Welke maatquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
Pakketje jongens, met nog wat extra wat ik her en der vind. Pyjama, polo’s truien, zwarte skinny’s (heb nog meer broeken geloof ik) een vette jas met pijn in mijn hart..
Paar shirts..
Meeste is netjes maar kan ook een penstreepje inzitten ivm motorisch uitgedaagde schrijfdebiliteit
Pakketje 25 incl
quote:
Pm maar ff! Kijk ik of ik nog meer hebquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:23 schreef Kyara het volgende:
Ik heb wel interesse KD. De mijnes groeit niet zo hard
Ik DM je evenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:38 schreef Hupje het volgende:
@:Wolken Ik heb 8 mouwloze witte, ze staan in dit album: https://myalbum.com/album/TyYfUvJKQGqm
Btw: ze passen met 8 stuks net niet door de brievenbus.
Is dat die blauwe of rode?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een Freds zwemtrainer liggen 3 maanden tot 4 jaar (6kg-18kg).
Nog nooit gebruikt en niet van plan ook.
De rode, 5 euro.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is dat die blauwe of rode?
En wat wil je ervoor?
Hema heeft de rompers in de aanbieding. 2+1, 3+2, 4+3. Zitten ook mooie okergele tussen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:57 schreef Tink89 het volgende:
Die rode is 6-18 kg normaal gesproken.
En ik zoek wat langemouwenrompers in 74-80. Liefst okergeel, grijs, groen en andere kleurtjes die bij deze salopet passen:
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:46 schreef wieksel het volgende:
@:tink89 ik heb nog een groene (vaalgroenig) van jollein in die maat in Den Haag. Interesse? Bijna niet gedragen twas te warm toen Thor die maat had. Corduroy stofje, Fijn ding
"quote:Op donderdag 31 oktober 2019 07:19 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Hema heeft de rompers in de aanbieding. 2+1, 3+2, 4+3. Zitten ook mooie okergele tussen.
Die zou weleens kunnen matchen ja. Wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:11 schreef wieksel het volgende:
https://www.kleertjes.com(...)1o3LUrYaAgNDEALw_wcB
Die @:tink89
Dm gestuurdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die zou weleens kunnen matchen ja. Wat wil je ervoor hebben?
Ook nog met voetjesquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:28 schreef Madivi het volgende:
Ik heb nog 3 nieuwe next direct pyjamas met voetjes maat 92, zoontjes wilden ze niet aan.
[ afbeelding ]
.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:11 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Ook nog met voetjesDat is helemaal goed! Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik had de fleece van lodger en die vond ik erg fijn voor als ze nog niet kunnen lopen. Maar die heb ik alleen in oud roze liggen, maat 6-9 maanden dacht ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik ben op zoek naar fijne slofjes voor de winter, maat 19. Heeft iemand toevallig nog iets liggen dat nog een ronde mee kan?
Of anders tips voor fijne slofjes? Heeft iemand misschien ervaring met deze?
Ik heb Bobux vos bruin, maat S.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik ben op zoek naar fijne slofjes voor de winter, maat 19. Heeft iemand toevallig nog iets liggen dat nog een ronde mee kan?
Of anders tips voor fijne slofjes? Heeft iemand misschien ervaring met deze?
Dat gaat niet passen, volgens hun site heeft onze Bigfoot 12-15 maanden nodigquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had de fleece van lodger en die vond ik erg fijn voor als ze nog niet kunnen lopen. Maar die heb ik alleen in oud roze liggen, maat 6-9 maanden dacht ik
Zou je eens kunnen meten hoe groot deze zijn (gewoon aan de buitenkant is prima hoor)?quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb Bobux vos bruin, maat S.
S staat voor 17, maar ik vond ze onwijs groot vallen en hier gedragen tot maat 20.
Weet niet of je dat aandurft
heb er net een getest in t zwembad, daar kun je lenen. Maar werkt helaas niet voor ons.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De rode, 5 euro.
https://www.mamaloesbabys(...)mnd-4jr-6-18kg-10110
Voor ons ook niet, daarom niet gebruiktquote:Op zondag 3 november 2019 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb er net een getest in t zwembad, daar kun je lenen. Maar werkt helaas niet voor ons.
Zal straks even laten weten via DMquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen, volgens hun site heeft onze Bigfoot 12-15 maanden nodig
[..]
Zou je eens kunnen meten hoe groot deze zijn (gewoon aan de buitenkant is prima hoor)?
Logder sloffen zijn nu in de aanbieding bij limango zag ik netquote:Op zondag 3 november 2019 14:13 schreef noa11 het volgende:
Iemand hier lodger slofjes maat 15/18 maanden liggen? Voor een jongen. Of zijn deze ook niet fijn voor een net loper? Welke dan wel? Maat 21 schoenmaat.
Bedankt voor de tip, al was 'ie niet voor mijquote:Op maandag 4 november 2019 08:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Logder sloffen zijn nu in de aanbieding bij limango zag ik net
zoek ik dan nu zo verkeerd? Iemand een linkje?quote:Op maandag 4 november 2019 09:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, al was 'ie niet voor mijHelaas alleen kleine maten (tot 68)
https://www.limango.nl/campaign/46920quote:Op maandag 4 november 2019 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoek ik dan nu zo verkeerd? Iemand een linkje?
Ik heb een wolzijde blauwe strikmuts. Als het goed is.quote:Op maandag 4 november 2019 10:11 schreef L0t.. het volgende:
Iemand nog een wollen strikmutsje voor een newborn te koop evt? Liefst blauw.
Wel een blauwe knoopmuts voor 6-9 maandenquote:Op maandag 4 november 2019 10:11 schreef L0t.. het volgende:
Iemand nog een wollen strikmutsje voor een newborn te koop evt? Liefst blauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |