abonnement Unibet Coolblue
pi_189108231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Interview with the vampire!
Is dat die oude? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189108234
Owh nu herken ik haar pas. Zij zat in de Heineken ontvoering
AFCA!
  dinsdag 24 september 2019 @ 23:53:45 #153
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189108251
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah oke maar daar ben ik niet zo in thuis :@

Blade was het ja die was best vet toch? Erg lang terug gezien
Ik ook niet. Maar er komt binnenkort een nieuwe Blade film in ieder geval.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189108253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:18 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

"Even kijken"
Daar was hij weer
AFCA!
pi_189108254
Anna is een breedbekkie :9
pi_189108258
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Is dat die oude? :o
Met Cruise and Pitt
pi_189108278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:53 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar er komt binnenkort een nieuwe Blade film in ieder geval.
Ah cool :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189108282
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Met Cruise and Pitt
Oh nee deze was nog ouder echt net kleurenfilms volgens mij
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189108292
Leuk popje die Sallie
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189108304
Meer meer meer :o
pi_189108312
:W
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 23:58:26 #162
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_189108313
tot morgen
pi_189108321
:W :O :z
pi_189113764
160.000 kijkers voor eerste programma Linda de Mol bij Net5

_O-
pi_189117631
Pauw over vertrek Jinek: Een hoger salaris is een groter risico

Jeroen Pauw is niet verrast door de keuze van zijn voormalig protegé Eva Jinek om over te stappen naar RTL 4 waar ze in januari van start gaat. Dat vertelt de talkshowhost – vanaf maandag weer te zien op NPO 1 - in zijn eerste reactie op het nieuws van Jineks transfer. ‘Natuurlijk zal geld een belangrijke rol spelen.’

Eva Jinek zal u niet langer om de drie maanden aflossen. Bent u bereid langer door te gaan met Pauw op NPO 1?
,,Daar kan ik nog niks over zeggen, want het zijn kwesties die nog moeten worden besproken. Dat zal de komende weken gaan gebeuren en dan kijken we naar alle opties. Ik vind het ongemakkelijk daar via het AD over te praten.”

Heeft haar overstap u verrast?
,,Ik was niet verrast, omdat ik ervan op de hoogte was. Ik wist dat zij dit zou gaan doen, in die zin dat ze mij er eerder al een en ander over had verteld. En ja, ik begrijp dat dit ontzettend leuk is. Dit past wel bij het avontuurlijke karakter van Eva.”

Het is meer dan een ordinaire geldkwestie?
,,Natuurlijk zal geld een belangrijke rol spelen. Stel dat jij bij een ander nieuwsmerk voor hetzelfde werk vijf ŕ zes keer meer kan verdienen. Zou je dat niet doen?”

Maar er is ook een afbreukrisico. Het wil daar – eerst met Humberto Tan, vervolgens met Twan Huys en nu met Beau van Erven Dorens – niet zo lukken op de late avond.
,,Het is een beetje hetzelfde als met rente van de bank. Als je meer rente krijgt, is er meer risico. Dat is met een salaris ook. Een hoger salaris is een groter risico. En dat risico is er natuurlijk wel bij RTL, dat het misschien niet gaat lukken. Maar eerlijk gezegd, ik denk dat het wél gaat lukken.”

Hoe spijtig vindt u haar vertrek?
,,Ik vind het niet alleen jammer vanwege de geschiedenis die we hebben (Pauw was lange tijd haar mentor, red.), maar ook omdat wij samen met toch best veel succes Pauw & Jinek hebben gepresenteerd. Dus dat zal ik zeker missen ja.”

Bent u eigenlijk zelf gevraagd door RTL of Talpa voor een overstap?
,,Nou, ik praat met regelmaat met al die mensen. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik als producent wel eens betrokken ben bij programma’s die daar worden uitgezonden. Ik heb met iedereen wel goed contact wat dat betreft.”

Maar in de transfersfeer?

,,In de transfersfeer is er op dit moment niets te melden.”

U blijft gewoon bij de publieke omroep?
,,Jazeker, maak je geen zorgen. Sterker nog, ik begin maandag al.”

Maar flirt u nooit eens met de gedachte een keer over te stappen?
,,Als ik meega in jouw gefilosofeer daarover, ontstaat er iets wat er niet is. Dus daar doe ik even niet aan mee.”

Wie zou Eva Jinek kunnen opvolgen?
,,Hoe gek dat ook klinkt, want het nieuws is al een paar dagen oud, maar het is toch nog te vroeg daarover te praten. De publieke omroep is toch een wat langzaam functionerend geheel waar verschillende omroepen nu allemaal gaan nadenken over welke persoon of misschien wel duo zij naar voren willen schuiven. En die namen komen op een gegeven moment allemaal op tafel te liggen. En dan zal daar met allemaal mensen over worden vergaderd. We zitten nu nog in de inventariserende sfeer.”

Matthijs van Nieuwkerk is misschien de volgende, is een veelgehoorde kreet. Het zijn spannende tijden bij de publieke omroep hč?
,,Dat is het zeker. En dat blijft nog wel even zo vermoed ik dus laten we er nog maar even van genieten.”

https://www.ad.nl/show/pa(...)er-risico~aca746c48/

:D
  woensdag 25 september 2019 @ 17:34:41 #166
370352 I
Eye for an I
pi_189117676
Matthijs met een latenightshow? :')

Gegarandeerd succes ja.

:')
pi_189117930
Ik hoop dat Eva flopt bij RTL en een dag voor de impeachment van Trump van de buis wordt gehaald
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 25 september 2019 @ 19:47:25 #168
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_189119588






Drahmpff, DJ's over live optreden (10x op play drukken) en lekker met de meiden. Ik neig naar skip.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_189119614
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:47 schreef monkyyy het volgende:
en lekker met de meiden.
keta?
pi_189119634
Nancy Puhlozie was weer veelvuldig op tv, dus haar schoonzoon moet in Nederland even zeggen hoe slecht Dhuamp is.
SOONY
  woensdag 25 september 2019 @ 20:20:58 #171
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189120183
quote:
9s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:54 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hoop dat Eva flopt bij RTL en een dag voor de impeachment van Trump van de buis wordt gehaald
Dat overleeft ze niet...
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189120584
TRAHMPGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189121933
Als Michiel nou eens vertelt van wie hij zijn coke krijgt, ben ik één en al oor.
pi_189122062
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:50 schreef DKUp het volgende:
Nancy Puhlozie was weer veelvuldig op tv, dus haar schoonzoon moet in Nederland even zeggen hoe slecht Dhuamp is.
Echt he :')


totaal gebrek aan journalistiek niveau door keer op keer alleen een zo erg vooringenomen persoon te vragen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189122104
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Drahmpff, DJ's over live optreden (10x op play drukken) en lekker met de meiden. Ik neig naar skip.
Mss beau maar eens proberen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')