Aha thanks iedereen.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik meen dat ze daar bezig zijn met een groot elektrificatie-project, mogelijk daarom geen treinen maar bussen.
Edit: ja dus https://www.sweg.de/html/(...)6tk6sejn9o30qjint08s
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaat NS 2,5 km buffel naartoe slepen eigenlijk?
De twee zuidelijke sporen tussen Rotterdam Centraal en Schiedam Centrum bieden sinds het sluiten van de Hoeksche Lijn plek zetquote:Op woensdag 25 september 2019 19:47 schreef Maegrim het volgende:
ProRail heeft laten weten geen plek voor sloopmat te hebben
In Zandvoort?quote:Op woensdag 25 september 2019 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaat NS 2,5 km buffel naartoe slepen eigenlijk?
Paar stickers erop van Red Bull en Jumbo en het is net echt.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Zandvoort?Als extra F1 Intercities
Nog even de uitlaatdemper er af slopenquote:Op donderdag 26 september 2019 19:07 schreef Cothen het volgende:
[..]
Paar stickers erop van Red Bull en Jumbo en het is net echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Toen de Noordelijke Nevenlijnen werden aanbesteed schreeuwden de noordelingen moord en brand dat de dienstverlening veel minder zou worden als de NS zou stoppen met het rijden van de treinen.quote:De steward is in Buitenpost ingestapt en besloot om vragen van reizigers te beantwoorden. “Ik heb voor u gebeld met de treindienstleiding en ze laten de trein naar Harlingen Haven even wachten zodat u mee kunt”
bron
Wek je nu de suggestie dat alleen Siemens treinen met de Velaro kunnen koppelen? 😜quote:Op donderdag 26 september 2019 21:12 schreef BLS het volgende:
http://www.ice-treff.de/index.php?id=581883
DB heeft aanbesteding gepubliceerd voor 90 hogesnelheidstreinen voor 300 km/h, 200 meter lang en in te zetten vanaf december 2022. Ohja, en moet inzetbaar zijn met de Velaro D BR407 (dus goh welk materieel zal dat worden?)
De eerste lichting bestaat waarschijnlijk uit 30 stellen die nodig zijn om reizigersgroei als gevolg van de lagere BTW op treinreizen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Een oepsie voor ziggy en zijn collega's: https://www.oogtv.nl/2019(...)-het-geding-geweest/
Foutje bij Zuidhorn gisteren. Sneltrein van Groningen naar Leeuwarden te laat, waarna er besloten werd om de stoptrein naar Groningen bij Grijpskerk door te sturen naar Zuidhorn. Het doorrijspoor voor de sneltrein werd niet aangepast van 2 naar 1, wat resulteerde in twee stoptreinen voor de rooie aan beide zijden van het station en de sneltrein die niet verder kon langs het perron.Ik snap hem even niet, de trein uit Grijpskerk kan toch langs spoor 2 worden gezet, waardoor de sneltrein door kan naar Grijpskerk? Wat zie ik over het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit schreeuwt om een bron.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Toen de Noordelijke Nevenlijnen werden aanbesteed schreeuwden de noordelingen moord en brand dat de dienstverlening veel minder zou worden als de NS zou stoppen met het rijden van de treinen.
Ja, want je kan echt niet een uur lang zonder volwassen schoolmeester in je omgeving. Stel je voor dat je je reet moet afvegen "Conducteur!!!??? Ik ben klaahaaaar!!!" en dan blijft het stil. Vandaar die poeplucht natuurlijk!quote:Maar ze hebben nu een niveau dienstverlening dat ongekend is voor de NS:
• Meereizend personeel dat mensen te woord wil staan
• Meereizend personeel dat überhaupt beschikt over nuttige informatie
• Aansluitende treinen die even wachten op vertraagde reizigers
Ah, ik was dus niet de enige met die gedachte.quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik snap hem even niet, de trein uit Grijpskerk kan toch langs spoor 2 worden gezet, waardoor de sneltrein door kan naar Grijpskerk? Wat zie ik over het hoofd
Oh, alleen maar koppelen met ander materieel zal geen probleem zijn...quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Wek je nu de suggestie dat alleen Siemens treinen met de Velaro kunnen koppelen? 😜
Een kleine greep uit het assortiment bronnen:quote:
Dat is wel de redenatie van de 2e kamer die geen treinen wil zonder hoofdconducteur denk ik.quote:Ja, want je kan echt niet een uur lang zonder volwassen schoolmeester in je omgeving. Stel je voor dat je je reet moet afvegen "Conducteur!!!??? Ik ben klaahaaaar!!!" en dan blijft het stil. Vandaar die poeplucht natuurlijk!
En je weet dat diezelfde regering de NS afrekent op de prestaties qua punctualiteit? Dus ja, een aansluitende trein even te laten wachten is -doorgaans- uit den boze. Wat overigens niet zegt dat het nooit kan en ook eveneens niet zegt dat het nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:03 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een kleine greep uit het assortiment bronnen:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-top-7398554-a187278
https://www.nrc.nl/nieuws(...)king-7398555-a314950
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rden-7426004-a213702
Of kies een andere krant / oplinieblad uit 1998 naar keuze
[..]
Dat is wel de redenatie van de 2e kamer die geen treinen wil zonder hoofdconducteur denk ik.
De NS houdt vast aan de conducteur onder het mom van "dan kunnen we betere service leveren", maar doorgaans weten conducteurs nog minder dan de NS app en is het reizigers helpen door een aansluitende trein even te laten wachten helemaal uit den boze.
niets, want dat was ook mijn gedachte. Niet ideaal qua huidig spoorgebruik, maar het kan. Instappers moeten dan nog wel even van perron wisselen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik snap hem even niet, de trein uit Grijpskerk kan toch langs spoor 2 worden gezet, waardoor de sneltrein door kan naar Grijpskerk? Wat zie ik over het hoofd
quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:18 schreef Eix het volgende:
"Aan de reiziger in treinstel 4040, die zijn fiets heeft vastgemaakt aan de gele stang van de deur, ik verzoek u vriendelijk deze los te maken. Dit is niet erg handig want zojuist zat uw fiets tussen de deur. Ik herhaal [...]"..
Lol wat een gelul. Ik vraag om een bron vanwege een gigantisch generaliserende uitspraak over noorderlingen en je komt met een heel klein en onbelangrijk groepje idioten en een vakbond uit Utrecht. Ja. Noorderlingen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:03 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een kleine greep uit het assortiment bronnen:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-top-7398554-a187278
https://www.nrc.nl/nieuws(...)king-7398555-a314950
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rden-7426004-a213702
Of kies een andere krant / oplinieblad uit 1998 naar keuze
[..]
Dat is wel de redenatie van de 2e kamer die geen treinen wil zonder hoofdconducteur denk ik.
De NS houdt vast aan de conducteur onder het mom van "dan kunnen we betere service leveren", maar doorgaans weten conducteurs nog minder dan de NS app en is het reizigers helpen door een aansluitende trein even te laten wachten helemaal uit den boze.
Sorry, ik wist niet dat ik op Somda aan het posten was.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Lol wat een gelul. Ik vraag om een bron vanwege een gigantisch generaliserende uitspraak over noorderlingen en je komt met een heel klein en onbelangrijk groepje idioten en een vakbond uit Utrecht. Ja. Noorderlingen.
Oh is dat de reden dat ns eraan vast houdt? Nou je bent wel echt extreem goed op de hoogte zeg. Poepoe.
Het heeft geen fuck met Somda te maken, als één roodharige je tas jat sluit je niet alle roodharigen op, ook al hebben ze geen ziel. Het is overbodig en vertekent de realiteit. Volgens mij was de bevolking vrij ongeinteresseerd over de verandering namelijk, ik kwam in die tijd heel erg veel in Heerenveen, Leeuwarden en Groningen en hoorde er nooit echt geklaag over. Daadwerkelijk fake news dus.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik op Somda aan het posten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |