Hoezo?quote:
Slaap ze kerelquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ik ben uitgespeeld.
[ afbeelding ]
Trusten
Maar midden in de nacht terwijl bijna iedereen sliep....quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie hier youtubes bij de vleet gepost worden en soms doe ik daar zelf ook aan mee.
Slaap ze!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ik ben uitgespeeld.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zat in al die pakjes maar één dingetje make-up bij.
Dit keer geen schoenen en geen kleding.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit keer geen schoenen en geen kleding.
Nu wordt het lastig voor je hè?quote:
Ik denk dat ik zijn voorbeeld maar volg.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zijn voorbeeld maar volg.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welnee joh, die willen alles over Trump en het heelal weten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat de SC wil weten wat voor pakketjes jij krijgt natuurlijk.
Dobber ze!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu wordt het lastig voor je hè?
Ik wel toevalligquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee joh, die willen alles over Trump en het heelal weten.
I know nothing.quote:
Ik heb meer oor en oog voor andere politici, maar dat is reeds bekend.quote:
Zitten er boeken bij?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee joh, die willen alles over Trump en het heelal weten.
Ik denken welkequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb meer oor en oog voor andere politici, maar dat is reeds bekend.
Goede vraag. Nee.quote:
Wybren ook?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb meer oor en oog voor andere politici, maar dat is reeds bekend.
Ik mag daar niet op antwoorden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denken welkebedoel je Wopke weer natuurlijk
Te veel werk.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom pak je je pakketjes niet zelf uit eigenlijk?
Ah zwijgplicht.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op antwoorden.
De huisjesmelker?quote:
Welke andere?quote:
Misschien dat er nog een idioot met zo'n naam rondloopt?quote:
Dat zal best, maar hij noemt zichzelf ondernemer.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een idioot met zo'n naam rondloopt?
Ja.En?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij noemt zichzelf ondernemer.
Niks.quote:
Dat is een goede vooruitgang.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was laatst een melkboer die huisjesmelker was geworden.
Hij vond die koeien achteraf toch makkelijker.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een goede vooruitgang.
Gofferquote:Op woensdag 25 september 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij vond die koeien achteraf toch makkelijker.
Doet me denken aan een debiel in Utopia die 'vastgoed' op het terrein wilde verkopen.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was laatst een melkboer die huisjesmelker was geworden.
quote:Op woensdag 25 september 2019 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doet me denken aan een debiel in Utopia die 'vastgoed' op het terrein wilde verkopen.
Ik verkoop nog steeds steentjes uit de Berlijnse muur, was een oude schutting die eruit moest.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan je net zo goed een stuk maan aanbieden.
Oh wacht.
quote:Op woensdag 25 september 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik verkoop nog steeds steentjes uit de Berlijnse muur, was een oude schutting die eruit moest.
Dat valt toch onder ondernemen?
Wie maakt me losquote:Op woensdag 25 september 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb een echt stukje Berlijnse muur trouwens.
Querulantquote:Op woensdag 25 september 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Tjonge jonge, werkschuw tuig hier.
Nee, net de rooibos met honing op!quote:Op woensdag 25 september 2019 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Querulant![]()
Zit je aan de zwarte thee of zo?
Ik merk meteen een verandering bij je.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, net de rooibos met honing op!
Misschien was de honing van killer bees.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik merk meteen een verandering bij je.
Ik heb certificaten van echtheid uitgeprint, die krijgen ze er gratis bij.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou er voor de zekerheid even wat graffiti opspuiten en een stempel van echtheid opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |