Is het trouwens geen idee om te vragen of ze de voorraad van die powerbanks eens willen controleren?quote:Op zondag 29 september 2019 15:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zeker verwacht ik dat niet. Meer kan ik nu even niet doen.
Dat ze dan maar bewijzen dat de iPhone is geleverd bij mij, dat doen ze niet. Alleen maar vage verhalen vanuit hun kant.
Hebben ze helemaal nog niet gedaan, aneers hadden ze me dit wel laten weten lijkt mequote:Op zondag 29 september 2019 15:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Is het trouwens geen idee om te vragen of ze de voorraad van die powerbanks eens willen controleren?
Weliswaar zou ik ervoor waken om op hun stoel te gaan zitten. Maar eigenlijk is het dieptriest dat zij dit nog niet zijn nagegaan. Want het kan vrijwel niet anders dan dat er nu een voorraad-verschil is. Of denk ik nu te simpel?
Groot stuk leesvoer, ga het zo eens lezenn. Dat is cynisme neem ik aan?quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er verbaasd over dat dit gebeurd.
Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Sorry!quote:Op zondag 29 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Groot stuk leesvoer, ga het zo eens lezenn. Dat is cynisme neem ik aan?
Aww, kquote:Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sorry!
Er moest staan dat ik NIET verbaasd ben.
In normale mensentaal: er is iets met die bestelling waar door we het niet vertrouwen.quote:Op zondag 29 september 2019 17:39 schreef KL447 het volgende:
‘’Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen.’’
Wat wordt hier bedoeld?
Wat natuurlijk wordt gevoed door VPN gebruik door TS, maar dit kan bol lijkt me nooit hard maken.quote:Op zondag 29 september 2019 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In normale mensentaal: er is iets met die bestelling waar door we het niet vertrouwen.
In Jip en Janneke taal: men vermoedt fraude.
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.quote:Op zondag 29 september 2019 17:58 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wordt gevoed door VPN gebruik door TS, maar dit kan bol lijkt me nooit hard maken.
Dit is het risico van een webwinkel, bol zal mijn inziens niet anders kunnen doen dan het artikel nog eens te leveren of geld terug. Zo om gaan met klanten is natuurlijk not done. Ze kunnen simpel weg niet hard maken dat de iPhone wel is geleverd, tsja.
Dan is het helaas pindakaas voo Bol.com lijkt me
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @TS bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?quote:Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Het pakketje persoonlijk overhandigen? Ik bedoel: wat is er überhaupt haalbaar?
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.quote:Op zondag 29 september 2019 18:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @:ts bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
Oh zo. Vind dat wel erg ver gaan, hoor. Ik vind het ontzettend goed dat een consument beschermd is, maar is een webwinkel ook beschermd tegen frauderende klanten?quote:Op zondag 29 september 2019 18:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @:ts bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
met diverse weegpunten kan je inprinciepe zien waar het mis (kan) zijn gegaan..quote:Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
staat er bij T&T wel een handtekening? dan heeft de bezorger potentieel een probleem..quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
dat zijn ze niet en ze moeten een risico inschatting maken..quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh zo. Vind dat wel erg ver gaan, hoor. Ik vind het ontzettend goed dat een consument beschermd is, maar is een webwinkel ook beschermd tegen frauderende klanten?
Dat is de webshop dan ook aan te rekenen, dan had je net zo goed kunnen zeggen dat je artikel nooit is aangekomen. Wat maken grote bedrijven toch onnodige grote fouten. Zo stupide.quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
Nee, ook bij track en trace staat geen handtekening.quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
met diverse weegpunten kan je inprinciepe zien waar het mis (kan) zijn gegaan..
alles hang een beetje af hoe groot ook het verschil in gewicht is
[..]
staat er bij T&T wel een handtekening? dan heeft de bezorger potentieel een probleem..
[..]
dat zijn ze niet en ze moeten een risico inschatting maken..
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.quote:Op zondag 29 september 2019 18:14 schreef Newone82 het volgende:
Zie screenshot van track en trace, leeg veld bij hand tekening veld:
[ afbeelding ]
Klopt, had ik niett eens bij stil gestaan.quote:Op zondag 29 september 2019 18:16 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd wordenquote:Op zondag 29 september 2019 18:16 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
En daar vragen ze zeker wel handtekening voor?!quote:Op zondag 29 september 2019 18:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?quote:Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
Ja, dat zou volgens mij ook het meest logisch zijn. Maar dan nog heb je waarschijnlijk geen waterdicht systeem. En het kost véél meer tijd (zovéél pakketjes. En als het pakketje dan toch niet gelijk dichtgaat, moet dat weer geautoriseerd worden door een manager etc.)quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgenquote:Op zondag 29 september 2019 18:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden
Nee, doen ze niet. Neef van me heeft er ooit gewerkt heel kort en wist me dit te vertellen. Ze moeten wel targets halen van zoveel pakketjes per uur inpakken.quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgenkut bol.com
Zaag anders nog wat langer door over je neefquote:Op zondag 29 september 2019 18:50 schreef kol7680 het volgende:
[..]
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.quote:Op zondag 29 september 2019 18:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgenkut bol.com
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..quote:Op zondag 29 september 2019 18:58 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.
Vorig jaar deden ze dat nog niet, kan natuurlijk aangepast zijn!quote:Op zondag 29 september 2019 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.
avond bezorging vanaf 12:00 tot 14:00: helemaal kut, dat gaat via een koeriers bedrijf dat na 22:00 gewoon de brui eraan geeft en zegt dat je niet thuis was..
[..]
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienenquote:Op zondag 29 september 2019 21:37 schreef Eix het volgende:
Om het even weer scherp te krijgen: er loopt nog een klacht via dat webwinkel keurmerk toch? Met een beetje mazzel kom je dan uit bij iemand die net iets meer mogelijkheden heeft dan de standaard klantenservice telefoonmiep.
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.quote:Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.quote:Op maandag 30 september 2019 05:03 schreef Dehelerambam het volgende:
TS heb je een historie bij bol.com mbt retouren of pakketjes die niet aankwamen en dergelijke?
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)quote:Op maandag 30 september 2019 07:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik geloof ook wel dat de TS sterk staat, maar dat bedoel ik dus; hij wil geen jaar wachten. Een ingebrekestelling gaat sneller. Daarna ontbinding en eventueel dagvaarding.quote:Op maandag 30 september 2019 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.
Tenzij bol keihard bewijs heeft dat TS de boel aan het belazeren is, gaan ze die zaak 100% gegarandeerd verliezen.
Enig nadeel, die commissie is nogal traag, kan gerust een jaar duren.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)
Stuur een nette mail terug waarin je vraagt wat zij wel als voldoende bewijs beschouwen. Vraag in die mail ook op een nette manier wat zij bedoelen met de problemen rondom bestellen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Newone82 het volgende:
Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone.
Bij DAS zou het ¤799 kosten......quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik zie het jaquote:Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bij DAS zou het ¤799 kosten......
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er niet verbaasd over dat dit gebeurd.
Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.quote:Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.
Zelfde met retouren, genoeg mensen die nu gewoon meer kleding dan ze nodig hebben kopen, omdat als het niet goed is je het toch weer gratis kan terug sturen.
Laat staan die verhalen van paupers die gebruikte smerige zooi terug sturen en dan ook nog hun geld terug krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |