Ik denk dat bijna iedereen nu hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Absoluut dit.
Ik durf zelfs niet te schrijven wat ik denk dat er gaat gebeuren
Nou, gezien de mogelijke gevolgen die het heeft voor vrouw en kinderen van TS valt er maar weinig van te genieten. Heel slechte timing, en ik snap ook niet waarom een psychiater adviseert om iemand waarmee het momenteel al heel slecht gaat nog een extra klap te laten verduren. Het kan zomaar het laatste duwtje zijn...quote:Op woensdag 25 september 2019 22:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dit is echt zo’n moment waarop ik de popcorn wil pakken. Sit back and Watch the accident happen.
Dat driegesprek is zodat ze het gesprek in goede banen kan leiden.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik vermoed dat de psychiater het geen goed idee vindt, maar het niet uit zijn hoofd gepraat krijgt, en daarom op een driegesprek aanstuurt.
Of dat TS heeft gezegd dat hij graag wil vertellen, kwijt miet, wat het allemaal met hem foet, en dat de psychiater niet weet dat hij gaat vertellen dat hij wil scheiden.
Ik vind het vooral heel triest. Ik denk dat TS het helemaal niet zo kwaad bedoelt allemaal, maar simpelweg de capaciteiten mist om met zulke moeilijke situaties om te gaan. Dat gaat hij ook niet leren door weg te lopen iedere keer, en zo ontstaat een verdrietig patroon met een hoop onschuldige slachtoffers.
Naar analogie is het dat je tegen de arts zegt dat je haar een mes in de rug wil steken en de arts zegt ‘wacht, laat mij het mes wel steriliseren om infecties te voorkomen’.quote:Op donderdag 26 september 2019 05:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat driegesprek is zodat ze het gesprek in goede banen kan leiden.
Jij zei zelf dat mijn huwelijk de uiterste houdbaarheidsdatum overschreden had. Dus wat heeft het dan voor nut om een behandeling die gericht is op ons hele gezin te beginnen en als die behandeling klaar is te beginnen over mijn twijfels? Als je het hebt over messen en ruggen.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Naar analogie is het dat je tegen de arts zegt dat je haar een mes in de rug wil steken en de arts zegt ‘wacht, laat mij het mes wel steriliseren om infecties te voorkomen’.
Je vraagt hier advies, iedereen zegt wat je in ieder geval niet moet doen en vervolgens ga je het lekker toch doen.
Met het risico dat er doden vallen. Letterlijk!
En ja, ook dit zal je wel weer negeren, net zoals je ieder bericht negeert wat niet in jouw straatje past.
Zo gaat het altijd in de topics van TS.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je vraagt hier advies, iedereen zegt wat je in ieder geval niet moet doen en vervolgens ga je het lekker toch doen.
Ik vroeg ook niet om advies, dat kreeg ik gratis en voor niks.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd in de topics van TS.
We zijn ook wel heel dom om iets anders te verwachten.
Jullie blijven toch een gezin, of je nou straks nog getrouwd bent of niet. Samen twee jonge kinderen hebben, een van de ouders met ernstige psychische problemen. Scheiden lost dat niet op.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat mijn huwelijk de uiterste houdbaarheidsdatum overschreden had. Dus wat heeft het dan voor nut om een behandeling die gericht is op ons hele gezin te beginnen en als die behandeling klaar is te beginnen over mijn twijfels? Als je het hebt over messen en ruggen.
Natuurlijk vroeg je wel om advies. Je formuleert je vragen in het begin altijd een beetje omslachtig of schijnbaar algemeen, maar het werd ook in dit topic al snel duidelijk dat het alleen om jouw persoonlijke situatie draaide, dat jij een rechtvaardiging zocht voor je voornemen om een punt te zetten achter je huwelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om advies, dat kreeg ik gratis en voor niks.
Ho wacht, dus omdat iemand anders denkt dat de houdbaarheidsdatum overschreden is, lijkt het je een goed plan om nu de scheiding aan te vragen?? Serieus??quote:Op donderdag 26 september 2019 06:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat mijn huwelijk de uiterste houdbaarheidsdatum overschreden had. Dus wat heeft het dan voor nut om een behandeling die gericht is op ons hele gezin te beginnen en als die behandeling klaar is te beginnen over mijn twijfels? Als je het hebt over messen en ruggen.
Omdat je ook na een scheiding een gezin vormt, pipo.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Je denkt straks geen gezin meer te vormen? Je zal altijd met haar te maken blijven hebben, ze is de moeder van 2 van je kinderen.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Volgens mij is door velen heel duidelijk gezegd dat jouw vrouw mentaal dient te herstellen voordat ze een scheiding aankan.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat lijkt hij niet te snappen, als je geen kinderen hebt dan ben je idd geen gezin meer, heb je geen verantwoordelijkheden meer naar elkaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je ook na een scheiding een gezin vormt, pipo.
Dit denk (en hoop) ik ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ho wacht, dus omdat iemand anders denkt dat de houdbaarheidsdatum overschreden is, lijkt het je een goed plan om nu de scheiding aan te vragen?? Serieus??
Die behandeling is idd gericht op jullie gezin, logisch, jullie zullen allemaal weer moeten kunnen functioneren, met of zonder elkaar. Maar nu in deze fase? Dit is echt vragen om problemen, maar ik snap ineens de psychiater om het gesprek met zijn 3en te doen. Want geloof mij, zodra jij ook maar een kant op gaat wat haar op dit moment alleen maar verder weg zal doen zakken, ga jij die kans niet krijgen.
TS gaat er vanuit dat na de scheiding zijn ex in een psychiatrische instelling zit te vegeteren en dat de kinderen 100% aan hem worden toegewezen.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je denkt straks geen gezin meer te vormen? Je zal altijd met haar te maken blijven hebben, ze is de moeder van 2 van je kinderen.
Of het moet natuurlijk helemaal fout gaan.
Zoek desnoods 'n hobby waardoor je vaak van huis bent of zo. Fietsen, vissen, etc. Het is niet voor niets dat dat populaire bezigheden zijn onder mannen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:16 schreef Lenny77 het volgende:
Ok, nu ga ik heel hard zijn..
Je bent vroeger kapot geweest van het verlies van je eerste vrouw. Zij was terminaal ziek en je hebt het haar nooit vergeven dat ze gestopt is met vechten. Jullie dochter draagt daar nog de gevolgen van. Je huidige vrouw zie je graag en het ging goed tot bleek dat er door een zwangerschap vanalles mis gaat met haar hormonen en psyche. Na de bevalling zijn jullie maar net op tijd uitgekomen bij haar na een zelfmoordpoging. Ze heeft daarna bijna geen recuperatie tijd gekregen want ze was snel weer zwanger (2 keer zelfs) en nu begint alles opnieuw. Je vrouw zit ik het diepste donkere gat wat er is door haar zwangerschap.
Als jij haar nu de laatste klap geeft dan gaat haar volgende poging wel lukken. En weet je wat? Ik denk dat ze de kinderen mee gaat nemen in haar dood. En dan ben je 3 geliefden kwijt.
Hoe ga je daar mee kunnen leven? Hoe ga je dat verwerken?
Doe het nu NIET!!!
Echt, ik begrijp dat je in een klote situatie zit en dan scheiden als een feest klinkt! Maar je zet iets vreselijk in gang!
Wacht aub!!
Ik lees de post van Lenny77 waarin ze het heeft over jouw woede over het opgeven van je vrouw toen ze ziek was. Dat ze zelfs overleed. Daar zit hem de kneep, denk ik? Je gaat liever scheiden, dan ben je van haar af en kan ze je niet op dezelfde manier kwetsen.quote:Op donderdag 26 september 2019 06:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |