zag kindermaatje 19,99quote:
Shake it shake it baby ..ehhh katiequote:Op donderdag 26 september 2019 15:07 schreef tonja het volgende:
Als je jeuk hebt, moet je krabben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:07 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Dank je skeet, TT is helemaal oké hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik las ergens dat je nooit opende Chea, zo wel, meteen de lapo laten veranderen....
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
zag kindermaatje 19,99
dames 29,99
en60? ze durft en genoeg domme sguimpies die dat gaan betalen
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je skeet, TT is helemaal oké hoor.![]()
Winst gaat naar het goede doel. Merel.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
zag kindermaatje 19,99
dames 29,99
en60? ze durft en genoeg domme sguimpies die dat gaan betalen
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:08 schreef Paco55 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.Waar kennen we deze spreuk toch van..........
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Deze zijn zelfs mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Shake it shake it baby ..ehhh katiequote:Op donderdag 26 september 2019 15:07 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die van de aldi leukerquote:
met verwijzing naar u1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.
... en huiver mee
Twinning is winning ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.![]()
Ik zie haar vaker ergens tegenaan schuren en dan genieten met haar oogjes dicht, zo schattig.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:07 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Het schattigst vond ik toen ze een nestje aan het bouwen was onder de caravanquote:Op donderdag 26 september 2019 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie haar vaker ergens tegenaan schuren en dan genieten met haar oogjes dicht, zo schattig.
Ongegeneerd ff je kont krabben, je zou toch bijna een varkentje willen zijn 😉quote:Op donderdag 26 september 2019 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie haar vaker ergens tegenaan schuren en dan genieten met haar oogjes dicht, zo schattig.
Beetje late mode, is afgelopen jaar al geweest. En dan ook nog: twinning is winning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.![]()
![]()
Nou dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 september 2019 15:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje late mode, is afgelopen jaar al geweest.
Gras en stro in haar bek.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Het schattigst vond ik toen ze een nestje aan het bouwen was onder de caravan
Je hoeft maar naar 1 van de inwoners te kijken.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ongegeneerd ff je kont krabben, je zou toch bijna een varkentje willen zijn 😉
Ze hahahahahaha, sorry wat een achterlijke postquote:Op donderdag 26 september 2019 14:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow sorry staat er een beetje onaardig van me..
Maar heb niks tegen mannen die op mannen vallen of vrouwen op vrouwen hoor
Sterker nog, ik vind ze soms hilarische karakters hebben
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hahahahahaha, sorry wat een achterlijke post
met wie?quote:Op donderdag 26 september 2019 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lex maakt ut gezellig
de geheime date voor Brandson
kleedje/soort sarong op de grond
hapjes en limo
Niet gezien, oudere dame, dan die 2 andere dates?quote:Op donderdag 26 september 2019 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee hoe ze heet
begreep een dame die ook bodypaint mefroi was/is
eerder geweest
bodypaint meisje, weet niet hoe ze heetquote:Op donderdag 26 september 2019 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt die Astrid om te daten met Brandon?
Maar hij vond dat ene meisje toch helemaal geweldig, die toen op een feest was daar ' s avonds ofzquote:Op donderdag 26 september 2019 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bodypaint meisje, weet niet hoe ze heet
ja, dat is dezelfdequote:Op donderdag 26 september 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hij vond dat ene meisje toch helemaal geweldig, die toen op een feest was daar ' s avonds ofz
Ah ok, volgens mij wel een leuke meidquote:
hoe laat komt zequote:Op donderdag 26 september 2019 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verf voor op de gym wand is ook geland
lkkr kliederen
.. jordy doet Lex een update
over Miloon dr speculaas .. over een date
. tis niet te houden zo spannond ut vanmidd is
Vier uur.quote:
Twinning is winningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ALDI aanbieding.
en ook nog in panterprint...
Ja hoezo zou je dan bij Utopia bestellen? Weet Merel hier van? Blijft ze met al die bontjes zitten..
Ik vind het overigens een ordinaire jas
vind je het gek, voordat je het weet ben je dat ook kwijt met die vogel, je mannelijkheidquote:Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Jessie last van zakratten, hij blijft maar naar z'n kruis grijpen
plakt..quote:Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens mij heb ik dat gemistquote:Op donderdag 26 september 2019 15:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hilarisch de laatste keer, heb me echt kapot gelachen
Heeft die zich al gedoucht naar zijn neuk partijen van gisterenquote:Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hij is schoon gelikt door Merelquote:Op donderdag 26 september 2019 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft die zich al gedoucht naar zijn neuk partijen van gisteren
Om van je platjes af te komen is meer nodig dan douchen alleen.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft die zich al gedoucht naar zijn neuk partijen van gisteren
Ik zie haar wel eens Brandon taal tikken hier zou zal het verslag wel gedaan zijnquote:
Getverquote:Op donderdag 26 september 2019 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is schoon gelikt door Merel
denk dat die platjes zich al de pleuris schrikken van Merel, geen probleemquote:Op donderdag 26 september 2019 15:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om van je platjes af te komen is meer nodig dan douchen alleen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Napalmquote:Op donderdag 26 september 2019 15:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, ik las het hierquote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Na 2 minuten zoenen duwde hij haar kop onder de dekens en moest ze pijpen
en ff aan haar tepel gedraaid, toen ging het geluid ook uit, opvallendquote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zal dat de uitzending halenquote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ff aan haar tepel gedraaid, toen ging het geluid ook uit, opvallend
qmusic opzoekenquote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wat een giga voorspelquote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Was dat wel 2 minuten? Volgende keer ga ik op de pc klok letten, want volgens mij, was het niet bepaald een vurige kus...quote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een giga voorspel
Brandon zit nog steeds bij de kistjes, niet ergens waar die niets kan zien
Wel een mooie dame.quote:
Moeten ze bij Alex doen, aan allebei. Misschien komt er dan wat minder geluid uit.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh het was niet de volumeknop? zeker de andere knop
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeten ze bij Alex doen, aan allebei. Misschien komt er dan wat minder geluid uit.
Alles voor de winnaar van Utopia!quote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
snap niet wat zo een leuke meid met Brandon moet, zal wel een raar wijf zijn ook
Vind het ook maar raar hoor.... niet dat ze met Brandon wat moet, maar dat ze meedoet aan deze onzin.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
snap niet wat zo een leuke meid met Brandon moet, zal wel een raar wijf zijn ook
mss daarom die piercings lavenderr, die zijn vastgezetquote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeten ze bij Alex doen, aan allebei. Misschien komt er dan wat minder geluid uit.
Ik denk dat het goed betaald..quote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind het ook maar raar hoor.... niet dat ze met Brandon wat moet, maar dat ze meedoet aan deze onzin.
dan gaat hij heel zelfverzekerd fluitenquote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef snetje het volgende:
Zie Brandon dan helemaal het mannetje zijn ... iedereen vraagt hem nu om bouwadvies ...
Oh shit geen beweging meer in te krijgenquote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss daarom die piercings lavenderr, die zijn vastgezet
Nou echt ...quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Brandon schrikt zich de tering![]()
Bijna kortsluitingquote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Brandon schrikt zich de tering![]()
En dan vraagt Brandon, heb je iets te kluiven?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Broek uit
Broek uit Broek uit
quote:
Is niet helemaal waar, ze hebben het nu over de tattoo'squote:Op donderdag 26 september 2019 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
ok.................. de gespreksttof is al op , ik dacht huh, wat....????? Hoe ben je binnen gekomen dan, en dan houdt het op met Brandon
Die meid op dat feestje was wel hilarisch.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef snetje het volgende:
Nu hebben we dus voor de 3e keer saaie date streams met Brandon ...
ja. ik overdrijfquote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, ze hebben het nu over de tattoo's
Moet kunnenquote:
Het wordt ook hoog tijd om te neuken, maar ja Brandoff is zo zenuwachtig dat het bloed niet echt wil doorstromen ...quote:Op donderdag 26 september 2019 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
ok.................. de gespreksttof is al op , ik dacht huh, wat....????? Hoe ben je binnen gekomen dan, en dan hout het op met Brandon
Beter dan die vegan date's van A3aanquote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef snetje het volgende:
Nu hebben we dus voor de 3e keer saaie date streams met Brandon ...
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het wordt ook hoog tijd om te neuken, maar ja Brandoff is zo zenuwachtig dat het bloed niet echt wil doorstromen ...
ben gewoon bang dat wat die gozer leuk vindt ook echt niet op de streams kan! viezerikjequote:Op donderdag 26 september 2019 16:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het wordt ook hoog tijd om te neuken, maar ja Brandoff is zo zenuwachtig dat het bloed niet echt wil doorstromen ...
hij is helemaal geen maagd meer!quote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht van de week hier gelezen te hebben dat Brandon als maagd het huwelijk in wil
Astrid wil lekker buiten gaan lopen.
Ik heb geen idee, las hier zoietsquote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is helemaal geen maagd meer!
op weg naar boom 5quote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Astrid stelt al voor om even buiten te gaan lopen ...
dat is wel heen snel danquote:
trouwens weet ik veel, maar iig hij heeft al samengewoond, en het kan hoor dan geen seks, maar lijkt me sterkquote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, las hier zoiets
Huh? Ik snap best dat je niet wil tongen of neuken daarquote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben gewoon bang dat wat die gozer leuk vindt ook echt niet op de streams kan! viezerikje
dat bedoelde ik niet, en is van mijn kant totaal een aanname ook, ik vind het een griezelquote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Ik snap best dat je niet wil tongen of neuken daar
Pijpen kan toch wel?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Ik snap best dat je niet wil tongen of neuken daar
Ahhgossiequote:Op donderdag 26 september 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
15 maanden en maagd .. pregossie
Ik vind het een slappe hap.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet, en is van mijn kant totaal een aanname ook, ik vind het een griezel
Ik hoef dat ook niet te wetenquote:Op donderdag 26 september 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook dat zeggen dat ie niet rukt
Als je Merel en Jessie op stream hebt gezien dan kan het niet veel erger volgens mij.. Dus als Brandoff's droom is om hangend over een bankje in een leren onderbroek genomen te worden door een blondine met een enorme voorbind dildo dan vind ik dat dat gewoon moet kunnenquote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben gewoon bang dat wat die gozer leuk vindt ook echt niet op de streams kan! viezerikje
Train jij je Tietehquote:Op donderdag 26 september 2019 16:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. dat ze zulke dingen vragen ook
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je Merel en Jessie op stream hebt gezien dan kan het niet veel erger volgens mij.. Dus als Brandoff's droom is om hangend over een bankje in een leren onderbroek genomen tel worden door een blondine met een enorme voorbind dildo dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je Merel en Jessie op stream hebt gezien dan kan het niet veel erger volgens mij.. Dus als Brandoff's droom is om hangend over een bankje in een leren onderbroek genomen te worden door een blondine met een enorme voorbind dildo dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen
quote:
Niet gewassen na de daad?quote:Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
ik ben een beelddenker.....quote:Op donderdag 26 september 2019 16:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je Merel en Jessie op stream hebt gezien dan kan het niet veel erger volgens mij.. Dus als Brandoff's droom is om hangend over een bankje in een leren onderbroek genomen te worden door een blondine met een enorme voorbind dildo dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen
Goffer Bloesquote:Op donderdag 26 september 2019 16:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is de droom van Bloesquote:
quote:
vlak bij uuhh uuhhhh Leliedijkquote:Op donderdag 26 september 2019 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Topografie les
waar Hoorn ligt voor Brandson
meisje woond in Hoorn
bij dr ouders
dr broer in Adam hihihihihihi
Go Jensquote:Op donderdag 26 september 2019 16:36 schreef BloesBloes het volgende:
En weer over Jens, het zit die dikke nogal dwars, mooooooi
In welk opzicht?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
nu zie je pas hoeveel jens deed voor merel
Ja dat zien mensen niet ofzo?quote:
hij schreeuwt niet van de daken wat hij allemaal doet. hij doet heeeel vaak de keuken, opruimen, bestellingen afhandelen,webshop, marktzaken.quote:
Dat kinderstemmetje van haar is iets nieuws,erger me er dood aan.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:40 schreef sjampoeh het volgende:
hissie kon niet slapen. hissie piekeren
Manon lookalikequote:Op donderdag 26 september 2019 16:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mooie Bos Haar heeft mopje
dr sterrenbeeld is leeuw verteld het
Brandson doet ook praten ..
Ja dat dus. Mijn stem ging naar hemquote:Op donderdag 26 september 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij schreeuwt niet van de daken wat hij allemaal doet. hij doet heeeel vaak de keuken, opruimen, bestellingen afhandelen,webshop, marktzaken.
De meeste beginnen daar een beetje door te draaien in hun gedragquote:Op donderdag 26 september 2019 16:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat kinderstemmetje van haar is iets nieuws,erger me er dood aan.
En ze lijkt ook op zijn zus.quote:
Nee toch? Brandon had toch ooit 2 uur liggen beffen?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht van de week hier gelezen te hebben dat Brandon als maagd het huwelijk in wil
4 uur zelfs.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nee toch? Brandon had toch ooit 2 uur liggen beffen?
een hele nacht meen ik me te herinneren ... Wie geen ideequote:Op donderdag 26 september 2019 16:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
dat verklaard de lange kaak misschienquote:Op donderdag 26 september 2019 16:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die loopt nu nog kromquote:Op donderdag 26 september 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
een hele nacht meen ik me te herinneren ... Wie geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand ooit een nieuwsbrief ontvangen ?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley bezig met een Utopia magazine.
Ja, maar de barbies van je zusje tellen niet meequote:Op donderdag 26 september 2019 16:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
mijne ook, maar hij staat heel laag in de poll die niet kloptquote:Op donderdag 26 september 2019 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mijn stem ging naar hem
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, maar de barbies van je zusje tellen niet mee
Dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 26 september 2019 16:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat verklaard de lange kaak misschien
uitgerekt
fran zegt dat nu ook steedsquote:Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie: Weet je wat het is, Maris?
nieuwe songtitel
Tja dat denken mannenquote:Op donderdag 26 september 2019 16:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ze in die tijd 17 x is klaargekomen, valt dat best mee ........
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
we moeten er mee leven, poez!quote:
Wat maakt jou een expert? ik denk dat ik meer vrouwen heb gebeft als jij! Ik zeg expres meer en niet vaker want ik weet niet hoe lenig je bent......quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat maakt jou een expert? ik denk dat ik meer vrouwen heb gebeft als jij! Ik zeg expres meer en niet vaker want ik weet niet hoe lenig je bent......
Ik heb echt totaal geen interesse hoeveel dames je hebt geliktquote:Op donderdag 26 september 2019 17:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat maakt jou een expert? ik denk dat ik meer vrouwen heb gebeft als jij! Ik zeg expres meer en niet vaker want ik weet niet hoe lenig je bent......
Ik was ook niet van plan een spreadsheet bij je in te leveren en ik beweer ook nergens dat jij daarin geïnteresseerd moet zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen interesse hoeveel dames je hebt gelikt
Je likt nu je wondenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan een spreadsheet bij je in te leveren en ik beweer ook nergens dat jij daarin geïnteresseerd moet zijn
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen interesse hoeveel dames je hebt gelikt
Dit wordt mij een beetje te intiemquote:Op donderdag 26 september 2019 17:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan een spreadsheet bij je in te leveren en ik beweer ook nergens dat jij daarin geïnteresseerd moet zijn
Dus je quote het maar.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt mij een beetje te intiem
En vraagt nu Jordie om steun.Deed ze eerder al bij Jessie.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:09 schreef chufi het volgende:
Franny wilt niet meer gaan drinken in Oktober
Zei ze nog welk jaar?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:09 schreef chufi het volgende:
Franny wilt niet meer gaan drinken in Oktober
Bij iedereen om Gerrit van haar weg te houden. En kruipt in een rood niemendalletje in zijn bedquote:Op donderdag 26 september 2019 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En vraagt nu Jordie om steun.Deed ze eerder al bij Jessie.
Dat ook nog.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij iedereen om Gerrit van haar weg te houden. En kruipt in een rood niemendalletje in zijn bed
Welk magazine?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley gaat een foto van zichzelf op de voorkant van het magazine zetten.
Het utopia magazine door haar 'bedacht'. Ze wilde het in eerste instantie vandaag gaan pitchen, maar het wordt toch morgen, zei ze.quote:
Ohh dat een soort foto boek. En ze zet zich op de coverquote:Op donderdag 26 september 2019 17:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het utopia magazine door haar 'bedacht'. Ze wilde het in eerste instantie vandaag gaan pitchen, maar het wordt toch morgen, zei ze.
Als het aan Shelly legt niet nee. Of ze heeft hullep nodigquote:
Heb ik nog nooit gezien?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat ze daar altijd brood voor het avondeten eten
Niet, Jessie stond net brood te etenquote:
Dyl zou dr helpen.. Maar dan nog wordt het door Jessie en Merel compleet afgebrand ...quote:Op donderdag 26 september 2019 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het aan Shelly legt niet nee. Of ze heeft hullep nodig
Jessie, ze vreten de hele dag door en in de avond warmquote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, Jessie stond net brood te eten
Hij is aan het oefenen voor het optreden toch? Dacht dat ik iets hoorde, toen hij geholpen werd met zijn moves en motoriek, of beter gezegd, geenquote:Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
dus nu brood en dan straks over een uur avondeten bedoel jequote:Op donderdag 26 september 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze is niet erg succesvol met organiseren.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dyl zou dr helpen.. Maar dan nog wordt het door Jessie en Merel compleet afgebrand ...
Ja, maar zie ze ook als de mensen al aan het koken zijn ze nog brood gaan smerenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie, ze vreten de hele dag door en in de avond warm
Ze wassen daar nooit groente. Ik was toch lekker alles hoor. Je weet maar nooit. Rijst, de hele mikmak.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Shel gooit de broccoli zonder te wassen in de pan
Willempie.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef sjampoeh het volgende:
fran heeft haar jas verkeerd dicht, net als een kleuter
Die krengen kan je wassen maar heeft het zin?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Shel gooit de broccoli zonder te wassen in de pan
Ik wacht het wel af .. dis meer iets ontwerpen en dan uitbrengen via een drukker voor de verkoop ..quote:Op donderdag 26 september 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet erg succesvol met organiseren.
Ze eten iedere middag warm , en vaak ook warm met avond etenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Ja maar ze werken hard en zijn de hele dag "buiten "quote:Op donderdag 26 september 2019 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze eten iedere middag warm , en vaak ook warm met avond eten
En dan nog de snacks die ze regelmatig naar binnen werken
Ik denk een fotoboek met Shelly met Gerrit, Shelly met Jens. Shelly met Merel, Shelly met Jessie enz.....quote:Op donderdag 26 september 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht het wel af .. dis meer iets ontwerpen en dan uitbrengen via een drukker voor de verkoop ..
doet ze al langer, vind je het niet cute?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat kinderstemmetje van haar is iets nieuws,erger me er dood aan.
Jaquote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze werken hard en zijn de hele dag "buiten "
wtfquote:Op donderdag 26 september 2019 16:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb wel eens slakken in de broccoli gehadquote:Op donderdag 26 september 2019 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze wassen daar nooit groente. Ik was toch lekker alles hoor. Je weet maar nooit. Rijst, de hele mikmak.
Ja, ik heb er laatst een slak uitgewassen en soms zit er ook wel zand tussenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die krengen kan je wassen maar heeft het zin?
wacht de presentatie morgewn maar afquote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk een fotoboek met Shelly met Gerrit, Shelly met Jens. Shelly met Merel, Shelly met Jessie enz.....
Ja, het is een beste hoeveelheid voedsel wat ze op een dag naar binnen stampenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze eten iedere middag warm , en vaak ook warm met avond eten
En dan nog de snacks die ze regelmatig naar binnen werken
Nou zeer benieuwdquote:Op donderdag 26 september 2019 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
wacht de presentatie morgewn maar af
Nee.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet ze al langer, vind je het niet cute?
Je moet eens op die Shelley letten die vreet alleen maar als ze in die silo is. Net als Hiske blijft ze plakken kaas afschaven, ze heeft een trog waarmee ze vaak achter de computer zit Franse kaas en filet Americain schuift ze achter elkaar naar binnen en eieren bakken en opvreten is een soort hobby van d'r. Vreselijke graaier dat mokkel.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar zie ze ook als de mensen al aan het koken zijn ze nog brood gaan smeren
stelletje vreetzakken
Dat rijmt niet met zijn samenwoon verhaal. Dat denk ik dus niet. Utopiamaagd zal het wel zijn. Geef hem geen ongelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boeit Shelley niet.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je moet eens op die Shelley letten die vreet alleen maar als ze in die silo is. Net als Hiske blijft ze plakken kaas afschaven, ze heeft een trog waarmee ze vaak achter de computer zit Franse kaas en filet Americain schuift ze achter elkaar naar binnen en eieren bakken en opvreten is een soort hobby van d'r. Vreselijke graaier dat mokkel.
Klopt, zie die kaken altijd op elkaar gaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je moet eens op die Shelley letten die vreet alleen maar als ze in die silo is. Net als Hiske blijft ze plakken kaas afschaven, ze heeft een trog waarmee ze vaak achter de computer zit Franse kaas en filet Americain schuift ze achter elkaar naar binnen en eieren bakken en opvreten is een soort hobby van d'r. Vreselijke graaier dat mokkel.
Ger schranst ook behoorlijk veel kaas met mayo en nogwat boterhammen door .. dikbelegd allemaal ..quote:Op donderdag 26 september 2019 17:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, wist trouwens niet eens dat hij samengewoond hadquote:Op donderdag 26 september 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met zijn samenwoon verhaal. Dat denk ik dus niet. Utopiamaagd zal het wel zijn. Geef hem geen ongelijk.
Ja, en je weet niet welke smerige handen ze opgepakt hebben.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb wel eens slakken in de broccoli gehad
blijf zeggen dat het iets te maken heeft met die setting, zijn ook wel psychologische theorieen overquote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, zie die kaken altijd op elkaar gaan.
Het lijkt wel of iedereen die de loods binnen komt gaat eten
Ja, dat vertelde hij ergens in het begin van zijn Utopia leven. Die vriendin was dacht ik vreemdgegaan. Neem aan dat zij het was. Vond het niet echt belangrijk toen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, wist trouwens niet eens dat hij samengewoond had
Poof... and there was broccoli!quote:
Verveling of tekort aan waar je echt tekort aan hebt, of trek ik hebt? Eten is belangrijk voor de mens en ik kan me voorstellen dat je erin zou kunnen ontsporen als je leven ontregeld raakt.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
blijf zeggen dat het iets te maken heeft met die setting, zijn ook wel psychologische theorieen over
Dan blijft Shelley toch erg slank ondanks die schranspartijenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze begint wel een plofkop te krijgen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan blijft Shelley toch erg slank ondanks die schranspartijen
Zij doet er ook best wat aan.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
nee schijnt meer voort te komen door het feit dat je denkt te kort te komen, baknijdquote:Op donderdag 26 september 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verveling of tekort aan waar je echt tekort aan hebt, of trek ik hebt? Eten is belangrijk voor de mens en ik kan me voorstellen dat je erin zou kunnen ontsporen als je leven ontregeld raakt.
Verder denk ik dat het gezegde, doen geeft lust tot doen, er ook mee te maken zou kunnen hebben.
Vind het wel meevallen, maar ze schept wel flinke borden op. Zie haar daarnaast niet veel schransen, ja madarijnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Aha.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee schijnt meer voort te komen door het feit dat je denkt te kort te komen, baknijd
Het komt ook voor in tehuizen..Ik heb pleegkinderen gehad, die waren dat ook gewoon..quote:Op donderdag 26 september 2019 17:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee schijnt meer voort te komen door het feit dat je denkt te kort te komen, baknijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |