Net bijna een assist!quote:Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
Rosario gaat er gewoon twee maken vandaag!
Buitenspel.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Malen op de keeper? Stream kapte net toen hij wilde gaan schieten.
Dat onverwachte familiebezoek ook altijd.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Maar het was Rosario.
Niets gemist dus
Speelt altijd goed.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:06 schreef TehRocks het volgende:
Wat is er in godsnaam met Hendrix aan de hand, speelt ineens met lef?
Helaas staat hij er vaak al, een probleem wat ook bij oranje is.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dit kan hij wel, weggestuurd worden.
En dan wordt het comedy capersquote:Op woensdag 25 september 2019 19:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helaas staat hij er vaak al, een probleem wat ook bij oranje is.
Ahjoh. Alleen omdat hij een vrije bal op de paal schiet? Verder gewoon een grijs musje.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:15 schreef TehRocks het volgende:
Lundqvist blijft een lekker spelertje
Vond hem bij Jong altijd leuk om naar te kijken! Kwam wel wat tekort voor PSV hoor, dat zie ik ook wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ahjoh. Alleen omdat hij een vrije bal op de paal schiet? Verder gewoon een grijs musje.
Ik vind Gakpo vrij matig eigenlijk, zoals wel vaker als hij een basisplaats heeft.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gakpospeelt een prima eerste helft
Dumfries ook
Zelfs Hendrix speelt goed vandaag (op een enkel foutje na)
Ja Gakpo vond ik ook nie bestquote:Op woensdag 25 september 2019 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo vrij matig eigenlijk, zoals wel vaker als hij een basisplaats heeft.
Ik ook. Ik vind vooral Schwaab heel goed spelen. Oerdegelijk en een goede inspeelpass. Als Viergever nou af en toe eens even naar rechts kijkt hoe Daniel dat doetquote:Op woensdag 25 september 2019 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo vrij matig eigenlijk, zoals wel vaker als hij een basisplaats heeft.
Komt imo vandaag juist erg veel dreiging af en ik ben wel een beetje fan van 'mquote:Op woensdag 25 september 2019 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |