abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189088766
Beste fokkers,

Wat zou voor jullie een goede reden zijn om een relatie te verbreken/scheiden?
pi_189088778
TS Begint
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_189088789
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:14 schreef MilkTea het volgende:
TS Begint
Neuh.. anders zou ik het niet vragen.
pi_189088806
:')
  maandag 23 september 2019 @ 20:17:47 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189088838
als ik de ander niet uit kan staan en/of ze de dop niet terug doen op de tandpasta.
  maandag 23 september 2019 @ 20:20:11 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189088876
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:14 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Neuh.. anders zou ik het niet vragen.
Heeft deze vraag dan niet te maken met de huidige toestand van jouw echtgenote?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189088897
Vreemd gaan.
Geld achterover drukken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_189088909
Waarom heb je daar redenen voor nodig, andere dan dat je niet meer van je partner houdt en er niet meer hij wil zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 20:26:54 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189088974
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Waarom heb je daar redenen voor nodig, andere dan dat je niet meer van je partner houdt en er niet meer hij wil zijn?
Ik denk dat TS een andere reden heeft dan dat, en wil kijken hoeveel mensen dat ook als reden aanvoeren zodat hij daaruit kan afleiden hoe 'normaal' het is om dat als reden aan te voeren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189088976
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Als iemand vreemd gaat oid is de liefde van de ander ook niet zomaar afgelopen toch? En ik veronderstel dat bij de aankondiging van een scheiding je op zijn minst tegen je toekomstige ex moet vertellen waarom je geen zin hebt om verder te gaan.
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 20:28:28 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_189088988
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:26 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Als iemand vreemd gaat oid is de liefde van de ander ook niet zomaar afgelopen toch? En ik veronderstel dat bij de aankondiging van een scheiding je op zijn minst tegen je toekomstige ex moet vertellen waarom je geen zin hebt om verder te gaan.
Die ander is dan ook niet degene die uit het huwelijk wil stappen dus die vergelijking gaat niet op.
pi_189089003
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:26 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Je moet niks, maar de andere partij zal je waarschijnlijk wel vragen naar een reden ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189089019
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die ander is dan ook niet degene die uit het huwelijk wil stappen dus die vergelijking gaat niet op.
Als jouw vrouw je iets flikt als vreemdgaan oid, dan stop jij toch niet meteen met van haar te houden?
pi_189089035
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:30 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Als jouw vrouw je iets flikt als vreemdgaan oid, dan stop jij toch niet meteen met van haar te houden?
Maar ook niet iedereen beëindigt de relatie direct in geval van vreemdgaan.
pi_189089039
Wanneer ik merk dat het me niets meer oplevert en alleen maar dingen kost.
Zoals energie.

Ik zit nu op een punt dat ik twijfel of ik ermee door wil gaan of niet toevallig
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 20:35:57 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_189089118
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:30 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat was je vraag niet. Je vraag was wat een goede reden zou zijn om de relatie te verbreken. Overigens zou wat jij nu zegt een heel goede reden zou zijn om mijn relatie te verbreken.
pi_189089171
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat was je vraag niet. Je vraag was wat een goede reden zou zijn om de relatie te verbreken. Overigens zou wat jij nu zegt een heel goede reden zou zijn om mijn relatie te verbreken.
Maar je stopt toch niet met van haar te houden?
Oke dat was niet mijn vraag.
pi_189089196
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:31 schreef Harlekien het volgende:
Wanneer ik merk dat het me niets meer oplevert en alleen maar dingen kost.
Zoals energie.

Ik zit nu op een punt dat ik twijfel of ik ermee door wil gaan of niet toevallig
En ga je ook tegen haar zeggen dat ze meer energie, die je niet hebt, kost dan dat ze je iets oplevert? En hou je dan ook niet meer van haar?
pi_189089226
Je kunt best scheiden als je haar nog liefhebt.
pi_189089232
In het algemeen: als je geen gemeenschappelijke toekomst meer ziet. Dat kan doordat het vertrouwen onherstelbaar beschadigd is, maar ook omdat de liefde er niet meer is. En zonder vertrouwen is er voor mij bijvoorbeeld geen basis meer voor een gemeenschappelijke toekomst, hoeveel liefde er desondanks nog is.

Anyway, allerlei verschillende redenen dus. Die niet per se goed of fout zijn.

Er is eigenlijk geen goed of fout. Hoewel ik met kinderen in het spel professionele hulp tijdig een kans geven wel van belang vind. Twee volwassenen onderling mogen het zelf weten als ze om iets futiels de handdoek in de ring willen gooien.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 20:57:15 ]
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 20:42:15 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_189089241
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:37 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Maar je stopt toch niet met van haar te houden?
Oke dat was niet mijn vraag.
Maar waarom vertel je niet wat je écht wil weten? Want deze vraag komt niet uit de lucht vallen en waar je nu heen gaat is een afwijking van de vraag in je OP.
pi_189089394
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 20:41 schreef Chia het volgende:
In het algemeen: als je geen gemeenschappelijke toekomst meer ziet. Dat kan doordat het vertrouwen onherstelbaar beschadigd is, maar ook omdat de liefde er niet meer is. En zonder vertrouwen is er voor mij bijvoorbeeld geen basis meer voor een gemeenschappelijke toekomst, hoeveel liefde er desondanks of is.

Anyway, allerlei verschillende redenen dus. Die niet per se goed of fout zijn.

Er is eigenlijk geen goed of fout. Hoewel ik met kinderen in het spel professionele hulp tijdig een kans geven wel van belang vind. Twee volwassenen onderling mogen het zelf weten als ze om iets futiels de handdoek in de ring willen gooien.
Dankjewel. Verhelderend, dus als de liefde er nog is maar het vertrouwen om wat voor reden weg is kun je dus wel gewoon met goed fatsoen een scheiding aanvragen.
pi_189089422
In dit geval zou ik me als ik jou was heel erg afvragen waarom jij wil scheiden? Is dat omdat het moeilijk is? Want dat dat het nu is, is evident.
pi_189089449
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:49 schreef miss_sly het volgende:
In dit geval zou ik me als ik jou was heel erg afvragen waarom jij wil scheiden? Is dat omdat het moeilijk is? Want dat dat het nu is, is evident.
Omdat ik graag op iemand wil kunnen vertrouwen en bouwen. Andersom geef ik dat ook terug.
  maandag 23 september 2019 @ 20:54:50 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189089496
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:52 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Omdat ik graag op iemand wil kunnen vertrouwen en bouwen. Andersom geef ik dat ook terug.
En wat betekent die scheiding voor jullie gezamenlijke kinderen? Durf jij die bij haar te laten voor minstens de helft van de tijd?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')