SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sluiting. Weer zo'n dag waar niks van valt te maken. Maar gelukkig zijn er Cossers die er ook over schreven. Hun bijdragen worden heel erg op prijs gesteld. Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.
Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.
Agenda.
Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien/hopelijk).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
3 November: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.
Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische of inspirerende bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
[ Bericht 0% gewijzigd door Paco55 op 23-09-2019 21:46:30 ]Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Zomaar ineens.quote:Op maandag 23 september 2019 21:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tijdens wisselen of ineens? Ik heb nog wel streams, maar staat de hele tijd op dezelfde.
Geen idee, ik wisselde net van streamquote:Op maandag 23 september 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zeiden ze voor dit ? Gemist
Zo gaat dat!quote:
tijd voor een zwarte envelop of gongquote:Op maandag 23 september 2019 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vorige COS duurde bijna vijf uur, geen goed teken denk ik ....
nope, hij zoekt haar wel steeds op maar ze loopt steeds wegquote:Op maandag 23 september 2019 21:51 schreef Dotteke het volgende:
. Hebben ze het al weer goed gemaakt of een gesprek gehad die merel en Jessie?
We hebben drie dolle streamdagen gehad.quote:Op maandag 23 september 2019 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vorige COS duurde bijna vijf uur, geen goed teken denk ik ....
Jankwijf. Vanmiddag tegen Andrea dat ze expres niets zegt over dat geschuur in de silo.quote:Op maandag 23 september 2019 21:49 schreef Flow3r het volgende:
Lex is niet happy waar ze nu is
[ afbeelding ]
Thnx. Het is en blijft een mietje dus.quote:Op maandag 23 september 2019 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nope, hij zoekt haar wel steeds op maar ze loopt steeds weg
Zij hangt af en toe ook om hem heen, maar als hij iets te aardig is of bv enthousiast over zijn opnames of podium loopt ze weer snuivend weg. Hij mag natuurlijk niet vrolijk zijn oid, ze hebben zo'n enorme relatiecrisis en hij moet lijden!!quote:Op maandag 23 september 2019 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nope, hij zoekt haar wel steeds op maar ze loopt steeds weg
Van haar kale kat, die het zo koud heeft?quote:Op maandag 23 september 2019 21:56 schreef Flow3r het volgende:
als ze nou maar post kreeg dan kon ze even opladen
pfff..ouwe zeur
[ afbeelding ]
Ze gaan toch breien?quote:Op maandag 23 september 2019 21:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van haar kale kat, die het zo koud heeft?![]()
Hij laat zich ook vreselijk manipuleren door dat wijf. Ze heeft hem helemaal in de tangquote:Op maandag 23 september 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij hangt af en toe ook om hem heen, maar als hij iets te aardig is of bv enthousiast over zijn opnames of podium loopt ze weer snuivend weg. Hij mag natuurlijk niet vrolijk zijn oid, ze hebben zo'n enorme relatiecrisis en hij moet lijden!!
Ze wil fleecetruitjes bestellen bij de Alie. En ookal duurt het heel lang voordat die uitkomen, maakt niet uit.quote:
quote:Op maandag 23 september 2019 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij laat zich ook vreselijk manipuleren door dat wijf. Ze heeft hem helemaal in de tang
ook niet op de laptop of tabletquote:Op maandag 23 september 2019 22:02 schreef Poesjuh het volgende:
Meer mensen die niet meer kunnen inloggen in de app????
Ik heb afgelopen week een mail gehad dat de abbo betaling mislukt was zag ik, maar nieuw aanmelden lukt ook nietquote:Op maandag 23 september 2019 22:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ook niet op de laptop of tablet
Oke thanx voor de snelle reactie, dan stop ik ook met proberenquote:Op maandag 23 september 2019 22:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ook niet op de laptop of tablet
Ja dat zei hij gisteren wel. Maar denk maar zo dat die niet komtquote:Op maandag 23 september 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Tijd voor een drastische maatregel.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 23 september 2019 22:02 schreef Poesjuh het volgende:
jezus hoe duidelijk wil je t hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 22:05 schreef Flow3r het volgende:
Merel liep langs, om te roken ?
Jessie tegen Merel : Jij zou toch gaan slapen?
Merel : ja
Jessie : je had ook nog geen trusten gezegd
![]()
Ger komt Jessie halen om de koektrommels te tekenen
Ik kom nergens meer in. Heb alleen nog stream 1, kan niet op de krant en niet opnieuw inloggen, Kan niks meer dus. ( niet op pc en telefoon-app, tablet nog niet gecheckt )quote:Op maandag 23 september 2019 22:02 schreef Poesjuh het volgende:
Merel moet dr trieste wallen diva bek houden en lekker opzouten naar Dord waar mensen haar wel graag zien, als ik haar moet gelovenquote:Op maandag 23 september 2019 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
merel is boos
nou boos,nah niet boos
teleurgesteld ?
ja heel erg
hebben jullie een zwarte envelop gehadquote:Op maandag 23 september 2019 22:06 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Ik kom nergens meer in. Heb alleen nog stream 1, kan niet op de krant en niet opnieuw inloggen, Kan niks meer dus. ( niet op pc en telefoon-app, tablet nog niet gecheckt )
Welnee, slappe Tony.quote:Op maandag 23 september 2019 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei hij gisteren wel. Maar denk maar zo dat die niet komt
Dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 23 september 2019 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hebben jullie een zwarte envelop gehad
Had ik ook net, cache geleegd van de browser, opnieuw opgestart en geen probleem meer.quote:Op maandag 23 september 2019 22:08 schreef Poesjuh het volgende:
Geen idee maar niets werkt meer hiero... zucht
Papa mama Jessie, gooi eens n tennisbal over het hek, met wat tekst dat ie die vogel laat gaan en eens wat ruggengraat toont.quote:Op maandag 23 september 2019 22:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Merel moet dr trieste wallen diva bek houden en lekker opzouten naar Dord waar mensen haar wel graag zien, als ik haar moet geloven
Hier hetzelfde probleem.quote:Op maandag 23 september 2019 22:02 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ook, ben er weer klaar mee..quote:Op maandag 23 september 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
jessie tof doen![]()
merel lacht![]()
genoeg gezien
Mocht hier allemaal niet baten en de foutmelding komt op elk apparaat ook dus....quote:Op maandag 23 september 2019 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had ik ook net, cache geleegd van de browser, opnieuw opgestart en geen probleem meer.
welnee morgen weer in de bootquote:Op maandag 23 september 2019 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Merel wil niet op de grond, misschien morgen een bed maken. nu slaapt ze in de kast
[ afbeelding ]
En weer terug de kast in?quote:Op maandag 23 september 2019 22:12 schreef Flow3r het volgende:
Merel : trusten jongens
Jessie: ga je nu al weg ? kan ik helemaal geen high-five geven
Merel ik hoef ook geen high-five..schaterlachend
Ach, maar vergeten te overleggen met Lex.quote:Op maandag 23 september 2019 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Merel wil niet op de grond, misschien morgen een bed maken. nu slaapt ze in de kast
[ afbeelding ]
Ik ook maar kon me weer gewoon aanmelden.quote:Op maandag 23 september 2019 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week een mail gehad dat de abbo betaling mislukt was zag ik, maar nieuw aanmelden lukt ook niet
Ze willen geen klanten mee schijnbaar
geen idee, ook gemist, hartjes om een foto van Merel? dat had Merel zelf gedaan?quote:Op maandag 23 september 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat was dat voor foto met hartjes erom heen?
die is van hout, heeft jordie gemaakt. voor zijn love=love evenementquote:Op maandag 23 september 2019 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee, ook gemist, hartjes om een foto van Merel? dat had Merel zelf gedaan?
[ afbeelding ]
Ik kon het zo snel niet goed zien, maar het leek dat er meer mensen op stonden.quote:Op maandag 23 september 2019 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee, ook gemist, hartjes om een foto van Merel? dat had Merel zelf gedaan?
[ afbeelding ]
Ow, mijn fantasie sloeg ff op hol.quote:Op maandag 23 september 2019 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die is van hout, heeft jordie gemaakt. voor zijn love=love evenement
Nee. Jess met het fotomodel. Ger heeft er hartjes omheen getekend.quote:Op maandag 23 september 2019 22:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kon het zo snel niet goed zien, maar het leek dat er meer mensen op stonden.
Ik hoop op Jessie met de kampeermeisjes.
Hier ook. Ik werd opeens automatisch uitgelogd, en kan me nu niet meer aanmelden.quote:Op maandag 23 september 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben uitgelogd en kom er niet meer op.
quote:Op maandag 23 september 2019 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, er lag een fotokopie of zoiets op tafel
Van de opname?quote:Op maandag 23 september 2019 22:25 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee. Jess met het fotomodel. Ger heeft er hartjes omheen getekend.
owoquote:Op maandag 23 september 2019 22:25 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee. Jess met het fotomodel. Ger heeft er hartjes omheen getekend.
Ze zijn lekker bezig.....eerst dik uur geen streams wegens storing....automatische betaling ging niet goed dus opnieuw betaalt dat lukte, en nu dit weer.quote:Op maandag 23 september 2019 22:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hier ook. Ik werd opeens automatisch uitgelogd, en kan me nu niet meer aanmelden.
Hier lukt inloggen ook niet op de tv browserquote:Op maandag 23 september 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben uitgelogd en kom er niet meer op.
15/20 minuten geleden, er lag een foto op tafel met hartjes er omheenquote:Op maandag 23 september 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was even weg, wat moet ik terugkijken ?
Nog geen 10 minuten geleden was er een shot van een foto met hartjes erom heen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was even weg, wat moet ik terugkijken ?
Doe jij verslag? Dan kan ik herhaling van ER terugkijken.quote:Op maandag 23 september 2019 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
ach de figuranten zijn nu in beeld. brood eten en tanden poetsen,
Mazzelpik!quote:Op maandag 23 september 2019 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, heb nog steeds drie werkende streams, ga zo terugkijken.
quote:Op maandag 23 september 2019 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Doe jij verslag? Dan kan ik herhaling van ER terugkijken.
quote:Op maandag 23 september 2019 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kon wel wisselen net op PC en laptop.quote:Op maandag 23 september 2019 22:31 schreef Angelique61 het volgende:
Heb nog wel streams, kan je wisselen of beter van niet?
Wees er zuinig opquote:Op maandag 23 september 2019 22:31 schreef Angelique61 het volgende:
Ik kan nog steeds wisselen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:31 schreef Angelique61 het volgende:
oke....quote:Op maandag 23 september 2019 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kon wel wisselen net op PC en laptop.
Dat programma is ook niet meer wat het geweest is zeg, pfff.quote:Op maandag 23 september 2019 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bij mij is betaling ook goed gegaan, maar heb dit al eens eerder meegemaakt.quote:Op maandag 23 september 2019 22:32 schreef KeesAnders het volgende:
Bij mij ook onmogelijk. Op alle 3 de apparaten geprobeerd en lukt nergens. Krijg op tablet "Helaas, er is iets misgegaan". En op PC iets van "je account is niet er verlengd", op telefoon in app reageert hij helemaal niet. Net nog even gecheckt, betaling is op 9 september gewoon goed gegaan. Zag het vanavond op de krant al, kwamen amper reacties bij de artikelen dus denk dat het een groot probleem is bij een hoop mensen.
sssssstttttttquote:Op maandag 23 september 2019 22:34 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Dat programma is ook niet meer wat het geweest is zeg, pfff.
telfortquote:Op maandag 23 september 2019 22:35 schreef spapaars het volgende:
kan het zijn dat het aan de browser ligt die je gebruikt?
Bij mij in de app zelfde probleem. Op tablet en telefoon. En ook via de browser op mijn tablet. Ik dacht dan vraag ik gewoon een nieuw wachtwoord aan, maar het mailtje dat je dan automatisch zou moeten krijgen is niet aangekomen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:35 schreef spapaars het volgende:
kan het zijn dat het aan de browser ligt die je gebruikt?
Ik geef geen spoilers hoor. Maar gewoon in het algemeen, lang niet zo interessant als vorige jaren. Komt denk ik door kandidaten, presentator, andere voice-over en vooral andere manier van filmen en teveel focus op de proeven. Over "survivalen" gaat het al helemaal niet meer.quote:
Ik heb er 4.quote:
En ondertussen smeken of we op ze willen stemmen voor een of andere award voor apps. Ik dacht het niet.quote:
Maand of 2 terug ongeveer was er ook ook al zoiets. Duurde ook bijna een dag toen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Pff, dit gaat een lange geschiedenis worden. Vorig jaar was dit zelfde aan de hand, heeft meer dan 24 uur geduurd voordat het opgelost was...be ware...
Dat zou ik dus ook echt niet leuk vinden.quote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef Flow3r het volgende:
was Hiske niet bang van muizen ?![]()
[ afbeelding ]
Koekjes eten in bed, moet ze vooral blijven doenquote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Zit je nou te patsen met al je werkende streams? 🤮😉
Ze is de laatste en pakt haar verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
VERSCHRIKKELIJK......quote:Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was ook om gevraagd, Lenie ?
[ afbeelding ]
Shelley spreekt Jessie aan - 21 september 2019.
x7lkf9b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank voor je bijdrage.quote:Op maandag 23 september 2019 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Er gebeurt geen fuck meer, ik ga wat anders doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Fascinerend!quote:Op maandag 23 september 2019 23:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welkom terug bij deze amazing streams![]()
[ afbeelding ]
YW.quote:Op maandag 23 september 2019 23:45 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Yep, ik kan nu ook weer!
Thanks voor de tip.
Nog steedsquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:47 schreef Paco55 het volgende:
Het is hier net zo dood als daar. Jammer.
Ja, deprimerend hok!quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een inspiratieloze ruimte is het geworden, veel te vol met apparaten enz.
Ze zijn op Tijd vandaag. Zag jes en lex ook al aan bet sporten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:51 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit ook wakker zo zo
Die troep ook overal, dat is toch ook deprimerend?quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:51 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit ook wakker zo zo
Dat zien die lui al niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2019 07:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Die troep ook overal, dat is toch ook deprimerend?
Die heb ik ook gehad , ook ik kan niet meer betalen , dus geen streams meer , alleen de gratis stream of bij HiDiHoquote:Op maandag 23 september 2019 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week een mail gehad dat de abbo betaling mislukt was zag ik, maar nieuw aanmelden lukt ook niet
Ze willen geen klanten mee schijnbaar
Die heeft ze mee naar huis genomen...quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is die iPad eigenlijk die Kaylee altijd gebruikte voor tekenen?
Oh lekker danquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:29 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Die heeft ze mee naar huis genomen...
O echt, dacht dat ze niets mee naar huis mochten nemen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:29 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Die heeft ze mee naar huis genomen...
Dat dacht ik ook maar ik hoorde het hier een keer zeggen en heb dat ding ook nooit meer gezien...quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dacht dat ze niets mee naar huis mochten nemen?
heeft nog nooit bij hem gepastquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Vind die stoere tekst helemaal niet meer bij Jessie passen, met zijn underdog gedrag tegenover Merel en zijn podiumvrees.
Van het rappen van hem!
Heb er eigenlijk niet eens opgeletquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik hoorde het hier een keer zeggen en heb dat ding ook nooit meer gezien...
Het past inderdaad helemaal niet bij hem, vanaf de eerste zin die hij ging rappenquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Vind die stoere tekst helemaal niet meer bij Jessie passen, met zijn underdog gedrag tegenover Merel en zijn podiumvrees.
Van het rappen van hem!
Ja, het is mooi kut, ik wil Billy terug ......quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Het was te verwachten, gaan we weer die k&t sport streams krijgen
Zo ver zou ik nu ook weer niet willen gaan, ben wel klaar met die oud bewoners die terug komen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is mooi kut, ik wil Billy terug ......
Ja het is idd net zo`n ouwe moeke...valt mij wel vaker op ze heeft ietsquote:Op dinsdag 24 september 2019 07:57 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Moeke Merel ook al wakker
Oud inwoners hoeft ook niet perse, maar Billy gaf wel reuring, er gebeurde tenminste iets ...quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Zo ver zou ik nu ook weer niet willen gaan, ben wel klaar met die oud bewoners die terug komen.
Vers bloed, maar ja dat zal wel niet meer
Die laatste botox spuiten hebben haar geen goed gedaan...der gezicht is net het Himalaya gebergtequote:Op dinsdag 24 september 2019 08:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja het is idd net zo`n ouwe moeke...valt mij wel vaker op ze heeft iets
heel ouds in haar gezicht
quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor slampampus Jessie neemt Merel in zijn armen, de sukkel
Jeetje wat een sukkel is hetquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor slampampus Jessie neemt Merel in zijn armen, de sukkel
Ja idd ....echte tokkie is het ...hoe ze doet ...hoe ze eruit ziet...en zo zal ze ook wel ruikenquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:04 schreef Giggio het volgende:
[..]speelt het goed: de verongelijkte weduwe in d'r kermis-outfit
Waarom heeft ze dat shirt dan aan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Franvraagt aan merel hoe ze het vond dat Jes haar in zijn armen nam. Merel had zoiets van laat me los
Waarom draagt ze dan ineens een shirt van podiumvrees. Ze spreekt zichzelf tegenquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Franvraagt aan merel hoe ze het vond dat Jes haar in zijn armen nam. Merel had zoiets van laat me los
Opvallend he......alleen Mariska houdt zich eraan.....quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:19 schreef schizolientje het volgende:
het is weer zo, de mensen die niets aan de sportschool hebben gedaan en er het meest over ouwehoerden staan nu te sporten
leuk op haar okselrokjequote:Op dinsdag 24 september 2019 08:55 schreef Mjelleke het volgende:
Gaat Merel nu een t shirt dragen met Podiumvrees erop?
neeeeeeeeeeee, dat zie je vast verkeerd, zal wel zijn om hem te steunen en te motiverenquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Lijkt allemaal nergen op is dat om Jessie te treiteren?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste deel van het Centraal, hier staat de rest: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
[ afbeelding ]
Centraal deel 3 - 23 september 2019.
x7ln3b9
Get over iT! Hij heeft gezegd dat t hem spijt en er helemaal niet zo over na heeft gedacht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk voor dat meisje
Stiekem hoop ik dat de winnaar met de daadwerkelijke pot naar huis gaat. In 1 groeide de pot wel ineens bizar snel de laatste weken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:49 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Geniet met volle teugen, dat zien ze altijd wel staan in die zwarte brieven.
Zorg dat er wat in die pot komt niet!
Ik zie dat ook niet meer gebeuren dat er wat in komt dus de Febo zal op het eind nog eens in de buidel moeten tasten om iets van een prijs te hebben.
Thanksquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste deel van het Centraal, hier staat de rest: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
[ afbeelding ]
Centraal deel 3 - 23 september 2019.
x7ln3b9
Ze kiest zorgvuldig het moment zodat ze de meeste kans maakt om in een uitzending te komen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:52 schreef Mjelleke het volgende:
Gisteren had merel een gesprek met Hiske waar ze toch wel met vragen zat richting Jessie. Maar die vragen heeft ze hem nog niet gesteld. Hoe belangrijk is het dan voor je.
Zieltjes aan het winnen...quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:46 schreef Crabapple het volgende:
Merel nu aan het klagen tegen Brandon (haar goede vriend)
Je zou verwachten dat Jessie meer vragen zou hebben.. hij gaat totaal voorbij aan zijn gevoel van vrijdag met de opname van de clipquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:52 schreef Mjelleke het volgende:
Gisteren had merel een gesprek met Hiske waar ze toch wel met vragen zat richting Jessie. Maar die vragen heeft ze hem nog niet gesteld. Hoe belangrijk is het dan voor je.
Ja echt .. kinderachtig kut kindquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik had die Gerrit allang 'n klap op z'n bek gegeven
Brrquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik had die Gerrit allang 'n klap op z'n bek gegeven
Belachelijke actie weer dit... nog even en ze heeft overal een slaapplek..quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:03 schreef Harrison het volgende:
Brandon vraagt of er een bed bij mag in het Martelehofke voor Merel. Lex zegt prima, maar voert het ene na het andere bezwaar aan: Hoe moet het met een BenB, Shel en Andrea gaan nooit hier bij slapen als er al drie bedden staan... Ik moet hier straks dan wel slapen met twee meiden die heel rommelig zijn...
Ze heeft er duidelijk geen zin in, maar durft geen nee te zeggen. Waarom moet Brandon dit eigenlijk regelen?
Snap niet dat je dit fijn vind gehele dag weinig doen. ik zou er knetter gek van wordenquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Logisch dat ze eind van de dag moe is, die voert echt geen flikker uit dan alleen kletsen
en roddelen over anderen en liggen op bed
[ afbeelding ]
als ze zich nu al vreselijk gekwetst, verdrietig enz enz voelt, gewoon omdat hij zijn bed af stond aan gasten, niet meer en niet minder, dan kun je toch echt het gewone leven niet aan. Hij zal buiten met oogkleppen, blinddoeken en een muilpeer door het leven moeten als hij doorgaat met haarquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk voor dat meisje
Ik zou dus ook stapel kutjedol worden en allang m'n kist gepakt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap niet dat je dit fijn vind gehele dag weinig doen. ik zou er knetter gek van worden
Meertje eruit of ze gaat weer zieltjes winnen waar ze momenteel mee bezig is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:58 schreef Lelie68 het volgende:
Ben wel benieuwd... stel die 2 zitten op de bank.. voor wie zal de groep dan gaan..
Inderdaad. Ik verwacht dat Lex hier vandaag tegen iedereen over gaat klagen. Ze staat nu al bij Sjel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:05 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Belachelijke actie weer dit... nog even en ze heeft overal een slaapplek..
Je vergeet het leren pantertuigje, die hij dagelijks moet dragen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
als ze zich nu al vreselijk gekwetst, verdrietig enz enz voelt, gewoon omdat hij zijn bed af stond aan gasten, niet meer en niet minder, dan kun je toch echt het gewone leven niet aan. Hij zal buiten met oogkleppen, blinddoeken en een muilpeer door het leven moeten als hij doorgaat met haar
dat dusquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap niet dat je dit fijn vind gehele dag weinig doen. ik zou er knetter gek van worden
Dat denk ik ook.. zoveel vrienden heeft ie niet daar.. alleen Maris..quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meertje eruit of ze gaat weer zieltjes winnen waar ze momenteel mee bezig is.
Als mensen in haar act trappen is het exit Djezzie Snotkoker Dikke Tosti.
Als je zo de media bekijkt is het toch echt Merel die met de grond gelijk gemaakt wordt......quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meertje eruit of ze gaat weer zieltjes winnen waar ze momenteel mee bezig is.
Als mensen in haar act trappen is het exit Djezzie Snotkoker Dikke Tosti.
Weet je dat het me niks verbaast.......kan zo maar dat moeders veel van Merel haar bedenksels bestelt en adressen gebruikt van buren kennissen en familie......quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor Jordie zeggen van Joh dus ...... woont gewoon bij jou in de straat ( volgens mij keek hij mee op het scherm van Merel en ik dacht dat hij Daphne zei) en hup SL
dat heb ik al eerder gedacht hoor, ze is mij te vaak bij die computer bezigquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je dat het me niks verbaast.......kan zo maar dat moeders veel van Merel haar bedenksels bestelt en adressen gebruikt van buren kennissen en familie......
En voor straf heeeeel vaak en heeeel lang geen seksquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je vergeet het leren pantertuigje, die hij dagelijks moet dragen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Franny, het mansbakje van Utopia!
[ afbeelding ]
Mag die er alleen ff aan ruikenquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:32 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En voor straf heeeeel vaak en heeeel lang geen seks
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Urinoir?quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij zeesterren komt dat nog niet eens opquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag die er alleen ff aan ruiken![]()
![]()
Met of zonder vlieg..?quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal ze denk geen moeite mee hebben
Edit: Ohh ik snap 'm, ze heeft model gestaan!!
[ afbeelding ]
Zou niemand van zijn sekspartners ooit gezegd hebben, dat zijn egoïsme niet kan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:41 schreef dakpanlos het volgende:
Het zou me niks verbazen, dat mMerel aan de hele seks met Jessie ook niks aan vindt.ze komt niet echt aan haar trekken, zo lijkt het.
Hop hop zak, klaar en snorkelen maar. Romantisch is het niet en erover praten kan ze niet.
En Jessie weet niet beter.
Voorspel heeft hij nog nooit van gehoord....quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou niemand van zijn sekspartners ooit gezegd hebben, dat zijn egoïsme niet kan?
sorry, maar ik zie de humor er niet van in om continu mensen op hun uiterlijk belachelijk te makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |