Ja, ik ben een stalker.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag dan ga je gelijk weer geotaggen
Ik ben in oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de grondstoffen ervanwaar zit je man
Nou ik kan mij best voorstellen dat mijn aantrekkingskracht, jou hierheen drijftquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik ben een stalker.![]()
Maak dat soort opmerken maar bij imbecielen die FB en allerlei andere Social Media afspeuren naar informatie over anderen.
Nee dit was wel een leuk ding rode krullen sproetenquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Datzelfde prik figuur weer?
Scrutquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:06 schreef Petzi het volgende:
[..]
scrut was er ook effe, die vroeg waar sas was
De grondstoffen doen hun werk opperbest.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik kan mij best voorstellen dat mijn aantrekkingskracht, jou hierheen drijft
Sproeten!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit was wel een leuk ding rode krullen sproeten
Ik weet niet wat je slikt tegenwoordig, maar ik zou even contact opnemen met de voorschrijver.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik kan mij best voorstellen dat mijn aantrekkingskracht, jou hierheen drijft
Oquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je slikt tegenwoordig, maar ik zou even contact opnemen met de voorschrijver.
Bofkont!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit was wel een leuk ding rode krullen sproeten
Oh bij Sash? ja echt debiel dat dat oefenterrein is, doe dat lekker in Syrië ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, daar gooien ze gelukkig nog geen 500 ponders uit vliegtuigen.
Belgen ook nog eensquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh bij Sash? ja echt debiel dat dat oefenterrein is, doe dat lekker in Syrië ofzo
Geef jij altijd gedragen slipjes mee aan je verkering?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je aan een vrouw begint. heb je nog wel wat ondergoed meegekregen\/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |