Ik denk dat het Warren gaat worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
En Dirty Joe staat onder Elizabeth Warren in de polls dat is ook wel goed nieuws
Ik ook ja veel betere kandidaat ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het Warren gaat worden.
Ja daag, ik krijg op mijn kop als ik midden in de nacht een paar utubjes plaats. En vervolgens moet ik in de ochtend maar zo'n baggerkleuter tolereren die ook nog moderator is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed voor Fok wel als iedereen dat zou doen. Postaantallen krikken.
Ik heb de debatten niet echt gekeken, dus ik kan het niet goed inschatten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook ja veel betere kandidaat ook
Van wie krijg je op je kop?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja daag, ik krijg op mijn kop als ik midden in de nacht een paar utubjes plaats. En vervolgens moet ik in de ochtend maar zo'n baggerkleuter tolereren die ook nog moderator is.
Deisyyquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wie krijg je op je kop?
Je denkt toch niet dat ik het een goed idee vind he?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja daag, ik krijg op mijn kop als ik midden in de nacht een paar utubjes plaats. En vervolgens moet ik in de ochtend maar zo'n baggerkleuter tolereren die ook nog moderator is.
Ik zie hier youtubes bij de vleet gepost worden en soms doe ik daar zelf ook aan mee.quote:
Wat voor pakketjes?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb nog iemand nodig die de pakketjes voor mij uitpakt.
Maakt dat uit?quote:
Slaap kunstig.quote:
Slaap ze Voxs !quote:
Ik ook weleensquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie hier youtubes bij de vleet gepost worden en soms doe ik daar zelf ook aan mee.
Er zat in al die pakjes maar één dingetje make-up bij.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ik ben uitgespeeld.
[ afbeelding ]
Trusten
Welterusten!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ik ben uitgespeeld.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |