Ik vind dit echt fascinerend.. zie je het zelf echt niet of.. ben je zo bezig met je ego te verdedigen.. of is dit een "advocaat van de duivel" situatie...quote:Op donderdag 26 september 2019 12:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doet de overheid dus niet. In dit geval zeggen ze alleen: we vinden de categorisering van speelgoed voor jongens of meisjes onwenselijk. Als jij graag met een medewerker wil delen dat je een jongetje hebt gehad en stiekem op een meisje had gehoopt dan is er niemand die jou of de winkelmedewerker tegenhoudt. Alleen willen ze dus niet dat de winkelmedewerker a.d.h.v. gesprek zegt: "kijk eens, speelgoedauto's, vinden jongens hartstikke leuk".
Wat andere mensen wel of niet willen zeggen daar hebben fascisten ook een broertje dood aan.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alleen willen ze dus niet dat de winkelmedewerker a.d.h.v. gesprek zegt: "kijk eens, speelgoedauto's, vinden jongens hartstikke leuk".
Je moet Joop.nl eens lezen, absurd die teksten daar.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ziek, ziek, ziek, er zijn users die totalitair beleid aan het verdedigen zijn alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ''Waar heb je het over? Ze zeggen alleen: dit mag je niet zeggen!''
Ik had nooit kunnen bevroeden dat ze zo snel zo hard zouden afgleiden. Ondanks alle signalen. Ik vrees voor de toekomst.
Meid toch.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dit echt fascinerend.. zie je het zelf echt niet of.. ben je zo bezig met je ego te verdedigen.. of is dit een "advocaat van de duivel" situatie...
Die selectieve blindheid die je laat zien... het schokt mij. Oprecht.
MIjn aanwezigheid op fok is er een van momenten, of het nu onderweg is of achter mijn PC.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft in ieder geval een leuke vriendin en goede baan -en zit dus niet, zoals jij, de hele dag op FoK te trollen-
Al-Nusra was niet de enige extremistenclub die onze overheid financieert.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet Joop.nl eens lezen, absurd die teksten daar.
quote:Op donderdag 26 september 2019 12:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Al-Nusra was niet de enige extremistenclub die onze overheid financierd.
Ja zo werkt dat niet, afstoten die handel.quote:De website is een onderdeel van (en wordt betaald door) de VARA, een publieke omroep die wordt gefinancierd door de overheid (dus door mensen die in/aan Nederland belasting betalen). De VARA en Joop.nl stellen dat de website wordt betaald met het geld dat de omroep ontvangt uit zijn ledencontributie, niet uit de subsidie die zij ontvangt van de Nederlandse staat
Ik vrees met grote vreze!quote:Op donderdag 26 september 2019 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ziek, ziek, ziek, er zijn users die totalitair beleid aan het verdedigen zijn alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ''Waar heb je het over? Ze zeggen alleen: dit mag je niet zeggen!''
Ik had nooit kunnen bevroeden dat ze zo snel zo hard zouden afgleiden. Ondanks alle signalen. Ik vrees voor de toekomst.
Ik met een freesmachine!quote:
Geef daar nou eens een bron voor dan!quote:Op donderdag 26 september 2019 12:05 schreef SpecialK het volgende:
Winkelpersoneel mag dus geen uitspraken meer doen over wel speelgoed volgens hun geschikt is voor welk geslacht. Dat soort gesprekken moeten aan banden worden gelegd.
We hebben al vastgesteld dat users hier dat OK vinden ongeacht of het exact zo is zoals beschreven in het bericht. Dat is wat mij betreft al interessant genoeg want het toont aan dat er absoluut geen bodem op zit.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geef daar nou eens een bron voor dan!Behalve die hearsay uit het bericht!
Er wordt niks ingeperkt. Men wil alleen af van de automatische reflex dat jongens met auto's moeten spelen en meiden met poppen. Het enige wat je dus niet meer in zo'n gesprek zult horen is dus "Verjaardag voor een jongen? Nou loop dan maar even mee naar onze speelgoedauto's".quote:Op donderdag 26 september 2019 12:29 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Dat is dus precies het beperken van wat iemand kan zeggen waar SpecialK het over heeft.
ja wel als de overheid je dat oplegt inderdaad. Dit niet inzienquote:Op donderdag 26 september 2019 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt niks ingeperkt. Men wil alleen af van de automatische reflex dat jongens met auto's moeten spelen en meiden met poppen. Het enige wat je dus niet meer in zo'n gesprek zult horen is dus "Verjaardag voor een jongen? Nou loop dan maar even mee naar onze speelgoedauto's".
Welk een horror!
Je lult maar een eind weg dus?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:40 schreef SpecialK het volgende:
We hebben al vastgesteld dat users hier dat OK vinden ongeacht of het exact zo is zoals beschreven in het bericht. Dat is wat mij betreft al interessant genoeg want het toont aan dat er absoluut geen bodem op zit.
Daar staat nergens dat je niet over jongen of meisjes mag beginnen!quote:'If you go to a shop to buy a toy for your young niece or nephew, the first question is: "Is it for a girl or a boy?" and not: "Do they like to play outside? Do they like to play construction games? Do they like to play at taking care of a baby?".'
Vrouwenkleren en mannen kleren ook maar door elkaar heen hangen bij kledingwinkels?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt niks ingeperkt. Men wil alleen af van de automatische reflex dat jongens met auto's moeten spelen en meiden met poppen. Het enige wat je dus niet meer in zo'n gesprek zult horen is dus "Verjaardag voor een jongen? Nou loop dan maar even mee naar onze speelgoedauto's".
Welk een horror!
Je kan het zo erg bagataliseren en ridiculiseren als je maar wilt. Het ziet er nu naar uit dat je bij wet verboden wordt om iets te zeggen, en dat bevalt me totaal niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welk een horror!
Gvdquote:Op donderdag 26 september 2019 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welk een horror!
Misschien verdwijnen die icoontjes naast de gebruikersnamen op FOK! ook wel. Je weet het nooit met die fascisten!quote:Op donderdag 26 september 2019 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwenkleren en mannen kleren ook maar door elkaar heen hangen bij kledingwinkels?
Denk dat onze 30 cm afgehakt wordt tot kleine clit in den toekomst.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien verdwijnen die icoontjes naast de gebruikersnamen op FOK! ook wel. Je weet het nooit met die fascisten!
Dat blijkt dus helemaal nergens uit.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Je kan het zo erg bagataliseren en ridiculiseren als je maar wilt. Het ziet er nu naar uit dat je bij wet verboden wordt om iets te zeggen, en dat bevalt me totaal niet.
Ah, dat miste nog in dit topic. Ik heb weer een volle bingokaart.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat onze 30 cm afgehakt wordt tot kleine clit in den toekomst.
Kindjes krijgen kan wel met vluchtelingen, die zijn immers zielig maar wel mannelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |