Ik ken meerdere autisten en als ik die naar hun persoonlijke opvattingen vraag dan hebben zij daar vaak een heel duidelijk antwoord op.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Autisten hebben een beperkt vermogen tot improviseren. Dat zal het wel zijn, denk ik zo.
De ene autist is de andere niet en de meesten zullen ook niet door de pers ondervraagd worden tijdens een persconferentie. Ben zelf geen autist maar kreeg in Rotterdam een keer een microfoon onder mijn neus van een radiomannetje: of ik even wilde kiezen tussen Sinterklaas en de kerstman en waarom. Stond toen ook ff met mijn bek vol tanden.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ken meerdere autisten en als ik die naar hun persoonlijke opvattingen vraag dan hebben zij daar vaak een heel duidelijk antwoord op.
Het is echter niet bepaald greta's eerste keer hè? Dat was voor jou misschien wel anders. Daarbij zit ze daar in een panel en is een vraag, zeker wanneer je de main mascotte bent voor zo'n zaak op een summit over zo'n zaak toch best wel te verwachten.. Dat je dan niet één ontopic zin je mond uit krijgt vind ik zeer merkwaardig. Hadden ze misschien toch beter voor een schattige hamster kunnen gaan, of een hond of een ijsbeer.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De ene autist is de andere niet en de meesten zullen ook niet door de pers ondervraagd worden tijdens een persconferentie. Ben zelf geen autist maar kreeg in Rotterdam een keer een microfoon onder mijn neus van een radiomannetje: of ik even wilde kiezen tussen Sinterklaas en de kerstman en waarom. Stond toen ook ff met mijn bek vol tanden.
Dat is zo.. het was ook geen moeilijke vraag. Blijf alleen bij mijn gedachte dat het door haar autisme komt.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is echter niet bepaald greta's eerste keer hè? Dat was voor jou misschien wel anders. Daarbij zit ze daar in een panel en is een vraag, zeker wanneer je de main mascotte bent voor zo'n zaak op een summit over zo'n zaak toch best wel te verwachten..
Sinterklaas natuurlijk,quote:Op woensdag 25 september 2019 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De ene autist is de andere niet en de meesten zullen ook niet door de pers ondervraagd worden tijdens een persconferentie. Ben zelf geen autist maar kreeg in Rotterdam een keer een microfoon onder mijn neus van een radiomannetje: of ik even wilde kiezen tussen Sinterklaas en de kerstman en waarom. Stond toen ook ff met mijn bek vol tanden.
Nee, die meiden in de op...quote:Op woensdag 25 september 2019 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
Deel 5 alweer. Dat 16-jarige grietje maakt wel wat los
O God wat in en in triest. En niemand aan die tafel die antwoord kan geven op de normale vraag...quote:Op woensdag 25 september 2019 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
Zonder script weet ze het niet meer. Hoe zielig dat voor dit soort onzin misbruikt wordt.
Wat vinden jullie er thuis over dat heel de wereld niets doet aan klimaatverandering danquote:Op donderdag 26 september 2019 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Deze vrouw kan goed uitleggen hoe wij er hier thuis over denken.
Heel de wereld of bepaalde delen van de wereld die er op zeker niks aan gaan doen?quote:Op donderdag 26 september 2019 01:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat vinden jullie er thuis over dat heel de wereld niets doet aan klimaatverandering dan
Dat je dit uit je toetsenbord krijgt, ongelofelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die meiden in de op...
Te lelijk en te jong voor #metoo dus dan maar aandacht via de klimaatveranderingen.
Alles draait om erkenning en aandacht.
Niets doet? Meen je echt dat er niets gebeurtquote:Op donderdag 26 september 2019 01:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat vinden jullie er thuis over dat heel de wereld niets doet aan klimaatverandering dan
Wat gebeurt er dan zoal?quote:Op donderdag 26 september 2019 07:36 schreef Filosoofert het volgende:
Niets doet? Meen je echt dat er niets gebeurt?
Afgeven op iemands uiterlijk. Sterk argument weer hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te lelijk en te jong voor #metoo dus dan maar aandacht via de klimaatveranderingen.
Moet ik een lijstje voor je maken?quote:
Die onderste was 12 en het was al in 1992...quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te politiek incorrect om aan te pakken natuurlijk...quote:Op donderdag 26 september 2019 07:41 schreef asco het volgende:
https://www.worldometers.info/world-population
Succes met het oplossen van problemen. 👍
🙄
Jezus, wat kapot pijnlijk dit. Ik zou me kapot schamen als dit je mascotte is voor klimaatveranderingquote:Op woensdag 25 september 2019 23:02 schreef Sunri5e het volgende: Zonder script weet ze het niet meer. Hoe zielig dat voor dit soort onzin misbruikt wordt.
Oh noes think about the childrenquote:Op donderdag 26 september 2019 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die onderste was 12 en het was al in 1992...
Hoe compleet ziek moet je zijn om zo'n opmerking te maken over 2 minderjarige meisjes, omdat ze iets uitspreken wat je niet bevalt?!
Geboortebeperking is al vanaf de jaren 50 van de vorige eeuw een hot issue.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:08 schreef Red_85 het volgende:
Te politiek incorrect om aan te pakken natuurlijk...
Maar iedereen laten betalen voor onzin is een betere optie. Jep.
“Ze heeft toch zelf dat korte rokje aangetrokken?”quote:Op donderdag 26 september 2019 08:15 schreef Scorpie het volgende:
Oh noes think about the children
Als je propagandamateriaal in de vorm van kinderen gaat inzetten krijg je dit. Niet janken.
Trap jij er lekker in, ik doe dat niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe compleet ziek moet je zijn om zo'n opmerking te maken over 2 minderjarige meisjes, omdat ze iets uitspreken wat je niet bevalt?!
Als bepaalde krachten kinderen gebruiken om hun propaganda te pushen, en jij trapt er in, dan ben jij het probleem.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat topic over die Covington jongens eens opdiepen. Kijken of deze koene kinderverdedigers toen ook zo moedig opkwamen voor een groep knaapjes met MAGA petten.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:25 schreef Scorpie het volgende:
Dat iemand in dit doorzichtige spelletje trapt zeg. Dat kind is van a tot z gescript door milieuorganisaties, kindermishandeling ten top. Maar nee iedereen die er wat van zegt is de boemanveeg me op hier
Heeft niks te maken met er wel of niet in trappen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Trap jij er lekker in, ik doe dat niet.
Wat wil jij later worden?
Klimaatdrammer.
Denk je dat of is er voor die bewering ook onderbouwing? Vooralsnog lijkt het erop dat ze volledig autonoom handelt. Voor alle beschuldigingen dat ze een marionet van anderen zou zijn heb ik nog nooit bewijs gezien.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:25 schreef Scorpie het volgende:
Dat iemand in dit doorzichtige spelletje trapt zeg. Dat kind is van a tot z gescript door milieuorganisaties, kindermishandeling ten top. Maar nee iedereen die er wat van zegt is de boemanveeg me op hier
Niets is wat het lijkt, kijk maar even in het topic van de Canadese koffiebeker...quote:Op donderdag 26 september 2019 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Denk je dat of is er voor die bewering ook onderbouwing? Vooralsnog lijkt het erop dat ze volledig autonoom handelt. Voor alle beschuldigingen dat ze een marionet van anderen zou zijn heb ik nog nooit bewijs gezien.
Dus het arme kind wordt al misbruikt en dat ga je ook nog goedpraten dat ze "te jong en te lelijk voor #metoo" wordt genoemd?quote:Op donderdag 26 september 2019 08:25 schreef Scorpie het volgende:
“We zetten minderjarige kinderen neer die een script oplezen en als je daar iets over durft te zeggen BEN JE EEN VIEZE KLOOTZAK BOEHOE verkrachter hurrr durrr ik ben Ringo hurrrrr jullie moeten gewoon je bek houden als je het niet met me eens bent hurrrrr durrrr”![]()
Dat kind is al vanaf haar 10 ziek, die moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met er wel of niet in trappen.
Het is gewoon ziek om dat soort dingen te roepen.
Hoho, jij noemt haar een hoer. Niemand anders.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het arme kind wordt al misbruikt en dat ga je ook nog goedpraten dat ze "te jong en te lelijk voor #metoo" wordt genoemd?
Dat kind verwijten dat ze een lelijke aandachtshoer is en tegelijkertijd roepen dat het kindermishandeling is, maar daarbij ook nog even roepen dat ze er om vragen dat er zulke reacties komen.
Wie vraagt daar precies om?
Het misbruikte kind dat niet beter weet?
Wat vind jij van haar houding in het filmpje wat in dit topic is geplaatst?quote:Op donderdag 26 september 2019 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Denk je dat of is er voor die bewering ook onderbouwing? Vooralsnog lijkt het erop dat ze volledig autonoom handelt. Voor alle beschuldigingen dat ze een marionet van anderen zou zijn heb ik nog nooit bewijs gezien.
Dat hele circus eromheen, van ouders en partijgenoten. En die gemaskerde boom activisten. Tot aan die meisjes die ook aandacht willen en gaan spijbelen van school.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het arme kind wordt al misbruikt en dat ga je ook nog goedpraten dat ze "te jong en te lelijk voor #metoo" wordt genoemd?
Dat kind verwijten dat ze een lelijke aandachtshoer is en tegelijkertijd roepen dat het kindermishandeling is, maar daarbij ook nog even roepen dat ze er om vragen dat er zulke reacties komen.
Wie vraagt daar precies om?
Het misbruikte kind dat niet beter weet?
En dat doe je door haar "te lelijk en te jong voor #metoo" te noemen?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kind is al vanaf haar 10 ziek, die moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
ja, want zachte heelmeesters....etc.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat doe je door haar "te lelijk en te jong voor #metoo" te noemen?
En dat is en goede reden om haar op haar uiterlijk af te branden?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat hele circus eromheen, van ouders en partijgenoten. En die gemaskerde boom activisten. Tot aan die meisjes die ook aandacht willen en gaan spijbelen van school.
Alles voor de views.
Dat hele #metoo gebeuren was toch ook een grote poppenkast. Ineens was iedereen me too. Een grote heksenjacht.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als bepaalde krachten kinderen gebruiken om hun propaganda te pushen, en jij trapt er in, dan ben jij het probleem.
Hoewel de vergelijking met #metoo wel heel erg spaak loopt imho.
Vol allesweters, dus ook dat.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hebben we weer een topic vol artsen?
Zie het dan maar als kritiek op haar imago-coach. Iemand heeft besloten haar als een idioot aan te kleden en te stylen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is en goede reden om haar op haar uiterlijk af te branden?
Dat heb je op een forum, daar geven mensen hun mening.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vol allesweters, dus ook dat.
JIj hebt zelf kinderen, toch? Hoe oud zijn die?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie het dan maar als kritiek op haar imago-coach. Iemand heeft besloten haar als een idioot aan te kleden en te stylen.
Haar moeder deed 10 jaar geleden mee aan het songfestival, die zou niet weten hoe het werkt zeker.
Dat verklaart wel een hoop.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vol allesweters, dus ook dat.
En edit, misschien had ik beter het Junior Eurovisiesongfestival als voorbeeld kunnen geven. Al heeft de #metoo- rage betere overeenkomsten met betrekking tot de hype waarin het er ineens is en ineens heel groot en belangrijk gemaakt wordt.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat doe je door haar "te lelijk en te jong voor #metoo" te noemen?
Dus nu bepaalt ze ook al niet meer zelf hoe ze eruitziet?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie het dan maar als kritiek op haar imago-coach. Iemand heeft besloten haar als een idioot aan te kleden en te stylen.
Haar moeder deed 10 jaar geleden mee aan het songfestival, die zou niet weten hoe het werkt zeker.
Triest...quote:Op donderdag 26 september 2019 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
JIj hebt zelf kinderen, toch? Hoe oud zijn die?
Nee, een grote poppenkast.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus nu bepaalt ze ook al niet meer zelf hoe ze eruitziet?
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen, normaal?
Er wordt al 5 topics lang niets inhoudelijks gepost, het gaat alleen maar om hoe ze eruitziet en hoe ze het brengt, en als je het niet eens bent met het commentaar daarop dan ben je een sukkel die erin trapt.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bijzonder dat het hier zoveel over klootzakken gaat die dat meisje uitschelden.
Waarom lullen we daar zo over dan? Gewoon doen nu.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geboortebeperking is al vanaf de jaren 50 van de vorige eeuw een hot issue.
En waarom is overbevolking een argument om op andere gebieden niks te doen en op je handen te zitten?
Of ben je zoʼn lullo die er gewoon van baalt dat ie straks max 100 mag rijden?
Haar uitschelden gaat idd veel te ver. Echter moet er iemand ingrijpen om dit meisje tegen zichzelf in bescherming te nemen. Blijkbaar zijn haar ouders daar niet capabel genoeg voor of ruiken ze alleen het geld over de rug van hun dochter die op deze wijze de vernieling in gaat.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat is het topic eigenlijk, want ik lees geen enkel arrgument tegen haar beweringen, ik lees alleen maar gezeik over het uiterlijk en de uitstraling van een 16-jarig meisje dat een felle speech heeft gehouden.quote:
Wist je dat Greta een essaywedstrijd won op haar 15e met een stuk over het klimaat. Volgens mij koos de organiserende krant haar niet omdat ze te lelijk was voor het junior songfestival.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En edit, misschien had ik beter het Junior Eurovisiesongfestival als voorbeeld kunnen geven. Al heeft de #metoo- rage betere overeenkomsten met betrekking tot de hype waarin het er ineens is en ineens heel groot en belangrijk gemaakt wordt.
Triestquote:Op donderdag 26 september 2019 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen, normaal?
Ja, 100% eens.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Haar uitschelden gaat idd veel te ver. Echter moet er iemand ingrijpen om dit meisje tegen zichzelf in bescherming te nemen. Blijkbaar zijn haar ouders daar niet capabel genoeg voor of ruiken ze alleen het geld over de rug van hun dochter die op deze wijze de vernieling in gaat.
Als iemand iets doet of zegt wat je niet bevalt is natuurlijk alles geoorloofd.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja om vervolgens door de mand te vallen bij de persconferentie. Inhoudelijk, wat ik gisteren ook al aangaf. Een hoop woede en haat in haar speech maar geen inhoudelijk verhaal.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het topic eigenlijk, want ik lees geen enkel arrgument tegen haar beweringen, ik lees alleen maar gezeik over het uiterlijk en de uitstraling van een 16-jarig meisje dat een felle speech heeft gehouden.
quote:Greta Thunberg haalt uit na haatreacties: “Ik snap niet dat volwassenen kinderen gaan bedreigen”
De jonge klimaatactiviste Greta Thunberg vindt het onbegrijpelijk dat zij de afgelopen dagen een stortvloed aan kritiek over zich heen heeft gekregen. “Ik begrijp niet waarom volwassenen zoveel moeite doen om tieners en kinderen belachelijk te maken en te bedreigen, omdat ze de wetenschap promoten.”
De Zweedse tiener, die het wereldwijde gezicht is geworden van de groeiende jeugdbeweging voor een beter klimaat, bijt van zich af op Twitter. “Daar gaan we weer”, begint de 16-jarige haar relaas. “Zoals je misschien hebt gemerkt, zijn de haters weer net zo actief als altijd. Ze zitten achter mij aan vanwege mijn uiterlijk, mijn kleding, mijn gedrag en mijn verschillen. Ze bedenken elke denkbare leugen en halen er allerlei complottheorieën bij.”
Het beroemde klimaatmeisje kwam maandag zwaar onder vuur te liggen nadat ze in haar speech op de klimaattop in New York met trillende stem maar met stevige woorden de wereldleiders beschuldigde van het verraden van haar generatie door de uitstoot van broeikassen niet aan te pakken. “Hoe durven jullie’’, brieste de Zweedse tiener. “Jullie hebben mijn dromen en mijn jeugd gestolen met jullie loze woorden.’’
De boze en emotionele toespraak leidde al snel tot duizenden kritische, ronduit hatelijke en ook seksistische reacties. Zelfs de Amerikaanse president Donald Trump kon het niet laten het bekende klimaatmeisje belachelijk te maken met een sarcastische tweet.
“Elke grens over”
Thunberg reageert vandaag dus op de negatieve reacties en zet de mensen die ze geplaatst hebben weg als ‘haters’. “Ze gaan over elke grens om het onderwerp van gesprek maar te veranderen, omdat ze kost wat kost niet willen praten over het klimaat en de ecologische crisis. Ik denk simpel gezegd dat ze zich bedreigd voelen door ons.”
Thunberg wil zich na vandaag niet meer bezighouden met klimaatsceptici. “Verspil je tijd niet door ze meer aandacht te geven. De wereld wordt wakker. Verandering komt eraan, of ze het nu leuk vinden of niet.”
https://www.hln.be/nieuws(...)-bedreigen~a1ac1fa5/
Een felle speech? Nee, ze heeft uitgesproken wat haar ingefluisterd is. Het blijft bizar dat men een zo'n meisje misbruikt.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het topic eigenlijk, want ik lees geen enkel arrgument tegen haar beweringen, ik lees alleen maar gezeik over het uiterlijk en de uitstraling van een 16-jarig meisje dat een felle speech heeft gehouden.
Verkrachtings fantasieën? Ben jij wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wist je dat Greta een essaywedstrijd won op haar 15e met een stuk over het klimaat. Volgens mij koos de organiserende krant haar niet omdat ze te lelijk was voor het junior songfestival.
Misschien moet je dit onderwerp maar even een paar dagen met rust laten. Uit je opmerkingen over je thuissituatie lijk je samen te wonen met mensen die het net als jij geen probleem vinden om verkrachtingsfantasieën uit te spreken over ver minderjarige meisjes, dus dan kan je je gedachten mooi de vrije loop laten binnenshuis en hoeven wij het niet te lezen.
Dit is overigens ook maar mijn mening, op een forum kan je verwachten dat die gegeven wordt.
MeToo-rage
Ja, want het is uiteraard logisch dat een non-native speaker van 16 een persco wel even probleemloos doet.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja om vervolgens door de mand te vallen bij de persconferentie. Inhoudelijk, wat ik gisteren ook al aangaf. Een hoop woede en haat in haar speech maar geen inhoudelijk verhaal.
Dat is ontopic.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een felle speech? Nee, ze heeft uitgesproken wat haar ingefluisterd is. Het blijft bizar dat men een zo'n meisje misbruikt.
Ze heeft een speech gehouden dus, ongeacht wie die geschreven heeft.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een felle speech? Nee, ze heeft uitgesproken wat haar ingefluisterd is. Het blijft bizar dat men een zo'n meisje misbruikt.
Nee, dat werd er niet bedoeld maar ik snap dat jullie dat eruit pikken. Want inhoudelijk weten jullie dat het een hele slechte zet was een geestelijk instabiele 16 jarige te offeren.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als iemand iets doet of zegt wat je niet bevalt is natuurlijk alles geoorloofd.
Je kunt zelfs beweren dat ze te lelijk zijn om misbruikt te worden en als daar dan iets van wordt gezegd zijn die mensen het probleem.
Royal sadness dit topic.
Ja, zeker als daar voldoende trainingstijd voor is.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want het is uiteraard logisch dat een non-native speaker van 16 een persco wel even probleemloos doet.
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:07 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij van haar houding in het filmpje wat in dit topic is geplaatst?
Waar ze met haar mond vol tanden staat?
Handelt zij daar autonoom volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |