Ik heb een bedrade, stuk goedkoper en ik vind bij dit soort werk het niet zo'n probleem dat ie een draad heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:59 schreef maansrekiurbeg987 het volgende:
Vanavond voor het eerst met een accuschroevedraaier met schroeven in een band gewerkt (voor gipsplaten). Avondje werk overnemen van de aannemer. (om precies te zijn een Makita DFR550).
Wel een mooi apparaat wat wel snelheid brengt, iemand nog tips voor vergelijkbare apparaten van andere merken? Of andere tips op dit gebied?
Thx. Vind het prijsverschil nogal meevallen maar zal tot draad ook overwegen. Duurt nog een paar maanden voor ik zover ben trouwens.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik heb een bedrade, stuk goedkoper en ik vind bij dit soort werk het niet zo'n probleem dat ie een draad heeft.
En inderdaad, werkt erg lekker.
Schroeven bij Toolstation halen trouwens
Wat voor eentje op draad zou je nemen als je veel schroeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef maansrekiurbeg987 het volgende:
[..]
Thx. Vind het prijsverschil nogal meevallen maar zal tot draad ook overwegen. Duurt nog een paar maanden voor ik zover ben trouwens.
Tip voor schroeven: ecotools.nl
Ik vergeleek nu met de makita. Maar heb geen uitgebreide research gedaan nog. Komt over een paar maanden wel. Omdat het in eerste instantie voor 1 klus is zou een parkside oid ook prima zijn maar die kwam ik nog niet tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 07:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wat voor eentje op draad zou je nemen als je veel schroeft?
Ben zelf in overweging, maar ik heb eigenlijk altijd stroom bij de hand
Die zie ik ook vaak liggen en ondanks dat het 'fisher' is, toch te veel twijfels gehad om mee te nemenquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:02 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik kwam een aantal weken geleden doosjes Fisher schroeven tegen in de Action. Daar heb ik een aantal van meegenomen. En ook al gebruikt in een van mijn klusjes. Met succes!
Ik heb ze gebruikt en ze voldoen best! Het zijn echte fishersquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:26 schreef Barry1986 het volgende:
[..]
Die zie ik ook vaak liggen en ondanks dat het 'fisher' is, toch te veel twijfels gehad om mee te nemen
Daar kan ik je geen antwoord op geven... Ik heb een tweedehandse van DeWalt gekocht, die doet z'n werk prima maar je merkt wel dat t fijne er al vanaf is. Alleen voor.mij prima, zoveel gips schroef ik niet weg en de tijdswinst is al enorm.quote:Op woensdag 8 januari 2020 07:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wat voor eentje op draad zou je nemen als je veel schroeft?
Ben zelf in overweging, maar ik heb eigenlijk altijd stroom bij de hand
Oude trage ninja-edit;
@:Makrolon die vraag had ik eigenlijk voor jou..
Heeft ecotools bandschroeven?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef maansrekiurbeg987 het volgende:
[..]
Thx. Vind het prijsverschil nogal meevallen maar zal tot draad ook overwegen. Duurt nog een paar maanden voor ik zover ben trouwens.
Tip voor schroeven: ecotools.nl
Gewoon bij de bouwmarkt?quote:Op zondag 12 januari 2020 19:54 schreef Legwieh het volgende:
Ik moet eigenlijk een m20 bout hebben van 30cm lang. Of een draad eind en 4 bouten. Iemand enig idee waar ik dat kan halen voor een fatsoenlijke prijs?
Geen idee wat de "normale" prijs is.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:54 schreef Legwieh het volgende:
Ik moet eigenlijk een m20 bout hebben van 30cm lang. Of een draad eind en 4 bouten. Iemand enig idee waar ik dat kan halen voor een fatsoenlijke prijs?
In de hornbach app vond hij hem niet bij zoeken op m20, maja thanx in ieder geval!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon bij de bouwmarkt?
https://www.hornbach.nl/s(...)3831314/artikel.html
Ik zag sluitringen en bouten alleen per 100 op de website.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:17 schreef Legwieh het volgende:
[..]
In de hornbach app vond hij hem niet bij zoeken op m20, maja thanx in ieder geval!
Ja, maar in de vestiging kun je los kopen met een zakje en een weegschaalquote:Op zondag 12 januari 2020 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zag sluitringen en bouten alleen per 100 op de website.
Bij de eerste link lees ik max. 10 klemlengte. DAn kies ik liever (en heb ik + ervaring mee) mijn pneumatische tacker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:42 schreef akatar het volgende:
Ik ben wel toe aan wat tips..
Ik ga het komende jaar alle gips plafonds in huis verwijderen, alles isoleren en weer nieuwe gipsplaten plaatsen. Dit betekent een hoop nieten, dampopen folie etc.
Nu heb ik nog geen accu nietmachine maar dit is wel de gelegenheid ervoor om er een aan te schaffen.
Zijn hier mensen met tips over het volgende:
https://www.hornbach.nl/s(...)8579860/artikel.html
vaste accu, je ziet ze ook wel op mp staan met de accu defect.
of
https://www.toolmax.nl/ma(...)accu-s-en-lader.html
Accu's heb ik, dus de body is voldoende
of
https://www.toolmax.nl/mi(...)-12v-4933459635.html
Bij deze zal ik de accu's ook nodig hebben.
Ik ben dus aan het twijfelen welke van de 3
Iemand ervaring met 1 of meer van deze niet machines?
Als je die link opend en dan die pagina ververst werkt hij wel, vreemdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:46 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij de eerste link lees ik max. 10 klemlengte. DAn kies ik liever (en heb ik + ervaring mee) mijn pneumatische tacker.
Die andere 2 links openen niet bij mijn.
Die Milwaukee geeft max. 14 mm (?) aan. Ik heb Milwaukee (geen tacker dus) en vind dat het beste spul wat er bestaat i.v.m. Bosch, Makita en DeWalt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:52 schreef akatar het volgende:
op luchtdruk is wel een idee maar vind ik zelf te onhandig ivm slangen etc.
Maar de eerste valt eigenlijk af dus
blijven over:
Makita DST221Z accu nietmachine Body
of
Milwaukee M12 BST-202X Accu Nietmachine 12V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |