abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189127419
Ziek, ziek, ziek, er zijn users die totalitair beleid aan het verdedigen zijn alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ''Waar heb je het over? Ze zeggen alleen: dit mag je niet zeggen!''

Ik had nooit kunnen bevroeden dat ze zo snel zo hard zouden afgleiden. Ondanks alle signalen. Ik vrees voor de toekomst.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 12:33:26 ]
  donderdag 26 september 2019 @ 12:32:19 #202
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189127422
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat doet de overheid dus niet. In dit geval zeggen ze alleen: we vinden de categorisering van speelgoed voor jongens of meisjes onwenselijk. Als jij graag met een medewerker wil delen dat je een jongetje hebt gehad en stiekem op een meisje had gehoopt dan is er niemand die jou of de winkelmedewerker tegenhoudt. Alleen willen ze dus niet dat de winkelmedewerker a.d.h.v. gesprek zegt: "kijk eens, speelgoedauto's, vinden jongens hartstikke leuk".
Ik vind dit echt fascinerend.. zie je het zelf echt niet of.. ben je zo bezig met je ego te verdedigen.. of is dit een "advocaat van de duivel" situatie...

Die selectieve blindheid die je laat zien... het schokt mij. Oprecht.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_189127423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alleen willen ze dus niet dat de winkelmedewerker a.d.h.v. gesprek zegt: "kijk eens, speelgoedauto's, vinden jongens hartstikke leuk".
Wat andere mensen wel of niet willen zeggen daar hebben fascisten ook een broertje dood aan.
Dus zoveel scheelt t niet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189127446
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ziek, ziek, ziek, er zijn users die totalitair beleid aan het verdedigen zijn alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ''Waar heb je het over? Ze zeggen alleen: dit mag je niet zeggen!''

Ik had nooit kunnen bevroeden dat ze zo snel zo hard zouden afgleiden. Ondanks alle signalen. Ik vrees voor de toekomst.
Je moet Joop.nl eens lezen, absurd die teksten daar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189127448
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind dit echt fascinerend.. zie je het zelf echt niet of.. ben je zo bezig met je ego te verdedigen.. of is dit een "advocaat van de duivel" situatie...

Die selectieve blindheid die je laat zien... het schokt mij. Oprecht.
Meid toch.
pi_189127454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:12 schreef Messina het volgende:

[..]

Mijn oudste heeft in ieder geval een leuke vriendin en goede baan -en zit dus niet, zoals jij, de hele dag op FoK te trollen- :*
MIjn aanwezigheid op fok is er een van momenten, of het nu onderweg is of achter mijn PC.
En ik prijs mij gelukkig met een breed sociaal leven :) , ik hoop bij jou hetzelfde.
Ben vooral ook blij voor jou dat je zoon een vriendin heeft, helemaal top!

Niet dat ik het per definitie stom vind dat een jongen met een poppenwagen loopt, als hij dat graag doet, prima toch?
Maar het stimuleren en aanmoeding om je zoon met "vrouwen" speelgoed te spelen (en vice versa), door hem een vals beeld te geven van geslacht is ronduit belachelijk en abject, een jongen is geboren als jongen en moet een man worden, het is de taak en plicht van elke ouder om hun kinderen daarin te begeleiden.
Gebeurt dit niet, dan kan het kind in kwestie er traumatische klachten aan overhouden.

Daarnaast gaat het hele romantische beeld van speelgoed kopen ook naar de klote, jongens rennen naar de jongenshoek, meisjes naar de meisjeshoek en worden allebei zielsgelukkig van het speelgoed die ze daar aantreffen. Gun een jongen om een jongen te zijn en een meisje om een meisje te zijn.
pi_189127471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet Joop.nl eens lezen, absurd die teksten daar.
Al-Nusra was niet de enige extremistenclub die onze overheid financieert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 12:36:53 ]
pi_189127485
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Al-Nusra was niet de enige extremistenclub die onze overheid financierd.
quote:
De website is een onderdeel van (en wordt betaald door) de VARA, een publieke omroep die wordt gefinancierd door de overheid (dus door mensen die in/aan Nederland belasting betalen). De VARA en Joop.nl stellen dat de website wordt betaald met het geld dat de omroep ontvangt uit zijn ledencontributie, niet uit de subsidie die zij ontvangt van de Nederlandse staat
Ja zo werkt dat niet, afstoten die handel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189127487
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:32 schreef LelijKnap het volgende:

Ik vrees met grote vreze!
  donderdag 26 september 2019 @ 12:37:23 #210
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189127495
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:36 schreef Xa1pt het volgende:
Ik vrees met grote vreze!
Ik met een freesmachine! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189127501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Ze stellen maar een eind weg.
  donderdag 26 september 2019 @ 12:38:03 #212
116015 SicSicSics
pi_189127505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:05 schreef SpecialK het volgende:
Winkelpersoneel mag dus geen uitspraken meer doen over wel speelgoed volgens hun geschikt is voor welk geslacht. Dat soort gesprekken moeten aan banden worden gelegd.
Geef daar nou eens een bron voor dan! :D Behalve die hearsay uit het bericht!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 26 september 2019 @ 12:40:03 #213
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189127532
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Geef daar nou eens een bron voor dan! :D Behalve die hearsay uit het bericht!
We hebben al vastgesteld dat users hier dat OK vinden ongeacht of het exact zo is zoals beschreven in het bericht. Dat is wat mij betreft al interessant genoeg want het toont aan dat er absoluut geen bodem op zit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_189127554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:29 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dat is dus precies het beperken van wat iemand kan zeggen waar SpecialK het over heeft.
Er wordt niks ingeperkt. Men wil alleen af van de automatische reflex dat jongens met auto's moeten spelen en meiden met poppen. Het enige wat je dus niet meer in zo'n gesprek zult horen is dus "Verjaardag voor een jongen? Nou loop dan maar even mee naar onze speelgoedauto's".

Welk een horror!
pi_189127568
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er wordt niks ingeperkt. Men wil alleen af van de automatische reflex dat jongens met auto's moeten spelen en meiden met poppen. Het enige wat je dus niet meer in zo'n gesprek zult horen is dus "Verjaardag voor een jongen? Nou loop dan maar even mee naar onze speelgoedauto's".

Welk een horror!
ja wel als de overheid je dat oplegt inderdaad. Dit niet inzien :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 26 september 2019 @ 12:43:37 #216
116015 SicSicSics
pi_189127570
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:40 schreef SpecialK het volgende:
We hebben al vastgesteld dat users hier dat OK vinden ongeacht of het exact zo is zoals beschreven in het bericht. Dat is wat mij betreft al interessant genoeg want het toont aan dat er absoluut geen bodem op zit.
Je lult maar een eind weg dus? :D Doet een aanname en gaat daar zelf vervolgens lekker verontwaardigd over zijn. Gelukkig wordt de aanname nog even bevestigd door een user (?), want anders was het echt heel dun. ;)

Dit is een engelse vertaling van de woorden van Agnes Pannier-Runacher:
quote:
'If you go to a shop to buy a toy for your young niece or nephew, the first question is: "Is it for a girl or a boy?" and not: "Do they like to play outside? Do they like to play construction games? Do they like to play at taking care of a baby?".'
Daar staat nergens dat je niet over jongen of meisjes mag beginnen! :*
Fine, fuck you then!
pi_189127584
quote:

[..]

Welk een horror!
Vrouwenkleren en mannen kleren ook maar door elkaar heen hangen bij kledingwinkels?
pi_189127589
quote:

[..]

Welk een horror!
Je kan het zo erg bagataliseren en ridiculiseren als je maar wilt. Het ziet er nu naar uit dat je bij wet verboden wordt om iets te zeggen, en dat bevalt me totaal niet.
pi_189127593
quote:

[..]

Welk een horror!
Gvd :')___!! jij bent echt de meest simpele op deze aardkloot. Kan je gewoon geen serieus gesprek mee hebben :')
pi_189127596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwenkleren en mannen kleren ook maar door elkaar heen hangen bij kledingwinkels?
Misschien verdwijnen die icoontjes naast de gebruikersnamen op FOK! ook wel. Je weet het nooit met die fascisten!
pi_189127603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien verdwijnen die icoontjes naast de gebruikersnamen op FOK! ook wel. Je weet het nooit met die fascisten!
Denk dat onze 30 cm afgehakt wordt tot kleine clit in den toekomst.

Kindjes krijgen kan wel met vluchtelingen, die zijn immers zielig maar wel mannelijk.
pi_189127607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Je kan het zo erg bagataliseren en ridiculiseren als je maar wilt. Het ziet er nu naar uit dat je bij wet verboden wordt om iets te zeggen, en dat bevalt me totaal niet.
Dat blijkt dus helemaal nergens uit.
pi_189127616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat onze 30 cm afgehakt wordt tot kleine clit in den toekomst.

Kindjes krijgen kan wel met vluchtelingen, die zijn immers zielig maar wel mannelijk.
Ah, dat miste nog in dit topic. Ik heb weer een volle bingokaart.
pi_189127644
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik met een freesmachine! 8-)
Humor?! Mag dat wel van de Goedbedoelende staat?
  donderdag 26 september 2019 @ 12:49:59 #225
116015 SicSicSics
pi_189127651
Wel mooi ook weer.
Eerst de pers afvallen, want die zijn niet te vertrouwen.
Vervolgens staat er in de pers: "En winkelpersoneel mag ouders straks niet meer vragen: ‘Is het voor een jongen of een meisje?’" en weg is de 'kritische lezer', want: Ophef!

:')_!
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')