Ja ik zal maar bekennen.quote:
Toen ik op 'invoeren' klikte had ik dit antwoord al in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ja idd dan kan je niet zwanger worden.
Wow dit is echt een soort megaverzameling van de grootste sneuneuzen uit Nederland ofzoquote:Op woensdag 25 september 2019 19:16 schreef PSVCL het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)psv-fc-groningen-2-0
![]()
Heerlijk toch, de meest domme teksten komen altijd voorbij.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wow dit is echt een soort megaverzameling van de grootste sneuneuzen uit Nederland ofzoMijn hemel.
Bizar hoe wij altijd geluk hebben. Ik ben ruim 20 jaar PSV supporter en volgens mij hebben we in die tijd nog geen wedstrijd zonder geluk gewonnen als ik de berichten mag geloven.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heerlijk toch, de meest domme teksten komen altijd voorbij.
Groningen heeft ook een dealtje gesloten zeg...quote:Op woensdag 25 september 2019 19:19 schreef Coco. het volgende:
Het stikt hier weer van de calimero's. Groningen doet niet voldoende haar best, de scheids is op de hand van PSV, PSV heeft over geluk niet te klagen....gewoon zielig.....
Pisvlek (lol)quote:Op woensdag 25 september 2019 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groningen heeft ook een dealtje gesloten zeg...
Doan voor te veel geld verkopen, dan krijgen jullie gewoon 3pnt van ons.. sjongejonge wat een slappe hap is het vaak tegen PSV..
De tv kan alweer uit wat een mislukt frommelschot via de paal...typische Pisvlek goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |