talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |