Ja, dat is alleen niet zo lang meer vol te houden. Het zal moeten. Liever dat dan m'n belastinggeld naar een 67 hoge muur om te voorkomen dat het hele land onder water komt te staan.quote:Op zondag 29 september 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze de vliegprijzen omhoog gooien gaan politici veel vriendjes van vroeger dwars zitten. Milieu is belangrijk, maar tot op zekere hoogte hè
Als er maar lang genoeg druk op komt kunnen aanpassingen opeens wel afgedwongen worden. Zie de gaswinning in Groningen. Plots kan het wel afgebouwd worden.quote:Op zondag 29 september 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze de vliegprijzen omhoog gooien gaan politici veel vriendjes van vroeger dwars zitten. Milieu is belangrijk, maar tot op zekere hoogte hè
Klopt, maar we hebben wel invloed. Ik denk dat het nog kan dus ik zal er alles aan blijven doen. Als de publieke opinie verwordt tot "het is te laat" of zelfs maar "we hoeven er niet zoveel aan te doen, valt wel mee", dan zijn de gevolgen niet te overzien. Dus zo vandaar.quote:Op zondag 29 september 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel duidelijk wat jij liever hebt, of ik, maar wij hebben daar geen beslissing in. En een kabinet zit er ook maar voor 4 jaar max. Iedereen kan wel de mond vol hebben over de toekomst, maar hun eigen termijn is toch het belangrijkste.
Daar reed inderdaad niks... Er was een uitje van een ander forum in Amsterdam, maar daar kon ik niet om 10u zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 10:36 schreef dennistd het volgende:
Was gisteren aan de westkant van Zwolle aan het werk.
Meer klachten hier over op de NS Communityquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:39 schreef Kansenjongere het volgende:
Zitten hier toevallig mensen met Traject Vrij waarbij ook opeens geen prijzen meer worden getoond in de Mijn NS reishistorie?
Harry van de klantenservice komt niet verder dan het #FakeNews dat de prijzen überhaupt nooit getoond zouden zijn in de reishistorie.
Daardoor zou het netwerk er zo uit kunnen komen te zien (bron):quote:In de loop der jaren is het metronetwerk van de RET steeds verder uitgebreid. In de toekomst wil het vervoersbedrijf gesteund door de gemeente, opdrachtgever MRDH en de Mobiliteitsalliantie ook andere nieuwe verbindingen realiseren: één door Rotterdam Zuid en één op het spoor tussen Dordrecht en Den Haag. Daarnaast pleit het bedrijf voor automatisering van het metronetwerk, om de frequentie te kunnen verhogen. De uitbreidingen zijn nodig om de toenemende vraag vanwege verstedelijking in goede banen te leiden en stad en regio leefbaar te houden.
Bedankt, dan is het dus inderdaad een grotere bug bij NS, die ze helaas ook daar ontkennen.quote:Op maandag 30 september 2019 15:27 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Meer klachten hier over op de NS Community
https://community.ns.nl/m(...)rie-60468#post412798
Zet anders even jouw klacht daar ook neer, misschien dat er met meer klachten eens wat aangedaan wordt anders dan te zeggen dat je geduld moet hebben.
Nou nog de Roemenen laten opdraaien voor het transport.quote:Op maandag 30 september 2019 18:21 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Independent Rail Partner is te Nijmegen aan het rangeren met DM'90. Volgens berichten op Somda zouden de treinstellen, die eigenlijk naar Roemenië zouden gaan, nu zo snel mogelijk verplaatst gaan worden naar de Houtrakpolder.
Foto: IRP
Intrigerend!quote:Op maandag 30 september 2019 21:35 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit plaatje zojuist weer tegen. Wat was hier het verhaal ook alweer achter?
klopt. Had het moeten weten, want ik ben laatst nog in Alkmaar geweestquote:Op maandag 30 september 2019 21:39 schreef b2py het volgende:
Naar het station is wel de verkeerde kant op :-P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |