SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Huilliequote:
Ik gebruik vandaag dan ook een handmixerquote:Op woensdag 25 september 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met de hand, hoor
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
Vandaag is het toevallig ook:
ONE-HIT WONDER DAY
On September 25th, National One-Hit Wonder Day brings back memories while turning up the volume. We honor all the musical artists and chart-topping songs that make them memorable.
These songs make us sing whether we should or not. We know all the words even though we don’t know why. They’re the songs groups of friends will burst out in chorus together and make memories, too. Movie soundtracks love them. Wedding dances love them. We all love them!
The real kicker is, the artists or groups only made us swoon once. After that, they faded away. Some continued with moderate success. Others, however, were never heard of again, musically.
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe trots kun je op jezelf zijn als je 1 hitje hebt, en dat nog een cover is ook, waar je producer (niet eens jijzelf) een beatje onder heeft gezet.
Ik zou het niet op m'n cv zetten..
Ik schrok evenquote:
En ook een slechte opname.quote:
Brother is nog bezig, hoor. Opruimen moet pas als alles klaar is.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik schrok even
* CindieY is ondertussen ook nog even de keuken aan het opruimen
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ook een slechte opname.
Succes met ruimen.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik schrok even
* CindieY is ondertussen ook nog even de keuken aan het opruimen
Opruimen mag nu wel even, ben toch appels aan het schillenquote:Op woensdag 25 september 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brother is nog bezig, hoor. Opruimen moet pas als alles klaar is.
Ik wacht wel op het vervolgbandje Fuller House.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brother is nog bezig, hoor. Opruimen moet pas als alles klaar is.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:50 schreef brother52 het volgende:
Cake - I will survive the hot oven...
Ik wist niet of je de ongecensureerde versie aan kon.quote:
Ik vind het achterste (pun intended) van Oscar's usernaam al schokkend.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet of je de ongecensureerde versie aan kon.
T?quote:Op woensdag 25 september 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het achterste (pun intended) van Oscar's usernaam al schokkend.
er komt een dag dat men dit wil verbiedenquote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
er komt een dag dat men dit wil verbieden
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:57 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn cake geen Betty noemen...
Bird?quote:Op woensdag 25 september 2019 19:57 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn cake geen Betty noemen...
Stranglerquote:
Opruimen als in alles na het koken en eten opruimen. Pannen afwassen, vaatwasser inladen. Ondertussen heb ik ook nog de wasmachine aangezet en gestofzuigd.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:59 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me wel af hoe erg de rotzooi bij CindieY in de keuken is.
Ze ruimt minimaal 2 keer per week haar keuken op.
Je stofzuigt de wasmachine?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opruimen als in alles na het koken en eten opruimen. Pannen afwassen, vaatwasser inladen. Ondertussen heb ik ook nog de wasmachine aangezet en gestofzuigd.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opruimen als in alles na het koken en eten opruimen. Pannen afwassen, vaatwasser inladen. Ondertussen heb ik ook nog de wasmachine aangezet en gestofzuigd.
werkt nog niet goed hoorquote:
quote:
Een franse zender heeft het overgenomen.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier wel.
Wat werkt er niet goed dan?
Toevallig, die hoor ik hier.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een franse zender heeft het overgenomen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toevallig, die hoor ik hier.
Radio soixante-neuf?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een franse zender heeft het overgenomen.
quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:08 schreef CindieY het volgende:
Even met terugwerkende kracht, want ik moest de laatste pan afdrogen. Van sommige dingen snap je toch wel dat het gebleven is bij een hit
Helaas is het andersom ook..... meerdere hits van artiesten die er niet een waard zijnquote:Op woensdag 25 september 2019 20:08 schreef CindieY het volgende:
Even met terugwerkende kracht, want ik moest de laatste pan afdrogen. Van sommige dingen snap je toch wel dat het gebleven is bij een hit
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helaas is het andersom ook..... meerdere hits van artiesten die er niet een waard zijn
Ja echt.... straks weer allemaal in de top2000quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:12 schreef brother52 het volgende:
Toepasselijk dit. Snijd me net in mijn duim....
Stomme molenmesjes die vlijmscherp blijven...
quote:
Mja, dat heb je er net vanaf gesneden.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, the selecter.
Lag op het puntje van mijn vingers.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Hebben we niet al eerder een onehitwondershow gehad?
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, dat heb je er net vanaf gesneden.
Je hebt een excuus.
Ik zet hem bij de notities in het boekquote:Op woensdag 25 september 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, dat heb je er net vanaf gesneden.
Je hebt een excuus.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker nummer![]()
Jermaine & Pia - Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam
Hier ook regen. Gelukkig hele dag wel kunnen ontwijkenquote:
Ben je binnen gebleven?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook regen. Gelukkig hele dag wel kunnen ontwijken
Neuh, gewoon buiten zijn wanneer het droog isquote:
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, gewoon buiten zijn wanneer het droog is
Ik kan die mannenclubjes ook nooit uit elkaar houden.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht eigenlijk even dat ik Back Street Boys hoorde
Mn8quote:
Tssk, dat lijkt er niet eens op!quote:Op woensdag 25 september 2019 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht eigenlijk even dat ik Back Street Boys hoorde
Het liedje ook, dus dat treft.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mn8
Al is dat zinnetje wel slecht
"There seems to be a link between humour and the male genitalia."quote:Op woensdag 25 september 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mn8
Al is dat zinnetje wel slecht
Omdat wansmaak blijkbaar ook een smaak isquote:Op woensdag 25 september 2019 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom is dit precies een hit geworden?
Aan de ene kant wel jammer dat wansmaak bestaat. Aan de andere kant ook wel weer lekker, want dan kunnen we lekker zeiken op mensen met die wansmaak.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat wansmaak blijkbaar ook een smaak is
Misschien moet je je gordijnen eens opendoen?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:46 schreef CindieY het volgende:
Wat zitten jullie toch te miepen over regen? Ik heb geen regen gezien vandaag
Ik ook pas net toen ik buiten keek.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:46 schreef CindieY het volgende:
Wat zitten jullie toch te miepen over regen? Ik heb geen regen gezien vandaag
Ik ben buiten geweest vandaagquote:Op woensdag 25 september 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je je gordijnen eens opendoen?
Ik zit met smart door het raampje van mijn oven te kijkenquote:Op woensdag 25 september 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
Dansen jullie allemaal in het maanlicht?
Ohja, ik zie dat jouw deel van Nederland nog aan de beurt komt.quote:
Je gaat zondag buiten verblijven?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, zondag 14mm.
Reminder@self: paraplu mee.
Dan reis ik terug naar de bewoonde wereld en ben dus in ieder geval een paar keer dakloos (bij het overstappen dus).quote:Op woensdag 25 september 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat zondag buiten verblijven?
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan reis ik terug naar de bewoonde wereld en ben dus in ieder geval een paar keer dakloos (bij het overstappen dus).
M'n moeder is net geopereerd aan d'r galblaas, en we willen haar de komende dagen niet alleen laten. Gewoon, voor de zekerheidquote:Op woensdag 25 september 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je gaat weer een goede daad verrichten dus.
Dat zeg ik..... een goede daad.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
M'n moeder is net geopereerd aan d'r galblaas, en we willen haar de komende dagen niet alleen laten. Gewoon, voor de zekerheid
Morgenmiddag reis ik er naartoe. Mijn broer is er nu, maar die moet morgenavond terug.
Nou, als haar eten niet lekker is, dan baal ik wel, hoor. Met het OV naar haar toe, in de regen, daar moet toch wel iets tegenover staan.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeg ik..... een goede daad.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als haar eten niet lekker is, dan baal ik wel, hoor. Met het OV naar haar toe, in de regen, daar moet toch wel iets tegenover staan.
Hier en alles boven hier regent het nietquote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als haar eten niet lekker is, dan baal ik wel, hoor. Met het OV naar haar toe, in de regen, daar moet toch wel iets tegenover staan.
't Is Drenthe, daar hebben ze geen friet.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Schaam je. Dan ga je maar een frietje halen.
Morgen welquote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier en alles boven hier regent het niet
Krentenwegge dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is Drenthe, daar hebben ze geen friet.
Patat!quote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is Drenthe, daar hebben ze geen friet.
Ik heb hem te vaak gehoord.... kan hem niet meer aanhorenquote:Op woensdag 25 september 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Mark en Clark hebben goed hun best gedaan met deze
't Is Drenthe, daar hebben ze geen krentenweggequote:
quote:
Hoeveel jaar lopen ze daar achter dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is Drenthe, daar hebben ze geen krentenwegge
Krentenwegge is Twente, lummelquote:Op woensdag 25 september 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel jaar lopen ze daar achter dan?
Drenthe/Twente...... 1 pot nat.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krentenwegge is Twente, lummel
Wat je zegt, Belg.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Drenthe/Twente...... 1 pot nat.
Ik ben net zoveel Belg als jij.quote:
Ik ben net zoveel Twent als jijquote:Op woensdag 25 september 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel Belg als jij.![]()
quote:
Patat speciaal. Maar eigenlijk is fric.spec. beterquote:Op woensdag 25 september 2019 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Patatje met en frietje speciaal.
Oorlog is mayo, saté, curry en ui.
Daar lopen ze zover achter..... dat kennen ze daar nog niet.quote:
Wij etenquote:
Hier kan je goed zien waar de Nederlandse grens is.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 01:19 schreef livelink het volgende:
Dat ik om 01.00 thuis zou zijn was een iets te voorzichtige schatting![]()
Downtown Abbey was best leuk hoor, maar niet leuk genoeg om je nachtrust aan op te offeren. Objectieve mening
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
Early bird gets the wormquote:Op donderdag 26 september 2019 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen.
Wat een drukte al zo vroeg deze morgen.
Deze heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgenstond heeft goud in de mond
Ik denk dat jij meer sterkte nodig hebt. Hopelijk hou je het een beetje droog.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Onderweg naar Leusden voor een 2-daagse training. En vandaag veel buitenactiviteitenIk hoop dat het een beetje meevalt met de regen.
Sterkte vandaag livelink.
Goedemorgen en succes vandaag Diaan. Heb je er wel zin in?quote:Op donderdag 26 september 2019 07:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Onderweg naar Leusden voor een 2-daagse training. En vandaag veel buitenactiviteitenIk hoop dat het een beetje meevalt met de regen.
Sterkte vandaag livelink.
quote:Op donderdag 26 september 2019 07:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer sterkte nodig hebt. Hopelijk hou je het een beetje droog.
Ja hoor... Het is onderdeel van een programma dat ik volg. Een programma voor leidinggevenden binnen de overheid. Dit is de eerste tweedaagse. Er volgen nog 2 tweedaagse bijeenkomsten en een paar eendaagse bijeenkomsten. Begin maart ben ik klaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen en succes vandaag Diaan. Heb je er wel zin in?
Goedemorgen just me.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:38 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Leuk Diaan, vooral dat je er zin in hebt
Ik heb zelf gevraagd om dit programma te mogen doen. Ik vind het ook erg interessant.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:38 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Leuk Diaan, vooral dat je er zin in hebt
Nope, hij had er 2 opquote:Op donderdag 26 september 2019 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Gisteren toch nog een stroopwafel gehad, of had de kabouter hem helemaal op?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit ga ik de series (en film) van Downton Abbey nog wel eens kijken, ik hou wel van kostuumdrama’s.
In kostuum? Of is dat dan een drama?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:08 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
en vanavond ook nog met Symph naar een optreden
Ze gaan als Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In kostuum? Of is dat dan een drama?
quote:Op donderdag 26 september 2019 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In kostuum? Of is dat dan een drama?
Jij maakt het helemaal te gekquote:Op donderdag 26 september 2019 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze gaan als Bassie en Adriaan.
quote:Op donderdag 26 september 2019 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan helaas niet, ik heb migraine
Dat is vervelend zeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Aww balen 🙁quote:Op donderdag 26 september 2019 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Als schrijver?quote:Op donderdag 26 september 2019 19:05 schreef Melting het volgende:
Vandaag geen plaatjes van mij. Ik moet straks invallen bij het darten.
Maar hoe moet het dan met muziek terwijl je bakt? Zo lukken die taarten nooit!quote:Op donderdag 26 september 2019 19:05 schreef Melting het volgende:
Vandaag geen plaatjes van mij. Ik moet straks invallen bij het darten.
Ik kan ze toch niet proeven, dus ja....quote:Op donderdag 26 september 2019 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan met muziek terwijl je bakt? Zo lukken die taarten nooit!
Veel plezier.
Wel genoeg puntjes meenemen dan, die krengen breken best vaakquote:
Ik kan zelf ook maar 1 stukje proeven.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan ze toch niet proeven, dus ja....
Die worden verstrekt door de kroeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel genoeg puntjes meenemen dan, die krengen breken best vaak
quote:Op donderdag 26 september 2019 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook maar 1 stukje proeven.
quote:
Knijtershard gooien danquote:Op donderdag 26 september 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Die worden verstrekt door de kroeg.
Ga ik weggevenquote:
Dat je dat boven R49 zet.....quote:
Ik ben de invaller van de invaller.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat je dat boven R49 zet.....
Wij tellen altijd op de laptop als we met normale pijlen gooien.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Heb al 10 jaar niet meer electro darts gedaan.
Maar ben wel met gewone pijlen gevraagd om wat minder hard te gooien door de schrijver
Ik heb nog genoeg appels overquote:
Heb je het drogen al geprobeerd?quote:Op donderdag 26 september 2019 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg appels over
Nee, nog niet. Ga ik volgende week proberen.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je het drogen al geprobeerd?
Goedemorgen Oscar. Ik ben de laatste tijd niet zo zorgeloos eigenlijkquote:
Het zit vooral niet in mijn aard om zorgeloos te zijn en het nieuwe schooljaar brengt nog steeds zorgen met zich mee.quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:15 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
@:livelink: hoe komt het?
Wat vervelend. En zie je nog wel kans dat de zorgen op korte termijn gaan verminderen/verdwijnen?quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zit vooral niet in mijn aard om zorgeloos te zijn en het nieuwe schooljaar brengt nog steeds zorgen met zich mee.
Ja, bij mijn zoon gaat het steeds beter. Hij had gisteren wel een terugval omdat hij naar Amsterdam moest met school. Ze gingen naar het Stedelijk Museum.quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend. En zie je nog wel kans dat de zorgen op korte termijn gaan verminderen/verdwijnen?
Ik snap je redenering wel. En ik denk dat dat ook goed is. Maar het geeft wel aan dat het fijn is als er af en toe rekening gehouden wordt met je zoon.quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij mijn zoon gaat het steeds beter. Hij had gisteren wel een terugval omdat hij naar Amsterdam moest met school. Ze gingen naar het Stedelijk Museum.
Zo'n busreis vraagt al veel van hem en Amsterdam zelf is natuurlijk ook een drukke stad. Dus hij kwam totaal over de rooie thuis.
Ik had de school mogen verzoeken om hem op school te houden. Dan had hij een alternatieve opdracht op school moeten doen. Maar ja, mijn filosofie blijft dat als je later als volwassene mee wilt draaien in de maatschappij er ook geen moeder meer is die een brief voor je schrijft. Dus dat doe ik allemaal niet; maar daar had ik gisterenavond wel spijt van.
Oeh, en op!quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:12 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag hebben we cake:
[ afbeelding ]
Tast toe! Er is genoeg.
Oh shoot, net te laatquote:
Melting zei dat er genoeg was, komt vast een tweede rondequote:Op vrijdag 27 september 2019 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Oh shoot, net te laat![]()
goedemorgen
Dat bedoel ikquote:
quote:
Ik heb net 2 boterhammen met kaas op 🙃quote:
Ow damn zeg.quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:18 schreef Symphonic het volgende:
Deze sessie was wat minder soepel.
Ik had een verstandskies met verlatingsangst...
Ze hebben vijf keer moeten boren en toen wilde hij eigenlijk nog niet..
Ben je er nu geheel van af?quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:18 schreef Symphonic het volgende:
Deze sessie was wat minder soepel.
Ik had een verstandskies met verlatingsangst...
Ze hebben vijf keer moeten boren en toen wilde hij eigenlijk nog niet..
Kiezen wel, de tanden gaan 18 oktoberquote:
Heavy shit...quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kiezen wel, de tanden gaan 18 oktober
Ze heeft onder echt moeten wrikken en dat is nu wel goed te voelen.
Vorige keer had ik echt 0,0 pijn.. nu is het helaas wat vervelender...
Maar goed, het zal wel weer over gaan voor ik een meisje ben
Eerst weken een onverstaanbare naast me op de bank, daarna een klapperend kunstgebit, ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 27 september 2019 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heavy shit...![]()
Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden, zeggen ze (al gun ik je dat op zich niet)...
Wat zal jij tot rust komen...quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst weken een onverstaanbare naast me op de bank, daarna een klapperend kunstgebit, ik kijk er nu al naar uit
quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er vanavond wat deuntjes ingooien?
quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wow, dat ziet er heel goed uit zegquote:Op vrijdag 27 september 2019 20:23 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
@:livelink Die Franse appeltaart was inderdaad erg lekker en ook als eerste op.
Ik had alleen wel behoorlijk meer compôte nodig dan in het recept stond.
Ik lees het nu pas. Was ook pas laat thuis vandaag.quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sterkte Symph. Klinkt heftig hoor. Kun je dan tot 18 oktober niet echt eten? Lijkt me in ieder geval erg lastig zonder kiezen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kiezen wel, de tanden gaan 18 oktober
Ze heeft onder echt moeten wrikken en dat is nu wel goed te voelen.
Vorige keer had ik echt 0,0 pijn.. nu is het helaas wat vervelender...
Maar goed, het zal wel weer over gaan voor ik een meisje ben
Als Oscar niet meer gaat draaien, dan wil ik wel wat aan elkaar plakken...quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:08 schreef CindieY het volgende:
Wordt er nog gedraaid vanavond of niet?
Mja, er was niemandquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:08 schreef CindieY het volgende:
Wordt er nog gedraaid vanavond of niet?
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Oscar niet meer gaat draaien, dan wil ik wel wat aan elkaar plakken...
Vechten jullie het onderling uit?quote:
Het was ook best wel wat werk, heb in totaal iets van 20 appels gebruikt maar ze zijn alle 3 erg goed gelukt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er heel goed uit zeg![]()
![]()
Je bent echt lekker bezig geweest. Die Franse appeltaart vind ik er ook al zo lekker uitzien![]()
Misschien ga ik mijn man nog eens lief aankijken. We hebben nog appels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was ook best wel wat werk, heb in totaal iets van 20 appels gebruikt maar ze zijn alle 3 erg goed gelukt.
Die taart rechtsonder is ook wel een aanrader, is ook nongeveer net zoveel werk als de franse appeltaart.
Aangepast recept van deze:
https://www.24kitchen.nl/recepten/cashew-appeltaartZiet er goed uit, ik ben niet zo'n bakker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne wel, klinkt lekker zo verquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen je zenuwen dit verdragen...
Mijn zenuwen wennen alweer langzaamquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen je zenuwen dit verdragen...
Het laatste...quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mijne wel, klinkt lekker zo verMix je of draai je plaatjes?
Ik vind het wel rustgevend maar doe het eigenlijk veel te weinig.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik ben niet zo'n bakker...
Ik ben ook niet zo'n zoetekauw, maar appeltaarten vind ik wel altijd lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het wel rustgevend maar doe het eigenlijk veel te weinig.
Bedacht me vanmiddag dat de vorige keer ongeveer een jaar geleden was.
Je bakt een jaar lang niet en dan flans je zo even meerdere van die dingen in elkaar?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het wel rustgevend maar doe het eigenlijk veel te weinig.
Bedacht me vanmiddag dat de vorige keer ongeveer een jaar geleden was.
Daarom...quote:
Dit klonk toch alsof je aan het mixen was.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom...
Onze TV in de huiskamer (of beter gezegd mediabox) heeft er geen zin meer in, dus ligt mw. MM vanaf bed TV te kijken en ik probeer mezelf en jullie te vermaken...
Heb ik iets anders gezegd dan?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klonk toch alsof je aan het mixen was.
Wat dacht jij dan, dat ik vroeg of je drankjes aan het mixen was?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik iets anders gezegd dan?
Edit: Ik moet gewoon goed lezen/het juiste antwoord geven...
Ik las je vraag gewoon andersom en gaf dus het verkeerde antwoord...quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, dat ik vroeg of je drankjes aan het mixen was?
Deze muziek is daar zeer geschikt voor...quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ook maar even intunen dan. kijken of de vogels het ook goed vinden.
De agaporniden beginnen steeds rustiger te worden, haha. dus nu ook maar aan muziek laten wennen.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las je vraag gewoon andersom en gaf dus het verkeerde antwoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |