quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef BlackNero het volgende:
Slutsky snapt hier helemaal niks van. In Rusland kan dit allemaal.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef BlackNero het volgende:
Morgen. Dit was net te laat voor de redactie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef butz0rs het volgende:
Zit Michiel Vos er niet? Trampf nieuws.
In Rusland is een vliegtuig bombarderen nog het minst ernstige vergrijp.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef BlackNero het volgende:
Ja, als huisjesmelker kan ik dat begrijpen!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Hierom ga ik nooit de politiek in, je wordt helemaal doorgelicht![]()
Ik blijf liever onder de radar
Aangifte-cijfers doen opkrikken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:16 schreef superniger het volgende:
Politie doet nooit wat. Aangifte heeft geen zin.
"Even kijken"quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Deze overschakeling naar Jair weer.Die Jinek kan godverdomme niet eens vloeiend over naar het volgende werp. Non-talent.
Met de D66 kan dat haast niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Gedoogsteun van Van der Staaij, klaar
Juni 2020 ingeplandquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Er staan nog 200 debatten in de wacht ofzo
Ojee....quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Er staan nog 200 debatten in de wacht ofzo
Past niet zo bij een anti partijkartel groepering. Al is Baudet zelf ook niet een erge volkse jongen.quote:
onroerend goed fraudeur.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ozturk een ondernemer? Shoarma tentje?
Belwinkeltje. Telefoon heenbrengen is kapot terugkrijgen. Sjon Reed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)elen-kamerlid-ozturkquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ook vastgoedquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)elen-kamerlid-ozturk
met het vliegtuigquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Hoe komt zo'n Rus nou hier in Nederland terecht bij zo'n voetbalclubje
Recept Onderzoek & Advies,quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Puur vanwege Slutsky.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn grote vriend. Fijn om jou hier te zien
Godzijdank Putin zijn bukraketten kunnen ontwijkenquote:
Sallie Harmsen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Wie is dat leuke meisje naast Haga?
Chelsea heeft geen link met Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Slutsky mag Stam wel opvolgen na de kerst.
Sterf niet als een opportunist.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Slutsky mag Stam wel opvolgen na de kerst.
*actricequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Anna is een bijzonder matige acteur.
Vitesse speelt inderdaad niet geweldig.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sterf niet als een opportunist.
Ze is nooit aantrekkelijk geweest en acteren kan ze ook niet. Ze is net zo slecht als die Halina Reijn. Komen niet in de buurt van Carice.quote:
Ik ben een vampier hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:49 schreef BlackNero het volgende:
Ze weet dat vampieren niet echt zijn?
Bewijs graag.quote:
Pics van je tandenquote:
Blade komt terug in het Marvel universe.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ken maar twee leuke vampier films
Een hele oude en die met wesley snipes
Ik zal je in je 30cm bijtenquote:
Dmquote:
Interview with the vampire!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ken maar twee leuke vampier films
Een hele oude en die met wesley snipes
Daar voel ik niks van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal je in je 30cm bijten
Ah oke maar daar ben ik niet zo in thuisquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Blade komt terug in het Marvel universe.
Is dat die oude?quote:
Ik ook niet. Maar er komt binnenkort een nieuwe Blade film in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke maar daar ben ik niet zo in thuis![]()
Blade was het ja die was best vet toch? Erg lang terug gezien
Ah coolquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:53 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar er komt binnenkort een nieuwe Blade film in ieder geval.
Oh nee deze was nog ouder echt net kleurenfilms volgens mijquote:
Dat overleeft ze niet...quote:Op woensdag 25 september 2019 17:54 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hoop dat Eva flopt bij RTL en een dag voor de impeachment van Trump van de buis wordt gehaald
Echt hequote:Op woensdag 25 september 2019 19:50 schreef DKUp het volgende:
Nancy Puhlozie was weer veelvuldig op tv, dus haar schoonzoon moet in Nederland even zeggen hoe slecht Dhuamp is.
Mss beau maar eens proberenquote:Op woensdag 25 september 2019 19:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drahmpff, DJ's over live optreden (10x op play drukken) en lekker met de meiden. Ik neig naar skip.
Zal ze er nog wat over zeggen of rot ze op zonder wat te laten weten?quote:Op woensdag 25 september 2019 23:02 schreef superniger het volgende:
Nog 2 dagen en dit topic kan op slot.
GENOT
Gerard Joling komt vrijdag sowieso. Feest uitzending.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal ze er nog wat over zeggen of rot ze op zonder wat te laten weten?
Met zijn ordinaire homohumor.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:04 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Gerard Joling komt vrijdag sowieso. Feest uitzending.
Dat eerst maar eens.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:03 schreef superniger het volgende:
F1 in Zandvoort opheffen.
Autorijden is geen sport.
Had niks anders verwacht van zo’n debielquote:
daar gaan mijn cavia's lopenquote:Op woensdag 25 september 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Negatieve rente en ik pin alles en leg het in mijn vloerkluis
neequote:Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Heb je dan ook negatief rendement in Box 3?Krijg je centjes van de belastingdienst als je vermogen hebt
Nu hopen dat die vloerkluis een beetje aardbevingbestendig isquote:Op woensdag 25 september 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Ah okequote:Op woensdag 25 september 2019 23:04 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Gerard Joling komt vrijdag sowieso. Feest uitzending.
quote:Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu hopen dat die vloerkluis een beetje aardbevingbestendig is
Heeft die negatieve rente invloed op investeren in aandelen geldaapje?quote:Op woensdag 25 september 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Dat denk ik welquote:Op woensdag 25 september 2019 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft die negatieve rente invloed op investeren in aandelen geldaapje?
Hij is de marine uitgegooid wegens coke gebruik. Dit was gewoon een gunst aan zijn vader.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:16 schreef svann het volgende:
Maar, uh..., wat deed zoon Biden eigenlijk in zo'n adviesbaantje dat 50.000 per maand verdient?
Net als andere kennissen van (ex) Witte Huis bobo's trouwens.
Hm in negatieve zin?quote:
Met mien ogen dichtquote:Op woensdag 25 september 2019 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze gast snuift wel een kilo'tje of wat per jaar weg zeg. Wat een hoofd
Positief natuurlijk. Spaarcentjes gaan van de bank en worden geïnvesteerd in aandelen en dat werkt prijsopdrijvend.quote:
Hmmm oke okequote:Op woensdag 25 september 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. Spaarcentjes gaan van de bank en worden geïnvesteerd in aandelen en dat werkt prijsopdrijvend.
In theorie.
Als allemaal amateurs in het wilde weg gaan investeren wordt het een zooitje denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. Spaarcentjes gaan van de bank en worden geïnvesteerd in aandelen en dat werkt prijsopdrijvend.
In theorie.
Ik bedoelde het meer in de zin van dat als te veel mensen gaan kloten, het moeilijker wordt om de echte beurswaardes in te schatten. Daar kan zomaar een bubbel uit ontstaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja was niet van plan zomaar wat aan te lopen kloten maar ga met een jaartje ook eens een keer werken moet wat met dat geld naast een abo kopen
Als je nou de koeien m'n buurman wegschopt kun je er een caviabak van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 25 september 2019 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je nou de koeien m'n buurman wegschopt kun je er een caviabak van maken.Doet de regering wel voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ah ja maar een bubbel zou minder erg zijn als je inzet op de lange termijn toch, jaar of 20+?quote:Op woensdag 25 september 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van dat als te veel mensen gaan kloten, het moeilijker wordt om de echte beurswaardes in te schatten. Daar kan zomaar een bubbel uit ontstaan.
In theorie niet volgens mij.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja maar een bubbel zou minder erg zijn als je inzet op de lange termijn toch, jaar of 20+?
Betalen prima.quote:
die is nog steeds assistent koffiebrenger eersteklasquote:
Koken is nog leuk, maar schoonmaken besteden ze vast uit. Groot gelijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:31 schreef superniger het volgende:
Kunnen ze ook koken en schoonmaken?
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 september 2019 23:37 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen jullie werken onder een vrouw?
quote:Op woensdag 25 september 2019 23:38 schreef Oscar. het volgende:
Daarbij beste vrouwen. Je kunt geen toppositie in een bedrijf uitvoeren als je maar 20 uur per week werkt
Deze niet bepaald, gok ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen in nederland werken ook heel veel minder uren dan mannen
Nee, maar het is wel een mogelijke verklaring voor het lagere deel vrouwen in de top.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Joh dat kind mist misschien gewoon een moeder.
quote:Op woensdag 25 september 2019 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die Rianne komt zo nep en voorgeprogrammeerd over. Trainingkje teveel gehad. En iets teveel met handen bezig.
Ze heeft ook een vader, toch?quote:Op woensdag 25 september 2019 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Joh dat kind mist misschien gewoon een moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |