abonnement Unibet Coolblue
pi_189136533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klein detail en belangrijkste voorwaarde daarin was wel dat die Botteghin niet meer opgesteld zou worden.
Ie kan er ook niks van. En Senesi was ook niet veelbelovend. Wie heeft trouwens Jan de Jong aangesteld?
pi_189136534
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
Lekker het maasgebouw bestormen zondag

Niet dat daar nog iemand zit
Karsdorp heeft wel zin in een goede party in de achtertuin denk ik.
pi_189136535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:57 schreef Roland010 het volgende:

[..]

We zouden 1 van de beste verdedigers gekocht moeten hebben, maar NIEMAND heeft dit ooit een ook maar degelijke achterhoede genoemd.
Er waren wel degelijks mensen op dit forum die dat serieus meenden. "Van de slechtste tot misschien wel de beste verdediging van de Eredivisie" heb ik zelfs voorbij zien komen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_189136539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klein detail en belangrijkste voorwaarde daarin was wel dat die Botteghin niet meer opgesteld zou worden.
Klein detail maar hoor. Verder gaat hij voorbij aan het feit dat Karsdorp niet speelde vandaag, maar ik bemoei niet.
pi_189136547
AZ is Feyenoord gewoon voorbij mogen we concluderen. Kapitaal op het veld, centen op de bank en een fatsoenlijk scoutingnetwerk en bestuur.

Helaas geen dak meer.
blablablabla
pi_189136554
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is die ook veroordeeld voor Treinkaping De Punt allen?
Gewoon met de F-16 de schrik erin jagen allen.
  donderdag 26 september 2019 @ 22:00:39 #232
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189136556
Stam zit hier niet lang meer _O-

En Botteghin; dat kan toch niet meer _O-
Larsson _O-
Burger _O-
pi_189136557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:58 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ie ook niet meer. Gelukkig hebben we Johnsen nog. Of hoe die ook mag heten.
Die Ié kan best functioneren met een fatsoenlijke verdediger naast zich.

Punt is dat we niet zeker weten of Senesi dat is, al hebben we allemaal (afgaande op de beelden) allemaal wel die indruk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189136558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

En wie erin dan?

Dit zooitje krijgt niemand aan de praat. :')
Ow jawel hoor, een coach als Koeman heeft met minder materiaal en 0 budget gewoon de 2e plek gepakt.
pi_189136560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klein detail en belangrijkste voorwaarde daarin was wel dat die Botteghin niet meer opgesteld zou worden.
Jullie hebben niet 1 verdediger die bij Ajax basis zal staan. Botteghin is niveau NAC ja.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 22:00:57 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189136569
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het zijn wel allemaal boelertjes waar niemand echt opstaat. Ik ben blij dat Toornstra weer fit is, die speelde in principe gewoon degelijk vandaag. Ben helemaal klaar met Tapia, die ene goal over links begon ook doordat hij Stengs weer veel te vrij aan de bal liet komen. Heb het idee dat Tapia een enorme plank voor z'n kop heeft en werkelijk denkt dat zijn ouders mis waren en hem Dieumerci hadden moeten noemen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
En met Fer en Tapia ervoor heb je verdedigend ook wel een goed middenveld. Poah, begint er wel goed uit te zien hoor.
Het tij kan snel keren in een dag of 28. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189136574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef satecl het volgende:
Tjah er wordt hier al een paar weken lacherig gedaan over de kritische blik van Elan en mijn persoontje. Maar al met al begint het steeds meer uit te komen. Dit elftal is niet beter dan de subtop. En onze bank is al helemaal om te janken. In 2010 hadden we een goede jeugdopleiding. Maar dat is allang al niet meer zo. Wouter Burger? Lachwekkend. We zijn al blij als hij een bal goed aanneemt.

Jongens als Vilhena en Rekik werden door heel Europa gevolgd. Deze huidige talenten niet hoor. Wees daar maar niet bang voor. Enige lichtpuntje in Kokcu. Ik ben bang dat de druk voor hem te groot wordt en het Wijnaldum scenario gaat gebeuren.

Blijf lekker denken dat het allemaal wel meevalt. Dit Feyenoord is gewoon godsgruwelijk slecht. De jeugd is in de voorbereiding te licht bevonden en wat er nu staat kan er geen kut meer van. Behalve Berghuis, die zit lekker zakken te vullen. En verder? Het geld is op. We praten over Lars Veldwijk en kunnen niet eens winnen van Sparta in eigen Kuip :') :')

Aankomende donderdag in de Kuip zie ik Feyenoord nog wel winnen. Maar daarna Heerenveen uit, Utrecht en AZ en vervolgens Willem II uit. Ik spreek jullie dan weer!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach hou toch op, je kan ook overdrijven.

We hebben ook nog Kokcu, die vergeet je voor het gemak even.

Verder is onze selectie echt niet slechter dan die van AZ, FC Utrecht of Vitesse. Misschien dat we met een hoop pech inderdaad 6e eindigen ja, maar zo slecht als in 2010 / 2011 is het echt niet.

Bovendien denk / hoop :P ik dat er nog wel spelers bij komen, zeker als St Juste vertrekt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Bizot, Koopmeijners, Svennson, Wijndal, Stengs, Boadu, Idrissi vind ik allemaal spelers die beter zijn dan wat bij ons loopt. Daar komt bij dat AZ in de piramide zit en een goede jeugdopleiding heeft. Daar komt nog wel wat aan. Zoals Kenzo Goudmijn. Plus dat ze een aankoop hebben gedaan(die Chinees) die het meteen laat zien(afwachten nog). Ohja, en ze hebben nog 40 miljoen op de bank staan om eventueel wat op te vangen.

AZ is Feyenoord voorbij. Op alle fronten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:28 schreef fetX het volgende:
Ga toch weg. Wijndal? Wat heeft die laten zien dan? Svensson, Koopmeiners, Bizot, Idrissi zijn absoluut geen spelers die ons substantieel beter maken. AZ wordt, zoals elk jaar, weer enorm overschat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Bizot < Vermeer
Koopmeijners< Fer
Svennson < St Juste
Wijndal< Haps
Stengs <> Kokcu
Boadu <> Jorgensen
Idrissi < Larsson(die al bankt bij ons)

Nu Jorgensen geblesseerd is zou Boadu spelen, voor Stengs zou een plekkie gemaakt worden, maar de rest zou gewoon op de bank zitten bij ons hoor :)

Er moet wel wat bij bij ons, maar het is zeker niet zo dramatisch als jij 't nu schetst :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ook, dat ie serieus op jouw domme gebrabbel in ging, das echt te stom voor woorden _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar jullie analyse.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_189136576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Er waren wel degelijks mensen op dit forum die dat serieus meenden. "Van de slechtste tot misschien wel de beste verdediging van de Eredivisie" heb ik zelfs voorbij zien komen.
Hoe kun je na deze wedstrijd zeggen dat dit niet klopt? De helft van de verdediging die ze bedoelen stond er niet in.
pi_189136581
Recordtransfers, geen directie, rampseizoen, stadionsoap. Zijn er al tegenvallende jaarcijfers bekend?

We hebben grote problemen.
pi_189136586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die Ié kan best functioneren met een fatsoenlijke verdediger naast zich.

Punt is dat we niet zeker weten of Senesi dat is, al hebben we allemaal (afgaande op de beelden) allemaal wel die indruk.
Natuurlijk niet joh. Is nergens geslaagd, idem voor die Kelly en Johnson en bij PSV die Boscagli. Kunnen er allemaal geen klote van.
pi_189136589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Het tij kan snel keren in een dag of 28. :)
Gelukkig hebben wij dit ruim van te voren zien aankomen.
blablablabla
pi_189136590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ow jawel hoor, een coach als Koeman heeft met minder materiaal en 0 budget gewoon de 2e plek gepakt.
Koeman is dan ook een geweldige trainer.
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 22:01:52 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189136592
Onlogisch verwijdert zichzelf.
What can change the nature of a man?
pi_189136596
Tussenjaartje...Grote schoonmaak deel zoveel.
Botteghin eruit, Tapia eruit. Begin maar met een spits te spelen en ja verder heb je amper zinnige opties.
#12 is not for sale!
pi_189136600
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Koeman is dan ook een geweldige trainer.
Eens. Koeman is een zeer goede trainer, leerling van V Gaal genot.
pi_189136604
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:01 schreef satecl het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Benieuwd naar jullie analyse.
Wow, het zit behoorlijk diep bij je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189136608
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is die ook veroordeeld voor Treinkaping De Punt allen?
Doe dit maar niet meer
  donderdag 26 september 2019 @ 22:03:00 #248
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189136620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:01 schreef satecl het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Benieuwd naar jullie analyse.
Ik denk dat je heel zielig bent dat je de tijd hebt genomen na een 0-3 nederlaag om je gelijk te halen op Fok met een hele hoop posts.

Dat is mijn analyse.
Makkelijk tweede.
pi_189136621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Het tij kan snel keren in een dag of 28. :)
Fer stond er vandaag niet in. Tapia heeft in de tussentijd ook genoeg wedstrijden gespeeld om zeker te weten dat hij niks toevoegt.
pi_189136624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:02 schreef Max23 het volgende:

[..]

Doe dit maar niet meer
Oke dagjesmod

58.191 (gemiddeld 27 per dag)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')