Oh zo, nee jij niet nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij en je gesprekspartner ja. Ik niet.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat ook niet per se over het poppetje Tete maar ook over het te volgen beleid.
Ik heb niet per definitie zoveel problemen met een oude bekende die wat toevoegt, relatief jong is en ook nog restwaarde heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Zou zo fijn zijn als je zelf eens ergens mee komt als club in plaats van weer ergens een speler op te pikken die of een oude bekende is of ergens bij zijn buitenlandse werkgever niet meer aan spelen toekomt.
En het feit dat hij weg mag bij Lyon. Totaal geen speeltijd krijgt daar. Nederlands is. Weinig clubs zullen interesse in hem hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar god, waar hebben we het over. Werkelijk het enige wat Tete aan Feyenoord linkt is dat volgen van Feyenoord op fucking Instagram.
Of Burgerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:22 schreef aTypisch het volgende:
Ik zou Tete wel prima vinden hoor, liever een type Karsdorp/aanvallende back tho.. Maar met de huidige cv's is een derde ondersteunende niet heel erg. Kun je op rechts misschien weer makkelijker met een cm als Toornstra spelen die ook veel weg is.
Tete - Botteghod - Geertruida - Haps
met Fer en Toornstra ervoor
Kan ook. Ging mij er meer om dat in dit systeem zo'n Tete ook wel kan passen. Als Haps altijd weg is kun je met Tete wat meer zekerheid (quote:
Dat plafond is denk ik tegelijk met Van Geel verdwenen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal International is het salaris van Berghuis verhoogd naar 2 miljoen euro.
Ik dacht dat wij een salarisplafond hadden
Zo snap ik wel dat er verder geen salarisbudget meer is ja.
Over 6 jaar dus al kampioenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:46 schreef satecl het volgende:
Het gaat helemaal mis met dit Feyenoord. We zijn weer terug bij af. Hallo 2010/2011.
Waar is de 40 miljoen negatief eigen vermogen en de begroting van 39 miljoen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:46 schreef satecl het volgende:
Het gaat helemaal mis met dit Feyenoord. We zijn weer terug bij af. Hallo 2010/2011.
Zou een wereldprestatie zijn! Zal dan ook weer alles meezittenquote:
Stel je niet zo aan man. Sommige mensen overdrijven zo ontzettend (in het negatieve) als het over Feyenoord gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:46 schreef satecl het volgende:
Dit elftal is minstens zo slecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Sommige mensen overdrijven zo ontzettend (in het negatieve) als het over Feyenoord gaat.
Voor de duidelijkheid, dit was 2/3 jaar daarvoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook een genotsverdediging, boh.
lekker manquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook een genotsverdediging, boh.
Zo snap ik het ook wel ja. Dat is in principe 3 vrij goed betaalde spelers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal International is het salaris van Berghuis verhoogd naar 2 miljoen euro.
Ik dacht dat wij een salarisplafond hadden
Zo snap ik wel dat er verder geen salarisbudget meer is ja.
Volgens het gros van de users hier worden we eenvoudig derde (lol)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef satecl het volgende:
Tjah er wordt hier al een paar weken lacherig gedaan over de kritische blik van Elan en mijn persoontje. Maar al met al begint het steeds meer uit te komen. Dit elftal is niet beter dan de subtop. En onze bank is al helemaal om te janken. In 2010 hadden we een goede jeugdopleiding. Maar dat is allang al niet meer zo. Wouter Burger? Lachwekkend. We zijn al blij als hij een bal goed aanneemt.
Jongens als Achahbar, Vilhena en Rekik werden door heel Europa gevolgd. Deze huidige talenten niet hoor. Wees daar maar niet bang voor. Enige lichtpuntje in Kokcu. Ik ben bang dat de druk voor hem te groot wordt en het Wijnaldum scenario gaat gebeuren.
Aankomende donderdag in de Kuip zie ik Feyenoord nog wel winnen. Maar daarna Heerenveen uit, Utrecht en AZ en vervolgens Willem II uit. Ik spreek jullie dan weer!
Dat was toen een van de grootste talenten. Samen met Ebecillio, Rekik en Ake. Achahbar besloot toen niet naar Chelsea te gaan. Na het gewonnen EK o17.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Over de geweldige jeugdopleiding beginnen en dan met Achahbar komen
Hoe smaakt die azijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was toen een van de grootste talenten. Samen met Ebecillio, Rekik en Ake. Achahbar besloot toen niet naar Chelsea te gaan. Na het gewonnen EK o17.
Dat elftal toen bestond uit 9 Feyenoorders. Uit het huidige Oranje o17 stond er 1 in volgens mij.
Maar nogmaals: Blijf lekker denken dat het allemaal wel meevalt. Dit Feyenoord is gewoon godsgruwelijk slecht. De jeugd is in de voorbereiding te licht bevonden en wat er nu staat kan er geen kut meer van. Behalve Berghuis, die zit lekker zakken te vullen. En verder? Het geld is op. We praten over Lars Veldwijk en kunnen niet eens winnen van Sparta in eigen Kuip![]()
Ach hou toch op, je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was toen een van de grootste talenten. Samen met Ebecillio, Rekik en Ake. Achahbar besloot toen niet naar Chelsea te gaan. Na het gewonnen EK o17.
Dat elftal toen bestond uit 8 Feyenoorders(de Jong, Rekik, Kongolo, Ebecillio, Ake, Boetius, Vilhena en Achahbar). Uit het huidige Oranje o17 stond er 1 in volgens mij.
Maar nogmaals: Blijf lekker denken dat het allemaal wel meevalt. Dit Feyenoord is gewoon godsgruwelijk slecht. De jeugd is in de voorbereiding te licht bevonden en wat er nu staat kan er geen kut meer van. Behalve Berghuis, die zit lekker zakken te vullen. En verder? Het geld is op. We praten over Lars Veldwijk en kunnen niet eens winnen van Sparta in eigen Kuip![]()
Prima transferprijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
Vinden jullie 2 miljoen voor Berghuis marktconform of teveel? Dat zal de weinig meer onder doen voor de grootverdieners bij Ajax?
Kokcu heb ik opgenoemd. Dat is de enige uitzondering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach hou toch op, je kan ook overdrijven.
We hebben ook nog Kokcu, die vergeet je voor het gemak even.
Verder is onze selectie echt niet slechter dan die van AZ, FC Utrecht of Vitesse. Misschien dat we met een hoop pech inderdaad 6e eindigen ja, maar zo slecht als in 2010 / 2011 is het echt niet.
Bovendien denk / hoopik dat er nog wel spelers bij komen, zeker als St Juste vertrekt.
Ik dacht dat alle toppers bij Ajax inmiddels rond de 3 of 4 miljoen zaten. Meen zoiets gelezen te hebben na de verlenging van Ziyech en de aankopen van Blind en Tadic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
Vinden jullie 2 miljoen voor Berghuis marktconform of teveel? Dat zal de weinig meer onder doen voor de grootverdieners bij Ajax?
Wat loopt er nou bij de subtop als substantiele versterking voor ons? Boadu (omdat Jorgensen geblesseerd is), Stengs? En verder? Een Koopmeiners is leuk voor een AZ, maar gaat waarschijnlijk net als al die andere subtoppers de stap naar Feyenoord niet kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Kokcu heb ik opgenoemd. Dat is de enige uitzondering.
Mocht Feyenoord nog echt 3 versterkingen halen, zal het iets anders zijn. Ben ik het mee eens. Maar dat zie ik gewoon niet gebeuren. Een nieuwe RB, ja. En dan misschien nog wel een centrale verdediger. Maar Feyenoord kennende zal dat wel weer een miskoop zijn. Zie nu weer met die Kelly. Lachwekkend gewoon, zo'n dwerg in het veld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach hou toch op, je kan ook overdrijven.
We hebben ook nog Kokcu, die vergeet je voor het gemak even.
Verder is onze selectie echt niet slechter dan die van AZ, FC Utrecht of Vitesse. Misschien dat we met een hoop pech inderdaad 6e eindigen ja, maar zo slecht als in 2010 / 2011 is het echt niet.
Bovendien denk / hoopik dat er nog wel spelers bij komen, zeker als St Juste vertrekt.
Bizot, Koopmeijners, Svennson, Wijndal, Stengs, Boadu, Idrissi vind ik allemaal spelers die beter zijn dan wat bij ons loopt. Daar komt bij dat AZ in de piramide zit en een goede jeugdopleiding heeft. Daar komt nog wel wat aan. Zoals Kenzo Goudmijn. Plus dat ze een aankoop hebben gedaan(die Chinees) die het meteen laat zien(afwachten nog). Ohja, en ze hebben nog 40 miljoen op de bank staan om eventueel wat op te vangen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat loopt er nou bij de subtop als substantiele versterking voor ons? Boadu (omdat Jorgensen geblesseerd is), Stengs? En verder? Een Koopmeiners is leuk voor een AZ, maar gaat waarschijnlijk net als al die andere subtoppers de stap naar Feyenoord niet kunnen maken.
Maherquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat loopt er nou bij de subtop als substantiele versterking voor ons? Boadu (omdat Jorgensen geblesseerd is), Stengs? En verder? Een Koopmeiners is leuk voor een AZ, maar gaat waarschijnlijk net als al die andere subtoppers de stap naar Feyenoord niet kunnen maken.
Waarom worden ze elk jaar overschat? De afgelopen 5 jaar zijn 4 keer kampioen van de subtop geweest. En zelfs nog een seizoen boven Feyenoord geëindigd. Daarbij 2 keer finale KNVB beker en net meer Europese wedstrijden gewonnen dan Feyenoord. En zelfs nog een keer boven Feyenoord geëindigd. En aangezien dit Feyenoord echt zo slecht is, gaat dat dit seizoen weer gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:28 schreef fetX het volgende:
Ga toch weg. Wijndal? Wat heeft die laten zien dan? Svensson, Koopmeiners, Bizot, Idrissi zijn absoluut geen spelers die ons substantieel beter maken. AZ wordt, zoals elk jaar, weer enorm overschat.
Allemaal subtop in de categorie Larsson/Bilal die ons niet beter gaan maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
MaherZo'n Dalmau of Svensson zouden we op zich ook best kunnen gebruiken. Het gezeik met die verdediging en een spits duurt nu gewoon veel te lang.
Die spelers van AZ zijn niet te halen voor Feyenoord. Zij verkopen de laatste jaren spelers voor bedragen die Feyenoord sinds Kuyt niet meer gevangen heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Allebei? Wil je Tete dan centraal?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
De eerste betrouwbare (?) bron, RTV Rijnmond, meldt dat Feyenoord interesse heeft in Janmaat en / of Tete. Karsdorp zou zeker geen optie zijn volgens Rijnmond.
Als ze allebei komen zou ik het prima vinden. 1 van die 2 is te weinig.
Boven Feyenoord, omdat we dankzij Gio zwaar onderpresteerde en AZ een geweldig seizoen draaide. In de afgelopen jaren zag je in de onderlinge duels duidelijk het verschil tussen AZ en Feyenoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom worden ze elk jaar overschat? De afgelopen 5 jaar zijn 4 keer kampioen van de subtop geweest. En zelfs nog een seizoen boven Feyenoord geëindigd. Daarbij 2 keer finale KNVB beker en net meer Europese wedstrijden gewonnen dan Feyenoord. En zelfs nog een keer boven Feyenoord geëindigd. En aangezien dit Feyenoord echt zo slecht is, gaat dat dit seizoen weer gebeuren.
Het is vooral Feyenoord wat nu overschat wordt.
Dat zeker. Maar die moeten we ook niet willen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die spelers van AZ zijn niet te halen voor Feyenoord. Zij verkopen de laatste jaren spelers voor bedragen die Feyenoord sinds Kuyt niet meer gevangen heeft.
Dankzij Gioquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Boven Feyenoord, omdat we dankzij Gio zwaar onderpresteerde en AZ een geweldig seizoen draaide. In de afgelopen jaren zag je in de onderlinge duels duidelijk het verschil tussen AZ en Feyenoord.
Subtop is nog altijd aanzienlijk beter wat wij op die posities hebben rondlopen. Zo'n Vente zou bij elke club in het linkerrijtje allang op de bank zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal subtop in de categorie Larsson/Bilal die ons niet beter gaan maken.
Behalve Maher.
Ik denk echt dat je je mening over Gio bij moet stellen. Er is geen coach die het op nationaal niveau beter heeft gedaan dan hij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Boven Feyenoord, omdat we dankzij Gio zwaar onderpresteerde en AZ een geweldig seizoen draaide. In de afgelopen jaren zag je in de onderlinge duels duidelijk het verschil tussen AZ en Feyenoord.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Dankzij GioNee aan de spelers lag het niet. Zet Ten Hag daar neer en we hadden CL finale gestaan met Scharie en Botje!
Klopt, maar Vente is niet onze eerste spits. Dat is Jorgensen en een back up spits moeten we nog halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Subtop is nog altijd aanzienlijk beter wat wij op die posities hebben rondlopen. Zo'n Vente zou bij elke club in het linkerrijtje allang op de bank zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |