extra leuk nu ze inderdaad daadwerkelijk laten zien hoe ze opnames maken.....'we hebben een chauffeur gevonden'! Hij kan alleen niet autorijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:18 schreef Karina het volgende:
En ook deze twee afleveringen waren weer erg leuk, de achter de schermen. Je ziet nu ook heel duidelijk dat the Bold echt altijd een herhaling van zetten is
Vorige week: Liam, Hope, Wyatt en nu hetzelfde gedoe maar dan met Liam, Steffy en Wyatt
Ja en het hem dan in 10 minuten lerenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
extra leuk nu ze inderdaad daadwerkelijk laten zien hoe ze opnames maken.....'we hebben een chauffeur gevonden'! Hij kan alleen niet autorijden
Improviseren inderdaad.....zeker omdat ze echt aan tijd gebonden waren....quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:24 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook wel mooi vond: toen het begon te regenen, gewoon het script een beetje aanpassen en doorgaan.
En Wyatt die zogenaam op de boot stondquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Improviseren inderdaad.....zeker omdat ze echt aan tijd gebonden waren....
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En Wyatt die zogenaam op de boot stondZo word je voor de gek gehouden.
Leuk!quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:16 schreef Karina het volgende:
Voor de users met Ziggo. Tijdelijk gratis RTL Lounge op kanaal 140. Met o.a. Bold & the beatiful the beginning. Vanavond rond half 12 bijvoorbeeld. Ik heb nog niet gekeken dus weet niet precies welke afleveringen het zijn.
Wat doen ze nu precies als opvulling? Oude, willekeurige afleveringen of zit er een soort gedachte achter?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:18 schreef Karina het volgende:
En ook deze twee afleveringen waren weer erg leuk, de achter de schermen. Je ziet nu ook heel duidelijk dat the Bold echt altijd een herhaling van zetten is
Vorige week: Liam, Hope, Wyatt en nu hetzelfde gedoe maar dan met Liam, Steffy en Wyatt
Volgens mij doen ze per week herhalingen van een bepaald seizoen....we begonnen met een week Amsterdam, daarna een week Monte Carlo en vanaf vanavond 18.15 uur (op rtl8 dan) zullen ze met een nieuwe willekeurige week beginnen......toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat doen ze nu precies als opvulling? Oude, willekeurige afleveringen of zit er een soort gedachte achter?
Helaas zag ik vandaag een aflevering met Maya, Rick, Brooke die weer met Bill aanhaakt in Monte Carlo.
Hoe oud is dat?
Ik trof inderdaad vorige week Amsterdam aan.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze per week herhalingen van een bepaald seizoen....we begonnen met een week Amsterdam, daarna een week Monte Carlo en vanaf vanavond 18.15 uur (op rtl8 dan) zullen ze met een nieuwe willekeurige week beginnen......toch?
Bij KPN is RTL Lounge al jaren.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:16 schreef Karina het volgende:
Voor de users met Ziggo. Tijdelijk gratis RTL Lounge op kanaal 140. Met o.a. Bold & the beatiful the beginning. Vanavond rond half 12 bijvoorbeeld. Ik heb nog niet gekeken dus weet niet precies welke afleveringen het zijn.
Ja ik weet het, af en toe had ik RTL Lounge als het zender van de week was bij ziggo, maar dat was maar heel soms. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het nu nog blijft.quote:
Ziggo heeft afgelopen maanden wel meer kanalen extra open gezet en daarna weer gesloten.....het ligt er vooral aan welke abonnementsvorm je hebt wat je normaalgesproken wel/niet kunt zienquote:Op maandag 8 juni 2020 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het, af en toe had ik RTL Lounge als het zender van de week was bij ziggo, maar dat was maar heel soms. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het nu nog blijft.
Ja klopt, ik heb ook wat muziekzenders en zo. Jammer dat er niet bij staat tot wanneer je de extra zenders hebt. Lounge vind ik wel leuk, maar niet leuk genoeg om het hele pakket te nemen.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ziggo heeft afgelopen maanden wel meer kanalen extra open gezet en daarna weer gesloten.....het ligt er vooral aan welke abonnementsvorm je hebt wat je normaalgesproken wel/niet kunt zien
Ja he! Die is echt veel veranderd. Natuurlijk en onnatuurlijk denk ikquote:Op maandag 8 juni 2020 13:30 schreef vencodark het volgende:
Zie nu op RTL Lounge een oude aflevering met een erg jonge Brooke.
Feitelijk herken ik alleen haar stem nog en haar ‘blik’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf woensdag ongeveer 18.30 uur inderdaad, zin in!!quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:41 schreef Karina het volgende:
Vanaf volgende week eerst een terugblik en dan nieuwe afleveringen
Dat betekent ook dat we volgens mij nu maar 1 week achterlopen bij de US.
Ja de oude afleveringen vielen me toch een beetje tegen. Niet zoveel die ik leuk vond. De allereerste was wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanaf woensdag ongeveer 18.30 uur inderdaad, zin in!!
Was wel wisselend leuk......maar nu vooral weer benieuwd hoe het met Sally gaatquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de oude afleveringen vielen me toch een beetje tegen. Niet zoveel die ik leuk vond. De allereerste was wel leuk om te zien.
Ja en Floquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was wel wisselend leuk......maar nu vooral weer benieuwd hoe het met Sally gaat
Gisterenavond was ook de eerste op rtl8quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nieuwe aflevering gezien op RTL Lounge. Gisteren begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat ze ook de 'echte' partners gebruiken voor de zoen scenes.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:03 schreef Granqvist het volgende:
Die social distance opnames zien er echt bespottelijk uit. Vooral de Wyat/Flo scenes. Hebben ze net seks gehad, zitten ze 2 meter van elkaar afZe gebruiken voor de zoen scenes overduidelijk oude opnames, tig keer ingezoomd.
Oh echt? Ja dat kan ook natuurlijk, ik dacht dus dat het oude scenes waren die dan ingezoomd zijn. Steffy wil geen pijnstillers en neemt er dan toch heel dramatisch maar eentje in, inderdaad overduidelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las dat ze ook de 'echte' partners gebruiken voor de zoen scenes.
En het ligt er dik bovenop dat Steffy straks aan die pillen verslaafd raaktVerder heb ik het idee dat er iets met Flo gaat gebeuren, Wyatt zegt mij te vaak dat hij haar niet kwijt wil en dat ze de beste is, etc. Misschien gaat ze vreemd of gaat Sally haar vermoorden!
Ja en je ziet hope al kijken, slechte moeder! Hier die voogdij over Kellyquote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:24 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh echt? Ja dat kan ook natuurlijk, ik dacht dus dat het oude scenes waren die dan ingezoomd zijn. Steffy wil geen pijnstillers en neemt er dan toch heel dramatisch maar eentje in, inderdaad overduidelijk![]()
Je zou toch zeggen dat een serie als deze toch wel een beetje creatiever kan zijn. Het is echt bizar slecht momenteel.
Echt hè, was ook iets waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja en je ziet hope al kijken, slechte moeder! Hier die voogdij over Kelly
Slechte moeder vanwege die medicatie waar ze misschien verslaafd aan gaat raken.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoezo slechte moeder?! Steffie mag toch best verliefd worden.😀 Finn en zij zouden best een leuk stel kunnen zijn👍
Dat zou ik dan wel weer tof vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Thomas Steffies pillen dealer wordt.
Whaha gadverdamme jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:34 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer tof vindenMaar dan wel zonder dat gore baardje. Ik ben dol op baardjes maar bij hem ziet het eruit alsof hij wat schaamhaar op z'n kin heeft geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |