action?quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke winkel die maar iets van elektra verkoopt heeft dat. Woon je vlakbij een Action?Die hebben het ook.
Het regent. Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:10 schreef Voxs het volgende:
Iemand in de buurt gooit het vlees al op de bbq terwijl er nog vlammen zijn, hele straat is een walm.
Ik heb net mijn haren gewassen
Helvoirt is ook geen grote stad, maar toch hebben ze er een Actionquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:12 schreef mario390 het volgende:
hallo hallo bleiburg is geen grote city maar we hebben de wiesenmarkt en daar zij we trots op
Daar ben je wel een kwartier mee kwijt, zo'n bos en nu ruik je naar te uitbundig gekarameliseerde kiloknallers.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:10 schreef Voxs het volgende:
Iemand in de buurt gooit het vlees al op de bbq terwijl er nog vlammen zijn, hele straat is een walm.
Ik heb net mijn haren gewassen
Of thuis laten bezorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk even op de site mario en dan zoek winkel daar even je woonplaats in type, dan vind ie wel de dichts bijzijnde winkel
Ik ben een kiloknallerquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben je wel een kwartier mee kwijt, zo'n bos en nu ruik je naar te uitbundig gekarameliseerde kiloknallers.
https://www.action.com/de-at/laden/volkermarkt-umfahrungsstrabe/quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:12 schreef mario390 het volgende:
hallo hallo bleiburg is geen grote city maar we hebben de wiesenmarkt en daar zij we trots op
Het is droog, niet koud, dus kan. Mensen bbqen ook wel eens in de winter ( niet hier trouwens).quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is toch ook helemaal geen bbq weer
Ja kan wel, maar best gekquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is droog, niet koud, dus kan. Mensen bbqen ook wel eens in de winter ( niet hier trouwens).
Juist leuk, vuurkorfje er bij aan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is toch ook helemaal geen bbq weer
Patat vind ik altijd lekker ruiken en kip ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben een kiloknaller![]()
Markt is ook zoiets, walmen van die frituurkramen.
Doe t liever als de zon schijntquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Juist leuk, vuurkorfje er bij aan.
ja völkermarkt weet ik wel zijn maar 15 kilometerquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.action.com/de-at/laden/volkermarkt-umfahrungsstrabe/
Volgens mij eten ze het gewoon binnen op.quote:
19 graden, weinig wind, kon voorlopig wel eens de laatste dag zijn om nog enigszins aangenaam te kunnen barbecueën. Maar als je stil zit, is de enige die het lekker warm heeft diegene die de bbq regelt.quote:
Ja, maar niet uren later nog in je haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Patat vind ik altijd lekker ruiken en kip ook.
Nee dan niet, maar daar heb ik persoonlijk iets minder last van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar niet uren later nog in je haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |