Is dit Jens?quote:
Ik dus ook niet, had al een keer gevraagd of ze wilde stoppen maar helaasquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zeik niet snel om dit soort dingen, maar vind het echt niet leuk
Volgende keer fisten en beffen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:28 schreef Flow3r het volgende:
Ze kan beter net als Andrea doen : het was een experiment en klaar ermee
Ze verklaarde zelfs, dat ze al eens met een vrouw en man tegelijk heeft gesekst...Dus wat moet ze nu in eens???quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:28 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Wil je iets met pottenbakken doen, vraagt His een Fran
Zo mooi die Nederlands taal
Haar hele leven is dab een experiment, als ik het zo bekijk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:28 schreef Flow3r het volgende:
Franny stelde Andrea ook voor een trio met Gerrit te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze verklaarde zelfs, dat ze al eens met een vrouw en man tegelijk heeft gesekst...Dus wat moet ze nu in eens???
En Hiske is zelf een goor wijf
Ja, snap ik ook niet. Alhoewel ik bij Hiske het idee heb dat ze zelf wel heel erg glijdt hoor op dit soort verhalen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik walg gewoon van die onschuldige act van Franny, dat men daar nog in trapt,![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss vond ze het jammer dat Dre niet gelijk anaal ging
al vanaf het eerste moment ze binnen kwamquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk zit Hiske de hele dag te ouwehoeren
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Wil je iets met pottenbakken doen, vraagt His een Fran
Zo mooi die Nederlands taal
Kan de stream niet aanzetten of de rooie bevert is in beeld.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk zit Hiske de hele dag te ouwehoeren
Inderdaad, wat een laf wijf is dat tochquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook niet. Alhoewel ik bij Hiske het idee heb dat ze zelf wel heel erg glijdt hoor op dit soort verhalen.
Doordenkertje. leuk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vorige week was ook leuk dat Gerrit tegen Merel zei dat ze het zelf maar moest uitvogelen.
Tuurlijk glijdt Hiske op al die seks dingen!quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook niet. Alhoewel ik bij Hiske het idee heb dat ze zelf wel heel erg glijdt hoor op dit soort verhalen.
ook dat scheve, half grijnzende geile smoelwerk van haar...quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:33 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wanneer gaat jet freggel (hiske) zich eens met dr eigen grotje bemoeien
Is ook zo. Ze heeft het zelf nooit dus leeft via anderen hun verhalen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik walg me je mee en dat is niet eens mijn grootste verbazing, maar dat ze zo liegt over alles en de onschuld zelve speelt. D an heb ik meer respect voor Andrea, die het dan maar neemt zoals het maar accepteert. Hiske geeft ook weer slecht advies.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik walg gewoon van die onschuldige act van Franny, dat men daar nog in trapt,![]()
Ouwe snoepert zit van die verhalen te genieten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Helly tegen Frann
je ging kreunen
Frann ; dat bedoel ik
ik weet het niet meer
Bevert
ghe ghe
je kan het niet meer ..likkerdelik klik lak
neeh je kan het niet meer terug draaien he
ghe ghe
Ja, ik vind het ook een triest momentquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tuurlijk glijdt Hiske op al die seks dingen!
Dan komt ze in ieder geval op tv....![]()
Zij die nog nooit goed genomen is.....triest mens.
Gepikt van de zo gehate Tim.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel en Franny die elkaar de hele tijd poes noemen.
Ze zal wel weer goed slapen vanavond.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
We zijn de enige twee die de hele dag aan het werk zijn Jessie, zegt Maris als ze naar jessie sloft
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |