Aisatti.quote:Op maandag 23 september 2019 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren is echt het grootste talent van PSV van de afgelopen 25 jaar denk ik. Misschien wel ooit. Ik kan me geen speler herinneren die met 17 jaar al zo stond te spelen. Je moet als PSV nu ook goed handelen en zorgen dat hij straks voor een flink bedrag verkocht gaat worden richting de 100 miljoen. Deze gozer is nu al beter dan Frenkie.

Ja dat doet ajax inderdaad wel evenquote:Op maandag 23 september 2019 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax zal Ihattaren en Malen wel gaan halen. Laten ze Bergwijn lopen. Zijn wel echt jongens die heel graag het voetbal dat Ajax speelt willen spelen.

Kan me Aisatti niet herinneren hoe Iha nu isquote:Op maandag 23 september 2019 23:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Aisatti.
Die Ihattaren kiest straks voor het geld en we horen nooit meer wat van hem. Ja misschien over vijf jaar bij pec ofzo.

Waarom zouden ze een stap terug willen doen?quote:Op maandag 23 september 2019 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax zal Ihattaren en Malen wel gaan halen. Laten ze Bergwijn lopen. Zijn wel echt jongens die heel graag het voetbal dat Ajax speelt willen spelen.

Ben jij sjakies echo?quote:Op maandag 23 september 2019 22:59 schreef GwaiLow het volgende:

Aissati 1 wedstrijd in Milan daarna moest ie weer banken.quote:Op maandag 23 september 2019 23:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Aisatti.
Die Ihattaren kiest straks voor het geld en we horen nooit meer wat van hem. Ja misschien over vijf jaar bij pec ofzo.

ik heb liever niet dat jij mij quote.quote:Op maandag 23 september 2019 18:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij gaf de grootste PSV supporter ooit toe dat ze de domste supporters van Nederland hebben.
inb4 "Ja maar Eindhoven is wel de technologie hoofdstad van Nederland hoor"
PSV
PSV supporters
PSVEL

Ihatarren heeft 1 vervelend nadeel: Dat het een Marokkaan is.quote:Op maandag 23 september 2019 21:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die speelde wel in een heerlijk elftal dan is het makkelijker voetballen. Ihattaren heeft dumb en dumber naast en achter zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 23 september 2019 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien waren die ook gewoon niet zo goed als vooraf werd gedacht.
 die Bakkali was wel mooi ja, ze dachten dat het allah zelf was met voetbalschoenen en hij ging er zelf ook in geloven.
 die Bakkali was wel mooi ja, ze dachten dat het allah zelf was met voetbalschoenen en hij ging er zelf ook in geloven. 

quote:Op maandag 23 september 2019 23:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Aisatti.

quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ihatarren heeft 1 vervelend nadeel: Dat het een Marokkaan is.
Dat moet je ook meewegen als we het toch altijd over mentaliteit etc. hebben.Geldt dit ook voor Ziyech?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk

Bij dat soort jongens heeft de pers altijd erg de neiging (nu ook weer) om dit soort jongens enorm te pamperen.quote:Op maandag 23 september 2019 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan me Aisatti niet herinneren hoe Iha nu is

Niet echt (klein beetje wel) en ook niet voor El Ahmadi en jongens als Boulahrouz en Sinouh.quote:

is ook erg ijdel heeft wel typische Marokkaanse trekjes, al denk ik dat het bij hem minder naar het slechte hangt. Daar zit best een goede kop op. het valt altijd af te wachten, de ene is de andere niet.quote:

quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ihatarren heeft 1 vervelend nadeel: Dat het een Marokkaan is.
Dat moet je ook meewegen als we het toch altijd over mentaliteit etc. hebben.En accent, vergeet het accent niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou, dan moet het goedkomen lijkt me zo?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar die straalden wat mij betreft iets anders uit dan deze jongen. Krijg hier een Afellay-gevoel bij.

Eens. Maar het kwartje valt vaak de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is ook erg ijdel heeft wel typische Marokkaanse trekjes, al denk ik dat het bij hem minder naar het slechte hangt. Daar zit best een goede kop op. het valt altijd af te wachten, de ene is de andere niet.

ja maar het is best kansloos om iemand daar nu al op af te rekenen, of het er überhaupt over te hebben. zoveel factoren die daar nog invloed op gaan en kunnen hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Maar het kwartje valt vaak de verkeerde kant op.

Oh het zou best kunnen dat hij een paar goede jaren voor PSV speelt hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:20 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nou, dan moet het goedkomen lijkt me zo?

Je moet er in ieder geval serieus rekening mee houden bij een jongen als dit.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar het is best kansloos om iemand daar nu al op af te rekenen, of het er überhaupt over te hebben. zoveel factoren die daar nog invloed op gaan en kunnen hebben.

Wacht even. Jij meent dat de afgestompte carrière van Ibi te maken heeft met zijn mentaliteit?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh het zou best kunnen dat hij een paar goede jaren voor PSV speelt hoor.

dat is aan van bommel, en dat geldt voor elke speler.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je moet er in ieder geval serieus rekening mee houden bij een jongen als dit.

Is het niet vooral stille hoop die je koestert?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet echt (klein beetje wel) en ook niet voor El Ahmadi en jongens als Boulahrouz en Sinouh.
Maar die straalden wat mij betreft iets anders uit dan deze jongen. Krijg hier een Afellay-gevoel bij.

Ook zeker ja. In Engeland en Duitsland verschillende keren weggestuurd vanwege gedoe.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:26 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wacht even. Jij meent dat de afgestompte carrière van Ibi te maken heeft met zijn mentaliteit?

Ik denk dat het wel eens een reëel gevaar kan worden. Draait Ajax nog zo'n financieel topseizoen als vorig seizoen, wat is dan 40 miljoen voor een Bergwijn nog? Of 55 voor Malen?quote:Op maandag 23 september 2019 23:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja dat doet ajax inderdaad wel even

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |