Hoe dommer de stad, hoe slimmer je zelf lijkt.quote:Op maandag 23 september 2019 19:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik woon zelf ook in een teringdomme stad hoor. En ga straks ook nóg verder van het mooie brabant af wonen

Uitzonderingen zijn er altijd, maar er is een zekere trend.quote:Op maandag 23 september 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Krijg je die onzin weer. Hoger opgeleid is slim ofzo? Ik ken genoeg hoog opgeleiden met IQ van een aardappel die nog niet eens kunnen pinnen bij een geldautomaat. IQ heeft geen flikker met opleiding te maken.

Leuke speler voor Ajax.quote:Op maandag 23 september 2019 19:41 schreef Gutanoth het volgende:
man man man wat is Ihattaren een geweldig beest. 17 fucking jaar...

Zou hem voor niemand bij Ajax willen ruilen.quote:

quote:Op maandag 23 september 2019 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou hem voor niemand bij Ajax willen ruilen.

Goh, meen je niet.quote:Op maandag 23 september 2019 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou hem voor niemand bij Ajax willen ruilen.

IQ is de beste voorspeller in relatie tot (academisch) succes. 5 keer zo nauwkeurig dan nauwgezetheid/zorgvuldigheid.quote:Op maandag 23 september 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Krijg je die onzin weer. Hoger opgeleid is slim ofzo? Ik ken genoeg hoog opgeleiden met IQ van een aardappel die nog niet eens kunnen pinnen bij een geldautomaat. IQ heeft geen flikker met opleiding te maken.

Ja in Amsterdam lopen allemaal raketgeleerden rond. Groenlinks is daar het populairst. Dan hoef ik verder niets meer te zeggen denk ik. Sylvana Simons en Femke Halsema dat soort figuren.quote:Op maandag 23 september 2019 20:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
IQ is de beste voorspeller in relatie tot (academisch) succes. 5 keer zo nauwkeurig dan nauwgezetheid/zorgvuldigheid.
Dus ja; In de regel is hoger opgeleid gerelateerd aan hoger IQ.
En ja er zullen absoluut voorbeelden zijn van hoger opgeleiden met een laag IQ, maar dat is zoiets als claimen dat roken niet ongezond is omdat je opa z'n hele leven heeft gerookt en ook gewoon 91 is geworden.
Met bovengenoemde cijfers mag je dan ook gewoon stellen dat er een grote waarschijnlijkheid is dat het gemiddelde IQ van Amsterdam hoger ligt dan dat van Eindhoven. Enige dat je je kunt afvragen is de soort hoger opgeleiden. Op een Technische Universiteit zal het IQ hoger liggen dan op een Pabo, en één of andere idioot heeft ooit besloten dat een HBO studie ook onder "hoger opgeleid" valt

Aissatti begon met een zelfde soort hype, en die debuteerde zelfs zo op een iets hoger niveauquote:Op maandag 23 september 2019 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren is echt het grootste talent van PSV van de afgelopen 25 jaar denk ik. Misschien wel ooit. Ik kan me geen speler herinneren die met 17 jaar al zo stond te spelen. Je moet als PSV nu ook goed handelen en zorgen dat hij straks voor een flink bedrag verkocht gaat worden richting de 100 miljoen. Deze gozer is nu al beter dan Frenkie.

Die speelde wel in een heerlijk elftal dan is het makkelijker voetballen. Ihattaren heeft dumb en dumber naast en achter zich.quote:Op maandag 23 september 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Aissatti begon met een zelfde soort hype, en die debuteerde zelfs zo op een iets hoger niveau

Kijkend naar jouw vorige reactie ben jij absoluut niet in de positie om iemand dom te noemen kerel.quote:Op maandag 23 september 2019 21:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die speelde wel in een heerlijk elftal dan is het makkelijker voetballen. Ihattaren heeft dumb en dumber naast en achter zich.

Sow. Hier heb ik niet van terug.quote:Op maandag 23 september 2019 21:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Kijkend naar jouw vorige reactie ben jij absoluut niet in de positie om iemand dom te noemen kerel.

Wat is goed handelen? Je kan hem zodra hij 18 wordt een dik contract aanbieden Maar dan is het aan hem of hij dat ondertekent. Hij staat nog tot 2022 onder contract en het kan best zijn dat hij niet geïnteresseerd is in een verlenging.quote:Op maandag 23 september 2019 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren is echt het grootste talent van PSV van de afgelopen 25 jaar denk ik. Misschien wel ooit. Ik kan me geen speler herinneren die met 17 jaar al zo stond te spelen. Je moet als PSV nu ook goed handelen en zorgen dat hij straks voor een flink bedrag verkocht gaat worden richting de 100 miljoen. Deze gozer is nu al beter dan Frenkie.

Even compleet los van hun partijkleur denk ik toch wel dat je kan zeggen dat Simons een gekkie is en Halsema gewoon een competente politica die haar sporen verdient heeft.quote:Op maandag 23 september 2019 21:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam lopen allemaal raketgeleerden rond. Groenlinks is daar het populairst. Dan hoef ik verder niets meer te zeggen denk ik. Sylvana Simons en Femke Halsema dat soort figuren.

Flink salaris goede contractvoorwaarden. Je moet er toch niet aan denken dat het de volgende Marokkaanse speler gaat worden die de club naait voor het grote geld en voor een appel en ei via de achterdeur de club verlaat. Bedoel mijn post niet racistisch maar met Marokkaanse jongens heeft PSV geen goed verleden. Maar ik denk dat Ihattaren wel een verstandige jongen is. Het is geen Bakkali of Labyad.quote:Op maandag 23 september 2019 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is goed handelen? Je kan hem zodra hij 18 wordt een dik contract aanbieden Maar dan is het aan hem of hij dat ondertekent. Hij staat nog tot 2022 onder contract en het kan best zijn dat hij niet geïnteresseerd is in een verlenging.
Als ik eventjes als speler zou denken: dit en volgend jaar nog bij PSV en dan met een contract voor één jaar kan de club geen exorbitante bedragen vragen en houd ik zelf de regie over waar ik naar toe ga.
Verlengen met 5 jaar zou ik niet doen als (zeer) talentvolle jonge speler. Sowieso zou ik geen haast maken met die verlenging. Hoe langer hij op dit niveau presteert hoe beter zijn onderhandelingspositie wordt. Dus het zou me niks verbazen dat hij pas over een jaartje wil verlengen, dan een vorstelijk salaris krijgt en er op papier afspraken worden gezet over onder welke voorwaarden hij mag vertrekken.

Ik zie niet in hoe Halsema competent is. Heeft overal waar ze gewerkt heeft in het bedrijfsleven een spoor van vernieling nagelaten en in Amsterdam nu hard op weg de stad totaal de vernieling in te helpen.quote:Op maandag 23 september 2019 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even compleet los van hun partijkleur denk ik toch wel dat je kan zeggen dat Simons een gekkie is en Halsema gewoon een competente politica die haar sporen verdient heeft.
Al ben je vergeleken met Simons wel al heel snel competent natuurlijk

Tja, het doel van een profvoetballer is niet om de club maar een zo groot mogelijke transfersom te bezorgen hè. Die denken in de eerste plaats ook gewoon aan hun eigen carrière. Als Ihattaren zo blijft spelen en nog beter wordt denk ik ook niet dat het met hem af loopt als Bakkali of Labyad.quote:Op maandag 23 september 2019 21:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Flink salaris goede contractvoorwaarden. Je moet er toch niet aan denken dat het de volgende Marokkaanse speler gaat worden die de club naait voor het grote geld en voor een appel en ei via de achterdeur de club verlaat. Bedoel mijn post niet racistisch maar met Marokkaanse jongens heeft PSV geen goed verleden. Maar ik denk dat Ihattaren wel een verstandige jongen is. Het is geen Bakkali of Labyad.

Ja dat is waar. Maar ook carriegerichtheid natuurlijk. Bij PSV blijven en ontwikkelen is toch het beste. Labyad en Bakkali hebben voor het grote geld gekozen. De een speelt nu bij Anderlecht na verhuurd te zijn aan een 2e divisieclub in Spanje en de ander zit op de bank bij Ajax en geniet alleen nog interesse van ADO Den Haag. Tel uit je winst.quote:Op maandag 23 september 2019 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, het doel van een profvoetballer is niet om de club maar een zo groot mogelijke transfersom te bezorgen hè. Die denken in de eerste plaats ook gewoon aan hun eigen carrière. Als Ihattaren zo blijft spelen en nog beter wordt denk ik ook niet dat het met hem af loopt als Bakkali of Labyad.
Maar ik zeg al: meer dan een goed contract aanbieden kan je niet doen en afspraken maken over onder welke voorwaarden hij mag vertrekken.

En voor zijn carrière kan hij dus best besluiten om niet te verlengen en dit en volgend seizoen nog lekker bij PSV te ballen en dan met nog één jaar contract te vertrekken.quote:Op maandag 23 september 2019 21:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ook carriegerichtheid natuurlijk. Bij PSV blijven en ontwikkelen is toch het beste. Labyad en Bakkali hebben voor het grote geld gekozen. De een speelt nu bij Anderlecht na verhuurd te zijn aan een 2e divisieclub in Spanje en de ander zit op de bank bij Ajax en geniet alleen nog interesse van ADO Den Haag. Tel uit je winst.
Beste voor Ihattaren is bij PSV zich ontwikkelen en dan een grote stap zetten naar goede club. Ik kan me niet voorstellen dat die jongens niet stiekem de droom hebben ooit bij Real Madrid ofzo te spelen.

Misschien waren die ook gewoon niet zo goed als vooraf werd gedacht.quote:Op maandag 23 september 2019 21:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ook carriegerichtheid natuurlijk. Bij PSV blijven en ontwikkelen is toch het beste. Labyad en Bakkali hebben voor het grote geld gekozen. De een speelt nu bij Anderlecht na verhuurd te zijn aan een 2e divisieclub in Spanje en de ander zit op de bank bij Ajax en geniet alleen nog interesse van ADO Den Haag. Tel uit je winst.
Beste voor Ihattaren is bij PSV zich ontwikkelen en dan een grote stap zetten naar goede club. Ik kan me niet voorstellen dat die jongens niet stiekem de droom hebben ooit bij Real Madrid ofzo te spelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |