Dat je dan aansluitingen extra hebt en niet meer hoeft te wisselen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:54 schreef mario390 het volgende:
yep ik heb al overlegt hoe dat werkt dat met en usb ding
wat bedoel je precies?
Met zo'n aansluiting ertussen toch?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb niet zo'n kabel waar ze alle twee op je laptop aan kan sluiten?
heb jou en beeld van zo en ding?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat je dan aansluitingen extra hebt en niet meer hoeft te wisselen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:48 schreef mario390 het volgende:
snap dat?
an de oude laptop had ik 3 slot vor HDD,had ik altijd 2 HDD angeschlossen nu heb ik nur 1 slot en moet altijd wisselen wanneer ik wat van de andere HDD gebruiken will dat is en betje kompliziert
Dat dusquote:
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n aansluiting ertussen toch?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb jou en beeld van zo en ding?
Sommige wel, andere niet. Altijd beter om aan stroom te doen, dan ontlast je je laptop een beetje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:01 schreef mario390 het volgende:
oke bedankt
moet dat an de stromdoos?
Luilakquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb jou en beeld van zo en ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stopcontact.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:01 schreef mario390 het volgende:
oke bedankt
moet dat an de stromdoos?
ja maar ik bruik er niet 7 slots nur zo dat ik nog en tweede anstecken kannquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sommige wel, andere niet. Altijd beter om aan stroom te doen, dan ontlast je je laptop een beetje.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
LuilakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:
hoopelijk gevt het zo wat hier in bleiburg ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ze in alle soorten en maten
Tuurlijk, elke winkel die maar iets van elektra verkoopt heeft dat. Woon je vlakbij een Action?Die hebben het ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoopelijk gevt het zo wat hier in bleiburg ook
action?quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke winkel die maar iets van elektra verkoopt heeft dat. Woon je vlakbij een Action?Die hebben het ook.
Het regent. Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:10 schreef Voxs het volgende:
Iemand in de buurt gooit het vlees al op de bbq terwijl er nog vlammen zijn, hele straat is een walm.
Ik heb net mijn haren gewassen
Helvoirt is ook geen grote stad, maar toch hebben ze er een Actionquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:12 schreef mario390 het volgende:
hallo hallo bleiburg is geen grote city maar we hebben de wiesenmarkt en daar zij we trots op
Daar ben je wel een kwartier mee kwijt, zo'n bos en nu ruik je naar te uitbundig gekarameliseerde kiloknallers.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:10 schreef Voxs het volgende:
Iemand in de buurt gooit het vlees al op de bbq terwijl er nog vlammen zijn, hele straat is een walm.
Ik heb net mijn haren gewassen
Of thuis laten bezorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk even op de site mario en dan zoek winkel daar even je woonplaats in type, dan vind ie wel de dichts bijzijnde winkel
Ik ben een kiloknallerquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben je wel een kwartier mee kwijt, zo'n bos en nu ruik je naar te uitbundig gekarameliseerde kiloknallers.
https://www.action.com/de-at/laden/volkermarkt-umfahrungsstrabe/quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:12 schreef mario390 het volgende:
hallo hallo bleiburg is geen grote city maar we hebben de wiesenmarkt en daar zij we trots op
Het is droog, niet koud, dus kan. Mensen bbqen ook wel eens in de winter ( niet hier trouwens).quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is toch ook helemaal geen bbq weer
Ja kan wel, maar best gekquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is droog, niet koud, dus kan. Mensen bbqen ook wel eens in de winter ( niet hier trouwens).
Juist leuk, vuurkorfje er bij aan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is toch ook helemaal geen bbq weer
Patat vind ik altijd lekker ruiken en kip ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben een kiloknaller![]()
Markt is ook zoiets, walmen van die frituurkramen.
Doe t liever als de zon schijntquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Juist leuk, vuurkorfje er bij aan.
ja völkermarkt weet ik wel zijn maar 15 kilometerquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.action.com/de-at/laden/volkermarkt-umfahrungsstrabe/
Volgens mij eten ze het gewoon binnen op.quote:
19 graden, weinig wind, kon voorlopig wel eens de laatste dag zijn om nog enigszins aangenaam te kunnen barbecueën. Maar als je stil zit, is de enige die het lekker warm heeft diegene die de bbq regelt.quote:
Ja, maar niet uren later nog in je haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Patat vind ik altijd lekker ruiken en kip ook.
Nee dan niet, maar daar heb ik persoonlijk iets minder last van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar niet uren later nog in je haar.
Ik niet, ik sowieso al liever 's avonds in het donker. Veel gezelliger.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe t liever als de zon schijnt
Laat gaan, die gast moet je nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een coördinerende functie. Nu moet ik hem alleen nog zien te krijgen.
*zoekt tondeusequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dan niet, maar daar heb ik persoonlijk iets minder last van.
Ohquote:
Broom manager niet beschikbaar?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een coördinerende functie. Nu moet ik hem alleen nog zien te krijgen.
Nou, misschien heb ik het wel in een la liggen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom word ik kaal genoemd terwijl Lucky helemaal geen haar heeft?
We hadden vergadering op werk en ipv dat leidinggevende dingen regelt ben ik het aan het doen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe kom je daar zo ineens op?
Dat heeft hij dan goed gecoördineerd!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden vergadering op werk en ipv dat leidinggevende dingen regelt ben ik het aan het doen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
Chateau van Joséphine Baker
[ afbeelding ]
Oh wat mooi! Geniet ze!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gesprek aanvragen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden vergadering op werk en ipv dat leidinggevende dingen regelt ben ik het aan het doen.
Wauwquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Josephinequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, misschien heb ik het wel in een la liggen.
Kale.
Mooi hoor.Geniet er van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dees! Dat ziet er geweldig genieten uit.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, enjoy!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bonjour!![]()
Mijn meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou vanwegen domheid krijg je op fok geen banquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon racisme van het Rode ras gelukkig kan Soul bannen
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vanwegen domheid krijg je op fok geen ban
Stuur de droogte ff hierheenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier zo mooi, de herfstkleuren, de herfstgeuren!![]()
Wijn nu!
Denk om alle trappen daar!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Wijn nu!
Hmquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vanwegen domheid krijg je op fok geen ban
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Wijn nu!
Dit is ook een pareltje, die qoute ik evenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Als iedereen dom is lijken de slimmen dom
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt het bed nog een beetje goed?
Gevoelig vraagjequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt het bed nog een beetje goed?
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Soul haar zus gaat dezelfde kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |