abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:56:30 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195779706

Raja & Raven, totaal tegenovergestelde van de jury :D
Envy een toot vanwege te voorspelbaar, Chelsea en Mama een boot want out of the box.
Bij Chelsea "Leuk dat t niet zo in t midden gesplitsts is maar overloopt". Jury: "T zit niet in t midden"
Bij Mama: "Man hoeft niet mannelijk, vrouw niet vrouwelijk, dit is anno nu!". Jury: "Ik mis de man."

Het seizoen startte fantastisch, maar krijgt steeds meer kritiek. Niet zozeer de queens zelf, maar wel de rest er omheen. Voor mij zijn de grootste minpunten ook echt:

1. Nikkie Plessen
2. Sommige gast juryleden of gasten die er echt niks te zoeken hebben (Ruth Jacot, Monica Geuze?!)
3. Rupaul en het opleggen van bepaalde challenges, en de vertaling ervan naar de queens
3. De editing

Beste punten?

1. De Queens, die doen echt sowieso niet onder voor welk ander seizoen in de wereld dan ook, en gelukkig wordt dat overal ook wel gezien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_195801614
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder veel gejank deze aflevering :P
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:20:47 #153
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195808630
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Nikkie Plessen heeft me geblockt op insta :o
Alleen maar omdat ik op een foto van haar reageerde met "Ik mis toch een beetje een reveal!"

:')
Echt :')
Wat een treurig wijf is het _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je kan zo goed merken dat de meeste van die gastjury daar neer gezet zijn vanwege hun BN-"status" in plaats van hun kennis en betekenis voor de scene. Daar was ik al een beetje bang voor met Videoland. Tot nu toe alleen Nikkie de Jager en Amber Vineyard, die ook meteen de meest zinnige commentaren hadden.

WTF heeft een Ruth Jacot daar te zoeken? Of een Monica Geuze?? (ik zwijg even over Nikkie Plessen) En Carlo snap ik op zich, vanwege de aflevering met Snatch game en zijn typetjes, maar verder merkte je echt een generatie- en kenniskloof.

Nou wil ik niet een heel seizoen affakkelen op de gastjuries, want qua queens doen we t echt goed en zeker niet onder voor de US of Canada of UK. Dat is ook wel de algehele tendens op youtube. maar deze aflevering en vooral de jury krijgt echt behoorlijk commentaar.
Helemaal mee eens!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:25:37 #154
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195808706
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien wil de redactie een lipsync tussen Envy en Abby veroorzaken? ;)
Die geruchten zijn ook vrij sterk trouwens.

Fred zei inderdaad dat Abby ten op zichte van Sederginne ietsje beter was, nou dan had Abby inderdaad wel naar huis gekunnen. Want wat maakt een goede lip sync, dat je toevallig lenig bent en wat trucjes kan? Das dan wel gek vind ik.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:01 schreef Magica het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder veel gejank deze aflevering :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195809099
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Die geruchten zijn ook vrij sterk trouwens.

Fred zei inderdaad dat Abby ten op zichte van Sederginne ietsje beter was, nou dan had Abby inderdaad wel naar huis gekunnen. Want wat maakt een goede lip sync, dat je toevallig lenig bent en wat trucjes kan? Das dan wel gek vind ik.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was weer 1 mindere afl en meteen weg. En ik zie niet wat er zo geweldig is aan envy Peru maar heb er ook de ballen verstand van :+
  maandag 26 oktober 2020 @ 16:38:55 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195868382
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Die geruchten zijn ook vrij sterk trouwens.

Fred zei inderdaad dat Abby ten op zichte van Sederginne ietsje beter was, nou dan had Abby inderdaad wel naar huis gekunnen. Want wat maakt een goede lip sync, dat je toevallig lenig bent en wat trucjes kan? Das dan wel gek vind ik.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, die outfit kwam uit een feestwinkel.
90,- EUR, de link is gevonden.

En nerd-issue: Als je dan Kitana en Mileene doet, gebruik dan de juiste wapens.
Deze Kitana had t wapen van Mileena, en Mileena had een zwaard.
Kitana staat e om bekend een waaier als wapen te hebben en sorry, een dragqueen die geen waaier kan vinden?
Doe je research! Zeker als je de outfit ook echt Mortal Kombat noemt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 26 oktober 2020 @ 16:40:41 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195868408
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:48 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja was weer 1 mindere afl en meteen weg. En ik zie niet wat er zo geweldig is aan envy Peru maar heb er ook de ballen verstand van :+
Dat.

Mijn gedoodverfde top 3 was Envy, Chelsea an Janey, met een wissel voor Sederginne omdat ik t haar echt goed vond doen.
Dat Sederginne en Chelsea er nu uit zijn en Abby er nog in zit vind ik onbegrijpelijk. Afgerekend op 1 misser, maar Abby lipsynct naar de top :{

Abby is knap, en ze kan lenige lipsync trucjes, maar dat maakt voor mij geen allroudn goede dragqueen die in de top 3 hoort.

Laten we hopen dat ze daar ook niet komt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 26 oktober 2020 @ 19:59:03 #158
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195872154
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sterker nog, die outfit kwam uit een feestwinkel.
90,- EUR, de link is gevonden.
Serieus :( Nu ben ik helemaal pissig.
quote:
En nerd-issue: Als je dan Kitana en Mileene doet, gebruik dan de juiste wapens.
Deze Kitana had t wapen van Mileena, en Mileena had een zwaard.
Kitana staat e om bekend een waaier als wapen te hebben en sorry, een dragqueen die geen waaier kan vinden?
Doe je research! Zeker als je de outfit ook echt Mortal Kombat noemt.
Dat ook nog :') Ben er verder niet bekend, dus niet op gelet.
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 16:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat.

Mijn gedoodverfde top 3 was Envy, Chelsea an Janey, met een wissel voor Sederginne omdat ik t haar echt goed vond doen.
Dat Sederginne en Chelsea er nu uit zijn en Abby er nog in zit vind ik onbegrijpelijk. Afgerekend op 1 misser, maar Abby lipsynct naar de top :{

Abby is knap, en ze kan lenige lipsync trucjes, maar dat maakt voor mij geen allroudn goede dragqueen die in de top 3 hoort.

Laten we hopen dat ze daar ook niet komt.
Envy, Chelsea, Janey en Sederginne hadden in de top 4 moeten staan. Ik snap ook niet waarom Abby er nog in zit, niet dat ik veel verstand heb van drag hoor, maar er zijn wel betere queens.
Zou Fred echt niet objectief zijn richting Abby?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195872235
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Serieus :( Nu ben ik helemaal pissig.
[..]

Dat ook nog :') Ben er verder niet bekend, dus niet op gelet.
[..]

Envy, Chelsea, Janey en Sederginne hadden in de top 4 moeten staan.
^O^
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:15:38 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195879194
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:59 schreef AgnesGru het volgende:

Zou Fred echt niet objectief zijn richting Abby?
Die roddel gaat ja :o
Maar verder denk ik ook wel adt een Envy en Abby beter in t mainstream videoland plaatje passen. Al vind ik t wel heel mooi te zien dat queens als Chelsea en MamaQueen een podium krijgen en deze zaken besproken worden.

Werd ook zeker wel blij van Ryanne en Loiza als gastjury vorige week. Heel wat beter dan een Ruth Jacot of Sanne Wallis de Vries. Die twee snapte ik echt niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:16:41 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195879215
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Serieus :( Nu ben ik helemaal pissig.
[..]

https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_

Er werd tijdens de reading challenge niet voor niets super veel gegrapt over Abby OMG en Ali Expres.
En ze zal vast niet t geld hebben van Envy om dure couture te laten maken. En da;s prima.
Maar ook niet de craetiviteit van een madam Madness of Patty Pampam om t dan zelf te maken.

Haar "ding" zit 'm in mooi zijn, en fierce tijdens de lipsync. En da's OOK prima, maar ik zie liever meer all-round queens de top behalen. En dat waren Sederginne en Chelsea voor mij zeker. De eerste bewees als comedy queen ook mooie runway looks neer te zetten, en de tweede bewees naast conceptuele drag ook prima een fishy look te kunnen doen en te stralen in een snatch game. Abby heeft geen van deze dingen bewezen..... :{

Het lijkt inmiddels duidelijk op een mermaid mansion lip sync battle tussen Abby en Envy af te stevenen, qua productie, voor de drama. En ik haat t als dat soort reality drama regie ten koste gaat van goede queens. Is bij de US versie ook geregeld.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ang3l op 27-10-2020 09:21:45 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_195881042
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:13:21 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195881084
quote:
Haha, ben toevallig nu aan t kijken.
Ik kijk elke week wel naar the Chop (Latrice & Manilla), Fashion Ruview (Raja & Raven), Dutch Housewives (zo cute en leerzaam) en Extra lap recap (Vinegar Strokes, eigenlijk geen zak aan).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:47:08 #164
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195934668
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 06:38:09 #165
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195938113
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195939835
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 06:38 schreef Meke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff :')
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:02:16 #167
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195941434
Fred die beweerd dat de queens dichtbij elkaar liggen :')
Wat doen Rox Hazes en Edsilia in de jury?

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 06:38 schreef Meke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noujaa :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195957473
Wat ziet nikki er toch uit af en toe. Dat haar is geen gezicht
  maandag 2 november 2020 @ 12:05:43 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195998535
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 04:25 schreef Magica het volgende:
Wat ziet nikki er toch uit af en toe. Dat haar is geen gezicht
Ik dacht even dat ze Samson deed voor de snatchgame.

En wat een lame beslissing dat er nu 4 doorgaan. Oke, er is elk seizoen wel een aflevering dat er niet gekozen wordt en er niemand uit gaat, maar dat had ik liever gezien bij de Chelsea vs Janey aflevering. Wanty Abby OMG nha een vierde lipsync weer redden wordt me echt te gortig. Dan kan ze trots en met een middelvinger zitten verkondigen dat ze iedereen slayed, maar het is niete cht iets om trots op te zijn als je 4x in de bottom beland (en vorige week niet, maar ben er nog steeds niet mee eens met dat carnavalspakje).

Cameron Michels stond ook bekend als de lipsync assassin, met 3x, maar die zette ook echt een show neer tijdens die lipsyncs. Abby is "fierce" qua performance, maar na 2x heb je t wel gezien dat er een splitje komt en een jurkje uitgetrokken wordt en een keer met de billen ind e camera wordt geschud. Boring as fuck.

Maar dat geldt iegenlijk voor alle lipsyncs tot nu toe, met die van afgelopenw eek als toppunt. Wat was dat?! Energiek nummer maar NUL energie bij de deelnemers. Eerst allebei t halve nummer er over doen om een pakje uit te trekken. MamaQueen leek wel stoned. En die split aan t einde: als je t niet goed kan, doe t dan niet. Het HOEFT niet!

Dit was echt tenenkrommend.
Net als Abby in de finale. EDn net als t feit dat Fred gewoon Miss Abby OMG er mee weg laat komnen om geen naam te noemen. En dan backsdtage zeggen "als jullie dat nodig vinden. Ik niet.". Nodig vinden?? Er wordt fucking naar gevraagd mens!

Echt. Ik ben zo enorm klaar met die hele Abby OMG. Dat zij in die finale staat ten koste van echt creatief talent is doodzonde. En qua karakter en persoonlijkheid vind ik haar ook intens naar en kleinzerig en onnodig vals (niet eens leuk vals). Als zij toch gaat winnen................

Ik ben voor Envy en Janey. Ook al vind ik dat Envy t net iets meer verdient (qua aantal wins en continu hoge kwaliteit) kan ik ook zeker leven met Janey, die eerlijk is, recht voor de raap en ook zeker sterke looks neerzet. Die eerste win met Queen Bee en die laatste win, wow.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 november 2020 @ 12:08:25 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195998579
Ik merk tijdens t typen dat die Abby OMG echt t bloed onder m'n nagels uithaalt. De tering zeg.....
En da's vast "leuke reality tv", maar bij mij staat ze naast een Silky Nutmeg Ganache, Gia Gunn, Ayden Zane en Ra'jah O'hara als meets kutte karakters ever.

En ik weet dat er geroepen wordt "Geen haat, alleen love for the queens", maar die confessionals met "bitch" geslinger en middelvingers etc geven weinig respect, net als dat laffe van afgelopen week..... mijn respect moet je ook verdienen. Kolere zeg. :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_195999373
Haha rustaaagh..
Nee ik kan het alleen maar met je eens zijn, vooral dat stuk over dat ze met chelsea toen niemand naar huis moeten hadden moeten sturen..
Mama Queen vind ik ook redelijk matig. Ik ben nu voor janey!
pi_195999389
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk tijdens t typen dat die Abby OMG echt t bloed onder m'n nagels uithaalt. De tering zeg.....
En da's vast "leuke reality tv", maar bij mij staat ze naast een Silky Nutmeg Ganache, Gia Gunn, Ayden Zane en Ra'jah O'hara als meets kutte karakters ever.

En ik weet dat er geroepen wordt "Geen haat, alleen love for the queens", maar die confessionals met "bitch" geslinger en middelvingers etc geven weinig respect, net als dat laffe van afgelopen week..... mijn respect moet je ook verdienen. Kolere zeg. :N
Maar er moet een bitch inzitten ofzo? Want denk dat sederginne leukere tv maakt.. voor mij iig :+
pi_196000366
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk tijdens t typen dat die Abby OMG echt t bloed onder m'n nagels uithaalt. De tering zeg.....
En da's vast "leuke reality tv", maar bij mij staat ze naast een Silky Nutmeg Ganache, Gia Gunn, Ayden Zane en Ra'jah O'hara als meets kutte karakters ever.

En ik weet dat er geroepen wordt "Geen haat, alleen love for the queens", maar die confessionals met "bitch" geslinger en middelvingers etc geven weinig respect, net als dat laffe van afgelopen week..... mijn respect moet je ook verdienen. Kolere zeg. :N
Helemaal mee eens. Seizoen 11 van RDR is ook helemaal verpest door Silky.

Abby is naar en er zit helemaal niets in. Kijk naar de puppetchallenge, naar de acteeropdrachten, de outfits, (volgens Raven heeft ze voor haar make up wat tutorials gekeken). Ze kan vrij weinig.

Ze wilden klaarblijkelijk Abby niet ten koste van Mama naar de finale laten gaan en niet twee deelnemers naar de finale sturen.

Wij willen goede kandidaten zien, wij hoeven niet per se domme ruzies te zien. Niet iedere ruzie is sensatie. En het draait niet alleen om er vrouwelijk uitzien.

Pfff.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 2 november 2020 @ 14:04:22 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196000491
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 12:54 schreef Magica het volgende:

[..]

Maar er moet een bitch inzitten ofzo? Want denk dat sederginne leukere tv maakt.. voor mij iig :+
Mja, een reality show format heeft meestal wel een bitch en een ruzie. Daar smullen mensen vaak van. Ik vind een Janey met haar bitchy opmerkingen die vaak raak zijn dan leuker, dan een echte rotte queen. Ik vind Janey bitchy, maar geen bitch. Als je t verschil snapt zegmaar. Voor mij hoeven die echte nare queens er ook niet in te zitten nee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 november 2020 @ 14:05:55 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196000514
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 13:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Seizoen 11 van RDR is ook helemaal verpest door Silky.

Abby is naar en er zit helemaal niets in. Kijk naar de puppetchallenge, naar de acteeropdrachten, de outfits, (volgens Raven heeft ze voor haar make up wat tutorials gekeken). Ze kan vrij weinig.

Ze wilden klaarblijkelijk Abby niet ten koste van Mama naar de finale laten gaan en niet twee deelnemers naar de finale sturen.

Wij willen goede kandidaten zien, wij hoeven niet per se domme ruzies te zien. Niet iedere ruzie is sensatie. En het draait niet alleen om er vrouwelijk uitzien.

Pfff.
Een nare nare nare wijf! ;)
En dan kan ze nog uit Brasil komen en d'r lange nagels in m'n gezicht duwen, I am NOT impressed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')