abonnement Unibet Coolblue
pi_189108100

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 25 september 2019 @ 10:08:45 #2
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189110716

_O- wat een giller, geef dat geïndoctrineerde kind een barbie en een lolly en stuur haar naar school of een (her)opvoedingsgesticht van mijn part.
Dat mensen zich zo druk maken over een ratelend kind....
pi_189111039
Het is echt vreselijk.
SOONY
pi_189111314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:08 schreef BloesBloes het volgende:

_O- wat een giller, geef dat geïndoctrineerde kind een barbie en een lolly en stuur haar naar school of een (her)opvoedingsgesticht van mijn part.
Dat mensen zich zo druk maken over een ratelend kind....
De idioterie ten top. En dat krijgt overal een podium :')
  woensdag 25 september 2019 @ 15:49:49 #5
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189115966
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ga nu maar weer onstream.
@5thencounter

Het was zo lekker relaxed, ...... maar goed, ik maak hem toch even af hier

Kleine kritische aanmerkingen zei je toch... Ik zie ze zo voor me _O-

  woensdag 25 september 2019 @ 15:54:37 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189116037
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:49 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

@:5thencounter

Het was zo lekker relaxed, ...... maar goed, ik maak hem toch even af hier

Kleine kritische aanmerkingen zei je toch... Ik zie ze zo voor me _O-

Ik zie niets veranderd inderdaad
pi_189119312
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De idioterie ten top. En dat krijgt overal een podium :')
Nadat onze dochter van vijftien tot tranen toe geroerd was van de toespraak van Gretha Thunberg gisteren, en kwaad werd op onze generatie “die al dertig jaar niets deed”, hebben we besloten om haar te helpen met het voorkomen van de door het meisje op tv aangekondigde “massale uitroeiing en het verdwijnen van hele ecosystemen”.
We gaan onze dochter dus weer een toekomst geven. En de planeet vier graden afkoelen. Dat doen we als volgt:
Ze gaat voortaan op de fiets naar school, want wegbrengen met de auto kost brandstof. Natuurlijk wordt het straks winter en dan wil ze met de bus, maar zolang dat een dieselbus is, lijkt dat ons niet bevorderlijk voor het Klimaat. Nu vraagt ze natuurlijk om een elektrische fiets, maar we hebben haar de verwoestingen aan de natuur laten zien ten gevolge van de Lithiumwinning, dus het wordt gewoon trappen. Is goed voor haar, wij fietsten vroeger ook naar school.
Om alvast te wennen aan “het van het gas af moeten” hebben we de radiator in haar kamer afgekoppeld. Het daalt er nu ‘s avonds tot twaalf graden, maar in de winter zou het weleens kunnen gaan vriezen. In dat geval hebben we beloofd dat ze een extra trui, muts, maillot en handschoenen krijgt.
Om dezelfde reden hebben we afgesproken dat ze voortaan alleen een koude douche neemt. Kleding wassen doet ze voortaan zelf, met het wasbord, want de wasmachine is nu eenmaal een stroomverbruiker en de wasdroger al helemáál. Dat kan natuurlijk niet meer.
Nu we het toch over de kleding hebben, die ze nu heeft zijn allemaal synthetisch, dus gemaakt van aardolie. Maandag brengen we daarom alles naar de Kringloper. We hebben een eco-winkel gevonden waar uitsluitend kleding wordt verkocht uit ongeverfde en ongebleekte linnen, wol en jute. We denken niet dat het haar mooi staat, zelfs dat ze uitgelachen gaat worden, maar dat is wat ze ervoor over moet hebben, voor het Klimaat. Katoen is uit den boze, dat komt uit verre landen en er worden bestrijdingsmiddelen voor gebruikt.
We zagen zojuist op haar Instagram dat ze best kwaad is geworden. Dit was de bedoeling niet. Maar straks om 19:00 zetten we de WiFi uit en die gaat pas morgen na het avondeten weer even aan. Op die manier sparen we elektriciteit, heeft ze geen last van elektrostress en is ze totaal geïsoleerd van de buitenwereld, zodat ze zich beter op haar huiswerk kan concentreren. Om elf uur 's avonds halen we de stroom eraf, donker is dan echt donker. Dat scheelt een hoop CO2.
Ze gaat niet meer mee op wintersport. Ze gaat niet meer mee op welke vakantie dan ook, want onze vakantiebestemmingen zijn praktisch onbereikbaar met een fiets. Terug naar de CO2-uitstoot en voetafdruk van je overgrootouders betekent domweg dat je ook leeft zoals je overgrootouders en die hadden nooit vakantie en zelfs geen fiets.
Dan hebben we het nog niet over eten gehad. Geen CO2-afdruk betekent geen vlees, geen vis en geen gevogelte maar ook geen vleesvervangers op basis van soja (dat groeit immers waar eerst regenwoud was) en ook geen geïmporteerd voedsel, want dat heeft een negatief ecologisch effect. En absoluut geen chocolade uit Afrika, geen koffie uit Zuid-Amerika en geen thee uit Azië.
Uitsluitend nog Nederlandse aardappelen, groenten en fruit dus en alleen van de koude grond, want broeikassen draaien op verwarmingsketels, CO2 en kunstlicht. Dat is slecht voor Het Klimaat. Brood kan nog, maar boter, melk en eieren, kaas en yoghurt, kwark en room komen van kippen en koeien en die stoten CO2 uit. Geen ijsjes in de zomer. Geen wijn. Geen frisdrank en geen bier, die belletjes zijn immers CO2. Ze wilde wat kilo's kwijt, nou, dat gaat lukken.
Ook gaan we alle plastic uitbannen, want dat komt uit chemische fabrieken. Ook alles van staal en aluminium moet weg. Weleens gezien wat een energie zo’n hoogoven verbruikt of een aluminiumsmelterij? En ten slotte krijgt ze geen make-up, zeep, shampoo, crème, lotion, conditioner, tandpasta en medicijnen meer en het maandverband wordt van linnen. Net als vroeger.
Op die manier willen we de massa-extinctie en het verdwijnen van hele ecosystemen tegengaan. Voor haar. Zij gelooft er in.
pi_189119365
_O_
pi_189119802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:26 schreef magnaal het volgende:

[..]

Nadat onze dochter van vijftien tot tranen toe geroerd was van de toespraak van Gretha Thunberg gisteren, en kwaad werd op onze generatie “die al dertig jaar niets deed”, hebben we besloten om haar te helpen met het voorkomen van de door het meisje op tv aangekondigde “massale uitroeiing en het verdwijnen van hele ecosystemen”.
We gaan onze dochter dus weer een toekomst geven. En de planeet vier graden afkoelen. Dat doen we als volgt:
Ze gaat voortaan op de fiets naar school, want wegbrengen met de auto kost brandstof. Natuurlijk wordt het straks winter en dan wil ze met de bus, maar zolang dat een dieselbus is, lijkt dat ons niet bevorderlijk voor het Klimaat. Nu vraagt ze natuurlijk om een elektrische fiets, maar we hebben haar de verwoestingen aan de natuur laten zien ten gevolge van de Lithiumwinning, dus het wordt gewoon trappen. Is goed voor haar, wij fietsten vroeger ook naar school.
Om alvast te wennen aan “het van het gas af moeten” hebben we de radiator in haar kamer afgekoppeld. Het daalt er nu ‘s avonds tot twaalf graden, maar in de winter zou het weleens kunnen gaan vriezen. In dat geval hebben we beloofd dat ze een extra trui, muts, maillot en handschoenen krijgt.
Om dezelfde reden hebben we afgesproken dat ze voortaan alleen een koude douche neemt. Kleding wassen doet ze voortaan zelf, met het wasbord, want de wasmachine is nu eenmaal een stroomverbruiker en de wasdroger al helemáál. Dat kan natuurlijk niet meer.
Nu we het toch over de kleding hebben, die ze nu heeft zijn allemaal synthetisch, dus gemaakt van aardolie. Maandag brengen we daarom alles naar de Kringloper. We hebben een eco-winkel gevonden waar uitsluitend kleding wordt verkocht uit ongeverfde en ongebleekte linnen, wol en jute. We denken niet dat het haar mooi staat, zelfs dat ze uitgelachen gaat worden, maar dat is wat ze ervoor over moet hebben, voor het Klimaat. Katoen is uit den boze, dat komt uit verre landen en er worden bestrijdingsmiddelen voor gebruikt.
We zagen zojuist op haar Instagram dat ze best kwaad is geworden. Dit was de bedoeling niet. Maar straks om 19:00 zetten we de WiFi uit en die gaat pas morgen na het avondeten weer even aan. Op die manier sparen we elektriciteit, heeft ze geen last van elektrostress en is ze totaal geïsoleerd van de buitenwereld, zodat ze zich beter op haar huiswerk kan concentreren. Om elf uur 's avonds halen we de stroom eraf, donker is dan echt donker. Dat scheelt een hoop CO2.
Ze gaat niet meer mee op wintersport. Ze gaat niet meer mee op welke vakantie dan ook, want onze vakantiebestemmingen zijn praktisch onbereikbaar met een fiets. Terug naar de CO2-uitstoot en voetafdruk van je overgrootouders betekent domweg dat je ook leeft zoals je overgrootouders en die hadden nooit vakantie en zelfs geen fiets.
Dan hebben we het nog niet over eten gehad. Geen CO2-afdruk betekent geen vlees, geen vis en geen gevogelte maar ook geen vleesvervangers op basis van soja (dat groeit immers waar eerst regenwoud was) en ook geen geïmporteerd voedsel, want dat heeft een negatief ecologisch effect. En absoluut geen chocolade uit Afrika, geen koffie uit Zuid-Amerika en geen thee uit Azië.
Uitsluitend nog Nederlandse aardappelen, groenten en fruit dus en alleen van de koude grond, want broeikassen draaien op verwarmingsketels, CO2 en kunstlicht. Dat is slecht voor Het Klimaat. Brood kan nog, maar boter, melk en eieren, kaas en yoghurt, kwark en room komen van kippen en koeien en die stoten CO2 uit. Geen ijsjes in de zomer. Geen wijn. Geen frisdrank en geen bier, die belletjes zijn immers CO2. Ze wilde wat kilo's kwijt, nou, dat gaat lukken.
Ook gaan we alle plastic uitbannen, want dat komt uit chemische fabrieken. Ook alles van staal en aluminium moet weg. Weleens gezien wat een energie zo’n hoogoven verbruikt of een aluminiumsmelterij? En ten slotte krijgt ze geen make-up, zeep, shampoo, crème, lotion, conditioner, tandpasta en medicijnen meer en het maandverband wordt van linnen. Net als vroeger.
Op die manier willen we de massa-extinctie en het verdwijnen van hele ecosystemen tegengaan. Voor haar. Zij gelooft er in.
^O^
I will do what i must !!
pi_189120314
Waar zijn die ouders in vredesnaam mee bezig _O-
SOONY
pi_189120588
Mwah, we kunnen het allemaal wel het belachelijke intrekken maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.

Maar ja, we zijn met z'n allen de luxe gewend en die opgeven om de aarde te redden. Tja dat is voor ons nog een ver van mijn bed show.
pi_189120608
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:26 schreef magnaal het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O-
pi_189120869
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:47 schreef Soulraven het volgende:
Mwah, we kunnen het allemaal wel het belachelijke intrekken maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.

Maar ja, we zijn met z'n allen de luxe gewend en die opgeven om de aarde te redden. Tja dat is voor ons nog een ver van mijn bed show.
Je kan van beide kanten overdrijven, ik vind het een komisch geschreven stuk. :)

Het is idd de luxe die ingeleverd moet worden, dat is best moeilijk.
Het is wel grappig dat de generatie van nu klaagt over wat wij verkeerd doen/hebben gedaan terwijl veel zelf niet eens het fatsoen hebben om van hun mobiel op te kijken en de wereld aan blikjes energiedrank naar binnen slurpen of wat tegenwoordig maar hip is. :P En veel voorbeelden die hierboven geschreven staan.
pi_189121600
O hemel, dat BS verhaal hier ook. Ik heb er net op gereageerd op Facebook:
Alsof een kind thuis WiFi aanlegt of een CV-ketel, een wasmachine en droger aanschaft, ouders een mes op de keel zet om haar naar school te brengen, bepaalt welk fruit aangeschaft wordt etc etc.
Ouders verwennen en rekenen hun kinderen daar weer op af. Vind ik vreemd en hypocriet.

Reactie vriendin: dat mag jij vinden. :D
pi_189121634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je kan van beide kanten overdrijven, ik vind het een komisch geschreven stuk. :)

Het is idd de luxe die ingeleverd moet worden, dat is best moeilijk.
Het is wel grappig dat de generatie van nu klaagt over wat wij verkeerd doen/hebben gedaan terwijl veel zelf niet eens het fatsoen hebben om van hun mobiel op te kijken en de wereld aan blikjes energiedrank naar binnen slurpen of wat tegenwoordig maar hip is. :P En veel voorbeelden die hierboven geschreven staan.
Ik vind het ook om te gillen. Hier wordt feilloos aangetoond hoe getikt we langzamerhand met zijn allen worden (gemaakt). Natuurlijk moeten we aan het milieu denken en dat doen we al op allerlei manieren maar sommigen zijn er ziekelijk mee bezig en verliezen elke realiteit uit het oog. En idd, contact is er niet meer mogelijk want ze zitten alleen maar op hun mobiel te staren. Het is gewoon beangstigend. Een hele generatie die niet meer normaal communiceert en in paniek raakt als ze écht met iemand moeten praten in plaats via hun mobieltje..
  woensdag 25 september 2019 @ 22:29:33 #16
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189121992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef Sambalbaai het volgende:
O hemel, dat BS verhaal hier ook. Ik heb er net op gereageerd op Facebook:
Alsof een kind thuis WiFi aanlegt of een CV-ketel, een wasmachine en droger aanschaft, ouders een mes op de keel zet om haar naar school te brengen, bepaalt welk fruit aangeschaft wordt etc etc.
Ouders verwennen en rekenen hun kinderen daar weer op af. Vind ik vreemd en hypocriet.

Reactie vriendin: dat mag jij vinden. :D
Dit is een stukje satire, geschreven om de idioterie van het verhaal van meiske Thunberg te onderstrepen. Goed stukje! _O_
pi_189122054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:29 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dit is een stukje satire, geschreven om de idioterie van het verhaal van meiske Thunberg te onderstrepen. Goed stukje! _O_
Dat mag jij vinden.
Als je op de FBpagina kijkt van de schrijver zie ik een soort obessie van deze volwassen man voor die Gretha. :Y
pi_189122111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het ook om te gillen. Hier wordt feilloos aangetoond hoe getikt we langzamerhand met zijn allen worden (gemaakt). Natuurlijk moeten we aan het milieu denken en dat doen we al op allerlei manieren maar sommigen zijn er ziekelijk mee bezig en verliezen elke realiteit uit het oog. En idd, contact is er niet meer mogelijk want ze zitten alleen maar op hun mobiel te staren. Het is gewoon beangstigend. Een hele generatie die niet meer normaal communiceert en in paniek raakt als ze écht met iemand moeten praten in plaats via hun mobieltje..
Heb je het programma gezien groeten uit 19XX
Ik kan niet echt een volledige uitzending vinden zo snel, maar dat was wel heel grappig. Ik herkende ook best wel veel dingen. Kinderen wisten niet wat ze zagen mooi wel. LP speler telefoon met draaischrijf, houten TV. :D

Die hebben we ook nog staan een houten TV :D en Punk heeft nog allemaal LP's. :P

  woensdag 25 september 2019 @ 22:45:52 #19
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189122302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.
Als je op de FBpagina kijkt van de schrijver zie ik een soort obessie van deze volwassen man voor die Gretha. :Y
Weet ik niet, doet ook niet ter zake, het stukje is duidelijk satire en best wel geslaagd mag ik eraan toevoegen.
pi_189122316
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:45 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Weet ik niet, doet ook niet ter zake, het stukje is duidelijk satire en best wel geslaagd mag ik eraan toevoegen.
Dat mag. Ik vind het flauw en de verantwoordelijkheid afschuiven en passant de jeugd belachelijk maken met allerlei middelen die je zelf hebt aangeschaft of veroorzaakt.
  woensdag 25 september 2019 @ 22:48:42 #21
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189122344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat mag. Ik vind het flauw en de verantwoordelijkheid afschuiven en passent de jeugd belachelijk maken met allerlei middelen die je zelf hebt aangeschaft etc.
Dat mag jijj vinden, maar ik denk dat je de essentie van het stukje niet helemaal begrijpt, no pun intended ...
pi_189122357
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:48 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dat mag jijj vinden, maar ik denk dat je de essentie van het stukje niet helemaal begrijpt, no pun intended ...
O ja, dat zal het zijn. :')
  woensdag 25 september 2019 @ 22:50:51 #23
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189122380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

O ja, dat zal het zijn. :')
Anders zei ik het niet....
pi_189122383
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:50 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Anders zei ik het niet....
Nee, dat snap ik.
pi_189123058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Heb je het programma gezien groeten uit 19XX
Ik kan niet echt een volledige uitzending vinden zo snel, maar dat was wel heel grappig. Ik herkende ook best wel veel dingen. Kinderen wisten niet wat ze zagen mooi wel. LP speler telefoon met draaischrijf, houten TV. :D

Die hebben we ook nog staan een houten TV :D en Punk heeft nog allemaal LP's. :P

Haha, wij gaan toevallig binnenkort een platenspeler kopen.
pi_189123544
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:39 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Haha, wij gaan toevallig binnenkort een platenspeler kopen.
Ik ben enkele jaren terug naar het museum in Hoorn geweest (Museum van de twintigste eeuw)
Niet alleen heb ik me uitstekend vermaakt, maar jongste dochter en kleinzoon vonden het fantastisch..
Ik dacht eerst: het zal wel..allemaal ouwe meuk.. Maar het is zo leuk om bijvoorbeeld artikelen te zien, die al heel lang uit het assortiment van winkels zijn.. Koffieapparaten, televisie's, platenspelers!, transistor radio's..Het is heerlijk weer even terug in de tijd te gaan... :)
pi_189123571
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:47 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik ben enkele jaren terug naar het museum in Hoorn geweest (Museum van de twintigste eeuw)
Niet alleen heb ik me uitstekend vermaakt, maar jongste dochter en kleinzoon vonden het fantastisch..
Ik dacht eerst: het zal wel..allemaal ouwe meuk.. Maar het is zo leuk om bijvoorbeeld artikelen te zien, die al heel lang uit het assortiment van winkels zijn.. Koffieapparaten, televisie's, platenspelers!, transistor radio's..Het is heerlijk weer even terug in de tijd te gaan... :)
Is het ook! De technologie is met zulke grote stappen gegaan dat het best de moeite waard is eens terug te kijken.
pi_189123608
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Is het ook! De technologie is met zulke grote stappen gegaan dat het best de moeite waard is eens terug te kijken.
Mijn ouders zijn al geruime tijd geleden overleden. Mijn moeder was dol op series, zoals de Australische Neighbours..Op het einde van haar ziekbed zei ze: nou weet ik niet hoe het verder gaat...
Ik heb net als veel mensen een akelig grote smart televisie , wij genieten er van..Maar soms steekt het wel eens, dan denk ik, hadden mijn ouders dat allemaal gezien..Ze waren vast ondersteboven geweest..Ze hadden niet eens een kleuren televisie, dat vond mijn vader onzin..
En dat geldt voor meer dingen..Een mobiele telefoon? DNA onderzoek? electrische fiets?

Over jaren, als wij er niet meer zijn, zou ik best vanaf een wolkje willen kijken...
pi_189126232
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Is het ook! De technologie is met zulke grote stappen gegaan dat het best de moeite waard is eens terug te kijken.
Dan moet je ook eens gaan kijken in Hilversum bij Beeld en Geluid. Echt gewéldig.
https://www.beeldengeluid.nl/
  donderdag 26 september 2019 @ 11:23:35 #31
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189126400
Tip voor Shelley, heftig (niks voor Gerrit, je hebt haar nodig)

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/694567

Geweldige serie overigens _O_
  donderdag 26 september 2019 @ 11:56:55 #32
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189128043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Hoeft ook niet persé levend voer te zijn. Minder erg als de beestjes al dood zijn maar ieder zijn ding. Naar gezicht als een jonge meid haar slang in de badkuip legt en er vervolgens een prachtig langhaar konijn bijzet die natuurlijk geen schijn van kans heeft. Er dan met genot zelf naar zitten kijken vind ik idioot gewoon. 8)7
Levend voeren is ook iets waar ik echt niet voor ben, tenzij het dier anders ECHT niet wil eten. Hier eet alles ontdooid uit de diepvries.
pi_189128232
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:18 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Levend voeren is ook iets waar ik echt niet voor ben, tenzij het dier anders ECHT niet wil eten. Hier eet alles ontdooid uit de diepvries.
Beter.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189128253
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Beter.
Het is niet iets wat ik geweldig vind om te doen, het hoort er nu eenmaal bij, maar levend voeren nee dat doe ik niet tenzij noodzakelijk. Nog nooit hoeven doen gelukkig.
pi_189128269
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:37 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het is niet iets wat ik geweldig vind om te doen, het hoort er nu eenmaal bij, maar levend voeren nee dat doe ik niet tenzij noodzakelijk. Nog nooit hoeven doen gelukkig.
Yep, als het toch moet, dan niet levend. Pas toevallig gezien bij man bijt hond (dacht ik) vreselijk om te zien en het waren levende muisjes.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189128283
Het voorbeeld van Jessie.


Maar raar, deze kan ik wel hebben, al is het mijn wereld niet.

Slecht gejat ook nog!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 26 september 2019 @ 13:44:14 #38
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189128339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yep, als het toch moet, dan niet levend. Pas toevallig gezien bij man bijt hond (dacht ik) vreselijk om te zien en het waren levende muisjes.
Eerst vergast worden of gedood worden door een slang, ik weet niet waar de muisje zijn voorkeur naar uit gaat.......?!
pi_189128375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:44 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Eerst vergast worden of gedood worden door een slang, ik weer niet waar de muisje zijn voorkeur naar uit gaat.......?!
Ik weet het niet, ben nooit vergast, maar ik vind het in de wuggreep van de slang die je botten breekt en je de adem ontneemt toch wel gruwelijker. Maar ik krijg sowieso moeite met het doden van dieren voor ons genot. Ik vind het al raar dat je dat kunt, een levend dier voeren aan een ander dier.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189128386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Het voorbeeld van Jessie.


Maar raar, deze kan ik wel hebben, al is het mijn wereld niet.

Slecht gejat ook nog!
Ik vind die Lil Kleine echt niks. Heb het geprobeerd hoor, maar ik blijf het knudde vinden.
pi_189128395
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:44 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Eerst vergast worden of gedood worden door een slang, ik weet niet waar de muisje zijn voorkeur naar uit gaat.......?!
Het ding is dat niet elke slang direct aanvalt. Dus dan is eigenlijk het verschil binnen een minuut vergast of een kwartier in doodsangst bij een slang zitten en DAN gewurgd worden.
pi_189128402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ben nooit vergast, maar ik vind het in de wuggreep van de slang die je botten breekt en je de adem ontneemt toch wel gruwelijker. Maar ik krijg sowieso moeite met het doden van dieren voor ons genot. Ik vind het al raar dat je dat kunt, een levend dier voeren aan een ander dier.
Oh afschuwelijk. Zou dat ook echt niet kunnen. Of willen. Sowieso niet dit soort dieren in mijn huis. Die horen wmb in de vrije natuur en in de bush. Maar ieder zijn meug.
pi_189128433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind die Lil Kleine echt niks. Heb het geprobeerd hoor, maar ik blijf het knudde vinden.
Ik kende hem niet echt, maar doordat ik hoorde dat Jessie hem zo geweldig vond en alles van hem kende, ben ik gaan luisteren wat hij er zo geweldig aan vond, want Jessie en rap gaat wat mij betreft niet samen.
Ik kwam toen o.a. dit nummer tegen en dacht he, lijkt wel het nummer van Jessie en de manier waarop hij rapt.
Verder, acht niet echt mijn ding. Echte rapnummers die ergens over gaan, ja die wil ik nog aardig vinden. Maar dat van lil Kleine vind ik vele malen beter dan dat nepgedoe van Jessie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189128440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik kende hem niet echt, maar doordat ik hoorde dat Jessie hem zo geweldig vond en alles van hem kende, ben ik gaan luisteren wat hij er zo geweldig aan vond, want Jessie en rap gaat wat mij betreft niet samen.
Ik kwam toen o.a. dit nummer tegen en dacht he, lijkt wel het nummer van Jessie en de manier waarop hij rapt.
Verder, acht niet echt mijn ding. Echte rapnummers die ergens over gaan, ja die wil ik nog aardig vinden. Maar dat van lil Kleine vind ik vele malen beter dan dat nepgedoe van Jessie.
Dat laatste sowieso :D
  donderdag 26 september 2019 @ 13:51:45 #45
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189128442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ben nooit vergast, maar ik vind het in de wuggreep van de slang die je botten breekt en je de adem ontneemt toch wel gruwelijker. Maar ik krijg sowieso moeite met het doden van dieren voor ons genot. Ik vind het al raar dat je dat kunt, een levend dier voeren aan een ander dier.
Ja, maar als je een slang neemt dan neem je een slang en dan moet je niet zeiken over zijn natuur anders moet je je gewoon beperken tot een konijn die slacht alleen worteltjes. "Ja, ik wil een wolf, maar alleen als ie vegetariër is en met mes en vork eet"
pi_189128462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja, maar als je een slang neemt dan neem je een slang en dan moet je niet zeiken over zijn natuur anders moet je je gewoon beperken tot een konijn die slacht alleen worteltjes. "Ja, ik wil een wolf, maar alleen als ie vegetariër is en met mes en vork eet"
Niemand zeikt ook over het dier zijn natuur toch? Maar als je slangen net zo goed dood voer eten als levend, waarom dan perse levend voeren?
  donderdag 26 september 2019 @ 13:53:36 #47
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189128464
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het ding is dat niet elke slang direct aanvalt. Dus dan is eigenlijk het verschil binnen een minuut vergast of een kwartier in doodsangst bij een slang zitten en DAN gewurgd worden.
.. en zo zit een slang in elkaar inderdaad en als ik dat gedrag niet kan accepteren moet ik gewoon geen slang nemen!
pi_189128475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:53 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

.. en zo zit een slang in elkaar inderdaad en als ik dat gedrag niet kan accepteren moet ik gewoon geen slang nemen!
Je bent je er bewust van dat levend voeren bij wet verboden is? Geen enkele van mijn slangen eet er minder om omdat het niet meer leeft hoor.
  donderdag 26 september 2019 @ 14:05:27 #49
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189128671
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:54 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je bent je er bewust van dat levend voeren bij wet verboden is? Geen enkele van mijn slangen eet er minder om omdat het niet meer leeft hoor.
Je snapt het weer eens niet.... Welke wet, de wet van de Slang?? Als je een slang niet kan accepteren wat moet je dan met zo'n beest in huis. Als je werkelijk van slangen houdt dan neem je een slang voor wat ie is een jager met alles erop en eraan. Het is een beetje het verhaal van die lieve poes Minoes, een schatje maar ze moet wel van die leuke vogeltjes in de tuin afblijven .... Nee, je accepteert de kat zoals ie is, de jager die ze/hij is en anders moet je eraan voorbij gaan.
pi_189128686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:05 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je snapt het weer eens niet.... Welke wet, de wet van de Slang?? Als je een slang niet kan accepteren wat moet je dan met zo'n beest in huis. Als je werkelijk van slangen houdt dan neem je een slang voor wat ie is een jager met alles erop en eraan. Het is een beetje het verhaal van die lieve poes Minoes, een schatje maar ze moet wel van die leuke vogeltjes in de tuin afblijven .... Nee, je accepteert de kat zoals ie is, de jager die ze/hij is en anders moet je eraan voorbij gaan.
De wet als in de wet waar jij en ik ons aan te houden hebben? Mijn slang eet prooidieren, prima, die krijgt hij ook. Ik zie het probleem niet zo.
  donderdag 26 september 2019 @ 14:11:11 #51
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189128784
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

De wet als in de wet waar jij en ik ons aan te houden hebben? Mijn slang eet prooidieren, prima, die krijgt hij ook. Ik zie het probleem niet zo.
Nee, dat was me al weer duidelijk, klokje, klepeltje etc. en "De Wet is de Wet" van dat pad zou ik afblijven als ik jou was want daar heb je helemaal geen kaas van gegeten, naar mijn bescheiden mening.

Discussie klaar, ik ga de sirtaki dansen, Hopaaa !
pi_189128963
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:11 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Nee, dat was me al weer duidelijk, klokje, klepeltje etc. en "De Wet is de Wet" van dat pad zou ik afblijven als ik jou was want daar heb je helemaal geen kaas van gegeten, naar mijn bescheiden mening.

Discussie klaar, ik ga de sirtaki dansen, Hopaaa !
Ik denk dat jij er een groter probleem van maakt dan het dier zelf. Je zult geen slang horen miepen dat zijn maaltje al dood is.
  donderdag 26 september 2019 @ 14:24:21 #53
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189129747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja, maar als je een slang neemt dan neem je een slang en dan moet je niet zeiken over zijn natuur anders moet je je gewoon beperken tot een konijn die slacht alleen worteltjes. "Ja, ik wil een wolf, maar alleen als ie vegetariër is en met mes en vork eet"
Ik neem geen slang. Waar heb jij het over? Wil alleen een hond.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 26 september 2019 @ 15:37:13 #55
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189130020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik neem geen slang. Waar heb jij het over? Wil alleen een hond.
Ik heb het niet over jou, bij jou twijfel ik echt niet aan je verstandelijke vermogens. Oh een hond is wel leuk, als het maar geen Labrador of een Golden retriever is dat zijn echt de zije zeikerds onder de honden ;)
pi_189130286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:37 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou, bij jou twijfel ik echt niet aan je verstandelijke vermogens. Oh een hond is wel leuk, als het maar geen Labrador of een Golden retriever is dat zijn echt de zije zeikerds onder de honden ;)
Desnoods een asbakkenras. :P
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189130998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Desnoods een asbakkenras. :P
Desnoods?
pi_189131216
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Desnoods?
Yep, het maakt mij niet uit, als die maar lief is. Ras maakt mij echt niet zoveel uit.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 26 september 2019 @ 17:14:15 #59
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189131399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yep, het maakt mij niet uit, als die maar lief is. Ras maakt mij echt niet zoveel uit.
Vind ik ook, alhoewel je bij een bepaald ras wel redelijk kan inschatten wat voor karakter ze hebben. Bij een vuilnisbakkie moet je dat toch vaak maar een beetje afwachten......
pi_189131443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:14 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Vind ik ook, alhoewel je bij een bepaald ras wel redelijk kan inschatten wat voor karakter ze hebben. Bij een vuilnisbakkie moet je dat toch vaak maar een beetje afwachten......
Daar heb je gelijk in. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189132093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:05 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je snapt het weer eens niet.... Welke wet, de wet van de Slang?? Als je een slang niet kan accepteren wat moet je dan met zo'n beest in huis. Als je werkelijk van slangen houdt dan neem je een slang voor wat ie is een jager met alles erop en eraan. Het is een beetje het verhaal van die lieve poes Minoes, een schatje maar ze moet wel van die leuke vogeltjes in de tuin afblijven .... Nee, je accepteert de kat zoals ie is, de jager die ze/hij is en anders moet je eraan voorbij gaan.
Ben ik effe blij dat ik een kat heb die te lomp is om iets te vangen.
pi_189132982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:08 schreef BloesBloes het volgende:

_O- wat een giller, geef dat geïndoctrineerde kind een barbie en een lolly en stuur haar naar school of een (her)opvoedingsgesticht van mijn part.
Dat mensen zich zo druk maken over een ratelend kind....
Ik geloof ook niet direct dat de wereldleiders hier heel erg van onder de indruk waren.
  donderdag 26 september 2019 @ 18:54:47 #63
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189133010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:52 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet direct dat de wereldleiders hier heel erg van onder de indruk waren.
Dat geloof ik ook niet, ze predikt volgens mij meer voor haar aanhangers. Haar tegenstanders jaagt ze eerder op de kast.
pi_189133390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:54 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook niet, ze predikt volgens mij meer voor haar aanhangers. Haar tegenstanders jaagt ze eerder op de kast.
Zeldzaam irritant wicht dat maar wat blaat. Aandacht, daar gaat het om. Ze wil stampvoeten en krijsen en ik wil het! ik wil het! ik wil het! roepen. Of dat niet slecht is voor het milieu.
pi_189133731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeldzaam irritant wicht dat maar wat blaat. Aandacht, daar gaat het om. Ze wil stampvoeten en krijsen en ik wil het! ik wil het! ik wil het! roepen. Of dat niet slecht is voor het milieu.
Mwah, mensen willen het niet accepteren vanwege haar leeftijd maar ze heeft gewoon wel gelijk natuurlijk. Er moet nu wat gebeuren en de meeste mensen hebben nog steeds zoiets van "het zal mijn tijd wel duren"
pi_189133822
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mwah, mensen willen het niet accepteren vanwege haar leeftijd maar ze heeft gewoon wel gelijk natuurlijk. Er moet nu wat gebeuren en de meeste mensen hebben nog steeds zoiets van "het zal mijn tijd wel duren"
We betalen al meer dan genoeg dmv allerlei belastingen en men slaat helemaal door met het milieu.
Maar laat maar. Geen zin in een discussie. Jij denkt er zo over en ik zo. Daar komen we toch niet uit.
pi_189133917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We betalen al meer dan genoeg dmv allerlei belastingen en men slaat helemaal door met het milieu.
Maar laat maar. Geen zin in een discussie. Jij denkt er zo over en ik zo. Daar komen we toch niet uit.
Ik snap je wel hoor, maar onderzoekers geven niet voor niets aan dat er nog lang niet genoeg voor het milieu gedaan word. Dus dan kan er wel gezet worden "we slaan door", maar de mens maakt zichzelf zo kapot.
  donderdag 26 september 2019 @ 21:02:09 #68
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189135230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeldzaam irritant wicht dat maar wat blaat. Aandacht, daar gaat het om. Ze wil stampvoeten en krijsen en ik wil het! ik wil het! ik wil het! roepen. Of dat niet slecht is voor het milieu.
Het is te idioot voor woorden, "kidstalk" en echt niet alle wetenschappers zijn het hier mee eens. Natuurrampen vonden al plaats lang voordat mensen zich gingen voortbewegen in autootjes en vliegtuigjes. Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen grote klimaatschommelingen, ijstijden en landverschuivingen en dat alles zonder de hulp van zichzelf overschattende mensen ...... Maar ja in klimaatgekte is grof geld te verdienen al dan niet met de hulp van geïndoctrineerde kinderen want dat roept van die "leuke" reacties op. Als je ziet wat mensen in de laatste 100 jaar hebben gerealiseerd met een zich steeds sneller ontwikkelende wetenschap dat hoef je je echt geen zorgen te maken over het feit dat je over een paar jaar geen snipper plastic meer in de zee aantreft. Moet je dan helemaal geen rekening houden met het milieu en het huidige leven op aarde? Jazeker wel, maar op een weloverwogen, rustig en berekenende manier, zonder hysterisch te gillen over apocalyptische gevolgen voorspeld door een paar onwetende koters en hun nog leipere ouders .....

Zo, hé,hé en dan is er koffie c_/ , ook een bakkie, Lavje ? ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door BloesBloes op 26-09-2019 21:08:35 ]
  donderdag 26 september 2019 @ 21:07:14 #69
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189135336
edit
pi_189135397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:02 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Het is te idioot voor woorden, "kidstalk" en echt niet alle wetenschappers zijn het hier mee eens. Natuurrampen vonden al plaats lang voordat mensen zich gingen voortbewegen in autootjes en vliegtuigjes. Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen grote klimaatschommelingen, ijstijden en landverschuivingen en dat alles zonder de hulp van zichzelf overschattende mensen ...... Maar ja in klimaatgekte is grof geld te verdienen al dan niet met de hulp van geïndoctrineerde kinderen want dat roept van die "leuke" reacties op. Als je ziet wat mensen in de laatste 100 jaar hebben gerealiseerd met een zich steeds sneller ontwikkelende wetenschap dat hoef je je echt geen zorgen te maken over het feit dat je over een paar jaar geen snipper plastic meer in de zee aantreft. Moet je dan helemaal geen rekening houden met het milieu en het huidige leven op aarde? Jazeker wel, maar op een weloverwogen, rustig en berekenende manier, zonder hysterisch te gillen over apocalyptische gevolgen voorspeld door een paar onwetende koters en hun nog leipere ouders .....

Zo, hé,hé en dan is er koffie c_/
Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Volkomen lijp en doorgeslagen. En dan kinderen inzetten. Het is misselijkmakend. En we trappen er weer collectief in? Ik mag toch hopen van niet :{
pi_189135539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:02 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Het is te idioot voor woorden, "kidstalk" en echt niet alle wetenschappers zijn het hier mee eens. Natuurrampen vonden al plaats lang voordat mensen zich gingen voortbewegen in autootjes en vliegtuigjes. Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen grote klimaatschommelingen, ijstijden en landverschuivingen en dat alles zonder de hulp van zichzelf overschattende mensen ...... Maar ja in klimaatgekte is grof geld te verdienen al dan niet met de hulp van geïndoctrineerde kinderen want dat roept van die "leuke" reacties op. Als je ziet wat mensen in de laatste 100 jaar hebben gerealiseerd met een zich steeds sneller ontwikkelende wetenschap dat hoef je je echt geen zorgen te maken over het feit dat je over een paar jaar geen snipper plastic meer in de zee aantreft. Moet je dan helemaal geen rekening houden met het milieu en het huidige leven op aarde? Jazeker wel, maar op een weloverwogen, rustig en berekenende manier, zonder hysterisch te gillen over apocalyptische gevolgen voorspeld door een paar onwetende koters en hun nog leipere ouders .....

Zo, hé,hé en dan is er koffie c_/ , ook een bakkie, Lavje ? ;)
Ja, lekker, Bloes c_/
  donderdag 26 september 2019 @ 21:16:39 #72
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189135745
Ik ben het er mee eens dat dat kind echt mega irritant is....met dr ingestudeerde toneelstukje.
pi_189136710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We betalen al meer dan genoeg dmv allerlei belastingen en men slaat helemaal door met het milieu.
Maar laat maar. Geen zin in een discussie. Jij denkt er zo over en ik zo. Daar komen we toch niet uit.
Ik denk niet dat je kinderen of kleinkinderen daar wat aan hebben als ze stikken. Ik weet ook niet hoe het moet, maar mijn ogen sluiten voor wat er gebeurt doe ik ook niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189136767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je kinderen of kleinkinderen daar wat aan hebben als ze stikken. Ik weet ook niet hoe het moet, maar mijn ogen sluiten voor wat er gebeurt doe ik ook niet.
Ik ook niet. Ik betaal alles wat er van me gevraagd wordt en ook let ik op wat ik weggooi en of het slecht is voor het milieu. Ook met winkelen let ik op. Zou niet weten wat ik nog meer kan doen. Ja, betalen en nog eens betalen. Nu weer voor de stikstof, als dat er door komt.
pi_189136791
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189136802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik betaal alles wat er van me gevraagd wordt en ook let ik op wat ik weggooi en of het slecht is voor het milieu. Ook met winkelen let ik op. Zou niet weten wat ik nog meer kan doen. Ja, betalen en nog eens betalen. Nu weer voor de stikstof, als dat er door komt.
Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen..... dat is het belangrijkste. We kunnen niet alles, maar het ontkennen lost niets op. Alleen mensen laten betalen, is ook niet de oplossing.
Het moet mondiaal aangepakt worden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189136817
Wij mogen niks meer terwijl ze aan de andere kant van de wereld wouden af laten fikken en kerncentrales hebben.
SOONY
pi_189136828
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef DKUp het volgende:
Wij mogen niks meer terwijl ze aan de andere kant van de wereld wouden af laten fikken en kerncentrales hebben.
Ook zoiets ja ;(
pi_189136842
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef DKUp het volgende:
Wij mogen niks meer terwijl ze aan de andere kant van de wereld wouden af laten fikken en kerncentrales hebben.
Yep, dat is het grote probleem, maar dat moet dan ook aangepakt worden. Heb deze discussie hier een paar weken terug ook gehad.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189136844
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen..... dat is het belangrijkste. We kunnen niet alles, maar het ontkennen lost niets op. Alleen mensen laten betalen, is ook niet de oplossing.
Het moet mondiaal aangepakt worden.
Juist. En niet alleen in Nederland.
pi_189136900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist. En niet alleen in Nederland.
Ben ik met je eens. Laten ze daar maar proberen een slag te slaan... Als wij alleen plastic verbieden en elders ligt het op straat, is het water naar zee dragen. Maar niets doen is geen optie. De wereldleiders zijn aan zet. De reële mens wil wel, maar alleen kunnen wij dat niet.
Zo'n meiske, kan hopelijk nog iets in gang zetten, daar waar het nog niet gebeurt. Het is de jeugd en die hebben het recht om een wereld te krijgen waar in te leven is. Misschien helpt het. We moeten alles aanpakken. Ik wil niet dat mijn kleinkinderen stikken of ander onheil te wachten staat.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 26 september 2019 @ 22:21:47 #84
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189136971
Boring :O
  donderdag 26 september 2019 @ 22:25:28 #85
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189137246
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 26 september 2019 @ 22:38:28 #88
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189137281

Psychic spies from China try to steal your mind's elation
And little girls from Sweden dream of silver screen quotation
And if you want these kind of dreams it's Californication
pi_189137339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:21 schreef BloesBloes het volgende:
Boring :O
c_/
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137495
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:38 schreef BloesBloes het volgende:

Psychic spies from China try to steal your mind's elation
And little girls from Sweden dream of silver screen quotation
And if you want these kind of dreams it's Californication
FF haat de Red hot chilli peppers maar ik hou er wel van *O*
pi_189137718
Ja nog eentje, mijn vader vond zijn muziek geweldig.
Dit is een ander onderdeel m.b.t. het verkloten van de aarde.

Lyrics

I dreamed that I was living in the world beyond
and I was born after they dropped the bomb
I dreamed that I was sittin' on my father's knee
and he told me of the world that used to be

Tell me again
how it used to be
Did grass really grow
and what was a tree
Did rain really fall from the sky
what a shame that it all had to die

Tell me about
the automobile
How did it run
And what was a wheel
Did children stand up all alone
I think that you’re puttin’ me on.

I dreamed that I was living in the world beyond
and I was born after they dropped the bomb
I dreamed that I was sittin' on my father's knee
and he told me of the world that used to be

Tell me again how it used to be
Did birds really fly
What was TV
Did concrete cover the land
and what was a rock and roll band :P

Tell me again what kids used to do
What was a dog and what was a shoe
Did children look different from me
That must have been something to see

I dreamed that I was living in the world beyond
and I was born after they dropped the bomb
I dreamed that I was sittin' on my father's knee
and he told me of the world that used to be

Tell me again about sunshine and rain
What was a boat and what was a train
Were people as Lonely as me
And did they live in caves such as we

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137729
Om het goed te maken.
Henk Poort in De Zangers Van Nederland.

Geweldig, een oudje in een nieuw jasje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik kende hem niet echt, maar doordat ik hoorde dat Jessie hem zo geweldig vond en alles van hem kende, ben ik gaan luisteren wat hij er zo geweldig aan vond, want Jessie en rap gaat wat mij betreft niet samen.
Ik kwam toen o.a. dit nummer tegen en dacht he, lijkt wel het nummer van Jessie en de manier waarop hij rapt.
Verder, acht niet echt mijn ding. Echte rapnummers die ergens over gaan, ja die wil ik nog aardig vinden. Maar dat van lil Kleine vind ik vele malen beter dan dat nepgedoe van Jessie.
Jessie heeft een jonger nichtje, te vinden onder de naam prinsessadie. Hij en zij delen dezelfde opa van vaders kant, de opa waar Jessie zich laatst ongerust over maakte. Vader van zijn vader.
En dat nichtje, lil Kleine is haar oompje zoals ze hem altijd noemt... hij is ook veel te zien op haar instagram. Of haar vader een kind is van die opa of dat haar moeder een kind is van die opa, weet ik dus niet.
Of Jessie ook familie is van Lil Kleine of dat het aangetrouwd is, geen idee dus. Weet namelijk niet of de vader of de moeder van dat nichtje Jessy zijn bloedlijn is ;)
Lil kleine komt ook regelmatig bij de koffieshop van vader Jessie.
Maar ik vermoed sterk dat Jessie zijn ambitie nu om rapper te worden, oorzaak/gevolg Lil Kleine is :P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_189137828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Jessie heeft een jonger nichtje, te vinden onder de naam prinsessadie. Hij en zij delen dezelfde opa van vaders kant, de opa waar Jessie zich laatst ongerust over maakte.
En dat nichtje, lil Kleine is haar oompje zoals ze hem altijd noemt... hij is ook veel te zien op haar instagram.
Lil kleine komt ook regelmatig bij de koffieshop van vader Jessie.
Of Jessie ook familie is van Lil Kleine of dat het aangetrouwd is, dat weet ik niet. Weet namelijk niet of de vader of de moeder van dat nichtje Jessy zijn bloedlijn is ;)
Maar ik vermoed sterk dat Jessie zijn ambitie nu om rapper te worden, oorzaak/gevolg Lil Kleine is :P
Die Lil vind het prachtig om mensen beroemd te maken (zei hij ooit in de Voice) wat Anouk een schampere opmerking ontlokte...
Maar Jessie krijgt het vast wel voor elkaar om Lil zijn aandacht te trekken...
pi_189137844
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Jessie heeft een jonger nichtje, te vinden onder de naam prinsessadie. Hij en zij delen dezelfde opa van vaders kant, de opa waar Jessie zich laatst ongerust over maakte.
En dat nichtje, lil Kleine is haar oompje zoals ze hem altijd noemt... hij is ook veel te zien op haar instagram.
Lil kleine komt ook regelmatig bij de koffieshop van vader Jessie.
Of Jessie ook familie is van Lil Kleine of dat het aangetrouwd is, dat weet ik niet. Weet namelijk niet of de vader of de moeder van dat nichtje Jessy zijn bloedlijn is ;)
Maar ik vermoed sterk dat Jessie zijn ambitie nu om rapper te worden, oorzaak/gevolg Lil Kleine is :P
Hij heeft daar nooit iets over gezegd, wel dat hij in zijn pogingen om te rappen, al zijn nummers kende.
Geen idee. Ik heb hier ook gelezen dat hij ook enig kleinkind was. Of het waar is weet ik niet, maar als lil'Kleine in die tent komt, dat snap ik het wel. Dan is de wereld klein. Maar dan nog, Jessie kan het beter aan lil' Kleine overlaten. :P
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:18 schreef magnaal het volgende:

[..]

Die Lil vind het prachtig om mensen beroemd te maken (zei hij ooit in de Voice) wat Anouk een schampere opmerking ontlokte...
Maar Jessie krijgt het vast wel voor elkaar om Lil zijn aandacht te trekken...
Verbaast mij dat hij daar nog niet geweest is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137870
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:18 schreef magnaal het volgende:

[..]

Die Lil vind het prachtig om mensen beroemd te maken (zei hij ooit in de Voice) wat Anouk een schampere opmerking ontlokte...
Maar Jessie krijgt het vast wel voor elkaar om Lil zijn aandacht te trekken...
Vind bijzonder dat Jessie het nooit erover heeft dat lil Klein dichter bij hem staat dan hem kennen zomaar als bekendheid
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_189137875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Verbaast mij dat hij daar nog niet geweest is.
Die gast zijn agenda zit wel vol, denk ik..Hij is niet voor niks schatrijk...
pi_189137901
In navolging op het nummer dat ik geplaatst heb dat gezongen is door Henk Poort,
wil ik ook het nummer plaatsen, gezongen door Rolf Sachez...... en wel Hotel California met een Latin sausje... Perfecto.

Wat is muziek toch heerlijk!!!!!!!!

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:20 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Vind bijzonder dat Jessie het nooit erover heeft dat lil Klein dichter bij hem staat dan hem kennen zomaar als bekendheid
Dat zal wel een reden hebben..Jessie weet heus wel, dat zijn ambitie dan in twijfel wordt getrokken of zelfs belachelijk gemaakt...
pi_189137924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:21 schreef magnaal het volgende:

[..]

Die gast zijn agenda zit wel vol, denk ik..Hij is niet voor niks schatrijk...
Oja, is hij schatrijk? Geen idee. Dan snap ik de fascinatie van die haakneus nog meer. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:20 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Vind bijzonder dat Jessie het nooit erover heeft dat lil Klein dichter bij hem staat dan hem kennen zomaar als bekendheid
Ik heb het nooit gehoord in ieder geval.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189137965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oja, is hij schatrijk? Geen idee. Dan snap ik de fascinatie van die haakneus nog meer. ;)
Ja zeker die vent geeft auto's cadeau en heeft huizen... en idd is er misschien wel afgunst in het spel...Jessie die denkt: wat hij kan, moet ik toch ook kunnen?
pi_189137980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij heeft daar nooit iets over gezegd, wel dat hij in zijn pogingen om te rappen, al zijn nummers kende.
Geen idee. Ik heb hier ook gelezen dat hij ook enig kleinkind was. Of het waar is weet ik niet, maar als lil'Kleine in die tent komt, dat snap ik het wel. Dan is de wereld klein. Maar dan nog, Jessie kan het beter aan lil' Kleine overlaten. :P
Dit staat bij dat nichtje ;-) dit is de opa ook van Jessie maar dat grietje heeft er zoveel opstaan, ik zoek nog ff verder bij haar, heb namelijk meer foto's gezien ermee
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_189137985
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:22 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dat zal wel een reden hebben..Jessie weet heus wel, dat zijn ambitie dan in twijfel wordt getrokken of zelfs belachelijk gemaakt...
Dat vermoed ik dus ook
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_189138020
Het zal ook eens niet, en wie duikt er weer op bij dat nichtje van Jessie _O-



Bij een andere foto van haar opa staat dit.

prinsessadie
Lieve lieve opa vandaag ben je al weer 80 jaar ? straks sushi eten gezellig en hoop dat ik nog zo veel vaker met jou dit mag meemaken
I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK??
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_189138066
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:25 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja zeker die vent geeft auto's cadeau en heeft huizen... en idd is er misschien wel afgunst in het spel...Jessie die denkt: wat hij kan, moet ik toch ook kunnen?
O. okay..... goh..... maare.. ze hebben het ook over Boeff... Ook zo rijk geworden zeker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189138078
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:29 schreef DaniqueV het volgende:
Het zal ook eens niet, en wie duikt er weer op bij dat nichtje van Jessie _O-

[ afbeelding ]

Bij een andere foto van haar opa staat dit.

prinsessadie
Lieve lieve opa vandaag ben je al weer 80 jaar ? straks sushi eten gezellig en hoop dat ik nog zo veel vaker met jou dit mag meemaken
I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK??
Is zeker het meisje aan de linkerkant als je ernaar kijkt?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189138093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

O. okay..... goh..... maare.. ze hebben het ook over Boeff... Ook zo rijk geworden zeker.
De rap scene levert veel geld op, ja :)
pi_189138094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dit staat bij dat nichtje ;-) dit is de opa ook van Jessie maar dat grietje heeft er zoveel opstaan, ik zoek nog ff verder bij haar, heb namelijk meer foto's gezien ermee
[ afbeelding ]
Grappig! ^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189138099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:35 schreef magnaal het volgende:

[..]

De rap scene levert veel geld op, ja :)
Ik snap het. Goh.... ik wist wel dat sommige rappers goed boerden, maar...... auto's weggeven is zo Amerikaans.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189138114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Is zeker het meisje aan de linkerkant als je ernaar kijkt?
Nee rechts ;-)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_189138131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik snap het. Goh.... ik wist wel dat sommige rappers goed boerden, maar...... auto's weggeven is zo Amerikaans.
Het was een verjaardagscadeau voor zijn vriendin... en nee geen Dinky Toy :)
pi_189138132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:37 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Nee rechts ;-)
^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189138142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:39 schreef magnaal het volgende:

[..]

Het was een verjaardagscadeau voor zijn vriendin... en nee geen Dinky Toy :)
^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189138227
Utopia is niet alles zaligmakend..Maw mij verveelt het wel eens, zeker de laatste tijd.
Omdat ik veel moet rusten en ik toch wel van interactie hou, ben ik vaak op Twitter te vinden. Daar volg ik vnl rechtbankverslagen..
Zijn er meer mensen die dit doen?
pi_189138229
Ik weet zeker dat ik foto's met lil kleine en dat meisje en zo in de coffeeshop heb gezien amar kan het nu niet meer vinden zo snel. wel dat ze met tshirts aan staat met de naam van de shop.
En ik vermoed, dat haar vader, dan een broer is van de vader van Jessie, hij heeft wel weg van die man, en dan zou lil Kleine broer zijn van haar moeder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 26 september 2019 @ 23:48:02 #118
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138266
Goh, dat heb ik nou altijd al willen weten, hoe de familie van Lul Kleine in elkaar steekt ...... *O*
pi_189138286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:48 schreef BloesBloes het volgende:
Goh, dat heb ik nou altijd al willen weten, hoe de familie van Lul Kleine in elkaar steekt ...... *O*
:P je moet de oorzaak toch weten van Jessie zijn spontane rap adoratie. Hij zasl wel denken snel geld bij elkaar krijgen, kan dat kleintje ook _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 26 september 2019 @ 23:59:34 #120
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138410
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:50 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:P je moet de oorzaak toch weten van Jessie zijn spontane rap adoratie. Hij zasl wel denken snel geld bij elkaar krijgen, kan dat kleintje ook _O-
Die Kleine heeft geen reet verstand van muziek het is gewoon een gewiekst zakenmannetje, contractjes met en voor artiesten, een makelaar in zangers en zangeressen .. Niks mis mee, maar maak alsjeblieft geen rap-wonder van hem want hij is wat dat betreft nog beperkter dan Ali B.
pi_189138454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:59 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Die Kleine heeft geen reet verstand van muziek het is gewoon een gewiekst zakenmannetje, contractjes met en voor artiesten, een makelaar in zangers en zangeressen .. Niks mis mee, maar maak alsjeblieft geen rap-wonder van hem want hij is wat dat betreft nog beperkter dan Ali B.
Ik begrijp het ook niet hoor hoe dat gastje zoveel geld verdiend al helemaal niet met zijn eigen muziek.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:03:29 #122
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138461
Steveeeeeeeeeeeeeee *O*

  vrijdag 27 september 2019 @ 00:04:40 #123
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:02 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet hoor hoe dat gastje zoveel geld verdiend al helemaal niet met zijn eigen muziek.
Dat verklaar ik net...
pi_189138489
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:04 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dat verklaar ik net...
:+ ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:07:30 #125
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:07 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:+ ;)
:D
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:09:02 #126
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138505
Nou, nog eentje dan, voor al zijn fans hier :P

pi_189138529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:44 schreef magnaal het volgende:
Utopia is niet alles zaligmakend..Maw mij verveelt het wel eens, zeker de laatste tijd.
Omdat ik veel moet rusten en ik toch wel van interactie hou, ben ik vaak op Twitter te vinden. Daar volg ik vnl rechtbankverslagen..
Zijn er meer mensen die dit doen?
Soms. Het AD geeft daar ook wel een overzicht van bij belangrijke strafzaken. Zoek je dan gericht naar bepaalde rechtzaken of kijk je wat je tegenkomt?

Twitter is ook wel handig om te ontdekken wat er ergens aan de hand is. Was ooit in hotel Houten voor een bespreking en toen mochten we het hotel niet verlaten, maar kon men niet zeggen waarom niet. Een rondje Twitter maakte duidelijk dat er een verdacht pakketje op de parkeerplaats van het hotel was gevonden. Loos alarm.
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:19:35 #128
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138567
Hoezo wil jij mij vertellen hoe ik leven moet???
wil jij mij vertellen wat goed of slecht is??


Wie is dit, welk nummer, eeuwige roem voor degene die het weet?

(tekst kan iets verrbasterd zijn anders wordt het wellicht te makkelijk)
pi_189138605
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:13 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Soms. Het AD geeft daar ook wel een overzicht van bij belangrijke strafzaken. Zoek je dan gericht naar bepaalde rechtzaken of kijk je wat je tegenkomt?

Twitter is ook wel handig om te ontdekken wat er ergens aan de hand is. Was ooit in hotel Houten voor een bespreking en toen mochten we het hotel niet verlaten, maar kon men niet zeggen waarom niet. Een rondje Twitter maakte duidelijk dat er een verdacht pakketje op de parkeerplaats van het hotel was gevonden. Loos alarm.
Ik volg vooral de belangrijke rechtszaken, maar ook wel kleinere..Klein leed :)
In de ochtend lees ik altijd even alles door..en het is vaak amusant, is veel humor...
pi_189138614
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:19 schreef BloesBloes het volgende:
Hoezo wil jij mij vertellen hoe ik leven moet???
wil jij mij vertellen wat goed of slecht is??


Wie is dit, welk nummer, eeuwige roem voor degene die het weet?

(tekst kan iets verrbasterd zijn anders wordt het wellicht te makkelijk)
Deze?
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:28:31 #131
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138624
quote:
Neuh, goeie poging, maar nee! ;)
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:39:44 #132
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:19 schreef BloesBloes het volgende:
Hoezo wil jij mij vertellen hoe ik leven moet???
wil jij mij vertellen wat goed of slecht is??


Wie is dit, welk nummer, eeuwige roem voor degene die het weet?

(tekst kan iets verrbasterd zijn anders wordt het wellicht te makkelijk)
Morgen muziekkenners, morgen wil ik het juiste antwoord! Wie? anders komt er een zinnetje bij, maar dan is je roem niet eeuwig meer, maar vergankelijk ~O>
pi_189138703
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:39 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Morgen muziekkenners, morgen wil ik het juiste antwoord! Wie? anders komt er een zinnetje bij, maar dan is je roem niet eeuwig meer, maar vergankelijk ~O>
Kan je de melodie even neuriën voor ons?
pi_189138720
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:39 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Morgen muziekkenners, morgen wil ik het juiste antwoord! Wie? anders komt er een zinnetje bij, maar dan is je roem niet eeuwig meer, maar vergankelijk ~O>
Ik kan niks vinden, wel dit grappig liedje...Slaat misschien op iemand uit Utopia?

  vrijdag 27 september 2019 @ 00:48:54 #135
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138729
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Kan je de melodie even neuriën voor ons?
Ik kan je zeggen dat het geen onbekend achteraf nummertje is of zo .......
pi_189138742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:48 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat het geen onbekend achteraf nummertje is of zo .......
Engelstalig?
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:54:47 #137
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138744
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:53 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Engelstalig?
Kan of niet ... :)
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:58:02 #139
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189138751
quote:
Nehh, mijn laatste tip voor vanavond, morgen doe ik een zinnetje erbij: Ik ben er min of meer van overtuigd dat je het nummer kent ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 01:07:29 ]
pi_189138790
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:58 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Nehh, mijn laatste tip voor vanavond, morgen doe ik een zinnetje erbij: Ik ben er min of meer van overtuigd dat je het nummer kent ;)

Excuses voor een mislukte quote poging, bedtijd hier.
Er schieten zoveel flarden tekst door mijn hoofd, maar ik wacht op de volgende aanwijzing :@
pi_189139134
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 03:49:31 #143
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_189139168
Potverdorie, heb ik weer,
Moet een enorme boer laten van onderen, en om de buren niet vroegtijdig te wekken doe ik het maar even hier.
Kom ook hier niet vaak en eigenlijk nooit, maar wat een geweldige uitlaatklep deze topic.
  vrijdag 27 september 2019 @ 08:41:51 #144
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189139855
Goedemorgen c_/

Voor het overzicht vat ik de belangrijkste posts hieronder nog even samen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:19 schreef BloesBloes het volgende:
Hoezo wil jij mij vertellen hoe ik leven moet???
wil jij mij vertellen wat goed of slecht is??


Wie is dit, welk nummer, eeuwige roem voor degene die het weet?

(tekst kan iets verrbasterd zijn anders wordt het wellicht te makkelijk)
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:28 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Neuh, goeie poging, maar nee! ;)
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:39 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Morgen muziekkenners, morgen wil ik het juiste antwoord! Wie? anders komt er een zinnetje bij, maar dan is je roem niet eeuwig meer, maar vergankelijk ~O>
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:48 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat het geen onbekend achteraf nummertje is of zo .......
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:53 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Engelstalig?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:54 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Kan of niet ... :)
quote:
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:58 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Nehh, mijn laatste tip voor vanavond, morgen doe ik een zinnetje erbij: Ik ben er min of meer van overtuigd dat je het nummer kent ;)
Zoals ik eerder al zei, als het niet lukt gooi ik er straks nog een zinnetje/regeltje bij.

Wie?
pi_189140362


[ Bericht 5% gewijzigd door Bramenstruik op 27-09-2019 09:48:31 ]
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 09:54:27 #146
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189140501
quote:
Nouuuu, Braampie zeg, je bent een heldin, helemaal goed. Hulde en eeuwige roem in de gallerij van muziekkenners zijn van u. _O_

U mag nu het stokje overnemen, hoeft niet natuurlijk, je mag het ook gewoon laten liggen ;)

Verklaring:

Why, you wanna tell me how to live my life? Hoezo wil jij mij vertellen hoe ik leven moet???
Hoezo gebruikt i.p.v. waarom voor een beetje verwarring.

Who, are you to tell me if it's black or white? wil jij mij vertellen wat goed of slecht is?? (black or white was vrij vertaald naar goed of slecht)
pi_189140661
Ow verhip, ik was van plan het vandaag te gaan zoeken met een Engelse titel. Chapeau Braam!
pi_189140758
pfff stokje overnemen, moeilijk, moeilijk

Volle ego en slikken maar x3
Make trouble not war
pi_189140770
Het is niet Merel
Make trouble not war
pi_189140795
Gefeliciteerd Braam, toen ik je clip zag vanmorgen wist ik dat jij goed zat _O_ _O_ _O_
pi_189140805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Het is niet Merel
Is dit de aanwijzing?
pi_189140828
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:20 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Is dit de aanwijzing?
nee volle ego en slikken maar x3
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:22:55 #153
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189140833
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:20 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Is dit de aanwijzing?
Ja Braam zet er even bij dat je begint en als je een aanwijzing geeft vermeld het even. Niet iedereen weet nog wat hier gebeurt .. ;)
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:26:12 #154
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189140866
Braam heeft het stokje "wie is de artiest en welk nummer" opgepakt

Haar 1e aanwijzing;

Volle ego en slikken maar x3

en een opmerking; het is niet Merel...

^O^
pi_189140922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:26 schreef BloesBloes het volgende:
Braam heeft het stokje "wie is de artiest en welk nummer" opgepakt

Haar 1e aanwijzing;

Volle ego en slikken maar x3

en een opmerking; het is niet Merel...

^O^
dank je
Make trouble not war
pi_189141081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:22 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nee volle ego en slikken maar x3
Moest al aan
denken,
lastige!
pi_189141202
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:04:01 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189141325
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:19 schreef BloesBloes het volgende:
Hoezo wil jij mij vertellen hoe ik leven moet???
wil jij mij vertellen wat goed of slecht is??


Wie is dit, welk nummer, eeuwige roem voor degene die het weet?

(tekst kan iets verrbasterd zijn anders wordt het wellicht te makkelijk)
Morgen!

Ik wist het direct. Ik begon hem meteen te zingen. *O* *O* *O* Leuk protest liedje.

Oh,... ik zie dat het een raad spelletje is met een draad. ^O^

Edit: maar het was em niet _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door ThunderBitch op 27-09-2019 11:09:41 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:10:01 #159
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189141409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Morgen!

Ik wist het direct. Ik begon hem meteen te zingen. *O* *O* *O* Leuk protest liedje.

Oh,... ik zie dat het een raad spelletje is met een draad. ^O^
Er staat al een nieuwe van Braam .......Moeiluk -O-
pi_189141609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:15 schreef Bramenstruik het volgende:
pfff stokje overnemen, moeilijk, moeilijk

Volle ego en slikken maar x3
Jessie en Merel?
Nee, flauw, maar ik heb geen idee,Braam.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:24:28 #161
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189141638
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jessie en Merel?
Sinds wanneer is dat een zangduo en welk nummer zingen ze dan. Ook goedemorgen, eerst maar een koffie? c_/
pi_189141662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:24 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat een zangduo en welk nummer zingen ze dan. Ook goedemorgen, eerst maar een koffie? c_/
Ja goedemorgen en wat een leuke SC maken jullie er weer van *O*
Is wel nodig Bloes, want ben nog niet goed wakker.
Misschien kan Braam nog een kleine hint geven?
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:33:07 #163
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189141761
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja goedemorgen en wat een leuke SC maken jullie er weer van *O*
Is wel nodig Bloes, want ben nog niet goed wakker.
Misschien kan Braam nog een kleine hint geven?
Ja, Braam, doe is effe nog een hint (Oh, je hoeft dat niet te doen hè Braam, jij bepaalt het tempo, je kan dus gewoon zeggen, modder nog maar even aan jullie ;) )
Het is toch wel een "redelijk bekend" nummer dat de meesten wel kennen hè, dat is wel een voorwaarde.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:36:28 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189141808
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:42:06 #165
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189141896
quote:
Goffer die is bij mij ook gepasseerd, maar ik kon dat ego niet thuisbrengen, maar dat kan die pride zijn natuurlijk.......

Ik ben benieuwd
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:43:01 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189141921
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:42 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Goffer die is bij mij ook gepasseerd, maar ik kon dat ego niet thuisbrengen, maar dat kan die pride zijn natuurlijk.......

Ik ben benieuwd
ik ook :Y
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 27 september 2019 @ 12:15:07 #168
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189142505
Ja,ik had ook nog;


maar ik gok toch dat TB gelijk heeft .........
  vrijdag 27 september 2019 @ 12:39:32 #169
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189142801
@Bramenstruik

Braaam, geef ons het verlossende woord, ....... we hebben allemaal al een half pakje zware shag er doorheen gejaagd van de zenuwen -O-
pi_189143477
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja, Braam, doe is effe nog een hint (Oh, je hoeft dat niet te doen hè Braam, jij bepaalt het tempo, je kan dus gewoon zeggen, modder nog maar even aan jullie ;) )
Het is toch wel een "redelijk bekend" nummer dat de meesten wel kennen hè, dat is wel een voorwaarde.
teach what you preach Bloes
Make trouble not war
pi_189143483
ik had trouwens eerder ook al een hint gegeven
Make trouble not war
pi_189143519
ik was ff bij de buurman sorry
Make trouble not war
pi_189143522
dit was geen hint
Make trouble not war
pi_189143533
vol is ook leeg, tis maar hoe je het bekijkt
Make trouble not war
pi_189143535
dat was wel een hint
Make trouble not war
pi_189143542
en nog steeds geen Merel _O-
Make trouble not war
pi_189143558
wat een goede muziek komt er voorbij, geweldig O+
Make trouble not war
pi_189143580
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja, Braam, doe is effe nog een hint (Oh, je hoeft dat niet te doen hè Braam, jij bepaalt het tempo, je kan dus gewoon zeggen, modder nog maar even aan jullie ;) )
Het is toch wel een "redelijk bekend" nummer dat de meesten wel kennen hè, dat is wel een voorwaarde.
absoluut nummer 1 hit
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 13:56:15 #179
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189143784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:38 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

absoluut nummer 1 hit
Ha ha, ik heb maar één hint nodig Braam ;)

pi_189143825
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:56 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ha ha, ik heb maar één hint nodig Braam ;)

geweldig helemaal goed , i love you
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:03:48 #181
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189143865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:00 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

geweldig helemaal goed , i love you
Yes, ook ik heb nu eeuwige roem ;)

Oké, ben gestart en had dus de 1e al, ik laat voor deze keer het stokje even voor iemand anders, pak 'm maar op....

Lavenderr, Crabapple, Donna, Magnaal, iemand anders, wie durft ??
pi_189143877
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:03 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Yes, ook ik heb nu eeuwige roem ;)

Oké, ben gestart en had dus de 1e al, ik laat voor deze keer het stokje even voor iemand anders, pak 'm maar op....

Lavenderr, Crabapple, Donna, Magnaal, iemand anders, wie durft ??
hoor je de drie keer swallow?
Make trouble not war
pi_189143889
was ff mijn uitleg LOL
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:06:34 #184
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189143892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

hoor je de drie keer swallow?
Ja zeker, hij was goed _O_
pi_189143911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:06 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja zeker, hij was goed _O_
doe een nieuwe please, hij is aan jou, weet dat het moeilijk is, maar dat brengt eeuwige roem met zich mee
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:12:19 #186
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189143949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

doe een nieuwe please, hij is aan jou, weet dat het moeilijk is, maar dat brengt eeuwige roem met zich mee
IK heb 'm aangeboden, als iemand hem wil en durft pakt die hem op ......

Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer (gebruik je fantasie) en hint wanneer jij dat wil, je hebt de regie

Succes!
pi_189143986
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:12 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

IK heb 'm aangeboden, als iemand hem wil en durft pakt die hem op ......

Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer (gebruik je fantasie) en hint wanneer jij dat wil, je hebt de regie

Succes!
nou kom op ermee
Make trouble not war
pi_189144233
Ik heb er een


het is een beetje moeilijk
om met elkaar op te schieten



Bekend nummer!
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:45:40 #189
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189144405
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:33 schreef Crabapple het volgende:
Ik heb er een

het is een beetje moeilijk
om met elkaar op te schieten


Bekend nummer!
Even een schot voor de boeg omdat die direct in mijn gedachten schoot ... boem

pi_189144438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:45 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Even een schot voor de boeg omdat die direct in mijn gedachten schoot ... boem

Nee, het is een ander nummer.
pi_189144878
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:33 schreef Crabapple het volgende:
Ik heb er een

het is een beetje moeilijk
om met elkaar op te schieten


Bekend nummer!
Is het van ABBA?
pi_189144900
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is het van ABBA?
lol ik zit bij Kinderen voor kinderen
Make trouble not war
pi_189144962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

lol ik zit bij Kinderen voor kinderen
hahaha
Deze misschien ?
pi_189144977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

hahaha
Deze misschien ?
zit een hele K3 tekst uit te lusteren nu :D
Make trouble not war
pi_189144990
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:31 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

zit een hele K3 tekst uit te lusteren nu :D
arme jij _O-
pi_189145033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

hahaha
Deze misschien ?
mooie trouwens O+
Make trouble not war
pi_189145059
zit aan Seal te denken, kom niet op het nummer :(
Make trouble not war
pi_189145096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is het van ABBA?
Nee, niet van Abba
pi_189145106
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:35 schreef Bramenstruik het volgende:
zit aan Seal te denken, kom niet op het nummer :(
Ik aan een nummer van Simply Red.
pi_189145124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

lol ik zit bij Kinderen voor kinderen
Het is een Engels talig nr. Geen Kinderen voor Kinderen
pi_189145135
nee het is gewoon bob marley _O- _O- _O- why cant we live together!
Make trouble not war
pi_189145137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

hahaha
Deze misschien ?
Nee, het is ander nummer
pi_189145179
Geen Seal, Simply Red of Bob Marley.

Zal straks nog stukje tekst erbij plaatsen.(nu bij dierenarts) en dat is geen aanwijzing .
pi_189145181
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:43 schreef Crabapple het volgende:
Geen Seal, Simply Red of Bob Marley.

Zal straks nog stukje tekst erbij plaatsen.(nu bij dierenarts) en dat is geen aanwijzing .
tis Sade
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 15:44:38 #205
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189145196
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

hahaha
Deze misschien ?
Is wel een goed nummer ....
  vrijdag 27 september 2019 @ 15:50:39 #207
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189145284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

tis Sade
nehh, dat is hetzelfde nummer als van Lucky Peterson
pi_189145334
imagine
Make trouble not war
pi_189145393
Make trouble not war
pi_189145486
quote:
Mooi!
Ik vind deze ook mooi, maar weet niet of het de juiste is. Oh what the hack, ik post hem
pi_189145512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi!
Ik vind deze ook mooi, maar weet niet of het de juiste is. Oh what the hack, ik post hem
;) nelis vind hem helemaal prachtg
Make trouble not war
pi_189145537
OMG echt hij zingt helemal mee!
Make trouble not war
pi_189145770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:10 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG echt hij zingt helemal mee!
Hahaha, leuk!
pi_189145825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hahaha, leuk!
ja hij is echt leuk hou van dat aappie
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:37:47 #217
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189145874
Jullie zitten gewoon mega te gokken _O-

Sommigen slaan echt nergens op :+
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:40:15 #218
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189145897
Ik mot een tip }:|
pi_189145932
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:37 schreef BloesBloes het volgende:
Jullie zitten gewoon mega te gokken _O-

Sommigen slaan echt nergens op :+
Nee hoor, ik zit me gek te zoeken }:| Het probleem is die tekst. Zoiets komt in ieder liefdesliedje voorbij. Die platitudes.
pi_189145983
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:40 schreef BloesBloes het volgende:
Ik mot een tip }:|
bij jou wist ik welke riching ik uit moest, bent totaal clueloos nu
Make trouble not war
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:47:30 #221
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189145997
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zit me gek te zoeken }:| Het probleem is die tekst. Zoiets komt in ieder liefdesliedje voorbij. Die platitudes.
Nou ik zie Braam af en toe langs rennen en de meest gekke nummers droppen, die laatste is nota bene in het Spaans _O-
pi_189146012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:47 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Nou ik zie Braam af en toe langs rennen en de meest gekke nummers droppen, die laatste is nota bene in het Spaans _O-
ja ik wordt parra!
Make trouble not war
pi_189146033
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:33 schreef Crabapple het volgende:
Ik heb er een


het is een beetje moeilijk
om met elkaar op te schieten



Bekend nummer!

Het is een beetje moeilijk
Om met elkaar op te schieten
hij is niet 'hip'
maar doet alsof


Tekst is niet de 'letterlijke vertaling' maar iets aangepast
pi_189146051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:40 schreef BloesBloes het volgende:
Ik mot een tip }:|
Ja, is het een band of een zanger of zangeres. Dat soort dingen.
Als ik jou zou zeggen: "ze is verkrijgbaar in alle kleuren" weet jij precies welk nummer ik bedoel denk ik.
pi_189146061
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:49 schreef Crabapple het volgende:

[..]


Het is een beetje moeilijk
Om met elkaar op te schieten
hij is niet 'hip'
maar doet alsof


Tekst is niet de 'letterlijke vertaling' maar iets aangepast
ga je niet menen he??? het nummer van Jessie en Gerrit??
Make trouble not war
pi_189146093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:51 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ga je niet menen he??? het nummer van Jessie en Gerrit??
Nee _O- _O-
pi_189146094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:48 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja ik wordt parra!
Is het een song van Brain? :D
pi_189146121
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is het een song van Brain? :D
Nee.

Ik dacht nog dat hij zo gemakkelijk zou zijn :D
pi_189146136
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:55 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Nee.

Ik dacht nog dat hij zo gemakkelijk zou zijn :D
Juist omdat het een tekst is die in bijna elk liefdesliedje staat is het zo moeilijk :Y
pi_189146263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist omdat het een tekst is die in bijna elk liefdesliedje staat is het zo moeilijk :Y
Ok nog een stukje tekst uit het refrein
Geef het aan mij schat

Hint: het is geen liefdesliedje
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:10:47 #231
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:48 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja ik wordt parra!
Als je de glazen deuren maar heel houdt :D
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:13:09 #232
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, is het een band of een zanger of zangeres. Dat soort dingen.
Als ik jou zou zeggen: "ze is verkrijgbaar in alle kleuren" weet jij precies welk nummer ik bedoel denk ik.
Uhhh, heeft het iets met een regenboogje te maken ;)
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:13:31 #233
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:51 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ga je niet menen he??? het nummer van Jessie en Gerrit??
Ja, lekker bekend ook Braam _O-
pi_189146392
is het een engels nummer
pi_189146410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:13 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Uhhh, heeft het iets met een regenboogje te maken ;)
;)
pi_189146416
Deze?
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:20:11 #237
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146444
Ik dacht eerder aan Ed Sheeran met Perfect en toen kon ik het niet helemaal thuisbrengen, toch maar dan;

  vrijdag 27 september 2019 @ 17:21:07 #238
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:15 schreef sjampoeh het volgende:
is het een engels nummer
Is al beantwoord, maar goed Engelstalig dus.
pi_189146472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:21 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Is al beantwoord, maar goed Engelstalig dus.
moeten we van crap apple raden ?
pi_189146476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:20 schreef BloesBloes het volgende:
Ik dacht eerder aan Ed Sheeran met Perfect en toen kon ik het niet helemaal thuisbrengen, toch maar dan;

het is geen liefdesliedje
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:24:44 #241
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
Deze?
Heb ik ook aan gedacht, maar kon het toch niet helemaal plaatsen, maar wellicht zat ik ernaast, ik ben benieuwd ;)
pi_189146493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:20 schreef BloesBloes het volgende:
Ik dacht eerder aan Ed Sheeran met Perfect en toen kon ik het niet helemaal thuisbrengen, toch maar dan;

Die vind ik echt prachtig *;
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:25:23 #243
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146497
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

moeten we van crap apple raden ?
Lees effe terug love, weet je alles ;)
pi_189146509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:25 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Lees effe terug love, weet je alles ;)
vertel nouuu.. ben moe -O-
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:28:55 #245
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:25 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

vertel nouuu.. ben moe -O-
Wij ook, we zijn al 5 pagina's bezig, dus beetje veel om te vertellen, maar ja Crabapple is op het moment aan de beurt zeg maar.
pi_189146563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Wij ook, we zijn al 5 pagina's bezig, dus beetje veel om te vertellen, maar ja Crabapple is op het moment aan de beurt zeg maar.
heb wel gelezen hoor, maar niet alles. danke
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:31:10 #247
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

moeten we van crap apple raden ?
O ja, vergeten, ja dat moet en anders krijgen we allemaal een note :6
pi_189146615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:31 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

O ja, vergeten, ja dat moet en anders krijgen we allemaal een note :6
die spaar ik >:O
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:34:10 #249
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die vind ik echt prachtig *;
Ja, maar het is m denk ik niet, tis geen liefdesliedje, nou dat is dit wel toch .....
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:35:54 #250
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

het is geen liefdesliedje
Scherp, nou rammel jij dan effe uit je mouw welke het wel is, dan mag je de volgende doen ;)
pi_189146692


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 17:39:09 ]
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:49:35 #252
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146838
quote:
Kut, dat is 'm hoor, die moet goed zijn, hoe doet ze dat nou :D

Als het m is mag je de volgende doen of niet als je dat niet wil ......

even nog de belangrijkste regeltjes;

quote:
IK heb 'm aangeboden, als iemand hem wil en durft pakt die hem op ......

Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 je mag het wat verbasteren of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer (gebruik je fantasie) en hint wanneer jij dat wil, je hebt de regie

Succes!
pi_189146845
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:49 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Kut, dat is 'm hoor, die moet goed zijn, hoe doet ze dat nou :D

Als het m is mag je de volgende doen of niet als je dat niet wil ......

even nog de belangrijkste regeltjes;
[..]

ja doei, is een wilde gok _O-
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:51:33 #254
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189146856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ja doei, is een wilde gok _O-
Ik ben benieuwd, maar als ie goed is neem ik je mee naar het casino :P
pi_189146928
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:57 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ja deze is het !
:D huh echt
pi_189146933
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:51 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, maar als ie goed is neem ik je mee naar het casino :P
Trek jullie agenda's maar *O*
pi_189146939
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:58 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:D huh echt
:Y :Y
pi_189146969
Pretty Fly (For a White Guy) / Songteksten

You know it's kind of hard
Just to get along today
Our subject isn't cool
But he fakes it anyway

Etc etc
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:08:24 #260
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:58 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:D huh echt
Zei ik toch dotje ..

Nou pak je het stokje of laat je hem voor een ander?

Neem je tijd ;)
pi_189147092
'Ben je alleen in de nacht, maar waar het dag is
lege koele stilte, warme hand en donkere luchten'
pi_189147135
@sjampoeh

Aan jou de beurt voor het enige echte BluesBlues raadspel!

Regels (dank BloesBloes!)

Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 je mag het wat verbasteren of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer (gebruik je fantasie) en hint wanneer jij dat wil, je hebt de regie

Succes!
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:13:56 #263
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147145
Oké, stokje bij sjampie, nieuwe gelanceerd *O*

Oh en Sjamp krijgt natuurlijk de zo gewilde vermelding in de galerij der muziekkenners _O_
pi_189147149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
'Ben je alleen in de nacht, maar waar het dag is
lege koele stilte, warme hand en donkere luchten'
poëtisch *; ik ga puzzelen
pi_189147160
succes w/
pi_189147197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:13 schreef BloesBloes het volgende:
Oké, stokje bij sjampie, nieuwe gelanceerd *O*

Oh en Sjamp krijgt natuurlijk de zo gewilde vermelding in de galerij der muziekkenners _O_
Uiteraard! Met een wildcard, zoals ik mag je alleen maar kijken naar deze vermelding.
pi_189147211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
'Ben je alleen in de nacht, maar waar het dag is
lege koele stilte, warme hand en donkere luchten'
Ik moet aan Hotel California van The Eagles denken?
pi_189147230
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik moet aan Hotel California van The Eagles denken?
No
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:23:32 #269
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147267
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik moet aan Hotel California van The Eagles denken?
Tis wel ongeveer net zo'n groot nummer. Sjamp weet nog niet wat voor experts hier zitten :D

Ultra Vox - Vienna ;)

Ik laat het stokje, kom op Lavendertje, jij bent nog niet geweest :D
pi_189147276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:23 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Tis wel ongeveer net zo'n groot nummer. Sjamp weet nog niet wat voor experts hier zitten :D

Ultra Vox - Vienna ;)

Ik laat het stokje, kom op Lavendertje, jij bent nog niet geweest :D
gffr das wel heul snel _O_

The rhythm is calling
Alone in the night as the daylight brings
A cool empty silence
The warmth of your hand and a cold grey sky

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 18:25:46 ]
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:24:36 #271
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147280
Of was ie niet goed?
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:26:24 #273
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:24 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

gffr das wel heul snel _O_
The warmt of you hand and a cold grey sky was mijn eerste gedachte :D
pi_189147304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:23 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Tis wel ongeveer net zo'n groot nummer. Sjamp weet nog niet wat voor experts hier zitten :D

Ultra Vox - Vienna ;)

Ik laat het stokje, kom op Lavendertje, jij bent nog niet geweest :D
Ik wist dat ik dit nummer veel heb gedraaid vroeger, op de verkeerde gegokt |:( Maar complimenten voor Bloes!
pi_189147372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

The warmt of you hand and a cold grey sky was mijn eerste gedachte :D
Daar zat ik ook naar te zoeken en toen was het al geraden _O_ Gefeliciteerd Bloes!
Mag er nu een makkelijke alsjeblieft :P
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:33:41 #277
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zat ik ook naar te zoeken en toen was het al geraden _O_ Gefeliciteerd Bloes!
Stokje lig er, ga je het pakken of laat je het aan een ander? ;) Neem rustig je tijd
pi_189147390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Stokje lig er, ga je het pakken of laat je het aan een ander? ;) Neem rustig je tijd
Ik laat het nog even aan een ander en ga in de tussentijd zoeken naar een razend moeilijk nummer voor als ik een keer écht aan de beurt ben, Bloes. Maar bedankt :*
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:36:04 #279
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik laat het nog even aan een ander en ga in de tussentijd zoeken naar een razend moeilijk nummer voor als ik een keer écht aan de beurt ben, Bloes. Maar bedankt :*
Oké wie voelt zich geroepen, de stok ligt voor het grijpen, de regels zijn simpel ^O^
pi_189147464
Ik heb er één!

oude wrakken en kokende diesels
stoom van 45 graden
pi_189147495
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
oude wrakken en kokende diesels
stoom van 45 graden
midnight oil ?
beds are burning ? wilde gok
pi_189147503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:44 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

midnight oil ?
beds are burning ? wilde gok
damn, you're good!!!

pi_189147507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

damn, you're good!!!

:D *O*
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:48:29 #284
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147545
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

damn, you're good!!!

Of ben jij simpel _O- Ik had nog niet eens gezien dat je hem gepakt had en daar was Sjampie Gonzales al :+
pi_189147558
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:48 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Of ben jij simpel _O- Ik had nog niet eens gezien dat je hem gepakt had en daar was Sjampie Gonzales al :+
Dat zal het wel zijn ;(
pi_189147632
Wat is dit trouwens leuk! Geen geruzie, maar lekkere muziek en raden wie die muziek vertolken! Bedankt Bloes, je hebt succesvol de SC nieuw leven ingeblazen ^O^
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:54:56 #287
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189147635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn ;(
Nee, nee, grapje,hij was best aardig ^O^ Sjampie ziet het gewoon snel
pi_189147648
Best moeilijk hoor..maar heel gezellig..ik lees en luister mee :)
pi_189147664
'er is geen vermomming'
pi_189147790
Geen vermomming
mijn geest kon open
pi_189147847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:07 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

neen
Ik vind het wel gaaf..haha, dit nummer bedoel ik...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')