Ja maar ik moest sowieso in Amsterdam zijn eigenlijk, maar dat heb ik net verschoven naar volgende week zondag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:00 schreef b2py het volgende:
Je had ook naar Deventerror kunnen gaan
"moet" "verschoven"quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja maar ik moest sowieso in Amsterdam zijn eigenlijk, maar dat heb ik net verschoven naar volgende week zondag.
Morgen ook. Er is een meet van een ander forum morgen, maar om 10u in Amsterdam gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als je vandaag op reis wil kan je de tering krijgen
[ afbeelding ]
Dan maar geen foto's van de twee 23'ers.
Ik werd er wakker vanquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:00 schreef b2py het volgende:
Je had ook naar Deventerror kunnen gaan
Als je een afspraak met iemand maakt om een paar biertjes te gaan drinken dan is dat wel een inspanningsverplichting waardquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:06 schreef b2py het volgende:
[..]
"moet" "verschoven"
Wat is dan de moet? :-P
En true, is jammer wel maja, als die treinen die bovenleiding maar naar beneden blijven trekken. Of is het de bovenleiding die zo versleten is?
PICS or it ddn't happenquote:De Hoekse Lijn,de nieuwe metrolijn
tussen Hoek van Holland en Schiedam,is
klaar en gaat vandaag open.De ombouw
van de oude spoorlijn begon in april
2017 en zou vijf maanden duren,maar het
project liep aanzienlijke vertraging op
en de openingsdatum verschoof zes keer.
Het project werd een hoofdpijndossier
voor Rotterdam en kostte D66-wethouder
Langenberg de kop.Oorzaken voor de
vertraging waren een slechte planning
en terugkerende softwareproblemen.
De kosten zijn opgelopen van de begrote
370 miljoen naar zeker 460 miljoen
euro.De verwachting is dat het aantal
reizigers op de lijn met 40% groeit.
Er is een stoomtreinrit gaande? Ik hoor hier een stoomfluit (terwijl ik toch bijna een km van het spoor woon...).quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als je vandaag op reis wil kan je de tering krijgen
[ afbeelding ]
Dan maar geen foto's van de twee 23'ers.
Ja! Even aan de baas vragen of ik z'n foto mag gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Er is een stoomtreinrit gaande? Ik hoor hier een stoomfluit (terwijl ik toch bijna een km van het spoor woon...).
quote:bron: https://treinposities.nl/bijzonderheden
39404
Railexperts Speciale Trein
Vermoedelijk: MAT-64 904
Amsterdam Centraal 12:00
Den Haag HS
Tof, die zal ik dan gehoord hebben. Rijden ze nou allebei onder stoom?quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja! Even aan de baas vragen of ik z'n foto mag gebruiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep. Geen overbodige luxe met 410 meter trein.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tof, die zal ik dan gehoord hebben. Rijden ze nou allebei onder stoom?
Maximaal 600 ton lees ik. Een rijtuig weegt al 35-40 ton. Zet daar per rijtuig (12 coupés x 6 personen) 72 Duitsers à 80 kilo bij, dan kom je met 14 rijtuigen toch al snel op die 600 ton.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
welnee man. Gebruikelijk of niet, ons land is zo vlak als een spiegeltje. 1 stoomloc kan makkelijk 14 bakken lucht trekken.
Waardoor wordt dat beperkt dan? "Regelgeving" telt niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:21 schreef derLudolf het volgende:
Aha.
Bij een snelheid van 110 km/u en op vlak terrein kan een 023 max 600 ton trekken
De typegoedkeuring toch?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waardoor wordt dat beperkt dan? "Regelgeving" telt niet.
Die 110km/h of die 600 ton? Ik denk beide gewoon door de technische beperkingen van de loc.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waardoor wordt dat beperkt dan? "Regelgeving" telt niet.
Dat vind ik een vergelijkbaar nietig antwoord eigenlijk. "Mag niet." Waarom niet?quote:
Bovendien wil je die locs ook niet maximaal belasten als museumorganisatiequote:Op zaterdag 28 september 2019 14:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die 110km/h of die 600 ton? Ik denk beide gewoon door de technische beperkingen van de loc.
WAAROM WIST IK HIER NIKS VAN?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef dennistd het volgende:
Ik ben trouwens in de gewichtsberekening nog iets heel belangrijks vergeten: per coupé gaat er natuurlijk ook nog minstens een krat bier door. Dat is toch nog weer 15 kilo per krat, met laten we zeggen 15 kratten per rijtuig. Dat is met 14 rijtuigen toch ook nog weer even dik 3 ton
Wait, whut? Jij praat over bier? Watskebeurt?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef dennistd het volgende:
Ik ben trouwens in de gewichtsberekening nog iets heel belangrijks vergeten: per coupé gaat er natuurlijk ook nog minstens een krat bier door. Dat is toch nog weer 15 kilo per krat, met laten we zeggen 15 kratten per rijtuig. Dat is met 14 rijtuigen toch ook nog weer even dik 3 ton
Nou ja, eigenlijk is het natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wait, whut? Jij praat over bier? Watskebeurt?
80kg is ook wel aan de magere kant voor een Duitserquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef dennistd het volgende:
Ik ben trouwens in de gewichtsberekening nog iets heel belangrijks vergeten: per coupé gaat er natuurlijk ook nog minstens een krat bier door. Dat is toch nog weer 15 kilo per krat, met laten we zeggen 15 kratten per rijtuig. Dat is met 14 rijtuigen toch ook nog weer even dik 3 ton
Ah, dacht dat dat dode massa wasquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:33 schreef dennistd het volgende:
Die trekt zelf ook, en moet je dus niet meerekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |