Je hebt in ieder geval de muizenvallen goed ontweken, petje af. Want er zijn er regelmatig wat geplaatst hierquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot.
oke, mijn gevoel voor humor is waardeloosquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de muizenvallen goed ontweken, petje af. Want er zijn er regelmatig wat geplaatst hier
Soury heeft ze allemaal geslooptquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de muizenvallen goed ontweken, petje af. Want er zijn er regelmatig wat geplaatst hier
WK waterfietsentwitter:JohndenBraber twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 12:43:35Plons ‘em erin in Harrogate. 😳 #wkwielrennen #tijdritbeloften #Yorkshire2019 #terlandterzeeenindelucht https://t.co/GqcrPOQXZh reageer retweet
Nou er waren hier wat mieren,die protesteerden tegen mierendoosjes, en die vonden het het ook belachelijk dat de muizen tegenwoordig vallen in muizenvallen. Nu willen ze bereklemmen gaan zetten, maar heb ik al een klacht over ingediend hier. Want dat gaat een ietsie teverquote:
Neem je een dekbed mee voor de kast?quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Dekbedovertrek uit de droger halen en dan verder klaar maken voor werk. Hopelijk is er vandaag toch iets meer te doen dan gisteren.
Ja ik geef je wel wat adviezen op humor gebied tussendoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
oke, mijn gevoel voor humor is waardeloos
Ja, ik zag het ook. Ik begreep dat er een renner bijna is verdronken in een plasquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:59 schreef chufi het volgende:
WK waterfietsentwitter:JohndenBraber twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 12:43:35Plons ‘em erin in Harrogate. 😳 #wkwielrennen #tijdritbeloften #Yorkshire2019 #terlandterzeeenindelucht https://t.co/GqcrPOQXZh reageer retweet
Trek je van mij verder niets aan, ben aan het schrijven. En dan komt er van die nonsens tussendoor uit.quote:
DOEOEIquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even naar de Aldi ze hebben FM transmitters voor de auto, en de mijne is ietwat gaar
Is wat warmer dan als je dan in elkaars armen in slaap valt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neem je een dekbed mee voor de kast?
Welke supermarkten heb jij daar binnen een straal van van 5 km?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even naar de Aldi ze hebben FM transmitters voor de auto, en de mijne is ietwat gaar
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klote kleuter van van z'n stoel geskupt.
Ja in de tweet zit een filmpjequote:Op dinsdag 24 september 2019 13:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Ik begreep dat er een renner bijna is verdronken in een plas
Ja daag dan ga je gelijk weer geotaggenquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke supermarkten heb jij daar binnen een straal van van 5 km?
Ja, ik ben een stalker.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag dan ga je gelijk weer geotaggen
Ik ben in oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de grondstoffen ervanwaar zit je man
Nou ik kan mij best voorstellen dat mijn aantrekkingskracht, jou hierheen drijftquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik ben een stalker.![]()
Maak dat soort opmerken maar bij imbecielen die FB en allerlei andere Social Media afspeuren naar informatie over anderen.
Nee dit was wel een leuk ding rode krullen sproetenquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Datzelfde prik figuur weer?
Scrutquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:06 schreef Petzi het volgende:
[..]
scrut was er ook effe, die vroeg waar sas was
De grondstoffen doen hun werk opperbest.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik kan mij best voorstellen dat mijn aantrekkingskracht, jou hierheen drijft
Sproeten!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit was wel een leuk ding rode krullen sproeten
Ik weet niet wat je slikt tegenwoordig, maar ik zou even contact opnemen met de voorschrijver.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik kan mij best voorstellen dat mijn aantrekkingskracht, jou hierheen drijft
Oquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je slikt tegenwoordig, maar ik zou even contact opnemen met de voorschrijver.
Bofkont!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit was wel een leuk ding rode krullen sproeten
Oh bij Sash? ja echt debiel dat dat oefenterrein is, doe dat lekker in Syrië ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, daar gooien ze gelukkig nog geen 500 ponders uit vliegtuigen.
Belgen ook nog eensquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh bij Sash? ja echt debiel dat dat oefenterrein is, doe dat lekker in Syrië ofzo
Geef jij altijd gedragen slipjes mee aan je verkering?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je aan een vrouw begint. heb je nog wel wat ondergoed meegekregen\/
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je aan een vrouw begint. heb je nog wel wat ondergoed meegekregen\/
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Trek je van mij verder niets aan, ben aan het schrijven. En dan komt er van die nonsens tussendoor uit.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe ken jij die nu kennen, da's mijn tante![]()
![]()
Trema heeft 2 puntjes boven een letter.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB faalhaas ik zat net met een taalnazi alle tréma's hebben tegenwoordig het streepje naar rechts FAALHAAS
Hè?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB faalhaas ik zat net met een taalnazi alle tréma's hebben tegenwoordig het streepje naar rechts FAALHAAS
Straks komt Mario en moeten we aan de umlautquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Trema heeft 2 puntjes boven een letter.
Start een naai club.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik ga naar werk.
Ik laat jullie achter met mijn meeste recente gedachte: dat het wel eens fijn kon zijn als ik vrienden had om mee te naaien.
Zal ik hem dan bezemkast noemen, gewoon omdat het kan?quote:
Genaaid worden is hier geen probleem, verder kan ik je in deze niet adviserenquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik ga naar werk.
Ik laat jullie achter met mijn meeste recente gedachte: dat het wel eens fijn kon zijn als ik vrienden had om mee te naaien.
En weer googelen wat 'ie aan het fressen is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Straks komt Mario en moeten we aan de umlaut
Ja, doe maar. Kijken of er wat meer mensen in die kast passen en dan gezellig synchroon naaien.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik hem dan bezemkast noemen, gewoon omdat het kan?
hatschenbraten mit schinkergewurstelnquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En weer googelen wat 'ie aan het fressen is.
Frügerschninkl geschmirrkusteln?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En weer googelen wat 'ie aan het fressen is.
Die is ook wel smakelijk,quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frügerschninkl geschmirrkusteln?
Waar de fuck heb je 't overquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel! Je was toen boos omdat ik je Lepie noemde
daarbij moet je de hoetchenknutch mit swiebeltjabernoekel ook niet onderschattenquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frügerschninkl geschmirrkusteln?
Dat is eigenlijk Sloveens.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
daarbij moet je de hoetchenknutch mit swiebeltjabernoekel ook niet onderschatten
Dus een trema moet voortaan met een streepje naar rechts. Ideeén knieén zeeén? Zeker weten?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja doe maar net of je gek bent nu
Irritant? Was dat ook allemaal geveegd dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ons een beetje 2 weken laten zitten met die irri lui hier
Ja dus je bent een faalnazi en poezel ook dat ding heet tremaquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dus een trema moet voortaan met een streepje naar rechts. Ideeén knieén zeeén? Zeker weten?
Ja mods aanvallen vinden ze niet fijn dat kan je beter in DM doenquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Irritant? Was dat ook allemaal geveegd dan?
Ik heb hier ff geen woorden voorquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dus je bent een faalnazi en poezel ook dat ding heet trema
Ja daag ik krijg gelijk 3 maanden bij mij denken ze nooit in dagenquote:
Je F1 manager was ook kut zeker? anders had je zondag wel gepostquote:
Ik weet het ook ff niet meer, zit met een mond vol trema'squote:Op dinsdag 24 september 2019 13:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geen idee of ie nu een geintje maakt of niet. Moet wel.
TREMA IN JE HOLquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet het ook ff niet meer, zit met een mond vol trema's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |