Last postquote:Op woensdag 25 september 2019 13:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Store max gamma en door een oom in elkaar laten zetten
25% korting deze periode
Dus lekker goedkoop gewoon wat meubelpanelen en schroefwerk
Het meest bizarre vind ik eigenlijk ook nog hoe verschillend verzekeraars met zulke situaties om gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Erover “liegen” is in ieder geval not done vind ik.
Maar anderzijds. Het is nu in het nieuws he. Dat 5/6 exkanker patiënten geen verzekering krijgen.
Ik ben weliswaar geen ex kankerpatiënt. Maar goed mijn medische verleden gaat hun eigenlijk niks aan.
En hoewel ik mezelf gezond acht..... zal het me niet verbazen als mijn premie wel omhoog zal gaan. Tov een “gezond” iemand.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Over kasten gesproken, wij krijgen volgende week woensdag de 'Handige Kast' in onze gangkast!Ze waren er 2wk terug al maar toen hadden ze iets niet helemaal goed begrepen en moest hij aangepast worden. Ze komen woensdag om 7 uur!
![]()
![]()
Maar dan heb je ook wat!
Bij ons hadden ze ook al een verkeerde kast bijquote:Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Over kasten gesproken, wij krijgen volgende week woensdag de 'Handige Kast' in onze gangkast!Ze waren er 2wk terug al maar toen hadden ze iets niet helemaal goed begrepen en moest hij aangepast worden. Ze komen woensdag om 7 uur!
![]()
![]()
Maar dan heb je ook wat!
Bij ons zit het inbouwreservoir van het toilet in die kast. Dat had ik gezegd maar hebben ze over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze ook al een verkeerde kast bij
Hoe moet ik me dát nou voorstellen?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij ons zit het inbouwreservoir van het toilet in die kast. Dat had ik gezegd maar hebben ze over het hoofd gezien.
Inbouw reservoir in de trapkast gok ik, dus die handige kast is dan vast niet standaardquote:Op woensdag 25 september 2019 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dát nou voorstellen?
Op "copy" bij "direct link" klikken.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
http://imgur.com/a/FlFWWXW
Ik snap nog steeds niet hoe ik via imgur hier een foto ipv link krijg![]()
Na de 2e klusdag is nu te zien waar de badkraan komt met bonus boze kat. Want zijn drinkbron is weg. Hij kijkt meerdere keren per dag of het bad al terug is.
Het lukt mij wel via een browser maar via de telefoon app ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op "copy" bij "direct link" klikken.
Daar waar er ,jpg of .png achter staat.
[ afbeelding ]
Ik gebruik m niet op mijn telefoon, omdat hij dan op een of andere manier alle foto's in de imgur app wil hebben, en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Het lukt mij wel via een browser maar via de telefoon app ook niet.
Heel irritant.
Ja. Eraf lukt niet zonder de muren volledig te slopen. En dat gaat mijn iets te ver.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan jullie over de bestaande tegels heen tegelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2019 08:26 schreef Chell het volgende:
Qua klussen is dit echt mijn meest relaxte verhuizing ooitDe slaapkamer hebben we geschilderd, alle andere muren laten we voorlopig even wit. Ik wil misschien wel wat kleur in de woonkamer, maar onze bank is groen dus ik wil eerst zien hoe het is als die staat. Afgelopen dinsdag is de vloer gelegd. Erg blij mee! De leggers hebben ook zo netjes (en snel!) gewerkt, echt heel tevreden over de winkel. Bij een vriendin van me heeft de legservice - van een hele andere winkel dat wel - onlangs énorm slecht werk geleverd, dus ik maakte me wel een klein beetje zorgen, maar het is echt keurig!
Paar fotootjes van afgelopen week.Mooi hoor! Alleen die tegels inderdaad. Wat een beunhazenwerk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ja, onbegrijpelijk wat daar is gebeurd. Van vloer tot aan het plafond op 2.80m. Dat je als bouwvakker ook echt denkt dat mensen dat gaan accepteren. Ik zit er écht niet op te wachten dat ze opnieuw moeten tegelen, maar dit is echt zo lelijk. Er komt waarschijnlijk op die plek een kast te staan, maar dan nog steekt het er nog een meter bovenuit.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mooi hoor! Alleen die tegels inderdaad. Wat een beunhazenwerk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Niet alleen de bouwvakker, maar ook z'n leidinggevende. Er zit toch wel een verschil in zelf melde van sorry het is niet goed gegaan, maar we gaan het herstellen of dit.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:34 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk wat daar is gebeurd. Van vloer tot aan het plafond op 2.80m. Dat je als bouwvakker ook echt denkt dat mensen dat gaan accepteren. Ik zit er écht niet op te wachten dat ze opnieuw moeten tegelen, maar dit is echt zo lelijk. Er komt waarschijnlijk op die plek een kast te staan, maar dan nog steekt het er nog een meter bovenuit.
quote:Op donderdag 26 september 2019 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Iemand zin om in puur hypothetische zin eens naar deze plattegrond te kijken? Het is een heel raar huis, maar volgens mij is het stiekem prachtig te maken...(we gaan dit wrs niet kopen, we hebben immers een nieuwbouwwoning op de planning, maar m'n man stuurde dit huis door en vroeg 'zou het mooi kunnen worden?')Ik kan heel veel dingen tekenen, maar als ik niet weet hoe het verder constructief in elkaar zit heb je daar weinig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even wat dingen die ik zou kunnen bedenken:
Hal er uit, main entrance onder de carport de bijkeuken in, woonkamer verbreden, keuken naar achteren, eetkamer in het midden.disclaimer
Ik heb hem iphone. Ik kan mijn vinger er heel lang inhouden maar er komt niks andersquote:Op donderdag 26 september 2019 07:36 schreef Brighteyes het volgende:
Op iphone hou ik mijn vinger op de foto, dan popt er een menu omhoog. Als je daar ‘copy link’ doet heb je de goeie.
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:36 schreef athlonkmf het volgende:
Zo... net weer het maximale boetevrije aflossing overgemaakt op de hypotheek voor dit jaar.
Het is best wel uitdaging om af te lossen ipv het bedrag in ETF's om te zetten. Maar het moet maar. Stick to the plan zodat we in 2024 aflossingsvrij zijn.
Yeah!quote:Op donderdag 26 september 2019 12:44 schreef Malteser het volgende:
Hier zojuist verhuisdoos 1 ingepakt. We verhuizen over twee maanden en ruimden al veel op voor de verkoop. Maar we zijn los! Er zullen nog vele dozen volgen....
@:Nismo91 Is jullie huis eigenlijk al verkocht?
Chell, dat uitzicht! Wow! Veel plezier in het nieuwe huis!
quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb hem iphone. Ik kan mijn vinger er heel lang inhouden maar er komt niks anders
Daar doe ik die maar dan die je ook een icoontje ipv fotoquote:Op donderdag 26 september 2019 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En als je kort tikt? Dan komt er onderin een icon. Bij jou ook?
Als je daarop klikt ‘copy link’ kiezen en hier tussen img tags posten.
Hé leuk dat je aan mij denkt haha.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:44 schreef Malteser het volgende:
Hier zojuist verhuisdoos 1 ingepakt. We verhuizen over twee maanden en ruimden al veel op voor de verkoop. Maar we zijn los! Er zullen nog vele dozen volgen....
@:Nismo91 Is jullie huis eigenlijk al verkocht?
Chell, dat uitzicht! Wow! Veel plezier in het nieuwe huis!
Serieus?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier zitten ze beneden had ze ook liever boven gehad
Ja. Ik sjouw nu steeds was naar boven. Betonnenvloeren hierquote:Op donderdag 26 september 2019 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb nu de wasmachine op zolder staan. Door het centrifugeren zijner al scheuren in mijn verse stuc gekomen. Kan niet wachten om dat kutding voor eens en altijd beneden te hebben.
Dat doe ik boven op de strijkplank. En droge was is lichter dan nattequote:Op donderdag 26 september 2019 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou ook was naar beneden sjouwen als mijn machine boven stond omdat ik alles op de keukentafel opvouw
Ja nee duidelijk, voor jou is boven beter, en voor mij benedenquote:Op donderdag 26 september 2019 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat doe ik boven op de strijkplank. En droge was is lichter dan natte
Rugpijnquote:Op donderdag 26 september 2019 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vouw op bed, op zich even ver vanaf de zolder of de benedenverdieping, maar toch #teamboven
Gelukkig zijn er verschillende wensen.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee duidelijk, voor jou is boven beter, en voor mij beneden
Ik zit op mijn kont en kijk tv. Komt geen rugpijn bij kijken.quote:
Da's een goede!quote:Op donderdag 26 september 2019 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit op mijn kont en kijk tv. Komt geen rugpijn bij kijken.
We kunnen dit ook wel een keer aanzwengelen in de OUD SC
Oh yes! You are on your own there!quote:Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik strijk ook nog best veel. Volgens mij sta ik daar ook redelijk alleen in
Medestanders unite, ik strijk bijna allesquote:Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik strijk eigenlijk elke ochtend wel. Ik ben redelijk OCD wat betreft kreukels in mijn kleding. Nou draag ik ook wel redelijk vaak overhemden... en die komen er bij mij toch echt nooit kreukloos uit.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Strijkvrije overhemden strak ophangen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar dan heb je:
[a] ofwel schijt aan kreukels
[b] de code gekraakt tot kreukloos wassen/drogen
If b, teach me master
Daar maakt mama jouw strijkkralen dingen mee?quote:Op donderdag 26 september 2019 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn dochter tijdens de verhuizing, toen ik de strijkbout in een doos deed:
"Mama, wat is dat ding??"
Nuf said.
Jouw man kan daarentegen heel goed klussen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Strijkvrije overhemden strak ophangen.
Het zit 'm echt in je ophangskills. Mijn man plempt alle was vreugdeloos op het rekje, ik sla de was uit en hang het strak op. 100% kreukloos ga je nooit bereiken, maar dat is het 3 seconen nadat je het aantrekt ook al niet meer
We kunnen ze goed kwijt. Hebben in ons huidige huis beneden een studeerkamer over en de zolder is ook puur en alleen opbergzolder. Dus plek genoeg. En iedere keer als we naar mijn schoonouders gaan, nemen we al twee opbergboxen van zolder mee die daar meteen de zolder op kunnen (denk aan Kerstspullen enz).quote:Op donderdag 26 september 2019 13:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Toch bijzonder Nismo dat mensen het dan door zo'n dingetje zouden laten lopen, snap ik echt niets van!
Ons nieuwe huis heeft de aansluitingen boven en ik had ze eigenlijk liever beneden gehad![]()
Wat wordt het mooi Chell! Wel balen van die tegels![]()
Voortvarend Malteser! Ga je die dozen tijdelijk opslaan of kun je ze kwijt in huis?
Team alles strijken! Ik hou van kaarsrechte kleding in de kasten.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Vast niet, maar langer wachten is ook geen optiequote:Op donderdag 26 september 2019 16:15 schreef Tink89 het volgende:
Fijn! Droogt dat een beetje met dit weer?
Ik ook niet is misschien nog geen 200 euro om een nieuwe leiding en afvoer te maken naar de juiste plaatsquote:Op donderdag 26 september 2019 13:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Toch bijzonder Nismo dat mensen het dan door zo'n dingetje zouden laten lopen, snap ik echt niets van!
Ons nieuwe huis heeft de aansluitingen boven en ik had ze eigenlijk liever beneden gehad![]()
Wat wordt het mooi Chell! Wel balen van die tegels![]()
Voortvarend Malteser! Ga je die dozen tijdelijk opslaan of kun je ze kwijt in huis?
Dat deed ik ook, tot we vorige maand de kleedkamer (en "mijn" kamer, want bureau) na 6 jaar eindelijk zo leeg hadden dat je er kon dansen ipv om de verhuisdozen heen manoeuvreren, dus toen heb ik de strijkplank eens van zolder gehaald, daar gelijk een haakje voor in een plug in de muur gedraaid die daar toch nog zat, achter de deur.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vouw op bed, op zich even ver vanaf de zolder of de benedenverdieping, maar toch #teamboven
Dat laat ik mijn man doenquote:
Goede vraag, had ik nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Fazzoletti het volgende:
ik gooide net even wat in m'n groene bakdat ding is niet bepaald fris. Hebben jullie die bakken nog schoongemaakt voor het verhuizen?
Strijkvrije overhemden trekken kreukvrij door lichaamswarmtequote:Op donderdag 26 september 2019 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Strijkvrije overhemden strak ophangen.
Het zit 'm echt in je ophangskills. Mijn man plempt alle was vreugdeloos op het rekje, ik sla de was uit en hang het strak op. 100% kreukloos ga je nooit bereiken, maar dat is het 3 seconen nadat je het aantrekt ook al niet meer
Biologische kattenbakmeuk erin als hij weer geleegd is, die in de groene bak mag worden weggegooid.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Fazzoletti het volgende:
ik gooide net even wat in m'n groene bakdat ding is niet bepaald fris. Hebben jullie die bakken nog schoongemaakt voor het verhuizen?
Huur of koop?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef Malteser het volgende:
[..]
Goede vraag, had ik nog niet over nagedacht.
Ik pakte vandaag dus de eerste dozen in en haalde posters en planken van de muur. Heb de schroeven ook uit de muur gehaald maar maak je de gaten dicht?
Nee, sterker nog. Grijze kliko wordt hier maar eenmaal per maand leeggemaakt. Dus die zit tjokvol. Die mogen ze maandag zelf aan de straat zetten.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Heb ik niet gedaan. Ze gingen toch stuccen.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef Malteser het volgende:
[..]
Goede vraag, had ik nog niet over nagedacht.
Ik pakte vandaag dus de eerste dozen in en haalde posters en planken van de muur. Heb de schroeven ook uit de muur gehaald maar maak je de gaten dicht?
Koop. Toen wij het kochten was het niet gedaan en deed ik het zelf, we wilden toch alle muren opfrissen.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huur of koop?
Bij huur moet je wel, bij koop is de volgende bewoner waarschijnlijk blij dat je het niet gedaan hebt.
Ah oké. Wij hebben er niets over gelezen oid.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ze gingen toch stuccen.
In een mail die ik van de makelaar gekregen stond ook dat dat niet hoefde.
De vorige bewoners van onze huidige woning in ieder geval niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Herkenbaar. Zelfs na 3 schoonmaakbeurten stonk dat ding nog naar hondenpis.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De vorige bewoners van onze huidige woning in ieder geval niet.Eén container was er zo erg aan toe dat ik die heb omgeruild.
Weet je zeker dat ze dat niet nahouden op je borg?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:07 schreef Chell het volgende:
Wij hoeven in ons huurhuis de gaatjes ook niet te vullen. Dat doen ze liever zelf, aangezien sommige mensen niet zo goed overweg kunnen met een plamuurmes.
Ik mocht het niet toen ik mijn huurwoning (woningbouw) uit ging; wou de woningbouwvereniging zelf doen om zeker te zijn dat het goed gebeurde.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huur of koop?
Bij huur moet je wel, bij koop is de volgende bewoner waarschijnlijk blij dat je het niet gedaan hebt.
Ik had, toen ik hier in kwam, alle drie de containers (rest, groen en plastic) stampens vol. En hier moet je voor het legen van de eerste twee nog best flink betalen. Vond ik minder grappigquote:Op donderdag 26 september 2019 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, sterker nog. Grijze kliko wordt hier maar eenmaal per maand leeggemaakt. Dus die zit tjokvol. Die mogen ze maandag zelf aan de straat zetten.
De groene had ik die ochtend aan de straat gezet. En de papierbak zat ook al helemaal vol. Dat was overigens ook met de bakken toen wij hier in het nieuwe huis gingen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
M'n gezinsleden heb ik getraind om hun was in de juiste mand te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |